To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter
6

 

[Από τον Θανάση Χαραμή]

 

Τη στιγμή που όλοι οι φωτορεπόρτερ κυνηγούσαν να απαθανατίσουν τις συμπλοκές στην πλατεία Ανεξαρτησίας, ο φωτογράφος Tom Jamieson επέλεξε να ακολουθήσει εντελώς διαφορετική στρατηγική.

 

Μαζί με τον βοηθό του, περιφερόταν στους δρόμους του Κιέβου και ζητούσε από τους διαδηλωτές να φωτογραφίσει τα αυτοσχέδια όπλα τους με φόντο ένα μαύρο πανί που κουβαλούσε μαζί. Ο ίδιος περιγράφει την κατάσταση που αντιμετώπισε ως πρωτόγονη και δηλώνει πως τον είχε συνεπάρει ο υπερήφανος τρόπος με τον οποίο οι ιδιοκτήτες των όπλων τα κρατούσαν μπροστά από το φακό του. Οι περισσότεροι είχαν και μια ιστορία να αφηγηθούν. Θυμόντουσαν πως δημιουργήθηκε το κάθε ράγισμα στα ξύλινα μπαστούνια τους ή το κάθε σπάσιμο στις χειροποίητες ασπίδες τους.

 

Ο φωτογράφος ισχυρίζεται πως όλοι τους γνώριζαν πως τα όπλα αυτά δεν θα είχαν καμία ισχύ απέναντι στα πολυβόλα, αλλά πιστεύει πως οι άντρες είχαν ένα συμβολικό δέσιμο μαζί τους.  Πιθανόν αυτά τα μεσαιωνικά και βάρβαρα μέσα τους έκαναν να νιώθουν πιο δυνατοί κάθε φορά που έβρισκαν τον στόχο τους.

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

 

To πρωτόγονο ουκρανικό οπλοστάσιο Facebook Twitter

Φωτογραφία
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
PhotoΒiennale 2023: 13 επιλογές από τη μεγάλη φωτογραφική διοργάνωση της Θεσσαλονίκης

Φωτογραφία / 13 εκθέσεις που ξεχωρίζουν στη PhotoΒiennale 2023 της Θεσσαλονίκης

Τα γυμνά του Man Ray, τα αυτοπορτρέτα του Martin Parr, μια μεγάλη κεντρική έκθεση με τίτλο «Το φάντασμα του λαού» και πλήθος ακόμα ατομικών και ομαδικών φωτογραφικών εκθέσεων περιλαμβάνονται σε μια καλλιτεχνική πρόταση διάρκειας τεσσάρων μηνών που διοργανώνει το MOMus.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Δεν έχω πολλά χρόνια ακόμα»: Η Nan Goldin για την τελευταία, ίσως, αναδρομική της έκθεση

Φωτογραφία / «Δεν έχω πολλά χρόνια ακόμα»: Η Nan Goldin για την τελευταία, ίσως, αναδρομική της έκθεση

Εγκαινιάστηκε στο Άμστερνταμ η μεγάλη αναδρομική έκθεση της σπουδαίας φωτογράφου, εικαστικού και ακτιβίστριας με τον σαρκαστικά μοιρολατρικό τίτλο «This Will Not End Well».
THE LIFO TEAM

σχόλια

5 σχόλια
Οταν η αφαιρεση των συγχρονων τεχνολογικων επιτευγματων μας δειχνει πόσο κοντα ειμαστε στη λιθινη εποχη.Οι θρησκειες κ ο πολιτισμος δεν αρκουν για να κρυψουν το γεγονος αυτο.(Αρχαγγελος ΜΙχαηλ κ αθλητικα μπαστουνια αντιστοιχα )http://www.youtube.com/watch?v=hSsDo350fHI