Ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας στα σπίτια των δύο υπευθύνων για την ιστορική γκάφα στα Όσκαρ

Ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας στα σπίτια των δύο υπευθύνων για την ιστορική γκάφα στα Όσκαρ Facebook Twitter
1

Ενισχύθηκαν τα μέτρα ασφαλείας για την προστασία των δύο λογιστών που βρίσκονται πίσω από την ιστορική γκάφα στην τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ με την ανακοίνωση της καλύτερης ταινίας.

Η εταιρεία λογιστών PricewaterhouseCoopers (PwC) ανέφερε πως παρασχέθηκε ασφάλεια στις οικίες των Μπράιαν Κάλιναν και Μάρθας Ρουίζ μετά το σφάλμα στο οποίο υπέπεσαν την Κυριακή όταν μπέρδεψαν τον φάκελο με την καλύτερη ταινία κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης της τελετής.

  

Η PwC δεν υπεισήλθε σε λεπτομέρειες αλλά ο ιστότοπος TMZ.com μετέδωσε ότι οι δύο λογιστές δέχονται απειλές για την ζωή τους στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και ότι οι φωτογραφίες των σπιτιών τους έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο.

Στον Κάλιβαν, ο οποίος ανήρτησε μια φωτογραφία από τα παρασκήνια με την Έμα Στόουν στο Twitter πριν από τη μνημειώδη γκάφα του, και στη Ρουίζ απαγορεύτηκε σήμερα από την Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών να συμμετάσχουν σε οποιαδήποτε τελετή απονομής ή στη διαδικασία καταμέτρησης των ψήφων.


Την ίδια ώρα, ο διευθυντής σκηνής της τελετής, Γκάρι Νάτολι, περιέγραψε στον ιστότοπο TheWrap ότι όλα «πάγωσαν» στα παρασκήνια όταν έγινε αντιληπτό το λάθος των δύο υπαλλήλων. Ο ίδιος καθόταν δίπλα στην Ρουίζ όταν οι ηθοποιοί Γουόρεν Μπίτι και Φάιη Ντάναγουεϊ ανακοίνωσαν εσφαλμένα ότι το μιούζικαλ «La La Land» κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, αντί του «Moonlight».


Το προσωπικό στα παρασκήνια «προσπαθούσε να πείσει τον Μπράιαν να βγει στη σκηνή, εκείνος δεν πήγαινε» είπε ο Νάτολι. «Και η Μάρθα δεν έβγαινε. Έπρεπε να τους σπρώξουμε στη σκηνή, κάτι το σοκαριστικό για εμένα».

Oscars News
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ