Κάντε αυτό αντί να κρατάτε το κινητό εκτός κρεβατοκάμαρας τη νύχτα

Κάντε αυτό αντί να κρατάτε το κινητό εκτός κρεβατοκάμαρας τη νύχτα Facebook Twitter
0

Κρατήστε το κινητό σας εκτός κρεβατοκάμαρας- η πιο συνηθισμένη ίσως συμβουλή για καλό ύπνο, που ελάχιστοι καταφέρνουν ωστόσο να εφαρμόσουν.

Βασικότερος λόγος επειδή το κινητό τηλέφωνο λειτουργεί μεταξύ άλλων και ως ξυπνητήρι. Κι ακόμη πιο βασικός, έχουμε συνηθίσει να το έχουμε συνεχώς μαζί μας.

Προφανώς υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω που βάζουν το κινητό τους να φορτίζει κάπου στο σαλόνι, χρησιμοποιούν κοινά ξυπνητήρια και ξέρουν καλά πως το scrolling στο τηλέφωνο όλο το βράδυ ούτε «βοηθάει να χαλαρώσουν» αλλά ούτε και να «ξυπνήσουν πιο εύκολα το πρωί». 

Ωστόσο η συντριπτική πλειονότητα δεν έχει καμία διάθεση να μπει στον κόπο να το συνδέσει κάπου αλλού.

Ευτυχώς, υπάρχει λύση, και είναι πολύ απλή- απλά βάζετε το τηλέφωνό σας μακριά από το κρεβάτι.

Γιατί πρέπει να φορτίζετε το κινητό σε σημείο που δεν το φτάνετε

Υπάρχουν δύο πράγματα που επιτυγχάνετε κρατώντας το κινητό σας τηλέφωνο μακριά από το κρεβάτι, που αμφότερα μπορούν να γίνουν χωρίς να το μετακινήσετε πραγματικά από το δωμάτιο.

Κάποιοι, άλλωστε, δεν έχουν καν έξτρα δωμάτιο στο σπίτι τους, μπορεί να μένουν σε γκαρσονιέρα, στούντιο ή να μιλάμε για δωμάτιο ξενοδοχείου. 

Το πρώτο όφελος είναι η αφαίρεση του πειρασμού να περνάτε χρόνο στο τηλέφωνό σας λίγο πριν κοιμηθείτε. Το φως της οθόνης στέλνει σήματα στον εγκέφαλό σας ότι δεν είναι ακόμα ώρα για ύπνο (ναι, ακόμα και αν χρησιμοποιείτε τη νυχτερινή λειτουργία) και η απόσπαση προσοχής με το να βλέπετε βίντεο ή ό,τι άλλο κάνετε, κρατά τον εγκέφαλο ενεργό.

Ο άλλος λόγος σχετίζεται με το πρωί. Αν το τηλέφωνό σας είναι, για παράδειγμα, σε εκείνη τη συρταριέρα στην άλλη άκρη του δωματίου, πρέπει να σηκωθείτε για να κλείσετε το ξυπνητήρι, άρα αποφεύγετε το συνεχές snooze και την πιθανότητα να σας ξαναπάρει ο ύπνος.

Lifehacker
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «σκουπιδοποίηση» της Amazon: Κατάντια ή ένα όραμα σε εξέλιξη;

Tech & Science / Η «σκουπιδοποίηση» της Amazon: Κατάντια ή ένα όραμα σε εξέλιξη;

Αν κάθε φορά που ετοιμάζεστε να παραγγείλετε κάτι από τον κολοσσό των διαδικτυακών αγορών αισθάνεστε ότι πλέετε σε μια θάλασσα περιττών πληροφοριών που σας μπερδεύουν, δεν είστε μόνοι – και κυρίως υπάρχει εξήγηση στο γιατί η εταιρεία μοιάζει να βάζει τα χέρια της και να βγάζει τα μάτια της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ