Τέσσερις θεατρικές παραγωγές από το Θέατρο Πορεία

Τέσσερις θεατρικές παραγωγές από το Θέατρο Πορεία Facebook Twitter
Ευρυδίκη της SarahRuhl, σε μετάφραση και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου
0

Το Θέατρο Πορεία, ένας από τους πλέον υπεύθυνους θεατρικούς οργανισμούς της πρωτεύουσας, ανακοινώνει για την περίοδο 2020-2021 τέσσερις μεγάλες θεατρικές παραγωγές.

Τhis is not Romeo and Juliet σε σκηνοθεσία Αργύρη Πανταζάρα.

Ένα έργο βασισμένο στο σαιξπηρικό αριστούργημα με προγραμματισμένη ημερομηνία έναρξης-με κάθε επιφύλαξη- στις 5 Οκτωβρίου και κάθε Δευτέρα και Τρίτη.

Τέσσερις θεατρικές παραγωγές από το Θέατρο Πορεία Facebook Twitter
Τhis is not Romeo and Juliet σε σκηνοθεσία Αργύρη Πανταζάρα

Γιούγκερμαν του Μ. Καραγάτση, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλoου.

Η μεγάλη επιτυχία των δύο τελευταίων ετών, έπειτα από 250 soldout παραστάσεις, συνεχίζει με 10 ακόμα παρουσιάσεις. Προγραμματισμένες ημερομηνίες παραστάσεων-με κάθε επιφύλαξη- από 7 έως 18 Οκτωβρίου.

Live streaming μεταδόσεις: Κυριακή 11 και 18 Οκτωβρίου, 19:30 ώρα Ελλάδος. Η προπώληση των εισιτηρίων για τις διαδικτυακές παραστάσεις ξεκινά την 1η του Οκτώβρη από την ιστοσελίδα του θεάτρου poreiatheatre.com.

Τέσσερις θεατρικές παραγωγές από το Θέατρο Πορεία Facebook Twitter
Γιούγκερμαν του Μ. Καραγάτση, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλoου,

Ευρυδίκη της SarahRuhl, σε μετάφραση και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου. Η μεγάλη θεατρική επιτυχία του 2013 που αγαπήθηκε πολύ, επιστρέφει, με προγραμματισμένη ημερομηνία έναρξης-με κάθε επιφύλαξη- στις 11 Νοεμβρίου.

Τέσσερις θεατρικές παραγωγές από το Θέατρο Πορεία Facebook Twitter
Ευρυδίκη της SarahRuhl, σε μετάφραση και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου

Δόξα κοινή, από την Οδό Φιλελλήνων. Σύνθεση κειμένων της ποιητικής διαχρονίας μας, από τον Στρατή Πασχάλη, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου.

Η παράσταση που συγκίνησε κοινό και κριτικούς συνεχίζει για λίγες παρουσιάσεις με προγραμματισμένη ημερομηνία έναρξης-με κάθε επιφύλαξη- στις 21 Νοεμβρίου.

Στο θέατρο Πορεία θα τηρηθούν όλα τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό, ώστε κάθε θεατής να νιώθει ασφαλής!

Η έκπληξη της σεζόν, ωστόσο, έρχεται ως συνέχεια εργώδους προετοιμασίας έξι μηνών: πρόκειται για μία ακόμη πρεμιέρα, την πρώτη διαδικτυακή μετάδοση παράστασης σε πραγματικό χρόνο (realtimelivestreaming), με έξι κάμερες, τηλεσκηνοθεσία επί τόπου και με τους θεατές παρόντες στην αίθουσα.

Αυτή η προσπάθεια έρχεται να δημιουργήσει ένα νέο είδος, το κινηματογραφούμενο θέατρο, το οποίο θα φτάσει σε όλα τα σπίτια, σε όλες τις γωνιές της χώρας και του κόσμου.

Η διαδικτυακή πρεμιέρα του Γιούγκερμαν, του συναρπαστικού μυθιστορήματος του Μ. Καραγάτση, είναι προγραμματισμένη για τις 11 Οκτωβρίου σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, θεατρική διασκευή του Στρατή Πασχάλη, ζωντανή μουσική της Κατερίνας Πολέμη, με τον Γιάννη Στάνκογλου στον ομώνυμο ρόλο και 25 ακόμα σπουδαίους ηθοποιούς και μουσικούς επί σκηνής.

Η παράσταση προγραμματίζεται, παράλληλα, -με κάθε επιφύλαξη- να κάνει πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία στις 7 Οκτωβρίου. Θα συμμετέχουν και οι δύο διανομές που στήριξαν την παράσταση τα τελευταία 2 χρόνια, δίνοντας πανηγυρικό τόνο σ' αυτό το πρωτότυπο φινάλε.

Το νέο κινηματογραφούμενο θέατρο

 

Όπως τονίζει και ο Δημήτρης Τάρλου στο σημείωμά του, «με ανάμικτα συναισθήματα σας καλωσορίζω στην πρώτη μεταπολεμικά χειμερινή σεζόν, όπου κανένας δεν μπορεί να προγραμματίσει τίποτε. Μπορεί μόνο να επιθυμήσει, να οραματιστεί, να πεισμώσει, ακόμα και να θυμώσει, αλλά όχι να προγραμματίσει.

Ίσως, όμως, αυτή η ανασφάλεια να μας φέρει όλους πιο κοντά σε επίπεδο ουσίας, δηλαδή μυσταγωγίας. Η τελετή του θεάτρου θα είναι εκεί για να σας θυμίζει τις μέρες τις παλιές. Οι άνθρωποι του θεάτρου Πορεία σας υπόσχονται μόνο ένα: πως θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να νιώσετε ασφαλείς, ώστε να βυθιστείτε στη μοναδική παρηγοριά της Τέχνης μας.

Ο Γιούγκερμαν, το This is not Romeo and Juliet, η Ευρυδίκη, η Κοινή Δόξα, σας περιμένουν να τα δείτε από κοντά, διατηρώντας φυσικά τις επιφυλάξεις μας εξαιτίας των μέτρων που μπορεί εκτάκτως να επιβληθούν. Δεν διακινδυνεύω προβλέψεις, όμως έχω βαθιά πίστη ότι θα τα καταφέρουμε.

Στη δύσκολη και κρίσιμη αυτή συγκυρία, εμείς επιλέγουμε να ανεβάσουμε ακόμα περισσότερο τον πήχη. Έχοντας εργαστεί εντατικά τους τελευταίους έξι μήνες, είμαστε έτοιμοι για μία ακόμα πρεμιέρα, την πρώτη μας διαδικτυακή μετάδοση παράστασης σε πραγματικό χρόνο (real time live streaming), με έξι κάμερες, τηλεσκηνοθεσία επί τόπου και με εσάς τους θεατές παρόντες στην αίθουσα. Αυτή η προσπάθεια έρχεται να δημιουργήσει ένα νέο είδος: το κινηματογραφούμενο θέατρο.

Μέσω αυτού, το Πορεία θα έχει τη δυνατότητα να φτάνει σε όλα τα σπίτια, σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας, ακόμα και τις πιο απομακρυσμένες, να διαπαιδαγωγεί και να ψυχαγωγεί, να τέρπει και να παρηγορεί.

Θα δίνει την ευκαιρία σε ανθρώπους με κινητικά ή άλλα προβλήματα να μη στερούνται το θέατρο, σε μαθητές και εφήβους που ζουν σε μικρά νησιά να έρχονται σε επαφή με τη θεατρική τέχνη, σε ομογενείς που ζουν στην άλλη πλευρά του πλανήτη να διατηρούν ζωντανή τη σχέση τους με την πατρίδα μας, αλλά και στους ολοένα και περισσότερους ξένους φίλους μας να γνωρίζουν τη σύγχρονη ελληνική θεατρική δημιουργία.

Τέλος, δίνει τη δυνατότητα σε καλλιτέχνες και επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων, να συνεχίσουν να εργάζονται και να επιβιώνουν οικονομικά! Και για όσους ανησυχούν για την κατάργηση της διά ζώσης επικοινωνίας: πιστεύουμε ακράδαντα ότι το θέατρο είναι και θα παραμείνει συνώνυμο της ζωντανής επαφής. Όταν η πανδημία θα αποτελεί πια παρελθόν, τα θέατρα θα γεμίσουν και πάλι, και οι δυνατότητες του live streaming θα παραμείνουν ένα πολύτιμο εργαλείο για την εξωστρέφεια της καλλιτεχνικής δημιουργίας.» 

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.