Pharmakon για την προδοσία του σώματος

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
0

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
"Στο νοσοκομείο αισθανόμουν σαν ένα κομμάτι κρέας, εκεί γεννήθηκε και η ιδέα του άλμπουμ. Στο διπλανό κρεβάτι πέθαινε ένας άντρας. Έκλαιγε επειδή δεν είχε έρθει να τον δει η κόρη του. Καθώς ξυπνούσα από την νάρκωση δεν ήξερα τι με περιμένει στην απέναντι πλευρά."

Το πρώτο κομμάτι από το δεύτερο άλμπουμ της 23χρονης νεοϋορκέζας Margaret Chardiet(aka Pharmakon)κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα. Το «Body betrays itself» είναι ο προπομπός του Bestial Burden που θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο. Τα απόκοσμα φωνητικά της κλείνονται μέσα σε ένα πακέτο industrial και ηλεκτρονικών ήχων. Στο εξώφυλλο του δίσκου τα όργανα στο εσωτερικό του ανθρώπινου σώματος απεικονίζονται σαν φτηνά κομμάτια κρέατος. Στην θέση των πνευμόνων κομμάτια κοτόπουλου που αγόρασε από την Chianatown. Ποζάρει η ίδια. Είναι όμως απλά μια πόζα;

 

«Δεν είχα ιδέα πόσο άρρωστη ήμουν. Είχα μια κύστη 12 εκατοστών η οποία ήταν τόσο σκληρή που είχε προχωρήσει στο εσωτερικό του σώματος μου. Όταν τελείωσε η εγχείριση είχα τρία ράμματα στην κοιλιά. Καθώς ξυπνούσα από την νάρκωση άκουσα τους γιατρούς να λένε: «Δεν γινόταν να διαλυθεί. Έπρεπε να την αφαιρέσουμε και έπρεπε να αφαιρέσουμε και το όργανο το οποίο είχε επηρεάσει.» Έπρεπε να κόψουν κοντά σε ένα κοιλιακό μυ, αυτός ήταν ο λόγος που η ανάρρωση μου κράτησε πολλές ημέρες. Στο νοσοκομείο αισθανόμουν σαν ένα κομμάτι κρέας, εκεί γεννήθηκε και η ιδέα του άλμπουμ» και συνεχίζει στη συνέντευξη της στο Pitchfork «Στο διπλανό κρεβάτι πέθαινε ένας άντρας. Έκλαιγε επειδή δεν είχε έρθει να τον δει η κόρη του. Καθώς ξυπνούσα από την αναισθησία δεν ήξερα τι με περιμένει στην απέναντι πλευρά.»

 

 ________________

 

 

 


 

 

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
Μεγάλωσε στην Νέα Υόρκη από δυο πανκ γονείς(σ.σ Η μητέρα της ζωγράφος και ο πατέρας της κιθαρίστας) και ήρθε από πολύ νωρίς σε επαφή με την μουσική των Stooges και των Dead Boys. Όταν ήταν μωρό οι γονείς της την έπαιρναν μαζί τους σε punk συναυλίες. Ένα show των Nausea όπου πήγε με τον πατέρα της το παρακολούθησε, όπως λέει η ίδια, με λερωμένη πάνα!

Το άλμπουμ της εξερευνά το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στο σώμα και το πνεύμα. Την περίοδο που χρειάστηκε να αναρρώσει το μυαλό της βρισκόταν στην περιοδεία της στην Ευρώπη, το σώμα της όμως ήταν καθηλωμένο στο κρεβάτι. Η ίδια λέει ότι χρειάστηκε αρκετό χρόνο για να συνειδητοποιήσει την κατάσταση της. Έτσι της γεννήθηκε και η ιδέα για το εξώφυλλο του άλμπουμ. Το ανθρώπινο σώμα απεικονίζεται σαν ένα κομμάτι κρέας, ένα σύνολο από ιστούς και κύτταρα. Ένα σώμα που μπορεί να σε προδώσει όταν δεν το περιμένεις. Πρώτη φορά όπως λέει συνειδητοποίησε ότι δεν έχει τον έλεγχο του, και ήρθε αντιμέτωπη με την αρρώστια και τον θάνατο.

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter

 

Μεγάλωσε στην Νέα Υόρκη από δυο πανκ γονείς(σ.σ Η μητέρα της ζωγράφος και ο πατέρας της κιθαρίστας) και ήρθε από πολύ νωρίς σε επαφή με την μουσική των Stooges και των Dead Boys. Όταν ήταν μωρό οι γονείς της την έπαιρναν μαζί τους σε punk συναυλίες. Ένα show των Nausea όπου πήγε με τον πατέρα της το παρακολούθησε, όπως λέει η ίδια, με λερωμένη πάνα! Σήμερα όμως δέχεται τα εύσημα των γονιών της. Όταν οι πανκ γονείς της άκουσαν για πρώτη φορά την μουσική της σχολίασαν: «Ανακάλυψες κάτι περισσότερο ακραίο από αυτά με τα οποία μεγάλωσες»

 

________________

Live στο MOMA

 

 

 To Ache απο το πρώτο της άλμπουμ

 

 

Θεωρεί ότι οι ζωντανές εμφανίσεις της είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορεί να κάνεις στους θαυμαστές της. Αν θες να καταλάβεις την μουσική της πρέπει να παρακολουθήσεις μια από αυτές. Μέρος του σώου της είναι να ερμηνεύει τα κομμάτια της κοιτάζοντας τους θεατές στα μάτια σε απόσταση αναπνοής από αυτούς. Μια μάλλον άβολη εμπειρία για τους περισσότερους, η ίδια όμως την θεωρεί ως το καλύτερο τρόπο προσέγγισης του κοινού της.

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
Η ίδια λέει ότι χρειάστηκε αρκετό χρόνο για να συνειδητοποιήσει την κατάσταση της. Έτσι της γεννήθηκε και η ιδέα για το εξώφυλλο του άλμπουμ. Το ανθρώπινο σώμα απεικονίζεται σαν ένα κομμάτι κρέας, ένα σύνολο από ιστούς και κύτταρα. Ένα σώμα που μπορεί να σε προδώσει όταν δεν το περιμένεις. Πρώτη φορά όπως λέει συνειδητοποίησε ότι δεν έχει τον έλεγχο του, και ήρθε αντιμέτωπη με την αρρώστια και τον θάνατο.

 

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter

 

Η μουσική της δεν είναι για όλους, αν και έχει γνωρίσει αρκετή επιτυχία με την πρώτη της δουλειά για καλλιτέχνη αυτού του είδους. Ίσως πάλι αυτή η διασκευή στο Bang Bang (My Baby shot me down) να είναι για όλους. Η φωνή της γυμνή. Ένα Pharmakon ικανό να σκοτώσει ή να θεραπεύσει.

 

 

 

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ