Ο Τζίμι Κίμελ εξηγεί τι ακριβώς συνέβη στα Όσκαρ και το παρασκήνιο πίσω από το επικό λάθος

Ο Τζίμι Κίμελ εξηγεί τι ακριβώς συνέβη στα Όσκαρ και το παρασκήνιο πίσω από το επικό λάθος Facebook Twitter
0
Ο Τζίμι Κίμελ εξηγεί τι ακριβώς συνέβη στα Όσκαρ και το παρασκήνιο πίσω από το επικό λάθος Facebook Twitter

Ο Jimmy Kimmel, οικοδεσπότης της τελετής απονομής των Βραβείων Όσκαρ την Κυριακή, αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της εκπομπής του το βράδυ της Δευτέρας, όλες τις λεπτομέρειες και το παρασκήνιο για την πολυσυζητημένη στιγμή όπου οι Warren Beatty και η Faye Dunaway ανακοίνωσαν κατά λάθος νικητή του Βραβείου Καλύτερης Ταινίας το «La La Land» αντί για το «Moonlight». 

«Ήταν το πιο περίεργο φινάλε από την εποχή του Lost... Καταλαβαίνεις πως είναι παράξενη βραδιά όταν γίνεται trending topic στο Twitter η λέξη "envelope" [σ.σ.φάκελος]», είπε ο γνωστός παρουσιαστής, μιλώντας στη συνέχεια για όλα όσα διαδραματίστηκαν, όπως τα βίωσε ο ίδιος. 

«Είμαι σίγουρος, πως όλοι ξέρετε πως το "La La Land" ήταν ταυτόχρονα ο μεγαλύτερος νικητής και χαμένος της βραδιάς», σχολίασε ο Kimmel, δείχνοντας στη συνέχεια το στιγμιότυπο από το μπέρδεμα με τον φάκελο και τη λάθος ανακοίνωση. Όπως λέει, το σχέδιο ήταν να κλείσει την βραδιά βρισκόμενος ανάμεσα στο κοινό, οπότε βρισκόταν ήδη δίπλα στον Matt Damon, όταν άκουσε τον stage manager να λέει πως έχει γίνει λάθος. «Καθόμασταν εκεί και ξαφνικά είδαμε μια κινητικότητα. Νομίζω άκουσα τον stage manager να λέει πως είπαν λάθος τον νικητή. Οπότε, εκεί σκέφτηκα, εντάξει, τώρα θα ανέβει ο παρουσιαστής να το ξεκαθαρίσει. Και μετά θυμήθηκα πως εγώ είμαι ο παρουσιαστής», προσθέτει. 

Για την ιστορία, όταν ανέβηκε στη σκηνή ο Kimmel και αφού είχε ειπωθεί το λάθος, σκορπίζοντας τεράστια αμηχανία στην κατάμεστη αίθουσα, ήδη τρεις παραγωγοί του «La La Land» είχαν εκφωνήσει ευχαριστήριους λόγους. Ο Kimmel λέει πως πάνω στη σκηνή κανείς δεν ήξερε τι ακριβώς να κάνει, πως πηγαινοερχόταν κόσμος και από τις δύο ταινίες, και κανείς δεν ήξερε ποιος είναι ποιος και τελικά ήταν ο Denzel Washington που έσωσε την κατάσταση.

«Ξαφνικά βλέπω τον Denzel Washington στην πρώτη σειρά να μου κάνει νοήματα με τα χέρια. Μου φώναζε και έδειχνε κάποιον με το χέρι του. Φώναζε "Barry". Μου πήρε λίγο για να καταλάβω πως εννοούσε τον Jenkins, τον σκηνοθέτη του "Moonlight", που στεκόταν πίσω μου. Ο Denzel μου έκανε νόημα να τον βγάλω μπροστά στο μικρόφωνο για να μπορέσει να βγάλει λόγο. Ευχαριστώ το Θεό που ήταν εκεί ο Denzel για να βγάλει άκρη. Τον άκουσα, κι εσείς το ίδιο να κάνετε», είπε ο Kimmel. 

«Για να είμαι ειλικρινής κατά κάποιον τρόπο ήταν λίγο τρομακτικό όλο αυτό. Αλλά όχι πολύ. Καθόμουν εκεί σαν βλάκας, νιώθοντας άσχημα για ό,τι είχε συμβεί αλλά ταυτόχρονα προσπαθούσα πολύ έντονα να μην σκάσω στα γέλια», παραδέχεται ο Kimmel. Μάλιστα, όπως λέει, πολλοί ήταν εκείνοι που τον ρώτησαν μετά αν αυτό ήταν κάποιου είδους φάρσα που σκέφτηκε να οργανώσει ο ίδιος. «Δεν ήταν δική μου ιδέα. Αν εγώ τους έκανα μια πλάκα, δεν θα έλεγα απλώς λάθος όνομα, αλλά μέσα στο φάκελο θα τους είχα βάλει ένα εκπτωτικό κουπόνι», εξηγεί. 

Όσο για το τι ακριβώς συνέβη και ο Warren Beatty διάβασε λάθος όνομα, λέει πως συζητώντας μαζί του στα παρασκήνια μετά το τέλος της απονομής, ο ηθοποιός επέμεινε πως είχε στα χέρια του έναν φάκελο που έγραφε «La La Land- Emma Stone». Βέβαια, στον ευχαριστήριο λόγο της η Emma Stone είπε πως έχει εκείνη τον φάκελο με την συγκεκριμένη ανακοίνωση. Όπως εξηγεί ο Kimmel, για κάθε βραβείο υπάρχουν δύο φάκελοι- ο ένας εφεδρικός- κι αυτό που έγινε ήταν πως στον Beatty δόθηκε λάθος φάκελος. 

Δείτε το βίντεο με το απόσπασμα από την εκπομπή Jimmy Kimmel Live:

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ