Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης;

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Ένα αποκλειστικό piano-based σετ διάρκειας 45 λεπτών του Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης.
0

ΚΑΙ ΟΜΩΣ! Ένας από τους πιο περιζήτητους καλλιτέχνες της ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής, ο Fred again.., έφερε τον μοναδικό του ήχο στην Ελλάδα σε ένα privé σετ για 350 τυχερούς καλεσμένους στη Λίμνη Βουλιαγμένης, κάνοντας πραγματικότητα τα όνειρα των θαυμαστών του. Έτσι, η πρώτη Δευτέρα του Σεπτεμβρίου έπαψε για 45 λεπτά να είναι «blue Monday».

Η ιδιαίτερη αυτή εμφάνιση του Fred again.. αποτέλεσε το pre-event του Plisskën Festival, που θα διεξαχθεί στις 13-14 Σεπτεμβρίου, δημιουργώντας τεράστιο ενθουσιασμό για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν. Με το φυσικό τοπίο της Λίμνης Βουλιαγμένης να προσφέρει ένα μαγευτικό σκηνικό, κατάφερε να δημιουργήσει μια μοναδική ατμόσφαιρα, που συνδύασε την αιθέρια ομορφιά του περιβάλλοντος με την ενέργεια της μουσικής του.

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Η βραδιά ξεκίνησε με τον Fred again.. να συνδέεται άμεσα με το κοινό, επιλέγοντας κομμάτια που αποτυπώνουν την ουσία της μουσικής του προσέγγισης. Φωτ.: LiFO

Και πώς έγινε αυτό; Τρεις ημέρες πριν από το πολυαναμενόμενο event,  έστειλε μήνυμα μέσω WhatsApp σε μια κλειστή ομάδα hardcore fans στην Αθήνα, ανακοινώνοντας ένα αποκλειστικό piano-based σετ διάρκειας 45 λεπτών, με μέγιστο όριο 350 εισιτηρίων VIP. Τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν αμέσως, ενώ η τοποθεσία του event αποκαλύφθηκε μόλις τρεις ώρες πριν από την έναρξη, για να αποφευχθεί η προσέλευση επιπλέον κόσμου.

Στα τρία χρόνια από τότε που υπέγραψε με τη Wasserman, ο Fred again.. έχει καθιερώσει μια νέα προσέγγιση για τη σύνδεση με το κοινό του, επιλέγοντας «pop-up» εμφανίσεις, που ανακοινώνονται λίγες ημέρες πριν συμβούν. Μια τέτοια συναυλία στις 14 Ιουνίου στο L.A. Memorial Coliseum ανακοινώθηκε μόλις τέσσερις μέρες πριν, και κατάφερε να πουλήσει 65.100 εισιτήρια, αποφέροντας 6,4 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας κάθε καλλιτέχνη που είχε εμφανιστεί ποτέ στον συγκεκριμένο χώρο, εκτός από τους Rolling Stones.

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Η νύχτα στη Λίμνη Βουλιαγμένης επιβεβαίωσε γιατί ο Fred again.. θεωρείται ένας από τους πιο καινοτόμους καλλιτέχνες της εποχής του. Φωτ.: LiFO

Η βραδιά ξεκίνησε με τον Fred again.. να συνδέεται άμεσα με το κοινό, επιλέγοντας κομμάτια που αποτυπώνουν την ουσία της μουσικής του προσέγγισης, μελωδίες που αγγίζουν τη ροή του αίματός σου και ρυθμούς που σε κάνουν να χορεύεις. Ορκίστηκε ότι θα επιστρέψει στην Ελλάδα και ευχαρίστησε το κοινό που αγαπά τη μουσική του. 

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Μια τέτοια συναυλία στις 14 Ιουνίου στο L.A. Memorial Coliseum ανακοινώθηκε μόλις τέσσερις μέρες πριν και κατάφερε να πουλήσει 65.100 εισιτήρια. Φωτ.: LiFO

Για όσους είχαν την τύχη να παρευρεθούν, η εμφάνιση του Βρετανού μουσικού στη Λίμνη Βουλιαγμένης δεν ήταν απλώς ένα 45λεπτο set με το πιάνο και τη φωνή του, αλλά μια εμπειρία που δύσκολα θα ξεχαστεί. Η επιλεγμένη ομάδα των 350 ατόμων ένιωθε ότι συμμετείχε σε κάτι εξαιρετικά ξεχωριστό, ένα γεγονός που θα συζητιέται για πολύ καιρό. Η εκρηκτική αυτή αρχή για το Plisskën Festival μάς προϊδεάζει για ένα ακόμη πιο συναρπαστικό διήμερο που ακολουθεί.

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Ο Fred again.. χρησιμοποίησε την πανδημία ως ευκαιρία για να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από κοινωνικά δίκτυα και διαδικτυακές πλατφόρμες. Φωτ.: LiFO

Η νύχτα στη Λίμνη Βουλιαγμένης επιβεβαίωσε γιατί ο 31χρονος θεωρείται ένας από τους πιο καινοτόμους καλλιτέχνες της εποχής του, καταφέρνοντας να ενώσει τους ανθρώπους με την απλότητα και την ειλικρίνειά του.

Ένα επιπλέον bonus ήταν οι λίγοι λουόμενοι στη Λίμνη, που κολυμπούσαν υπό τους ρυθμούς του νέου άλμπουμ και μερικών ήδη παγκόσμιων επιτυχιών του, δημιουργώντας την αίσθηση ότι βρίσκονται σε σκηνή από φεστιβαλική ταινία.

Το νέο άλμπουμ του Fred again..

Ο Fred again.. ανακοίνωσε πρόσφατα την κυκλοφορία του νέου του άλμπουμ με τίτλο «Ten Days», το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα, μερικά από τα κομμάτια του ακούστηκαν και στη Λίμνη Βουλιαγμένης. 

Το άλμπουμ αποτελείται από «δέκα τραγούδια για δέκα ημέρες» και περιλαμβάνει τα singles «Adore U», «Ten» και «Places to Be», με συμμετοχή των Anderson Paak και Chika, που έχουν ήδη κυκλοφορήσει. Θα ακολουθήσει και κυκλοφορία σε βινύλιο στις 25 Οκτωβρίου. Το άλμπουμ περιλαμβάνει συνεργασίες με διάφορους καλλιτέχνες, όπως οι Skrillex, Four Tet, Emmylou Harris, The Japanese House, Obongjayar, Jozzy, Jim Legxacy, Sampha, Soak, Joy Anonymous και Scott Hardkiss. Το Soak εμφανίστηκε στη Λίμνη Βουλιαγμένης και γοήτευσε τους παρευρισκόμενους με τη φωνή και το ταλέντο του. 

Σε ανάρτηση στο Instagram, ο Fred again.. αναφέρει ότι τα τραγούδια του άλμπουμ αναφέρονται σε «πολύ μικρές, ήσυχες, οικείες στιγμές», που κυμαίνονται από έντονα χαρούμενες εμπειρίες έως πιο σκοτεινές, και αναγνωρίζει ότι αυτές οι στιγμές δεν ήταν σημαντικές μόνο για τον ίδιο.

Η κυκλοφορία του «Ten Days» ακολουθεί τις πρόσφατες εμφανίσεις-έκπληξη του Fred again.. στο Glastonbury, όπου έπαιξε ένα 30λεπτο ambient σετ, και στο The Rising Sun pub στο Pensford του Somerset, όπου εμφανίστηκε μπροστά σε 75 θαυμαστές μαζί με τον The Japanese House.

Έχει επίσης προγραμματίσει εμφανίσεις στην Ευρώπη, ξεκινώντας από το φεστιβάλ Way Out West στη Σουηδία.

Fred again..: Η αλλαγή των κανόνων του παιχνιδιού με μοναδικές στρατηγικές

Το 2021, ο Tom Schroeder από τη Wasserman Music συναντήθηκε με έναν ανερχόμενο παραγωγό ηλεκτρονικής μουσικής στο στούντιό του στο Λονδίνο. Ο παραγωγός είχε ήδη δημιουργήσει θόρυβο γύρω από το όνομά του, καθώς είχε στραφεί στη δημιουργία δικής του μουσικής, αφού είχε συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως ο Ed Sheeran, αλλά δεν είχε ακόμα γίνει διάσημος. Ο Schroeder ήταν επιφυλακτικός, παρόλο που πολλοί πίστευαν ότι η επιτυχία του θα ήταν σίγουρη.

Ο Fred again.. χρησιμοποίησε την πανδημία ως ευκαιρία για να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από κοινωνικά δίκτυα και διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το Boiler Room, που το 2022 έγινε viral και δημιούργησε έναν ευρύτερο διάλογο για την καινοτόμο του προσέγγιση στη ζωντανή μουσική. Αντί να ανακοινώσει μια παραδοσιακή περιοδεία μήνες νωρίτερα, ο Fred επέλεξε να διατηρήσει την άμεση σύνδεση με τους θαυμαστές του, επιλέγοντας απροσδόκητες εμφανίσεις που ανακοινώνονται μόλις λίγες ημέρες πριν.

Ο Schroeder σημειώνει ότι αυτή η στρατηγική ανταποκρίνεται σε μια νέα τάση, όπου το κοινό ζει τη στιγμή και δεν σχεδιάζει πλέον μακροπρόθεσμα, όπως πριν από την πανδημία. «Ο Fred δημιουργεί στιγμές στο παρόν», λέει ο Schroeder. «Ζει τη στιγμή σε μια εποχή που η κοινωνία ζει επίσης τη στιγμή, πολύ περισσότερο από ό,τι συνήθιζε, επειδή ο κόσμος είναι πιο αβέβαιος από ό,τι πριν από την πανδημία». 

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM