Αυτοί είναι οι υπεύθυνοι για την ιστορική γκάφα στα Όσκαρ - Δεν θα ξαναμπούν σε τελετή απονομής

Αυτοί είναι οι υπεύθυνοι για την ιστορική γκάφα στα Όσκαρ - Δεν θα ξαναμπούν σε τελετή απονομής Facebook Twitter
0
Αυτοί είναι οι υπεύθυνοι για την ιστορική γκάφα στα Όσκαρ - Δεν θα ξαναμπούν σε τελετή απονομής Facebook Twitter

Η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών δεν θα συνεργάζεται πλέον με τους δύο λογιστές της ελεγκτικής εταιρίας PriceWaterhouseCoopers, στην οποία η Ακαδημία έχει αναθέσει την καταμέτρηση των ψήφων, μετά την ιστορική γκάφα τους τη βραδιά των Όσκαρ. Οι δύο λογιστές έδωσαν λάθος φακέλους στους Γουόρεν Μπίτι και Φαίη Ντάναγουεϊ με αποτέλεσμα να ανακοινώσουν λάθος νικητή του Όσκαρ καλύτερης ταινίας. 

Ο Μπράιαν Κάλιναν και η Μάρθα Ρουίζ, οι δύο λογιστές-εκπρόσωποι της PwC που βρίσκονταν στα παρασκήνια, αρμόδιοι για την παράδοση στους παρουσιαστές των Όσκαρ των κόκκινων φακέλων με το όνομα του νικητή σε κάθε κατηγορία, θα είναι στο εξής ανεπιθύμητα πρόσωπα στις επόμενες τελετές απονομής των βραβείων, ανακοίνωσε εκπρόσωπος της Ακαδημίας. Η ίδια η ελεγκτική εταιρία δεν αντιμετωπίζει επί του παρόντος θέμα κυρώσεων από την Ακαδημία, διευκρίνισε.

Στους δύο εκπροσώπους της PwC που έκαναν το λάθος, παρότι ήταν αυτοί που παρέδιδαν τους φακέλους με τους νικητές τα τελευταία τέσσερα χρόνια, οφείλεται η πιο αξιοσημείωτη δυσλειτουργία στην ιστορία των Όσκαρ, τελετές που συνήθως διεξάγονται πολύ ομαλά και είναι προσεγμένες λεπτομερώς.


Την Κυριακή, μερικά λεπτά αφότου φωτογραφήθηκε να αναρτά στο Twitter φωτογραφίες διασημοτήτων από τα παρασκήνια, εκ των οποίων η Έμα Στόουν που πήρε το Όσκαρ Α' γυναικείου ρόλου, ο Κάλιναν έδωσε λάθος φάκελο στον Γουόρεν Μπίτι: αυτόν της καλύτερης ηθοποιού αντί της καλύτερης ταινίας.


Ο βετεράνος ηθοποιός ανοίγοντάς τον δεν είπε τίποτα και τον έδειξε στη συμπαρουσιάστριά του. Εκείνη, διαβάζοντας "La La Land" κάτω από το όνομα της Στόουν, πίστεψε πως επρόκειτο για την ταινία που κέρδισε το Όσκαρ και το ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα.


Χρειάστηκαν δυόμισι λεπτά για να διορθωθεί το λάθος και οι παραγωγοί του μιούζικαλ "La la Land", οι οποίοι είχαν σχεδόν τελειώσει τις ομιλίες με τις ευχαριστίες, να ανακοινώσουν το λάθος και να καλέσουν την ομάδα του "Moonlight", τον πραγματικό νικητή του Όσκαρ, να ανέβει στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο.

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT