Pharmakon για την προδοσία του σώματος

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
0

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
"Στο νοσοκομείο αισθανόμουν σαν ένα κομμάτι κρέας, εκεί γεννήθηκε και η ιδέα του άλμπουμ. Στο διπλανό κρεβάτι πέθαινε ένας άντρας. Έκλαιγε επειδή δεν είχε έρθει να τον δει η κόρη του. Καθώς ξυπνούσα από την νάρκωση δεν ήξερα τι με περιμένει στην απέναντι πλευρά."

Το πρώτο κομμάτι από το δεύτερο άλμπουμ της 23χρονης νεοϋορκέζας Margaret Chardiet(aka Pharmakon)κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα. Το «Body betrays itself» είναι ο προπομπός του Bestial Burden που θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο. Τα απόκοσμα φωνητικά της κλείνονται μέσα σε ένα πακέτο industrial και ηλεκτρονικών ήχων. Στο εξώφυλλο του δίσκου τα όργανα στο εσωτερικό του ανθρώπινου σώματος απεικονίζονται σαν φτηνά κομμάτια κρέατος. Στην θέση των πνευμόνων κομμάτια κοτόπουλου που αγόρασε από την Chianatown. Ποζάρει η ίδια. Είναι όμως απλά μια πόζα;

 

«Δεν είχα ιδέα πόσο άρρωστη ήμουν. Είχα μια κύστη 12 εκατοστών η οποία ήταν τόσο σκληρή που είχε προχωρήσει στο εσωτερικό του σώματος μου. Όταν τελείωσε η εγχείριση είχα τρία ράμματα στην κοιλιά. Καθώς ξυπνούσα από την νάρκωση άκουσα τους γιατρούς να λένε: «Δεν γινόταν να διαλυθεί. Έπρεπε να την αφαιρέσουμε και έπρεπε να αφαιρέσουμε και το όργανο το οποίο είχε επηρεάσει.» Έπρεπε να κόψουν κοντά σε ένα κοιλιακό μυ, αυτός ήταν ο λόγος που η ανάρρωση μου κράτησε πολλές ημέρες. Στο νοσοκομείο αισθανόμουν σαν ένα κομμάτι κρέας, εκεί γεννήθηκε και η ιδέα του άλμπουμ» και συνεχίζει στη συνέντευξη της στο Pitchfork «Στο διπλανό κρεβάτι πέθαινε ένας άντρας. Έκλαιγε επειδή δεν είχε έρθει να τον δει η κόρη του. Καθώς ξυπνούσα από την αναισθησία δεν ήξερα τι με περιμένει στην απέναντι πλευρά.»

 

 ________________

 

 

 


 

 

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
Μεγάλωσε στην Νέα Υόρκη από δυο πανκ γονείς(σ.σ Η μητέρα της ζωγράφος και ο πατέρας της κιθαρίστας) και ήρθε από πολύ νωρίς σε επαφή με την μουσική των Stooges και των Dead Boys. Όταν ήταν μωρό οι γονείς της την έπαιρναν μαζί τους σε punk συναυλίες. Ένα show των Nausea όπου πήγε με τον πατέρα της το παρακολούθησε, όπως λέει η ίδια, με λερωμένη πάνα!

Το άλμπουμ της εξερευνά το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στο σώμα και το πνεύμα. Την περίοδο που χρειάστηκε να αναρρώσει το μυαλό της βρισκόταν στην περιοδεία της στην Ευρώπη, το σώμα της όμως ήταν καθηλωμένο στο κρεβάτι. Η ίδια λέει ότι χρειάστηκε αρκετό χρόνο για να συνειδητοποιήσει την κατάσταση της. Έτσι της γεννήθηκε και η ιδέα για το εξώφυλλο του άλμπουμ. Το ανθρώπινο σώμα απεικονίζεται σαν ένα κομμάτι κρέας, ένα σύνολο από ιστούς και κύτταρα. Ένα σώμα που μπορεί να σε προδώσει όταν δεν το περιμένεις. Πρώτη φορά όπως λέει συνειδητοποίησε ότι δεν έχει τον έλεγχο του, και ήρθε αντιμέτωπη με την αρρώστια και τον θάνατο.

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter

 

Μεγάλωσε στην Νέα Υόρκη από δυο πανκ γονείς(σ.σ Η μητέρα της ζωγράφος και ο πατέρας της κιθαρίστας) και ήρθε από πολύ νωρίς σε επαφή με την μουσική των Stooges και των Dead Boys. Όταν ήταν μωρό οι γονείς της την έπαιρναν μαζί τους σε punk συναυλίες. Ένα show των Nausea όπου πήγε με τον πατέρα της το παρακολούθησε, όπως λέει η ίδια, με λερωμένη πάνα! Σήμερα όμως δέχεται τα εύσημα των γονιών της. Όταν οι πανκ γονείς της άκουσαν για πρώτη φορά την μουσική της σχολίασαν: «Ανακάλυψες κάτι περισσότερο ακραίο από αυτά με τα οποία μεγάλωσες»

 

________________

Live στο MOMA

 

 

 To Ache απο το πρώτο της άλμπουμ

 

 

Θεωρεί ότι οι ζωντανές εμφανίσεις της είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορεί να κάνεις στους θαυμαστές της. Αν θες να καταλάβεις την μουσική της πρέπει να παρακολουθήσεις μια από αυτές. Μέρος του σώου της είναι να ερμηνεύει τα κομμάτια της κοιτάζοντας τους θεατές στα μάτια σε απόσταση αναπνοής από αυτούς. Μια μάλλον άβολη εμπειρία για τους περισσότερους, η ίδια όμως την θεωρεί ως το καλύτερο τρόπο προσέγγισης του κοινού της.

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter
Η ίδια λέει ότι χρειάστηκε αρκετό χρόνο για να συνειδητοποιήσει την κατάσταση της. Έτσι της γεννήθηκε και η ιδέα για το εξώφυλλο του άλμπουμ. Το ανθρώπινο σώμα απεικονίζεται σαν ένα κομμάτι κρέας, ένα σύνολο από ιστούς και κύτταρα. Ένα σώμα που μπορεί να σε προδώσει όταν δεν το περιμένεις. Πρώτη φορά όπως λέει συνειδητοποίησε ότι δεν έχει τον έλεγχο του, και ήρθε αντιμέτωπη με την αρρώστια και τον θάνατο.

 

 

Pharmakon για την προδοσία του σώματος Facebook Twitter

 

Η μουσική της δεν είναι για όλους, αν και έχει γνωρίσει αρκετή επιτυχία με την πρώτη της δουλειά για καλλιτέχνη αυτού του είδους. Ίσως πάλι αυτή η διασκευή στο Bang Bang (My Baby shot me down) να είναι για όλους. Η φωνή της γυμνή. Ένα Pharmakon ικανό να σκοτώσει ή να θεραπεύσει.

 

 

 

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT
Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT
Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Daily / Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Τα δώδεκα επεισόδια της ομώνυμης σειράς βρίσκονται στο Ertflix, η παρακολούθηση της σειράς όμως υπονομεύεται συχνά από την συμβατική και στεγνή προσέγγιση, και η στημένη παρουσία της Χάρις Αλεξίου στο ρόλο της παρουσιάστριας-αφηγήτριας δεν βοηθάει.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ