Ανακυκλώνεται το θέατρο; ένα αλλιώτικο φεστιβάλ

Ανακυκλώνεται το θέατρο; ένα αλλιώτικο φεστιβάλ Facebook Twitter
0

Μια πολυδραστική ομάδα τέχνης, η fabrica athens παρουσιάζει το 1st handmade and recycled theater festival από 10 έως 20 Οκτωβρίου στον χώρο του fabrica athens.

Πρόκειται για μια προσπάθεια ανάδειξης και προώθησης της καλλιτεχνικής δημιουργίας ανεξάρτητων παραγωγών, οι οποίες χαρακτηρίζονται από την ιδιότητα του χειροποίητου και ανακυκλώσιμου.

Σε μια εποχή όπου, λόγω συνθηκών και αναγκών, ο καλλιτέχνης καλείται να πειραματιστεί όσο ποτέ με ζητήματα πέραν της ερμηνευτικής του δράσης, αναλαμβάνοντας τον φωτισμό, την ενδυματολογία, τα σκηνικά και την αναδιαμόρφωση τους από ήδη υπάρχοντα υλικά ή ακόμα το μακιγιάζ, την αφισοκόλληση αλλά και την επικοινωνία μιας παράστασης – στο 1st handmade and recycled theater festival ομάδες και δημιουργοί καλούνται να αναδείξουν τη δουλειά τους και να έρθουν σε επαφή με άλλους καλλιτέχνες που έχουν κοινό τρόπο σκέψης, αντίληψης και δημιουργίας.

Το 1st handmade and recycled theater festival διοργανώνεται με σκοπό να αποτελέσει μια πράξη καλλιτεχνικής συσπείρωσης και δημιουργικής βάσης προκειμένου να δημιουργηθεί ένας ανοιχτός διάλογος ανάμεσα στον καλλιτέχνη και το έργο του, μια προσπάθεια για ένα ανοιχτό θέατρο, ανεξάρτητο και ελεύθερο προς τη σύλληψη και την εκτέλεσή του.

* 8 παραστάσεις στο θέατρο fabrica athens θα παρουσιάσει τη σεζόν 2013-2014 η ομάδα που θα κερδίσει το «βραβείο επιτροπής», ενώ 4 παραστάσεις στο ίδιο θέατρο θα παρουσιάσει η ομάδα που θα κερδίσει το «βραβείο κοινού».

** παράλληλα με όλες τις δράσεις, μια ειδική ομάδα κοινωνιολόγων, πολιτικών επιστημόνων και ανθρωπολόγων θα καταγράψει το Φεστιβάλ από την προετοιμασία έως την ολοκλήρωσή του, δημοσιοποιώντας τα αποτελέσματα της έρευνας.

fabrica athens, Μεγάλου Αλεξάνδρου 125 & Ευρυμέδοντος

Συναντήσαμε τους fabrica athens, στην προετοιμασία του φεστιβάλ και μας είπαν:

"Είμαστε ένας πυρήνας 6- 8 ατόμων που μας αγκαλιάζει πολύς κόσμος και μας βοηθάει και τον βοηθάμε.

Ως ομάδα υπάρχουμε από το 2009 και ο χώρος εδώ, τα τελευταία δυο χρόνια.

Ξεκινήσαμε τις παραστάσεις ως φίλοι με κοινά οράματα, βρήκαμε έναν τρόπο να τις κάνουμε, -αυτό σημαίνει χωρίς παραγωγή από πίσω και όλα όσα ακολουθούν-, και αυτό έχει μια γοητεία, η οποία μας ενέπνευσε και συνεχίσουμε να κάνουμε παραστάσεις με τον ίδιο τρόπο.

Ο στόχος, είναι να κάνουμε παραστάσεις με μια κοινή οπτική και ποιότητα. Αυτό θέλει μια ζύμωση για να συμβεί, οπότε και καλλιτεχνικά, περνάει από το κλασικό ρεπερτόριο μέχρι την περφόρμανς και τους πειραματισμούς.

Αυτό που θα μας ενδιέφερε να κάνουμε θα ήταν να βρούμε ένα έργο και να μπορέσουμε να το υπηρετήσουμε με τη δική μας ματιά. Επειδή είναι πολυδραστική η ομάδα μας, προσαρμοζόμαστε και βοηθάμε σε όλες τις λειτουργίες του άλλου και πρακτικά, κάνοντας και τις πρακτικές δουλειές.

Θέλουμε κυρίως να κοιτάξουμε ακόμα και τα κλασικά έργα με τη δική μας ματιά. Δεν περιοριζόμαστε σε επιλογές, φέρνουμε προτάσεις και διαλέγουμε τις ενδιαφέρουσες."

"Αυτό το φεστιβάλ προέκυψε, από τη συλλογικότητα που αναπτύχθηκε μεταξύ μας φτιάχνοντας ένα έργο και έναν χώρο. Τον φτιάξαμε για να μπορούμε να κάνουμε τις πρόβες μας, να βάλουμε κάπου τα όνειρά μας και να πραγματοποιηθούν.


Οταν ψάχναμε να βρούμε χώρο να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας, αντιμετωπίζαμε τα πολύ ακριβά ενοίκια, 300 και 400 ευρώ την ημέρα για ένα θέατρο 40 θέσεων και ήταν αδύνατον να έχουμε αυτά τα χρήματα. Καταλάβαμε ότι το underground θέατρο είχε γίνει πιο mainstream και από το mainstream. Αυτό στην ουσία γέννησε την ανάγκη του δικού μας χώρου.


Επίσης γέννησε και την απόφαση να μη συμπεριφερθούμε και εμείς με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή, να μπορούμε να φιλοξενούμε ανθρώπους, ομάδες που να δίνουν τα ελάχιστα, τα 50 ας πούμε ευρώ μόνο και μόνο για να μπορεί ο χώρος να συντηρείται. Δεν είμαστε θεατρικοί επιχειρηματίες και εμείς, δουλεύουμε και σε άλλες δουλειές για να χρηματοδοτούμε τη δουλειά μας και όλο το θέατρο έχει φτιαχτεί από τα χέρια μας."

"Στο φεστιβάλ υπάρχει ένα κομμάτι διαγωνιστικό στο οποίο οι παραστάσεις θα παιχτούν τουλάχιστον 3 φορές. Αυτό σημαίνει ότι μετά τη λήξη του φεστιβάλ οι ομάδες που θα προκριθούν θα παίξουν εδώ στο χώρο για δώδεκα παραστάσεις δωρεάν.

Παράλληλα με τις παραστάσεις, θα υπάρχουν εργαστήρια, δράσεις για παιδιά και όλα σχετικά με την ανακύκλωση και βέβαια θα υπάρχει και το κομμάτι των κοινωνιολόγων η οποία παρακολουθεί όλο το φεστιβάλ και καταγράφει την κοινωνική και την πολιτική του επίδραση και θέση. "

"Για μας είναι και ένα μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε σε όλους τους νέους καλλιτέχνες: παρά τα σημεία των καιρών, να μη χάνουν την ελπίδα τους, να βγαίνουν μπροστά, να μάχονται για το θέλω τους, να βρίσκουν τρόπους και να παρουσιάζουν τη δουλειά τους. Αυτή είναι και πολιτικά και κοινωνικά η στάση μας.

Η ιδέα του να προσκαλέσουμε κοινωνικούς επιστήμονες, ξεκίνησε από την παρατήρηση που έχουμε κάνει ότι οι κοινωνικές και οι ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν εξαφανιστεί εντελώς.

Κάναμε ένα ανοιχτό κάλεσμα σε κοινωνιολόγους , γιατί θεωρήσαμε ότι αφού κάνουμε αυτό το φεστιβάλ, καλό θα ήταν να εμπλακούν πολύ άνθωποι. Ετσι, κάναμε μια έρευνα και οργανώσαμε μια ομάδα 15 επιστημόνων οι οποίοι είναι εξαιρετικοί όλοι, έχουν χωριστεί σε δυο ομάδες. Η μια ασχολείται με το κομμάτι του καλλιτέχνη και η δεύτερη με το κοινό.

Παρακολουθούν όλες τις δράσεις και τις πρόβες και βρίσκονται σε μια διαδικασία, μέσα στην οποία παρατηρούν και καταγράφουν και ψηφιακά με κάμερες και φωτογραφικές μηχανές, αυτό που συμβαίνει από την προετοιμασία μέχρι το τέλος του φεστιβάλ.

Θα συγκεντρώσουμε ένα υλικό, ένα ντοκουμέντο και θέλουμε να κάνουμε κάτι με αυτό. Είναι πολύ ενεργοί μέσα στη ζωή του θεάτρου. Οι άνθρωποι που έφτασαν μας εντυπωσίασαν και επιστημονικά και σαν προσωπικότητες."

Η ομάδα του φεστιβάλ:

Σύλληψη Ιδέας: Φάνης Κατέχος
Σχεδιασμός- Οργάνωση Παραγωγής: Βάσια Τσώτσου
Βοηθός Παραγωγής: Κυριακή Μήτσου
Τεχνική Υποστήριξη: Στέφανος Λώλος
Γραφιστικά- video art: Jerry Artis

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Φεστιβάλ:

10 Οκτωβρίου

17.30 Καλωσόρισμα Handmade and recycled bazaar / συμμετέχουν: Details for Queens, The Vagabonds, Convert Art, Ανθή Παπαδοπούλου, Χριστίνα Παπαβασιλείου, Τάκης Ζουγανέλης, Βαγγέλης Διόλης

19.30 Ψέματα ή αλήθεια... έτσι είν΄τα παραμύθια!» Θεατρική παράσταση Ομάδα: Mind The Gap

21.30 Portraits of Greece in Crisis Documentary Project In Progress Προβολή - Συζήτηση

11Οκτωβρίου

17.00 Ανοιχτό θεατρικό workshop, ομάδα fabrica Athens

19.30 Opus2 (a.k.a aleatory) Performance- Installation Ομάδα ΚΟΚΟΪΚΑ 20.00 Silent Comedy Performance Performance Alex de Paris

20.30 Eνώ η πόλη κοιμάται Physical Theater Performance Ομάδα Cheek Bones & CakeTree Theater

21.30 Ψέματα ή αλήθεια... έτσι είν΄τα παραμύθια! Θεατρική παράσταση Ομάδα: Mind The Gap

12 Οκτωβρίου

13.00 Ξυλοποδαροπερίπατοι στη πόλη Ανοιχτό workshop για παιδιά Ομάδα teatro theama

15.00 Θέατρο Σκιών Γιάννης Λιάγκος

17.00 Handmade and recycled bazaar

19.30 Wasted Site Specific Performance(Αγγλία) Παράσταση μέσω skype Performance/ Concept: Ελίζα Σόρογκα Κάμερα: Κωνσταντίνος Μεγγρέλης

21.30 Ψέματα ή αλήθεια... έτσι είν΄τα παραμύθια! Θεατρική παράσταση Ομάδα: Mind The Gap

13 Οκτωβρίου

11.00 μια πολιτεία γεμάτη σαπουνοφουσκομαγεία Ανοιχτό workshop για παιδιά Ομάδα teatro theama

13.00 Θέατρο Σκιών Γιάννης Λιάγκος

15.00 «Φα-Σολ-ια σε π-λα-στικό», δημιουργικό εργαστήρι για παιδιά, Βάσω Ζαφειροπούλου, Ειρηάννα Δραγώνα

19.00 Handmade and recycled bazaar

21.30 Σώματα και Αντικείμενα σε Κίνηση Ατελιέ ομάδα Πλεύσις Χάρτινα όνειρα Σύλληψη, χορογραφία , ερμηνεία: Ρουμπίνη Μεντζελοπούλου, Μαρία Δαβίλλα, Σκηνοθετική επιμέλεια: Αντώνης Κουτρουμπής Prince-less Σύλληψη, χορογραφία & ερμηνεία: Νατάσσα Ζαφειροπούλου Σκηνοθετική επιμέλεια: Αντώνης Κουτρουμπής Η γυναίκα της άμμου Σύλληψη, χορογραφία & ερμηνεία: Λίνα Παπακοσμά Σκηνοθετική επιμέλεια: Αντώνης Κουτρουμπής Στιγμές από ύλη Σύλληψη, χορογραφία & ερμηνεία: Μαρία Δαβίλλα Σκηνοθετική επιμέλεια: Αντώνης Κουτρουμπής Das ist ... Σύλληψη, χορογραφία, ερμηνεία: Όλγα Γερογιαννάκη Σκηνοθετική επιμέλεια: Αντώνης Κουτρουμπής

14 Οκτωβρίου

17.00 Ανοιχτό θεατρικό workshop, ομάδα fabrica athens

19.30 Handmade and recycled bazaar

21.30 Opus2 (a.k.a aleatory) Performance- Ιnstallation Ομάδα ΚΟΚΟΪΚΑ

22.00 Silent Comedy Performance Performance Alex de Paris 22.30 Eνώ η πόλη κοιμάται Physical Theater Performance Ομάδα Cheek Bones & CakeTree Theater

15 Οκτωβρίου

17.00 Ανοιχτό θεατρικό workshop, ομάδα fabrica Athens

19.30 Handmade and recycled bazaar

21.30 Opus2 (a.k.a aleatory) Performance- Installation Oομάδα ΚΟΚΟΪΚΑ

22.00 Silent Comedy Performance Performance Alex de Paris

22.30 Eνώ η πόλη κοιμάται Physical Theater Performance Ομάδα Cheek Bones & CakeTree Theater

16 Οκτωβρίου

17.00 Ανοιχτό θεατρικό workshop, ομάδα fabrica Athens

19.30 Handmade and recycled bazaar

21.30 Παρουσίαση της διαδικασίας δημιουργίας ενός αυτοσχεδιασμού ή απλά devising, εισηγήτρια η ηθοποιός- performer- σκηνοθέτις Βίκυ Κυριακουλάκου

17 Οκτωβρίου

19.30 Σαίξπηρ τα πάντα όλα Θεατρική παράσταση Ομάδα Πυρασφάλλοια

21.30 Σαίπξηρ τα πάντα όλα Θεατρική παράσταση Ομάδα Πυρασφάλλοια

18 Οκτωβρίου

19.30 Μάθημα Ανατομίας κλπ θεατρική παράσταση Ομάδα Ο επιπόλαιος Φρέντ

21.30 Μια συνηθισμένη ημέρα Θεατρική παράσταση Ερωτέχνες

23.00 Μάθημα Ανατομίας κλπ Θεατρική παράσταση Ομάδα Ο επιπόλαιος Φρέντ

19 Οκτωβρίου

13.00 Εισαγωγή στις βασικές αρχές, τις δυναμικές, το ήθος και το ύφος του θεατρικού λόγου Εργαστήριο Θεατρικής Γραφής Εισηγητής ο συγγραφέας Παναγιώτης Καλυβίτης

19.30 Eros et Revolution: Performance σε μορφή workshop Workcenter Alma Kalma Εισηγητής Γιάννης Μήτρου

21.30 Μάθημα Ανατομίας κλπ Θεατρική παράσταση Ομάδα Ο επιπόλαιος Φρέντ

23.00 Μια συνηθισμένη ημέρα» Θεατρική παράσταση Ερωτέχνες

20 Οκτωβρίου

15.00 Swap and Recycle Ημέρα ανταλλαγής και ανακύκλωσης βιβλίων, ρούχων, μικροαντικειμένων

19.30 Μια συνηθισμένη ημέρα Θεατρική παράσταση Ομάδα: Ερωτέχνες

21.30 Οι ένορκοι Θεατρική παράσταση Ομάδα:Ερωτέχνες

*****

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ