Jokasti & Nek, πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο στο είδος της techno;

Jokasti & Nek, πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο στο είδος της techno; Facebook Twitter
Jokasti & Nek
0

— Πώς γνωριστήκατε;

Νεκτάριος: Η Ιοκάστη άρχισε να αγοράζει μηχανήματα για το στούντιό της και μπήκε σε ένα Eurorack modular group, στο οποίο έκανε κάποιες ερωτήσεις για modules με τα οποία θα μπορούσε να επεξεργαστεί τη φωνή της.

Ήταν το 2015. Εγώ προσφέρθηκα να βοηθήσω κι έτσι γνωριστήκαμε. Τον Φεβρουάριο του 2016 αποφασίσαμε ότι θα κάνουμε μουσική μαζί.

— Τι έχει διαμορφώσει τον ήχο σας;

Ιοκάστη: Μεγάλωσα με κλασική μουσική στο σπίτι και από τα 12 ξεκίνησα αρμονία και ορθοφωνία. Μέχρι τα 18 μου, που μπήκα στο πανεπιστήμιο, έκανα λυρικό τραγούδι (soprano).

Μόλις ξεκίνησα τις σπουδές, άφησα τη μουσική και την ξαναβρήκα μετά από πολλά χρόνια, όταν αποφάσισα να ξεκινήσω με φωνητικά στην ηλεκτρονική μουσική. Επιρροές δέχομαι από όλα τα είδη και θεωρώ ότι υπάρχει πολύς χώρος για πειραματισμό στη μουσική που φτιάχνουμε.

Ν.: Όλα ξεκίνησαν από τα ’80s, όταν έβλεπα «Miami Vice» και άκουγα τη μουσική του Jan Hammer σε συνάρτηση με το «Thriller» του Michael Jackson και την παραγωγή του Quincy Jones. Κόλλησα με τα συνθεσάιζερ.

Το 1994 ξεκίνησε το πάρτι για μένα, από τη Βαρυμπόμπη και τα Οινόφυτα. Το 2000 μετακόμισα στο Cambridge, στην Αγγλία, όπου έκανα BSc στη Μουσική Τεχνολογία και ξεκίνησα να αγοράζω μηχανήματα για το στούντιο.

Jokasti & Nek, πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο στο είδος της techno; Facebook Twitter
Στο στούντιο ο ένας παίρνει ιδέες από τον άλλο.

— Πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο σε αυτό το είδος;

Ν.: Πολύ πρακτικό. Στο στούντιο ο ένας παίρνει ιδέες από τον άλλο, αλλά η πρακτικότητα φαίνεται ακόμα περισσότερο στα live, όπου υπάρχουν τέσσερα χέρια για να χειριστούν όλα τα μηχανήματα, δύο άτομα στις πτήσεις (οπότε περισσότερο carry on), στο στήσιμο και στη μεταφορά όλου του gear. Φυσικά, έχεις και καλή παρέα στο αεροδρόμιο.

— Ποιος είναι ο Έλληνας καλλιτέχνης που θαυμάζετε πιο πολύ;

Είναι πολλά τα παιδιά που έχουν ταλέντο στη σκηνή μας και διαπρέπουν στο εξωτερικό και δεν θα θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάποιον, απλώς χαιρόμαστε που μεγαλώνει το roster των Ελλήνων καλλιτεχνών στο εξωτερικό. Αλλά, ναι, ο Endlec κάνει κομμάταρες!

 

— Τι θα κάνετε μετά το live στο six d.o.g.s;

Έχουμε αρκετά βινύλια που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2019, εμφανίσεις που θα ανακοινωθούν στο εγγύς μέλλον και πολύ χρόνο να περάσουμε στο στούντιο.

 

Info

Παρασκευή 15/2, 24:00

six d.o.g.s (Αβραμιώτου 6-8, Μοναστηράκι)

Eισ.: 5 ευρώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ