Ο Lil Cringe κάνει τραπ τον Σώτη Βολάνη και την Έφη Θώδη

Ο Lil Cringe κάνει τραπ τον Σώτη Βολάνη και την Έφη Θώδη Facebook Twitter
«Αν τα επόμενα χρόνια συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω και τώρα, θα είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος»
0



ΟΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ
κομμάτι του Lil Cringe, πολλοί θεώρησαν ότι ήταν κάποιο τρολ που έπαιζε, κάνοντας (πολύ πετυχημένα) mashup το «Rockstar» του Post Malone με τον Stavento. Η αλήθεια είναι ότι ο Lil Cringe έκανε παιχνίδι, αλλά δεν ήταν καθόλου τρολ, και όσα ανέβασε στη συνέχεια στο κανάλι του στο YouTube ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακά.

Άρχισε να συνδυάζει ετερόκλητα μουσικά είδη (πανηγυριώτικα και βαριά λαϊκά με τραπ, την Έφη Θώδη με Snik, τον Τάσο Μπουγά με iLLEOo, τον 2Pac με Παντελίδη) αλλά και ράπερ που δύσκολα θα συναντιούνταν στο στούντιο για να κάνουν από κοινού κομμάτι, φτιάχνοντας τραγούδια «παράνομα», που κάποιες φορές έχουν πιο μεγάλο ενδιαφέρον από τα αυθεντικά. Έγινε έτσι ένας μικρός θρύλος στους φαν της τραπ, που εδώ και δύο χρόνια αναμένουν με αγωνία να ανέβει στο Lil CringeTV νέο του κομμάτι. Το ενδιαφέρον είναι ότι έχει κάνει τραγούδια που θα μπορούσαν να σταθούν και ως επίσημες κυκλοφορίες αν οι λαϊκοί τραγουδιστές και οι ράπερ που «παντρεύει» είχαν χιούμορ και τόλμη.


«Ο Κρίντζιος είναι περίεργο τυπάκι, το μόνο πράγμα που υπάρχει στο μυαλό του είναι η μουσική» λέει για να συστηθεί. Δεν λέει πολλά, και σε έναν χώρο όπου υπάρχουν τόσες διαμάχες και κόντρες είναι λογικό να μη θέλει να δείξει το πρόσωπό του. «Στο σπίτι μου έπαιζε όλη τη μέρα μουσική η μάνα μου, από βουλγάρικα κλαπατσίμπαλα μέχρι Ημισκούμπρια. Aπό πολύ μικρή ηλικία άκουγα στην τηλεόραση Going Through και Ημισκούμπρια και κάπως έτσι κόλλησα με τη ραπ μουσική. Ακούω πολλά είδη μουσικής, κλασική, ποπ, ροκ, μέταλ, ακόμα και δημοτικά. Τα κομμάτια που συνδυάζω πρέπει να μου αρέσουν και να τα νιώθω φουλ, αλλιώς το αποτέλεσμα δεν βγαίνει Lil Cringe, βγαίνει σκέτο cringe.

Ο εγωισμός του ράπερ είναι ανίκητος. Όσο πιο πολλούς ράπερ γνωρίζεις στη φάση, τόσο καλύτερα μαθαίνεις τι πάει να πει κόμπλεξ και εγωισμός. Όσο καλό παιδάκι και να είσαι εσύ, έχεις να κάνεις με 1.000 "εγωιστές ράπερ που σκέφτονται μόνο την πάρτη τους", οπότε καλή σου τύχη, νέε.

Ασχολούμαι ενεργά με τη μουσική εδώ και αρκετά χρόνια. Το πρώτο mashup που έκανα τέλη του 2017 ήταν Post Malone feat. Stavento. Είδα ότι μου άρεσε η διαδικασία, όπως και το γεγονός ότι μπόρεσα να γεννήσω έναν καινούργιο ήχο από δύο διαφορετικά τραγούδια, οπότε συνέχισα με FY με Κωνσταντίνο Αργυρό, 2Pac με Παντελή Παντελίδη και Fullface κ.λπ.


Οκτώ στους δέκα καλλιτέχνες γουστάρουν τη δουλειά μου και σαπορτάρουν, χαίρομαι γι' αυτό... Υπάρχουν και αυτοί οι δύο, όμως, που παρά τρίχα γλιτώσαμε μηνύσεις, αλλά δεν πειράζει, εγώ ακόμα τους αγαπάω κι ας είναι boomers. Δεν έχω επικοινωνήσει με κανέναν δημιουργό, δεν έχω ασχοληθεί, βαριέμαι να κάνω τη δουλειά του μάνατζερ».


Το «Poso mou leipei» του (Trippie) Volanis που ανέβασε πριν από τρεις εβδομάδες είναι ένα από τα highlights του, μια «αφαιρετική» τραπ version του κομματιού του Σώτη Βολάνη, που το «απογειώνει» με τον ήχο ακουστικής κιθάρας (από το «Who needs love» του Trippie Redd) και sample από το «Βγάζει Story» των Sele, Ripen.

 


Τον ρωτάω για τον ρόλο του στο ραπ καφενείο, την ομάδα του Facebook με περισσότερα από 1.000 μέλη, που είναι η Κολυμβήθρα του Σιλωάμ για το ελληνικό ραπ. «Το ραπ καφενείο είναι ο ναός του ελληνικού ραπ» λέει. «Αν δεν υπήρχε το ραπ καφενείο, η ελληνική σκηνή θα ήταν 7-10 χρόνια πίσω. Εγώ βρίσκομαι εκεί από τα θεμέλια. Όποιος δεν το ξέρει, ας ψαχτεί.


Γαμάει η φάση στο ελληνικό ραπ, το μπουμ μπαπ έχει πεθάνει, η νιου σκουλ φάση έχει πάρει τα πάνω της, αλλά σιγά-σιγά πεθαίνει και το τραπ.

Με ενοχλούν οι boomers της φάσης, που όταν ακούω το ραπ τους με κάνουν να νιώθω ότι ακούω "τραπ του 2014". Π.χ., αν δεν υπήρχε το "Messi" του TUS, το "Αμερικάνικα" του Εισβολέα και πολλά άλλα, η ελληνική ραπ σκηνή θα ήταν λίγο καλύτερη.

Ο εγωισμός του ράπερ είναι ανίκητος. Όσο πιο πολλούς ράπερ γνωρίζεις στη φάση, τόσο καλύτερα μαθαίνεις τι πάει να πει κόμπλεξ και εγωισμός. Όσο καλό παιδάκι και να είσαι εσύ, έχεις να κάνεις με 1.000 "εγωιστές ράπερ που σκέφτονται μόνο την πάρτη τους", οπότε καλή σου τύχη, νέε».

«Με ποιον θα ήθελες πολύ να συνεργαστείς;»


«Θα ήθελα πάρα πολύ να συνεργαστώ με τον Trippie Red».


«Και ποια θα ήταν μια ιδανική συνέχεια για τον Lil Cringe;»


«Αν τα επόμενα χρόνια συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω και τώρα, θα είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος».

Η πιο μεγάλη επιτυχία στο κανάλι του είναι αυτό το κομμάτι από δύο μεγάλους σταρ. Θα μπορούσε να άνετα να είναι και κανονική κυκλοφορία:

 

Το κανάλι του είναι εδώ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με τον Kareem Kalokoh και τη μουσική του σε ένα ταξίδι στους δρόμους του κόσμου

Μουσική / Με τον Kareem Kalokoh και τη μουσική του σε ένα ταξίδι στους δρόμους του κόσμου

Αυτό που έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια με τους ATH Kids είναι να εκπροσωπεί μια νέα γενιά καλλιτεχνών που με τον ήχο τους δίνουν το στίγμα του καινούργιου και ορίζουν τη μουσική της Αθήνας.
M. HULOT

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ZOLA JESUS INTERVIEW

Μουσική / Η Zola Jesus δεν φοβάται το σκοτάδι, το κατοικεί

Λίγο πριν την εμφάνισή της στην Αθήνα, η Ρωσοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα μιλά στη LIFO για το πώς δημιουργεί τη σκοτεινή και ατμοσφαιρική μουσική της, που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα είδη, καθώς και για το πώς η ίδια αντιστέκεται στην επίθεση που δέχονται σήμερα οι θηλυκότητες.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Μουσική / Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Στον νέο του δίσκο «Εννιά νούφαρα απ’ τη νεκρή όχθη», ο Κ. Βήτα διασκευάζει εννιά τραγούδια της Μαρίκας Παπαγκίκα και της Σωτηρίας Μπέλλου, αναδεικνύοντας τη διαχρονική δυναμική του ρεμπέτικου, που συνεχίζει να συγκινεί βαθιά μέχρι και σήμερα.
M. HULOT
«Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / «Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για το σαγηνευτικό αυτό έργο που απεικονίζει τους πίνακες μιας έκθεσης σε μια τεράστια παλέτα ηχοχρωμάτων, τα οποία πολλαπλασιάζονται στην ιδιοφυή ενορχήστρωση του Μορίς Ραβέλ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
10 εξαιρετικά techno clubs στην Ευρώπη και στον κόσμο

Μουσική / 10 κορυφαία techno clubs για το 2025 που αξίζουν το ταξίδι

Το clubbing μπορεί να μην είναι πια αυτό που ήταν στα ’90s και πολλά θρυλικά clubs να αποτελούν παρελθόν, όμως, η techno μουσική γνωρίζει νέα άνθηση. Συγκεντρώσαμε μερικά από τα καλύτερα techno clubs για το 2025.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
Οι Adriatique έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα / Οι Adriatique στα λατομεία Διονύσου: Η techno συναντά την αρχαία Ελλάδα / «Είμαστε ενθουσιασμένοι που τα λατομεία Διονύσου θα φιλοξενήσουν το σόου των Adriatique»

Μουσική / Ο άνθρωπος πίσω από τα πολυσυζητημένα events στο λατομείο Διονύσου (και των Adriatique)

O 23χρονος Hennes Alt, εμπνευστής του πρότζεκτ που θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το διεθνούς φήμης μουσικό σόου «X» των Adriatique, μιλά στη LiFO για την ιστορική σημασία του χώρου, όπου μέχρι και σήμερα εξορύσσεται το περίφημο πεντελικό μάρμαρο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Π.Ι.Ε.Β.: Πολλές φορές με τη δυστοπία αυνανιζόμαστε και λίγο

Μουσική / Π.Ι.Ε.Β.: «Φοβάμαι μη γίνει το spoken word η νέα Ντουμπάι»

Το «Detroit» είναι το νέο άκρως χορευτικό άλμπουμ του Π.Ι.Ε.Β., σε παραγωγή του Viktoras, που φέρνει την αστική ποίηση και το spoken word στα κλαμπ και ο ήχος του είναι βγαλμένος από «τα όνειρα που είδαμε μετά από ένα πάρτι μεθυσμένοι».
M. HULOT
Lola δώστα όλα: Η Μαρίνα Σάττι μας κερνάει χαρά και κάθεται σαν κόκαλο στο λαιμό

Μουσική / Lola, δώσ' τα όλα: Η Μαρίνα Σάττι μας κερνάει χαρά και κάθεται σαν κόκαλο στον λαιμό

Το νέο άλμπουμ POP TOO της Μαρίνας Σάττι κατορθώνει ένα εξαιρετικό ακομπλεξάριστο πάντρεμα, αποδεικνύοντας ακόμα μία φορά πως παίζει με τους δικούς της κανόνες και αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της.
M. HULOT ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ