Υπάρχει λόγος που το αποκαλούν «κλασικό θέατρο»

Υπάρχει λόγος που το αποκαλούν «κλασικό θέατρο» Facebook Twitter
0

Υπάρχει λόγος που το αποκαλούν «κλασικό θέατρο» Facebook Twitter
Με τα δόντια

 

Aς ξεκινήσουμε από το Εθνικό Θέατρο, όπου το ρεπερτόριο οφείλει πάντα να επιλέγεται με κριτήρια καλλιτεχνικά και όχι εισπρακτικά. Η πρώτη μεγάλη και εντυπωσιακή παραγωγή δεν είναι άλλη από τους Μυστικούς Αρραβώνες, βασισμένη σε ένα από τα δημοφιλέστερα μυθιστορήματα του Γρηγορίου Ξενόπουλου, σε θεατρική διασκευή του Άκη Δήμου και σκηνοθεσία του Σωτήρη Χατζάκη. Μια αναπόληση της Μπελ Επόκ με φόντο τα αστικά σαλόνια των αρχών του 20ού αιώνα, όπου πάθη και έρωτες αναστατώνουν τους ανθρώπους. Στην πολύ καλή διανομή ξεχωρίζουν ονόματα όπως ο Άλκης Κούρκουλος, ο Αλέξης Γεωργούλης, η Μαρίνα Καλογήρου, η Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου και πολλοί άλλοι. Στις 20 Νοεμβρίου ξεκινάει στην κεντρική σκηνή του Μεγάρου Τσίλερ, στην Αγ. Κωνσταντίνου, το κλασικό πια έργο, που έγινε γνωστό παγκοσμίως χάρη στην κινηματογραφική του μεταφορά, Ένας άνθρωπος για όλες τις εποχές του Ρόμπερτ Μπολτ. Σε μετάφραση του Ροδόλφου Μορώνη και διασκευή της Έλσας Ανδριανού, το έργο που βασίζεται σε ιστορικά πρόσωπα, όπως εκείνο του ουμανιστή Τόμας Μορ και του Ερρίκου Η', θέτει το ερώτημα της σημασίας της ανθρώπινης αξιοπρέπειας όταν βρίσκεται σε αντιπαράθεση με την εξουσία. Σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος και πρωταγωνιστούν ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος, ο οποίος επιστρέφει μετά από 17 χρόνια στο Εθνικό, ο Γιώργος Μοσχίδης, ο Δημήτρης Πιατάς, η Στεφανία Γουλιώτη, η Αννέζα Παπαδοπούλου, ο Μάνος Βακούσης, ο Αλέξανδρος Μυλωνάς, ο Γιάννης Τσορτέκης και άλλοι.

Η πρώτη μεγάλη και εντυπωσιακή παραγωγή δεν είναι άλλη από τους Μυστικούς Αρραβώνες, βασισμένη σε ένα από τα δημοφιλέστερα μυθιστορήματα του Γρηγορίου Ξενόπουλου, σε θεατρική διασκευή του Άκη Δήμου και σκηνοθεσία του Σωτήρη Χατζάκη.


Μέσα Δεκέμβρη ανεβαίνει στη σκηνή του θεάτρου Χώρα στην Κυψέλη ένα από τα πιο ξεχωριστά έργα στην ιστορία του θεάτρου, το Κρίμα που είναι πόρνη του Τζον Φορντ. Γραμμένο στα χρόνια της Αναγέννησης, κάπου μεταξύ 1629 και 1633, παρουσιάζει τον άνομο έρωτα μεταξύ δύο αδελφών αρχοντικής γενιάς, του Τζοβάνι και της Αναμπέλα. Ο Δημήτρης Λιγνάδης που υπογράφει τη σκηνοθεσία, καθοδηγεί στους κεντρικούς ρόλους νεότερους ηθοποιούς, όπως ο Δημήτρης Πασσάς και η Μαρία Κίτσου, και παλιότερους, όπως ο Ιερώνυμος Καλετσάνος, ο Θέμης Πάνου και ο Μηνάς Χατζησάββας.


Στο Θέατρο Τέχνης, που φέτος κάνει ένα άνοιγμα σε όλες τις νέες δυνάμεις του σύγχρονου θεάτρου, είτε εμφανίζονται ατομικά είτε ως ομάδες, οι παραστάσεις οι οποίες μπορούν να χαρακτηριστούν συμβατικές είναι οι λιγότερες. Ξεχωρίσαμε το Με τα δόντια του Θόρντον Ουάιλντερ, που επανέρχεται στο Υπόγειο του θεάτρου εξήντα χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα στον ίδιο ακριβώς χώρο, σε σκηνοθεσία και διασκευή του Γιάννη Μόσχου, με τους Ιωάννα Παππά, Φωτεινή Αθερίδου, Ιωάννα Μαυρέα, Αντίνοο Αλμπάνη, Θανάση Δήμου και Άγγελο Μπούρα. Τέλη Γενάρη αναμένουμε την Ανταλλαγή του Πολ Κλοντέλ, ένα έργο για τον έρωτα και την Αμερική ως τον νέο κόσμο που κάποτε οραματίζονταν οι άνθρωποι. Σκηνοθετεί ο Νίκος Μαστοράκης και πρωταγωνιστεί η Όλια Λαζαρίδου.

Υπάρχει λόγος που το αποκαλούν «κλασικό θέατρο» Facebook Twitter
Θείος Βάνιας


Έτος Τσέχοφ φέτος, καθώς έχουν περάσει 110 χρόνια από τον θάνατό του και ουκ ολίγα έργα του ανεβαίνουν σε πολλά θέατρα, συχνά σε εκδοχές που αντιμετωπίζουν τον σπουδαίο δραματουργό απλώς ως έναυσμα. Ο Θείος Βάνιας που σκηνοθετεί η Λίλλυ Μελεμέ στο θέατρο Χορν δεν είναι από αυτές πάντως, και το πιστοποιεί η διανομή, η οποία αποτελείται από τους Γιάννη Φέρτη, Γιάννη Βόγλη, Στέλιο Μάινα, Αλεξία Καλτσίκη, Έρση Μαλικένζου, Μαρίνα Ψάλτη και άλλους. Το πρωτόλειο και εν μέρει ημιτελές έργο του, Πλατόνοφ, που βρέθηκε είκοσι χρόνια μετά τον θάνατό του, αποπειράται να ανεβάσει ο Ένκε Φεζολάρι στον τεχνοχώρο Cartel, με τους Παναγιώτη Σούλη, Φαίη Τζήμα και άλλους της νεότερης, κυρίως, γενιάς ηθοποιούς.


Μία από τις πιο πετυχημένες παραστάσεις της προηγούμενης σεζόν επαναλαμβάνεται με νέα διανομή, αλλά τον ίδιο πρωταγωνιστή. Η Εκδοχή του Μπράουνινγκ του Τέρενς Ράτιγκαν, πασίγνωστο έργο χάρη στις δύο μεταφορές του στον κινηματογράφο, πραγματεύεται την περίπτωση κατά την οποία η πράξη καλοσύνης ενός παιδιού θέτει σε αμφισβήτηση την απατηλή ζωή των ενήλικων ηρώων, ενός αντιπαθητικού καθηγητή κολεγίου και του περίγυρού του. Με τον Δημήτρη Καταλειφό, την Πέγκυ Σταθακοπούλου, τον Ντένη Μακρή, τον Βύρωνα Σεραϊδάρη και άλλους. Η σκηνοθεσία είναι της Ελένης Σκότη.


Το Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι του Τένεσι Ουίλιαμς ανεβάζει η Μπέτυ Αρβανίτη στο Θέατρο της οδού Κεφαλληνίας, έργο που έγινε διεθνώς γνωστό χάρη στην κινηματογραφική μεταφορά με τους Κάθριν Χέπμπορν, Μοντγκόμερι Κλιφτ και Λιζ Τέιλορ. Τη φετινή αθηναϊκή εκδοχή σκηνοθετεί, σε δική του διασκευή, ο Δημήτρης Μαυρίκιος, με την Αρβανίτη στον ρόλο της Βάιολετ Βέναμπλ. Μαζί της, μεταξύ άλλων, ο Αλέξανδρος Βάρθης και η Λουκία Μιχαλοπούλου, ενώ τον ποιητή Σεμπάστιαν Βέναμπλ που κατασπαράσσεται από ιθαγενείς θα υποδυθεί ο Νίκος Κουρής (θα τον βλέπουμε μέσα από βίντεο). Το έργο θα κάνει πρεμιέρα τον Δεκέμβρη.

Υπάρχει λόγος που το αποκαλούν «κλασικό θέατρο» Facebook Twitter
Μυστικοί Αρραβώνες


Το Loot - Τα λάφυρα, μαύρη κωμωδία του Τζο Όσμπορν που γράφτηκε το 1964 και σατιρίζει τη μικροαστική Αγγλία και την Εκκλησία, υπογράφει σκηνοθετικά ο Μάκης Παπαδημητρίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου. Η πρεμιέρα έχει οριστεί για την 1η Δεκεμβρίου. Πρωταγωνιστούν οι Γιώργος Μακρής, Κατερίνα Λυπηρίδου, Δημήτρης Πασσάς, Όμηρος Πουλάκης και Γιάννος Περλέγκας.


Μία από τις διασημότερες κωμωδίες του Νόελ Κάουαρντ, το Φάντασμα με γόβες – Παρακαλώ!, που ο σπουδαίος Άγγλος δραματουργός έγραψε μέσα στον πόλεμο και έγινε από τις μακροβιότερες παραστάσεις του Γουέστ Εντ, σκηνοθετεί ο Σταμάτης Φασουλής στο θέατρο Γκλόρια. Στο ρόλο του μέντιουμ Μαντάμ Αρκάτι που κατά λάθος φέρνει το πνεύμα της πεθαμένης γυναίκας ενός συγγραφέα, του πλέον κλασικού γυναικείου κωμικού ρόλου του αγγλικού θεάτρου, η Υρώ Μανέ. Στον ρόλο του συγγραφέα Τσαρλς Κοντομάιν ο Φάνης Μουρατίδης.


Ένα από τα πιο διαχρονικά έργα του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου, η κλασική κωμωδία των Αλέκου Σακελλάριου και Χρήστου Γιαννακόπουλου που όλοι έχουμε δει ως κινηματογραφική ταινία με τον Βασίλη Λογοθετίδη και την Ίλια Λιβυκού, το Ένας ήρωας με παντόφλες, ανεβαίνει στο θέατρο Βρετάνια από τον Γιάννη Μπέζο, που υπογράφει τη σκηνοθεσία και κρατάει τον κεντρικό ρόλο. Ένας αφελής απόστρατος αξιωματικός πέφτει θύμα επιτηδείων σε μια καθ' όλα αναγνωρίσιμη ελληνική κατάσταση, προσφέροντας ακόμα πικρό γέλιο, 60 χρόνια μετά τη συγγραφή του.


Ο Φον Δημητράκης του Δημήτρη Ψαθά παρουσιάζει έναν πολιτευτή που μεσούσης της Κατοχής γελοιοποιείται και γελοιοποιεί την οικογένειά του, αφού συνεργάζεται με την κυβέρνηση. Πικρή κωμωδία χαρακτήρων που, καθώς φαίνεται, διατηρεί τη φρεσκάδα της και αποτελεί για το ελληνικό κοινό ένα επίκαιρο έργο. Ο Πέτρος Φιλιππίδης υπογράφει τη σκηνοθεσία και κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Τον πλαισιώνουν οι Μαρία Κατσανδρή, Φαίη Ξυλά, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Δημήτρης Μαυρόπουλος και άλλοι.


Ένα σπουδαίο μυθιστόρημα, Η μητέρα του σκύλου του Παύλου Μάτεσι, γίνεται για δεύτερη φορά θεατρική παράσταση, από τον Σταύρο Τσακίρη στο Σύγχρονο Θέατρο. Μια αναδρομή στην πολιτικοκοινωνική ιστορία της Ελλάδας από την Κατοχή μέχρι τα μοντέρνα χρόνια μέσα από τη σπαρακτική αφήγηση επιβίωσης μιας αρτίστας, της Ραραούς, την οποία υποδύεται η Δήμητρα Χατούπη.

Υπάρχει λόγος που το αποκαλούν «κλασικό θέατρο» Facebook Twitter
Η Εκδοχή του Μπράουνινγκ


Μια παράσταση-υπερθέαμα του Γιάννη Κακλέα στο Πάνθεον της οδού Πειραιώς, ο Σιρανό ντε Μπερζεράκ, έμμετρο έργο του Εντμόν Ροστάν, αφηγείται την ιστορία του ποιητή Σιρανό που είναι ερωτευμένος με την ξαδέρφη του Ρωξάνη, αλλά μια φυσική του ατέλεια τον θέτει σε τόσο δυσχερή θέση, ώστε να μην μπορεί να εκφράσει τον έρωτά του για εκείνη. Γραμμένο το 1897 με ήρωα ένα πραγματικό πρόσωπο –ωστόσο, τα γεγονότα που αφηγείται δεν είναι απαραίτητα πραγματικά–, αποτελεί μία από τις πιο διάσημες ρομαντικές κωμωδίες όλων των εποχών, γιατί, εν τέλει, η υπερμεγέθης μύτη του ευφυούς και ευγενικού ήρωα δεν στέκεται εμπόδιο στο σμίξιμό του με την όμορφη νέα. Στον ρόλο του Σιρανό ο υπέροχος Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Ρωξάνη η Σμαράγδα Καρύδη, ενώ βασικούς ρόλους κρατούν ο Κώστας Μπερικόπουλος και ο Γιώργος Παπαγεωργίου. Επί σκηνής η ζωντανή ορχήστρα της Ευανθίας Ρεμπούτσικα – η ίδια παίζει βιολί.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ