Ανακυκλώνεται το θέατρο; ένα αλλιώτικο φεστιβάλ

Ανακυκλώνεται το θέατρο; ένα αλλιώτικο φεστιβάλ Facebook Twitter
0

Μια πολυδραστική ομάδα τέχνης, η fabrica athens παρουσιάζει το 1st handmade and recycled theater festival από 10 έως 20 Οκτωβρίου στον χώρο του fabrica athens.

Πρόκειται για μια προσπάθεια ανάδειξης και προώθησης της καλλιτεχνικής δημιουργίας ανεξάρτητων παραγωγών, οι οποίες χαρακτηρίζονται από την ιδιότητα του χειροποίητου και ανακυκλώσιμου.

Σε μια εποχή όπου, λόγω συνθηκών και αναγκών, ο καλλιτέχνης καλείται να πειραματιστεί όσο ποτέ με ζητήματα πέραν της ερμηνευτικής του δράσης, αναλαμβάνοντας τον φωτισμό, την ενδυματολογία, τα σκηνικά και την αναδιαμόρφωση τους από ήδη υπάρχοντα υλικά ή ακόμα το μακιγιάζ, την αφισοκόλληση αλλά και την επικοινωνία μιας παράστασης – στο 1st handmade and recycled theater festival ομάδες και δημιουργοί καλούνται να αναδείξουν τη δουλειά τους και να έρθουν σε επαφή με άλλους καλλιτέχνες που έχουν κοινό τρόπο σκέψης, αντίληψης και δημιουργίας.

Το 1st handmade and recycled theater festival διοργανώνεται με σκοπό να αποτελέσει μια πράξη καλλιτεχνικής συσπείρωσης και δημιουργικής βάσης προκειμένου να δημιουργηθεί ένας ανοιχτός διάλογος ανάμεσα στον καλλιτέχνη και το έργο του, μια προσπάθεια για ένα ανοιχτό θέατρο, ανεξάρτητο και ελεύθερο προς τη σύλληψη και την εκτέλεσή του.

* 8 παραστάσεις στο θέατρο fabrica athens θα παρουσιάσει τη σεζόν 2013-2014 η ομάδα που θα κερδίσει το «βραβείο επιτροπής», ενώ 4 παραστάσεις στο ίδιο θέατρο θα παρουσιάσει η ομάδα που θα κερδίσει το «βραβείο κοινού».

** παράλληλα με όλες τις δράσεις, μια ειδική ομάδα κοινωνιολόγων, πολιτικών επιστημόνων και ανθρωπολόγων θα καταγράψει το Φεστιβάλ από την προετοιμασία έως την ολοκλήρωσή του, δημοσιοποιώντας τα αποτελέσματα της έρευνας.

fabrica athens, Μεγάλου Αλεξάνδρου 125 & Ευρυμέδοντος

Συναντήσαμε τους fabrica athens, στην προετοιμασία του φεστιβάλ και μας είπαν:

"Είμαστε ένας πυρήνας 6- 8 ατόμων που μας αγκαλιάζει πολύς κόσμος και μας βοηθάει και τον βοηθάμε.

Ως ομάδα υπάρχουμε από το 2009 και ο χώρος εδώ, τα τελευταία δυο χρόνια.

Ξεκινήσαμε τις παραστάσεις ως φίλοι με κοινά οράματα, βρήκαμε έναν τρόπο να τις κάνουμε, -αυτό σημαίνει χωρίς παραγωγή από πίσω και όλα όσα ακολουθούν-, και αυτό έχει μια γοητεία, η οποία μας ενέπνευσε και συνεχίσουμε να κάνουμε παραστάσεις με τον ίδιο τρόπο.

Ο στόχος, είναι να κάνουμε παραστάσεις με μια κοινή οπτική και ποιότητα. Αυτό θέλει μια ζύμωση για να συμβεί, οπότε και καλλιτεχνικά, περνάει από το κλασικό ρεπερτόριο μέχρι την περφόρμανς και τους πειραματισμούς.

Αυτό που θα μας ενδιέφερε να κάνουμε θα ήταν να βρούμε ένα έργο και να μπορέσουμε να το υπηρετήσουμε με τη δική μας ματιά. Επειδή είναι πολυδραστική η ομάδα μας, προσαρμοζόμαστε και βοηθάμε σε όλες τις λειτουργίες του άλλου και πρακτικά, κάνοντας και τις πρακτικές δουλειές.

Θέλουμε κυρίως να κοιτάξουμε ακόμα και τα κλασικά έργα με τη δική μας ματιά. Δεν περιοριζόμαστε σε επιλογές, φέρνουμε προτάσεις και διαλέγουμε τις ενδιαφέρουσες."

"Αυτό το φεστιβάλ προέκυψε, από τη συλλογικότητα που αναπτύχθηκε μεταξύ μας φτιάχνοντας ένα έργο και έναν χώρο. Τον φτιάξαμε για να μπορούμε να κάνουμε τις πρόβες μας, να βάλουμε κάπου τα όνειρά μας και να πραγματοποιηθούν.


Οταν ψάχναμε να βρούμε χώρο να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας, αντιμετωπίζαμε τα πολύ ακριβά ενοίκια, 300 και 400 ευρώ την ημέρα για ένα θέατρο 40 θέσεων και ήταν αδύνατον να έχουμε αυτά τα χρήματα. Καταλάβαμε ότι το underground θέατρο είχε γίνει πιο mainstream και από το mainstream. Αυτό στην ουσία γέννησε την ανάγκη του δικού μας χώρου.


Επίσης γέννησε και την απόφαση να μη συμπεριφερθούμε και εμείς με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή, να μπορούμε να φιλοξενούμε ανθρώπους, ομάδες που να δίνουν τα ελάχιστα, τα 50 ας πούμε ευρώ μόνο και μόνο για να μπορεί ο χώρος να συντηρείται. Δεν είμαστε θεατρικοί επιχειρηματίες και εμείς, δουλεύουμε και σε άλλες δουλειές για να χρηματοδοτούμε τη δουλειά μας και όλο το θέατρο έχει φτιαχτεί από τα χέρια μας."

"Στο φεστιβάλ υπάρχει ένα κομμάτι διαγωνιστικό στο οποίο οι παραστάσεις θα παιχτούν τουλάχιστον 3 φορές. Αυτό σημαίνει ότι μετά τη λήξη του φεστιβάλ οι ομάδες που θα προκριθούν θα παίξουν εδώ στο χώρο για δώδεκα παραστάσεις δωρεάν.

Παράλληλα με τις παραστάσεις, θα υπάρχουν εργαστήρια, δράσεις για παιδιά και όλα σχετικά με την ανακύκλωση και βέβαια θα υπάρχει και το κομμάτι των κοινωνιολόγων η οποία παρακολουθεί όλο το φεστιβάλ και καταγράφει την κοινωνική και την πολιτική του επίδραση και θέση. "

"Για μας είναι και ένα μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε σε όλους τους νέους καλλιτέχνες: παρά τα σημεία των καιρών, να μη χάνουν την ελπίδα τους, να βγαίνουν μπροστά, να μάχονται για το θέλω τους, να βρίσκουν τρόπους και να παρουσιάζουν τη δουλειά τους. Αυτή είναι και πολιτικά και κοινωνικά η στάση μας.

Η ιδέα του να προσκαλέσουμε κοινωνικούς επιστήμονες, ξεκίνησε από την παρατήρηση που έχουμε κάνει ότι οι κοινωνικές και οι ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν εξαφανιστεί εντελώς.

Κάναμε ένα ανοιχτό κάλεσμα σε κοινωνιολόγους , γιατί θεωρήσαμε ότι αφού κάνουμε αυτό το φεστιβάλ, καλό θα ήταν να εμπλακούν πολύ άνθωποι. Ετσι, κάναμε μια έρευνα και οργανώσαμε μια ομάδα 15 επιστημόνων οι οποίοι είναι εξαιρετικοί όλοι, έχουν χωριστεί σε δυο ομάδες. Η μια ασχολείται με το κομμάτι του καλλιτέχνη και η δεύτερη με το κοινό.

Παρακολουθούν όλες τις δράσεις και τις πρόβες και βρίσκονται σε μια διαδικασία, μέσα στην οποία παρατηρούν και καταγράφουν και ψηφιακά με κάμερες και φωτογραφικές μηχανές, αυτό που συμβαίνει από την προετοιμασία μέχρι το τέλος του φεστιβάλ.

Θα συγκεντρώσουμε ένα υλικό, ένα ντοκουμέντο και θέλουμε να κάνουμε κάτι με αυτό. Είναι πολύ ενεργοί μέσα στη ζωή του θεάτρου. Οι άνθρωποι που έφτασαν μας εντυπωσίασαν και επιστημονικά και σαν προσωπικότητες."

Η ομάδα του φεστιβάλ:

Σύλληψη Ιδέας: Φάνης Κατέχος
Σχεδιασμός- Οργάνωση Παραγωγής: Βάσια Τσώτσου
Βοηθός Παραγωγής: Κυριακή Μήτσου
Τεχνική Υποστήριξη: Στέφανος Λώλος
Γραφιστικά- video art: Jerry Artis

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Φεστιβάλ:

10 Οκτωβρίου

17.30 Καλωσόρισμα Handmade and recycled bazaar / συμμετέχουν: Details for Queens, The Vagabonds, Convert Art, Ανθή Παπαδοπούλου, Χριστίνα Παπαβασιλείου, Τάκης Ζουγανέλης, Βαγγέλης Διόλης

19.30 Ψέματα ή αλήθεια... έτσι είν΄τα παραμύθια!» Θεατρική παράσταση Ομάδα: Mind The Gap

21.30 Portraits of Greece in Crisis Documentary Project In Progress Προβολή - Συζήτηση

11Οκτωβρίου

17.00 Ανοιχτό θεατρικό workshop, ομάδα fabrica Athens

19.30 Opus2 (a.k.a aleatory) Performance- Installation Ομάδα ΚΟΚΟΪΚΑ 20.00 Silent Comedy Performance Performance Alex de Paris

20.30 Eνώ η πόλη κοιμάται Physical Theater Performance Ομάδα Cheek Bones & CakeTree Theater

21.30 Ψέματα ή αλήθεια... έτσι είν΄τα παραμύθια! Θεατρική παράσταση Ομάδα: Mind The Gap

12 Οκτωβρίου

13.00 Ξυλοποδαροπερίπατοι στη πόλη Ανοιχτό workshop για παιδιά Ομάδα teatro theama

15.00 Θέατρο Σκιών Γιάννης Λιάγκος

17.00 Handmade and recycled bazaar

19.30 Wasted Site Specific Performance(Αγγλία) Παράσταση μέσω skype Performance/ Concept: Ελίζα Σόρογκα Κάμερα: Κωνσταντίνος Μεγγρέλης

21.30 Ψέματα ή αλήθεια... έτσι είν΄τα παραμύθια! Θεατρική παράσταση Ομάδα: Mind The Gap

13 Οκτωβρίου

11.00 μια πολιτεία γεμάτη σαπουνοφουσκομαγεία Ανοιχτό workshop για παιδιά Ομάδα teatro theama

13.00 Θέατρο Σκιών Γιάννης Λιάγκος

15.00 «Φα-Σολ-ια σε π-λα-στικό», δημιουργικό εργαστήρι για παιδιά, Βάσω Ζαφειροπούλου, Ειρηάννα Δραγώνα

19.00 Handmade and recycled bazaar

21.30 Σώματα και Αντικείμενα σε Κίνηση Ατελιέ ομάδα Πλεύσις Χάρτινα όνειρα Σύλληψη, χορογραφία , ερμηνεία: Ρουμπίνη Μεντζελοπούλου, Μαρία Δαβίλλα, Σκηνοθετική επιμέλεια: Αντώνης Κουτρουμπής Prince-less Σύλληψη, χορογραφία & ερμηνεία: Νατάσσα Ζαφειροπούλου Σκηνοθετική επιμέλεια: Αντώνης Κουτρουμπής Η γυναίκα της άμμου Σύλληψη, χορογραφία & ερμηνεία: Λίνα Παπακοσμά Σκηνοθετική επιμέλεια: Αντώνης Κουτρουμπής Στιγμές από ύλη Σύλληψη, χορογραφία & ερμηνεία: Μαρία Δαβίλλα Σκηνοθετική επιμέλεια: Αντώνης Κουτρουμπής Das ist ... Σύλληψη, χορογραφία, ερμηνεία: Όλγα Γερογιαννάκη Σκηνοθετική επιμέλεια: Αντώνης Κουτρουμπής

14 Οκτωβρίου

17.00 Ανοιχτό θεατρικό workshop, ομάδα fabrica athens

19.30 Handmade and recycled bazaar

21.30 Opus2 (a.k.a aleatory) Performance- Ιnstallation Ομάδα ΚΟΚΟΪΚΑ

22.00 Silent Comedy Performance Performance Alex de Paris 22.30 Eνώ η πόλη κοιμάται Physical Theater Performance Ομάδα Cheek Bones & CakeTree Theater

15 Οκτωβρίου

17.00 Ανοιχτό θεατρικό workshop, ομάδα fabrica Athens

19.30 Handmade and recycled bazaar

21.30 Opus2 (a.k.a aleatory) Performance- Installation Oομάδα ΚΟΚΟΪΚΑ

22.00 Silent Comedy Performance Performance Alex de Paris

22.30 Eνώ η πόλη κοιμάται Physical Theater Performance Ομάδα Cheek Bones & CakeTree Theater

16 Οκτωβρίου

17.00 Ανοιχτό θεατρικό workshop, ομάδα fabrica Athens

19.30 Handmade and recycled bazaar

21.30 Παρουσίαση της διαδικασίας δημιουργίας ενός αυτοσχεδιασμού ή απλά devising, εισηγήτρια η ηθοποιός- performer- σκηνοθέτις Βίκυ Κυριακουλάκου

17 Οκτωβρίου

19.30 Σαίξπηρ τα πάντα όλα Θεατρική παράσταση Ομάδα Πυρασφάλλοια

21.30 Σαίπξηρ τα πάντα όλα Θεατρική παράσταση Ομάδα Πυρασφάλλοια

18 Οκτωβρίου

19.30 Μάθημα Ανατομίας κλπ θεατρική παράσταση Ομάδα Ο επιπόλαιος Φρέντ

21.30 Μια συνηθισμένη ημέρα Θεατρική παράσταση Ερωτέχνες

23.00 Μάθημα Ανατομίας κλπ Θεατρική παράσταση Ομάδα Ο επιπόλαιος Φρέντ

19 Οκτωβρίου

13.00 Εισαγωγή στις βασικές αρχές, τις δυναμικές, το ήθος και το ύφος του θεατρικού λόγου Εργαστήριο Θεατρικής Γραφής Εισηγητής ο συγγραφέας Παναγιώτης Καλυβίτης

19.30 Eros et Revolution: Performance σε μορφή workshop Workcenter Alma Kalma Εισηγητής Γιάννης Μήτρου

21.30 Μάθημα Ανατομίας κλπ Θεατρική παράσταση Ομάδα Ο επιπόλαιος Φρέντ

23.00 Μια συνηθισμένη ημέρα» Θεατρική παράσταση Ερωτέχνες

20 Οκτωβρίου

15.00 Swap and Recycle Ημέρα ανταλλαγής και ανακύκλωσης βιβλίων, ρούχων, μικροαντικειμένων

19.30 Μια συνηθισμένη ημέρα Θεατρική παράσταση Ομάδα: Ερωτέχνες

21.30 Οι ένορκοι Θεατρική παράσταση Ομάδα:Ερωτέχνες

*****

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ