Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης;

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Ένα αποκλειστικό piano-based σετ διάρκειας 45 λεπτών του Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης.
0

ΚΑΙ ΟΜΩΣ! Ένας από τους πιο περιζήτητους καλλιτέχνες της ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής, ο Fred again.., έφερε τον μοναδικό του ήχο στην Ελλάδα σε ένα privé σετ για 350 τυχερούς καλεσμένους στη Λίμνη Βουλιαγμένης, κάνοντας πραγματικότητα τα όνειρα των θαυμαστών του. Έτσι, η πρώτη Δευτέρα του Σεπτεμβρίου έπαψε για 45 λεπτά να είναι «blue Monday».

Η ιδιαίτερη αυτή εμφάνιση του Fred again.. αποτέλεσε το pre-event του Plisskën Festival, που θα διεξαχθεί στις 13-14 Σεπτεμβρίου, δημιουργώντας τεράστιο ενθουσιασμό για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν. Με το φυσικό τοπίο της Λίμνης Βουλιαγμένης να προσφέρει ένα μαγευτικό σκηνικό, κατάφερε να δημιουργήσει μια μοναδική ατμόσφαιρα, που συνδύασε την αιθέρια ομορφιά του περιβάλλοντος με την ενέργεια της μουσικής του.

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Η βραδιά ξεκίνησε με τον Fred again.. να συνδέεται άμεσα με το κοινό, επιλέγοντας κομμάτια που αποτυπώνουν την ουσία της μουσικής του προσέγγισης. Φωτ.: LiFO

Και πώς έγινε αυτό; Τρεις ημέρες πριν από το πολυαναμενόμενο event,  έστειλε μήνυμα μέσω WhatsApp σε μια κλειστή ομάδα hardcore fans στην Αθήνα, ανακοινώνοντας ένα αποκλειστικό piano-based σετ διάρκειας 45 λεπτών, με μέγιστο όριο 350 εισιτηρίων VIP. Τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν αμέσως, ενώ η τοποθεσία του event αποκαλύφθηκε μόλις τρεις ώρες πριν από την έναρξη, για να αποφευχθεί η προσέλευση επιπλέον κόσμου.

Στα τρία χρόνια από τότε που υπέγραψε με τη Wasserman, ο Fred again.. έχει καθιερώσει μια νέα προσέγγιση για τη σύνδεση με το κοινό του, επιλέγοντας «pop-up» εμφανίσεις, που ανακοινώνονται λίγες ημέρες πριν συμβούν. Μια τέτοια συναυλία στις 14 Ιουνίου στο L.A. Memorial Coliseum ανακοινώθηκε μόλις τέσσερις μέρες πριν, και κατάφερε να πουλήσει 65.100 εισιτήρια, αποφέροντας 6,4 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας κάθε καλλιτέχνη που είχε εμφανιστεί ποτέ στον συγκεκριμένο χώρο, εκτός από τους Rolling Stones.

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Η νύχτα στη Λίμνη Βουλιαγμένης επιβεβαίωσε γιατί ο Fred again.. θεωρείται ένας από τους πιο καινοτόμους καλλιτέχνες της εποχής του. Φωτ.: LiFO

Η βραδιά ξεκίνησε με τον Fred again.. να συνδέεται άμεσα με το κοινό, επιλέγοντας κομμάτια που αποτυπώνουν την ουσία της μουσικής του προσέγγισης, μελωδίες που αγγίζουν τη ροή του αίματός σου και ρυθμούς που σε κάνουν να χορεύεις. Ορκίστηκε ότι θα επιστρέψει στην Ελλάδα και ευχαρίστησε το κοινό που αγαπά τη μουσική του. 

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Μια τέτοια συναυλία στις 14 Ιουνίου στο L.A. Memorial Coliseum ανακοινώθηκε μόλις τέσσερις μέρες πριν και κατάφερε να πουλήσει 65.100 εισιτήρια. Φωτ.: LiFO

Για όσους είχαν την τύχη να παρευρεθούν, η εμφάνιση του Βρετανού μουσικού στη Λίμνη Βουλιαγμένης δεν ήταν απλώς ένα 45λεπτο set με το πιάνο και τη φωνή του, αλλά μια εμπειρία που δύσκολα θα ξεχαστεί. Η επιλεγμένη ομάδα των 350 ατόμων ένιωθε ότι συμμετείχε σε κάτι εξαιρετικά ξεχωριστό, ένα γεγονός που θα συζητιέται για πολύ καιρό. Η εκρηκτική αυτή αρχή για το Plisskën Festival μάς προϊδεάζει για ένα ακόμη πιο συναρπαστικό διήμερο που ακολουθεί.

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Ο Fred again.. χρησιμοποίησε την πανδημία ως ευκαιρία για να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από κοινωνικά δίκτυα και διαδικτυακές πλατφόρμες. Φωτ.: LiFO

Η νύχτα στη Λίμνη Βουλιαγμένης επιβεβαίωσε γιατί ο 31χρονος θεωρείται ένας από τους πιο καινοτόμους καλλιτέχνες της εποχής του, καταφέρνοντας να ενώσει τους ανθρώπους με την απλότητα και την ειλικρίνειά του.

Ένα επιπλέον bonus ήταν οι λίγοι λουόμενοι στη Λίμνη, που κολυμπούσαν υπό τους ρυθμούς του νέου άλμπουμ και μερικών ήδη παγκόσμιων επιτυχιών του, δημιουργώντας την αίσθηση ότι βρίσκονται σε σκηνή από φεστιβαλική ταινία.

Το νέο άλμπουμ του Fred again..

Ο Fred again.. ανακοίνωσε πρόσφατα την κυκλοφορία του νέου του άλμπουμ με τίτλο «Ten Days», το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα, μερικά από τα κομμάτια του ακούστηκαν και στη Λίμνη Βουλιαγμένης. 

Το άλμπουμ αποτελείται από «δέκα τραγούδια για δέκα ημέρες» και περιλαμβάνει τα singles «Adore U», «Ten» και «Places to Be», με συμμετοχή των Anderson Paak και Chika, που έχουν ήδη κυκλοφορήσει. Θα ακολουθήσει και κυκλοφορία σε βινύλιο στις 25 Οκτωβρίου. Το άλμπουμ περιλαμβάνει συνεργασίες με διάφορους καλλιτέχνες, όπως οι Skrillex, Four Tet, Emmylou Harris, The Japanese House, Obongjayar, Jozzy, Jim Legxacy, Sampha, Soak, Joy Anonymous και Scott Hardkiss. Το Soak εμφανίστηκε στη Λίμνη Βουλιαγμένης και γοήτευσε τους παρευρισκόμενους με τη φωνή και το ταλέντο του. 

Σε ανάρτηση στο Instagram, ο Fred again.. αναφέρει ότι τα τραγούδια του άλμπουμ αναφέρονται σε «πολύ μικρές, ήσυχες, οικείες στιγμές», που κυμαίνονται από έντονα χαρούμενες εμπειρίες έως πιο σκοτεινές, και αναγνωρίζει ότι αυτές οι στιγμές δεν ήταν σημαντικές μόνο για τον ίδιο.

Η κυκλοφορία του «Ten Days» ακολουθεί τις πρόσφατες εμφανίσεις-έκπληξη του Fred again.. στο Glastonbury, όπου έπαιξε ένα 30λεπτο ambient σετ, και στο The Rising Sun pub στο Pensford του Somerset, όπου εμφανίστηκε μπροστά σε 75 θαυμαστές μαζί με τον The Japanese House.

Έχει επίσης προγραμματίσει εμφανίσεις στην Ευρώπη, ξεκινώντας από το φεστιβάλ Way Out West στη Σουηδία.

Fred again..: Η αλλαγή των κανόνων του παιχνιδιού με μοναδικές στρατηγικές

Το 2021, ο Tom Schroeder από τη Wasserman Music συναντήθηκε με έναν ανερχόμενο παραγωγό ηλεκτρονικής μουσικής στο στούντιό του στο Λονδίνο. Ο παραγωγός είχε ήδη δημιουργήσει θόρυβο γύρω από το όνομά του, καθώς είχε στραφεί στη δημιουργία δικής του μουσικής, αφού είχε συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως ο Ed Sheeran, αλλά δεν είχε ακόμα γίνει διάσημος. Ο Schroeder ήταν επιφυλακτικός, παρόλο που πολλοί πίστευαν ότι η επιτυχία του θα ήταν σίγουρη.

Ο Fred again.. χρησιμοποίησε την πανδημία ως ευκαιρία για να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από κοινωνικά δίκτυα και διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το Boiler Room, που το 2022 έγινε viral και δημιούργησε έναν ευρύτερο διάλογο για την καινοτόμο του προσέγγιση στη ζωντανή μουσική. Αντί να ανακοινώσει μια παραδοσιακή περιοδεία μήνες νωρίτερα, ο Fred επέλεξε να διατηρήσει την άμεση σύνδεση με τους θαυμαστές του, επιλέγοντας απροσδόκητες εμφανίσεις που ανακοινώνονται μόλις λίγες ημέρες πριν.

Ο Schroeder σημειώνει ότι αυτή η στρατηγική ανταποκρίνεται σε μια νέα τάση, όπου το κοινό ζει τη στιγμή και δεν σχεδιάζει πλέον μακροπρόθεσμα, όπως πριν από την πανδημία. «Ο Fred δημιουργεί στιγμές στο παρόν», λέει ο Schroeder. «Ζει τη στιγμή σε μια εποχή που η κοινωνία ζει επίσης τη στιγμή, πολύ περισσότερο από ό,τι συνήθιζε, επειδή ο κόσμος είναι πιο αβέβαιος από ό,τι πριν από την πανδημία». 

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο θάνατός τους θα είναι η ανάστασή μας»: Μια έκδοση με τους προκλητικούς στίχους της Κρίστα Παπίστα

Βιβλίο / «Ο θάνατός τους θα είναι η ανάστασή μας»: Μια έκδοση με τους προκλητικούς στίχους της Κρίστα Παπίστα

Μια από τις πιο κουίρ και τολμηρές φωνές στην ελληνική μουσική κυκλοφόρησε ένα πρωτότυπο βιβλίο από τις εκδόσεις του βιβλιοπωλείο Arsenale που βρίσκεται στην Ανάφη.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Έτσι βγαίνουμε τώρα

Urban Culture / Έτσι βγαίνουμε τώρα

Άφθονη τέχνη για όλους, μεγάλα και niche πάρτι, ελληνικά και technο: Η Αθήνα έχει γίνει μια πόλη που μπορεί να προκαλέσει FOMO ακόμα και σ’ εκείνους που αρνούνται ότι το παθαίνουν.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ, M.HULOT, ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ, ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Τελικά, φταίει η τραπ για την αύξηση της βίας των ανηλίκων;

Radio Lifo / Τελικά, φταίει η τραπ για την αύξηση της βίας των ανηλίκων;

Δημιουργεί πρότυπα η τραπ μουσική; Έχει κάνει -έστω παραδόξως- κάτι καλό στην ελληνική κοινωνία; Πόσο επικίνδυνο είναι να ακούμε σήμερα έναν πολιτικό να ζητά την ποινικοποίηση ενός μουσικού είδους; Ο Τάσος Μπρεκουλάκης και η Βάνα Κράβαρη συζητούν για το αν και κατά πόσο η τραπ ευθύνεται για την αύξηση της βίας των ανηλίκων.
THE LIFO TEAM
CHECK Βέρντι

Σαν Σήμερα / Βίβα Βέρντι: Ο μεγάλος συνθέτης που κάποιοι του είπαν ότι θα γινόταν μια μετριότητα

Στις 10  Οκτωβρίου 1813 γεννήθηκε ο Τζουζέπε Φορτουνίνο Φραντσέσκο Βέρντι, ένας από τους πιο διάσημους και αγαπητούς συνθέτες όπερας στην Ιταλία και στον κόσμο.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
«Πώς έφτασα να γεράσω τόσο; Από τύχη υποθέτω»: Η Ντέμπι Χάρι στο κατώφλι των 80

Μουσική / «Πώς έφτασα να γεράσω τόσο; Από τύχη υποθέτω»: Η Ντέμπι Χάρι στο κατώφλι των 80

Από την υπόγεια Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’70 μέχρι την τωρινή καμπάνια της Gucci και την τσάντα με το όνομά της, η τραγουδίστρια των Blondie παραμένει αντισυμβατική και ακαταμάχητη.
THE LIFO TEAM
Οι δυο Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ

Όπερα / Οι δυο βραβευμένες Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ ανεβαίνουν σε περίοδο πολέμου

Λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για τις δύο εμβληματικές όπερες του Γκλουκ, ο σημαντικός Ρώσος σκηνοθέτης εξηγεί τις σύγχρονες παραμέτρους της θυσίας της αρχαίας τραγικής ηρωίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μπελαφόν: «Έχω όρεξη να ξαναγίνει lyrical το παιχνίδι» ή Μπελαφόν: «Το "Multiverse" είναι οι διάφορες πτυχές του εαυτού μου» ή Ο Μπελαφόν μάς ανοίγει τις πύλες για το Multiverse 

Μουσική / Μπελαφόν: «Οι μισοί ράπερ στην Ελλάδα δεν ξέρουν ακριβώς τι πολίτευμα έχουμε»

Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του δίσκου με τίτλο «Multiverse», ο Μπελαφόν ξεδιπλώνει αποκλειστικά κάθε πτυχή του πολυσύμπαντος γύρω από τον ίδιο, το ραπ αλλά και τα κόμικς.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Αλκίνοος Ιωαννίδης: «Αν είχαμε ακολουθήσει την κατεύθυνση που μας υπέδειξε ο Μάνος Χατζιδάκις, θα ήμασταν σήμερα μια διαφορετική χώρα»

Μουσική / Αλκίνοος Ιωαννίδης: «Αν είχαμε ακολουθήσει όσα μας υπέδειξε ο Μάνος Χατζιδάκις, θα ήμασταν μια διαφορετική χώρα»

Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης ερμηνεύει τριάντα τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι στο Ηρώδειο, σε καλλιτεχνική επιμέλεια του Γιώργου Χατζιδάκι. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη «Μυθολογία» στο πρώτο μέρος και αρκετά από τα πιο γνωστά τραγούδια του μεγάλου δημιουργού στο δεύτερο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όταν ο Μπετόβεν υποκλίθηκε στον Μότσαρτ

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Όταν ο Μπετόβεν υποκλίθηκε στον Μότσαρτ

Η Ματούλα Κουστένη ξύνει την επιφάνεια της ιδιοφυούς σύνθεσης του κοντσέρτου για πιάνο και ορχήστρα αρ.3 σε ντο ελάσσονα, έργο 37 και αποκωδικοποιεί σαράντα λεπτά μαγείας, ομορφιάς και «μπετοβενικής» μαεστρίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ