O δημιουργός των Timewarp Μusic και Kraak Records για την electronica στις μέρες μας

O δημιουργός των Timewarp Μusic και Kraak Records για την electronica στις μέρες μας Facebook Twitter
Δεν έχω περιορισμούς, μπορεί να με εμπνεύσει το ο,τιδήποτε, από ένα ωραίο τραγούδι, μέχρι ένα ηλιοβασίλεμα, ίσως και μια ιδέα που μπορεί να μου καρφωθεί στο μυαλό. Νομίζω ότι είναι καθαρά ψυχολογικό, όταν νιώθω καλά απλά γράφω, συνήθως έρχονται όλα μόνα τους, το ζω και πάει παραπέρα. Όταν το ζορίζω και βλέπω ότι δεν πάει ομαλά, το αφήνω για κάποια άλλη στιγμή.
1

O δημιουργός των Timewarp Μusic και Kraak Records για την electronica στις μέρες μας Facebook Twitter
Έχω παίξει σε αρκετά club στην Ευρώπη αλλά στα club που έπαιξα μουσική στο Sao Paolo είναι απλά απίστευτα. Με φοβερά ηχοσυστήματα, πανέμορφα διακοσμημένα, όλα είχαν ένα σύστημα φωτισμού με δεκάδες χιλιάδες leds σε όλο το club, που ήταν σαν διαστημόπλοια, και βέβαια ο κόσμος να γίνετε ένα με την μουσική και να χορεύει ασταμάτητα! To μεγάλο σοκ ήταν το open air φεστιβάλ που έπαιξα εκεί και μου προκάλεσε δέος όταν είδα 30.000 κόσμο!

 

Πότε και πώς κατάλαβες ότι αυτό που θέλεις να κάνεις στην ζωή σου είναι να ασχοληθείς με την μουσική;

Με την μουσική είχα τρέλα από πολύ μικρός, πάντα θυμάμαι πως μου άρεσε να ακούω μουσική, αγόραζα δίσκους από τα 11 έγραφα σε κασέτες και έπαιζα στα πάρτι (σχολείο, σπίτια κλπ). Ώσπου μία μέρα κάπου στα 14 μου αγόρασα τα πρώτο μου sampler για τον υπολογιστή μου (Commodore Amiga 500) και κόλλησα ως σήμερα φτιάχνοντας δικιά μου μουσική.

Ποιες διαφορές και ποιες ομοιότητες εντοπίζεις ανάμεσα στον κόσμο που έβγαινε την δεκαετία του ενενήντα στα clubs της Αθήνας και στο σημερινό κοινό;

Το ενενήντα τα πράγματα ήταν διαφορετικά, η ηλεκτρονική μουσική δεν ήταν τόσο διαδεδομένη όπως (ευτυχώς) είναι σήμερα. Τα κλάμπ που έπαιζαν electronica ήταν λίγα και καλά τότε, τα μέτραγες στα δάχτυλα σου, ενώ σήμερα ακούς electronica παντού, σε καφέ, σε μπαρ και σε πολυκαταστήματα άνετα. Νομίζω ότι αυτή είναι η μεγάλη διαφορά με σήμερα και βέβαια το ότι δεν σε θεωρεί κανείς «περίεργο» όπως παλιά.

Τρέχεις την Timewarp Music από το 2005 και την Kraak records από το 2009. Έχεις βρεθεί ποτέ μπροστά στο δίλημμα για χάρη του κέρδους να κάνεις εκπτώσεις στο υλικό που περιλαμβάνεται στον κατάλογο των εταιρειών σου; 

Ναι, έχουμε κάνει αρκετές προσπάθειες για να κρατήσουμε χαμηλές τιμές στον κατάλογο των εταιρειών, τελευταία κάναμε για έναν μήνα 30% και για δεύτερο μήνα στα 25% off σε ολόκληρο τον κατάλογό μας στα bandcamp store μας. Έχουμε κάνει και special offers αρκετές φορές με τους συνεργάτες μας όπως το junodownload, beatport και στο i-tunes.

Διάβασα ότι ζεις από την μουσική. Πόσο εύκολο είναι να ζει από την μουσική ένας άνθρωπος που κινείται στην ανεξάρτητη δισκογραφία της σημερινής Ελλάδας;

Τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα, και ειδικά στη μέρες μας. Για να επιβιώσεις πρέπει να είσαι έτοιμος να κάνεις ότι περνάει από το χέρι σου και να αξιοποιείς κάθε τυχών ευκαιρία που σου δίνεται, βάζοντας πολύ προσωπικό χρόνο για να γίνουν όλα. Προσωπικά κάνω διάφορα για επιβίωσή. Μουσική για διαφημιστικά, αλλά σίγουρα και τα δικά μου μαθήματα, dj, studio sessions (mixing , mastering) και βέβαια πολλή καθημερινή εργασία γραφείου και όχι μόνο, για να τρέξω σωστά τα 2 labels.

Ποια είναι η γνώμη σου για τις συλλογές του Café delMar;

Το Café Del Mar έφερε στο προσκήνιο μια φοβερή κουλτούρα της downtempo ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής. Πάντα ήμουν fan της chill-out και της ambient, για αρκετά χρόνια ήμουν σε αυτήν την μουσική διάσταση και μπορώ να πω πως με επηρέασαν πολύ θετικά οι συλλογές τους και μου αρέσουν ακόμα και τώρα οι επιλογές τους.

Από τα clubs του εξωτερικού που έχεις παίξει μουσική ποιες βραδιές σου έχουν μείνει;

Ενδιαφέρουσα ερώτηση. Σίγουρα μου έχει μείνει αξέχαστη η Βραζιλία. Έχω παίξει σε αρκετά club στην Ευρώπη αλλά στα club που έπαιξα μουσική στο Sao Paolo είναι απλά απίστευτα. Με φοβερά ηχοσυστήματα, πανέμορφα διακοσμημένα, όλα είχαν ένα σύστημα φωτισμού με δεκάδες χιλιάδες leds σε όλο το club, που ήταν σαν διαστημόπλοια, και βέβαια ο κόσμος να γίνετε ένα με την μουσική και να χορεύει ασταμάτητα! To μεγάλο σοκ ήταν το open air φεστιβάλ που έπαιξα εκεί και μου προκάλεσε δέος όταν είδα 30.000 κόσμο! 

Αν σου έλεγα να προτείνεις ένα μόνο όνομα από τις κυκλοφορίες της Timewarp και ένα από την Kraak σε κάποιον που δεν έχει ξανακούσει τέτοιο είδος μουσικής και θέλει να κάνει μια αρχή, ποια ονόματα θα του πρότεινες;

Μου βάζεις δύσκολα τώρα, μιας και υπάρχει πολύ αγαπημένη μουσική στα δύο labels… Αλλά σίγουρα δεν θα πω για τα δικά μου. Από την Timewarp Music ο Niles Philips είναι από τους καλύτερους μουσικούς παράγωγους του roster. Και από την Kraak Records προτείνω τον Aydio.

________________

 

Από τα διαφημιστικά σποτ στα οποία έχει χρησιμοποιηθεί μουσική της Timewarp, ποιο είναι αυτό που ξεχωρίζεις και γιατί; 

Το δικό μου Back to the 60’s νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο έχω κάνει για διαφημιστικό ως τώρα από καλλιτεχνική άποψη. Η μουσική που έγραψα για την συγκεκριμένη ταινία είχε πολύ ενδιαφέρον σαν brief, soul – funk με πολύ vintage στοιχείο 60’s – 70’s άποψη. Όταν τελείωσα με την διαφήμιση αποφάσισα να ολοκληρώσω το track και το συμπεριέλαβα στο επόμενο άλμπουμ μου.

________________

Από τι εμπνέεσαι για να δημιουργήσεις μουσική;

Δεν έχω περιορισμούς, μπορεί να με εμπνεύσει το οτιδήποτε, από ένα ωραίο τραγούδι, μέχρι ένα ηλιοβασίλεμα, ίσως και μια ιδέα που μπορεί να μου καρφωθεί στο μυαλό. Νομίζω ότι είναι καθαρά ψυχολογικό, όταν νιώθω καλά απλά γράφω, συνήθως έρχονται όλα μόνα τους, το ζω και πάει παραπέρα. Όταν το ζορίζω και βλέπω ότι δεν πάει ομαλά, το αφήνω για κάποια άλλη στιγμή.

Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου από τον Gilles Peterson;

Τι να λέμε τώρα! Έχω πολλές συλλογές του και έχω την τιμή να λέω ότι έχουμε παίξει στο ίδιο festival (Spring Three / Austria / Graz 2003). Όταν τον άκουσα στο BBC για πρώτη φορά έμεινα άφωνος με της μουσικές που έπαιζε, φαντάσου τί έπαθα όταν τον άκουσα να παίζει live dj’set με 12’’ δίσκους! Respect απλά!

Δώσε μου ένα top5 με αγαπημένα σου κομμάτια, ανεξάρτητα από αυτά των εταιρειών σου, που θα άκουγες ξανά και ξανά

 

________________

Stereo Mc’s - Connected

Thievery Corporation – Shaolin Satellite

Groove Armanda – My Friend

Tosca – Annanas

Nightmares On Wax – Les Nuits

Τι να περιμένουμε να ακούσουμε στο Secret Sound Festival από εσένα;

Στο Secret Sound Festival θα παίξω ένα μείγμα dub, funk, blues με δυνατά house beats, break beats με πολλά classic στοιχεία και με πολύ electronica & dance λογική.

Τι σου έχει μάθει για την ζωή η ενασχόληση σου με την μουσική όλα αυτά τα χρόνια;

Πιστεύω πως μου έμαθε πολλά και πως ακόμα έχω να μάθω και άλλα. Η μουσική για μένα είναι τρόπος ζωής, είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μου και πιστεύω πως με βοηθάει να γίνω καλύτερος άνθρωπος.

________________

O Timewarp θα παίξει μουσική στο Secret Sound Festival την Παρασκευή 18 Ιουλίου


To site της Timewarp-music

Η σελίδα της Timewarp στο Facebook

Το site της Kraak Records

Η σελίδα της Kraak Records στο Facebook

Μουσική
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μουσική / Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μετά από τέσσερα χρόνια καθυστερήσεων και αρκετά σκαμπανεβάσματα, ο νεαρός δημιουργός που γνωρίσαμε με το πρότζεκτ Amalia and the Architects κυκλοφορεί το ντεμπούτο του άλμπουμ με τίτλο «Amalia???», ξανασυστήνεται στο κοινό μέσα από 10 τραγούδια με υπαρξιακές αναζητήσεις, που λειτουργούν πέρα από τα όρια του φύλου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η underground δημιουργικότητα μέσα από τα μάτια του Deltah

Μουσική / Deltah: «Κανείς δεν πυροβόλησε επειδή του το είπε ένα ραπ τραγούδι»

Με αφορμή τη νέα κυκλοφορία του «Thorax», ο πολυσχιδής καλλιτέχνης της σύγχρονης underground σκηνής μιλά για τα στερεότυπα που ακολουθούν μέχρι σήμερα τη ραπ η οποία «προφανώς και είναι μουσική για διασκέδαση, όπως κάποιος θα πάει στα μπουζούκια και θα διασκεδάσει χωρίς απαραίτητα να είναι καψούρης».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Οι Αθηναίοι / Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Όλοι τη ρωτούν για τον Παύλο Σιδηρόπουλο όμως έχει ζήσει περισσότερα δίπλα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision, αισθάνεται περήφανη που μεγαλώνοντας κατέληξε να κάνει μόνο πράγματα που της αρέσουν. Έχει γυρίσει τον κόσμο με τον Στάθη Καλυβιώτη και τη μουσική τους, μόλις κυκλοφόρησε ένα βιβλίο για τα ταξίδια τους που μετράνε πια 25 χρόνια.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 πράγματα για τον KAS:ST

Μουσική / Ο Manuel Sene και άλλα 9 πράγματα που διαμόρφωσαν τη μελωδική technο των KAS:ST

Πρόσφατα παρουσίασε την πιλοτική έκδοση του νέου και εντυπωσιακού οπτικοακουστικού του live πρότζεκτ στην Κωνσταντινούπολη, μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό χιλιάδων ατόμων. Η πρώτη παρουσίαση του KAS:ST AV SHOW στην Ευρώπη θα γίνει σε λίγες μέρες στην Αθήνα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι; 

Μουσική / Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι;

Τα μοντέλα στην πασαρέλα του Louis Vuitton φορούν καουμπόικες μπότες από δέρμα φιδιού, η Prada πουλάει λαιμοδέτες τύπου γουέστερν, σειρές όπως το «Yellowstone» προσελκύουν εκατομμύρια θεατές: Το στυλ Americana ανθίζει στην ποπ κουλτούρα.
THE LIFO TEAM
Σεξ, ψέματα και ηρωίνη: Νέες αποκαλύψεις από τη μυστική ιστορία των Beatles

Μουσική / Σεξ, ψέματα και ηρωίνη: Νέες αποκαλύψεις από τη μυστική ιστορία των Beatles

Ο Πίτερ Μπράουν, ένας από τους πιο έμπιστους συνεργάτες των Beatles, κυκλοφορεί ένα νέο αποκαλυπτικό βιβλίο, βασισμένο σε συνεντεύξεις που είχε πάρει από τα μέλη του συγκροτήματος και από τον στενό τους κύκλο το 1980 και το 1981.
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια