Τα αγαπημένα του My Empty Phantom

Τα αγαπημένα του My Empty Phantom Facebook Twitter
0

Το My Empty Phantom είναι το μουσικό πρότζεκτ του Τεξανού και ταλαντούχου πολυοργανίστα Jesse Martin Beaman. Ο Beaman είναι εντυπωσιακός πάνω στην σκηνή. Περιτριγυρισμένος από συνθεσάιζερ, κιθάρες και τύμπανα, δημιουργεί ένα ονειρικό ηχητικό σύμπαν με εφέ και λούπες που άλλοτε επισκέπτεται ambient ηχοτόπια και άλλοτε γεμίζει από post-rock μελωδίες. Στις 29 Μαΐου, θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην Αθήνα, για μία μοναδική εμφάνιση στη σκηνή του six d.o.g.s. Τη συναυλία θα ανοίξει ο Absent Without Leave.

Αγαπημένη ταινία:

 

Lost in Translation

 


Μου άλλαξε την άποψη που είχα για το πώς πρέπει να είναι οι ταινίες γενικά. Ήμουν 16 όταν την είδα για πρώτη φορά. Ακόμη προτιμώ τέτοιου είδους φιλμ.

Αγαπημένοι μουσικοί και συγκροτήματα:

 

Sigur Ros

 


Η πρώτη μπάντα που άκουσα και είχε τόσο συναίσθημα. Μου άλλαξαν τη ζωή

 

Simon & Garfunkel 

Η πρώτη μουσική που άκουσα στην ζωή μου.

 

Michael Jackson

 

Νομίζω ότι ήταν ιδιαίτερα ταλαντούχος και το άλμπουμ του Bad  είναι το πρώτο που αγόρασα όταν ήμουν παιδί.

 

Αγαπημένοι άνθρωποι:

 

Η μαμά μου, ο μπαμπάς μου, ο αδερφός μου και η μητέρα που με γέννησε.

Όλοι τους είναι ο λόγος που βρίσκομαι εδώ σήμερα και είναι η έμπνευση μου.

Eddie Burger:

Ένας φίλος του αδερφού μου που θαύμαζα και ακόμη θαυμάζω. Ο καλύτερος καλλιτέχνης/μουσικός που γνωρίζω. Με άλλαξε και πιθανότατα δεν θα το καταλάβει ποτέ.

Austin Brite:

Ένας από τους καλύτερους μου φίλους που με βοήθησε πολύ με το να στήσω το My Empty Frame.

Καλύτερες συναυλίες που έχω δει:

Sigur Ros (2005 - Austin, Texas) 

Atoms for Peace (2013 ACL Live)

Αγαπημένες αναμνήσεις: 

-Όταν μετακόμισα στην Boca Chica με την οικογένεια μου. Η Boca Chica είναι μια από τις τελευταίες παραλίες στην Αμερική που δεν έχει ξενοδοχεία και οι γονείς μου ζουν 30 λεπτά από εκεί. Βρίσκεται στα σύνορα του Τέξας και του Μεξικό 

-Η πρώτη συναυλία μου σαν My Empty Phantom στο Μεξικό, το Νοέμβριο του 2013. Η πρώτη φορά που πήγα στο Μεξικό και η συναυλία ήταν sold-out. Πολύ σουρεαλιστικό. 

-Δουλεύοντας για το Austin City Limits Live. Είναι το πιο μακροχρόνιο τηλεοπτικό πρόγραμμα στην Αμερική που βιντεοσκοπεί καταπληκτικές και πιο προσωπικές συναυλίες συγκροτημάτων και μουσικών όπως οι Radiohead, Tune Yards, Andrew Bird και άλλων πολλών. Τα αφεντικά μου με άφηναν να περιοδεύω όποτε χρειαζόταν και πάντοτε με υποδέχονται πίσω για να δουλέψω γι’ αυτούς. Είναι σαν οικογένεια για μένα.

Μπάντες που με έκαναν να θέλω να παίξω μουσική:

Worlds of If 

Το συγκρότημα ενός από τους καλύτερους φίλους του αδερφού μου. Δεν υπάρχουν πια αλλά πάντοτε αποτελούσαν πηγή έμπνευσης για μένα.

 

Space Man Spiff 

Η καλύτερη μπάντα που είχα δει ζωντανά όταν ήμουν έφηβος. Ήταν από μια μικρή πόλη του Τέξας και με είχαν ξετρελάνει. Ο ντράμερ τους ο Bill Spellman συνήθιζε να με βοηθάει να μάθω να παίζω πιάνο δωρεάν όταν πήγαινα στο γυμνάσιο. Έχουν διαλυθεί.

 

Kya 

Το συγκρότημα των καλύτερων φίλων του αδερφού μου. Κι αυτοί έχουν διαλυθεί αλλά τους αγαπάω ακόμη.

This Will Destroy You 

Αγόρασα  τα πρώτα μου πλήκτρα από αυτούς. Μεγαλώσαμε στην ίδια περιοχή στο Τέξας και συνήθιζαν να έρχονται στην πόλη μου και να προκαλούν πανικό. Ήμουν 16 χρονών όταν τους γνώρισα και τους πρωτοείδα. Ήταν η πρώτη μπάντα που με έκανε να γυρίσω όλο τον κόσμο, περιοδεύοντας. Πλέον τους θεωρώ φίλους μου. 

 


 

Six D.o.g.s. [Αβραμιώτου 6-8] Πέμπτη 29 Μαΐου με είσοδο 5-8 ευρώ

 

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απλώνοντας ρούχα με τη Δανάη στο κέντρο του κόσμου

Μουσική / Απλώνοντας ρούχα με τη Δανάη στο κέντρο του κόσμου

Η Δανάη Δέδε γιορτάζει τα 20 της στην Αθήνα με μια κιθάρα στο χέρι και πολλά λουλούδια γύρω της. Της αρέσει η θάλασσα της πόλης, αλλά προτιμά αυτήν της Ρόδου, όπου και μεγάλωσε. Το κομμάτι της «Αύριο» την έκανε γνωστή, αλλά σίγουρα δεν την τρομάζει ‒ μάλλον την ενθουσιάζει. Η μαμά της πιστεύει πως θα ήταν πολύ καλή ως ψυχολόγος.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
Όταν ο Τσαϊκόφσκι περιέγραφε τη μοίρα του με μια Συμφωνία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Όταν ο Τσαϊκόφσκι περιέγραφε τη μοίρα του με μια Συμφωνία

Την Παρασκευή 30 Μαΐου, ο αρχιμουσικός Διονύσης Γραμμένος και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών φέρνουν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το δράμα της Πέμπτης Συμφωνίας του Τσαϊκόφσκι, ενός έργου που περιγράφει την ένταση ανάμεσα στις προσταγές της μοίρας και την προσωπική ελευθερία τού συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
AEON: Η «ντίβα από την Κρήτη» που παντρεύει τη ραπ με τη λύρα

Μουσική / AEON: Η «ντίβα από την Κρήτη» που παντρεύει τη ραπ με τη λύρα

Ξεκίνησε από την παραδοσιακή μουσική, όμως, η ανάγκη της για κοινωνικοποίηση την οδήγησε στη ραπ. Με αφορμή το τελευταίο της άλμπουμ, «Χαϊμαλίνα», η 25χρονη AEON μιλά για τον σεξισμό που αντιμετώπισε στα πρώτα της βήματα και για το πώς συνδύασε την κρητική μπουκόλυρα με ραπ ρυθμούς.
M. HULOT
56’ με τον Degear0001

Μουσική / Το νέο διαστημικό άλμπουμ του Degear0001 έχει ήχους από παιδικά παιχνίδια

Ο νεαρός μουσικός, που πειραματίζεται με παιδικά πλήκτρα και «χακαρισμένα» αντικείμενα, μόλις κυκλοφόρησε ένα spacey άλμπουμ με weird pop, που σίγουρα θα ήθελες να χορέψεις σε ένα παραληρηματικό πάρτι με χαμόγελα και φλούο χρώματα.
M. HULOT
Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Μουσική / Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Ο ταλαντούχος μουσικός κυκλοφόρησε ένα από τα καλύτερα ραπ άλμπουμ της χρονιάς, στο οποίο εξερευνά την εμπειρία του να είσαι μαύρος στην Ελλάδα του 2025 και το οποίο αποθέωσε η Guardian. Μιλά αποκλειστικά στη LiFO, λίγο πριν τη συναυλία του στις 31 Μαΐου στο Universe Multivenue Open Air.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Μουσική / Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Η Aγγελίνα είναι μια τραγουδοποιός 22 ετών που μεγάλωσε στην Αθήνα. Όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει ηθοποιός και συγγραφέας, αλλά ο δρόμος την πήγε στη μουσική κι έτσι έβγαλε το πρώτο της τραγούδι το 2023, που λέγεται «Sta Riha». Αγοράζει ακόμη μπουρμπουλήθρες από τα περίπτερα και της αρέσει να οδηγάει το σαράβαλό της. Κοιμάται καλά τα βράδια, αν δεν σκέφτεται πολύ. Όταν ανεβαίνει στην σκηνή, λέει μέσα της πως το άγχος της είναι ενθουσιασμός.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
«Ο Χελμός δεν είναι απλά ένα μουσικό φεστιβάλ και αυτό θα το βλέπετε κάθε χρόνο»

Μουσική / «Θα τρέχει ο κόσμος στο βουνό και στο κρύο για φεστιβάλ;» Κι όμως, έτρεξε

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Helmos Mountain Festival, Αλέξης Άγριος, εξηγεί πώς γεννήθηκε η ιδέα για το φεστιβάλ, τι συνέβαλε στην επιτυχία του, ποια φιλόδοξα projects ετοιμάζονται για φέτος και πώς, πέρα από μουσικό γεγονός, έδωσε ώθηση στον τουρισμό της περιοχής.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Καλά, πάλι για τη ραπ θα λέμε;

Guest Editors / «Γιατί απαιτούμε από τη ραπ να είναι κάτι άλλο από αυτό που όντως είναι;»

Το μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού που ήρθε σε επαφή με τη ραπ τα τελευταία χρόνια ξαφνικά ανακάλυψε, ομολογουμένως με άσχημο τρόπο, τι ήταν αυτό που προηγουμένως εκθείαζε ως ποίηση του περιθωρίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ZOLA JESUS INTERVIEW

Μουσική / Η Zola Jesus δεν φοβάται το σκοτάδι, το κατοικεί

Λίγο πριν την εμφάνισή της στην Αθήνα, η Ρωσοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα μιλά στη LIFO για το πώς δημιουργεί τη σκοτεινή και ατμοσφαιρική μουσική της, που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα είδη, καθώς και για το πώς η ίδια αντιστέκεται στην επίθεση που δέχονται σήμερα οι θηλυκότητες.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Μουσική / Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Στον νέο του δίσκο «Εννιά νούφαρα απ’ τη νεκρή όχθη», ο Κ. Βήτα διασκευάζει εννιά τραγούδια της Μαρίκας Παπαγκίκα και της Σωτηρίας Μπέλλου, αναδεικνύοντας τη διαχρονική δυναμική του ρεμπέτικου, που συνεχίζει να συγκινεί βαθιά μέχρι και σήμερα.
M. HULOT