Jokasti & Nek, πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο στο είδος της techno;

Jokasti & Nek, πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο στο είδος της techno; Facebook Twitter
Jokasti & Nek
0

— Πώς γνωριστήκατε;

Νεκτάριος: Η Ιοκάστη άρχισε να αγοράζει μηχανήματα για το στούντιό της και μπήκε σε ένα Eurorack modular group, στο οποίο έκανε κάποιες ερωτήσεις για modules με τα οποία θα μπορούσε να επεξεργαστεί τη φωνή της.

Ήταν το 2015. Εγώ προσφέρθηκα να βοηθήσω κι έτσι γνωριστήκαμε. Τον Φεβρουάριο του 2016 αποφασίσαμε ότι θα κάνουμε μουσική μαζί.

— Τι έχει διαμορφώσει τον ήχο σας;

Ιοκάστη: Μεγάλωσα με κλασική μουσική στο σπίτι και από τα 12 ξεκίνησα αρμονία και ορθοφωνία. Μέχρι τα 18 μου, που μπήκα στο πανεπιστήμιο, έκανα λυρικό τραγούδι (soprano).

Μόλις ξεκίνησα τις σπουδές, άφησα τη μουσική και την ξαναβρήκα μετά από πολλά χρόνια, όταν αποφάσισα να ξεκινήσω με φωνητικά στην ηλεκτρονική μουσική. Επιρροές δέχομαι από όλα τα είδη και θεωρώ ότι υπάρχει πολύς χώρος για πειραματισμό στη μουσική που φτιάχνουμε.

Ν.: Όλα ξεκίνησαν από τα ’80s, όταν έβλεπα «Miami Vice» και άκουγα τη μουσική του Jan Hammer σε συνάρτηση με το «Thriller» του Michael Jackson και την παραγωγή του Quincy Jones. Κόλλησα με τα συνθεσάιζερ.

Το 1994 ξεκίνησε το πάρτι για μένα, από τη Βαρυμπόμπη και τα Οινόφυτα. Το 2000 μετακόμισα στο Cambridge, στην Αγγλία, όπου έκανα BSc στη Μουσική Τεχνολογία και ξεκίνησα να αγοράζω μηχανήματα για το στούντιο.

Jokasti & Nek, πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο στο είδος της techno; Facebook Twitter
Στο στούντιο ο ένας παίρνει ιδέες από τον άλλο.

— Πώς είναι να δουλεύεις ως ντουέτο σε αυτό το είδος;

Ν.: Πολύ πρακτικό. Στο στούντιο ο ένας παίρνει ιδέες από τον άλλο, αλλά η πρακτικότητα φαίνεται ακόμα περισσότερο στα live, όπου υπάρχουν τέσσερα χέρια για να χειριστούν όλα τα μηχανήματα, δύο άτομα στις πτήσεις (οπότε περισσότερο carry on), στο στήσιμο και στη μεταφορά όλου του gear. Φυσικά, έχεις και καλή παρέα στο αεροδρόμιο.

— Ποιος είναι ο Έλληνας καλλιτέχνης που θαυμάζετε πιο πολύ;

Είναι πολλά τα παιδιά που έχουν ταλέντο στη σκηνή μας και διαπρέπουν στο εξωτερικό και δεν θα θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάποιον, απλώς χαιρόμαστε που μεγαλώνει το roster των Ελλήνων καλλιτεχνών στο εξωτερικό. Αλλά, ναι, ο Endlec κάνει κομμάταρες!

 

— Τι θα κάνετε μετά το live στο six d.o.g.s;

Έχουμε αρκετά βινύλια που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2019, εμφανίσεις που θα ανακοινωθούν στο εγγύς μέλλον και πολύ χρόνο να περάσουμε στο στούντιο.

 

Info

Παρασκευή 15/2, 24:00

six d.o.g.s (Αβραμιώτου 6-8, Μοναστηράκι)

Eισ.: 5 ευρώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καλά, πάλι για τη ραπ θα λέμε;

Guest Editors / «Γιατί απαιτούμε από τη ραπ να είναι κάτι άλλο από αυτό που όντως είναι;»

Το μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού που ήρθε σε επαφή με τη ραπ τα τελευταία χρόνια ξαφνικά ανακάλυψε, ομολογουμένως με άσχημο τρόπο, τι ήταν αυτό που προηγουμένως εκθείαζε ως ποίηση του περιθωρίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ZOLA JESUS INTERVIEW

Μουσική / Η Zola Jesus δεν φοβάται το σκοτάδι, το κατοικεί

Λίγο πριν την εμφάνισή της στην Αθήνα, η Ρωσοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα μιλά στη LIFO για το πώς δημιουργεί τη σκοτεινή και ατμοσφαιρική μουσική της, που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα είδη, καθώς και για το πώς η ίδια αντιστέκεται στην επίθεση που δέχονται σήμερα οι θηλυκότητες.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Μουσική / Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Στον νέο του δίσκο «Εννιά νούφαρα απ’ τη νεκρή όχθη», ο Κ. Βήτα διασκευάζει εννιά τραγούδια της Μαρίκας Παπαγκίκα και της Σωτηρίας Μπέλλου, αναδεικνύοντας τη διαχρονική δυναμική του ρεμπέτικου, που συνεχίζει να συγκινεί βαθιά μέχρι και σήμερα.
M. HULOT
«Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / «Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για το σαγηνευτικό αυτό έργο που απεικονίζει τους πίνακες μιας έκθεσης σε μια τεράστια παλέτα ηχοχρωμάτων, τα οποία πολλαπλασιάζονται στην ιδιοφυή ενορχήστρωση του Μορίς Ραβέλ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
10 εξαιρετικά techno clubs στην Ευρώπη και στον κόσμο

Μουσική / 10 κορυφαία techno clubs για το 2025 που αξίζουν το ταξίδι

Το clubbing μπορεί να μην είναι πια αυτό που ήταν στα ’90s και πολλά θρυλικά clubs να αποτελούν παρελθόν, όμως, η techno μουσική γνωρίζει νέα άνθηση. Συγκεντρώσαμε μερικά από τα καλύτερα techno clubs για το 2025.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
Οι Adriatique έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα / Οι Adriatique στα λατομεία Διονύσου: Η techno συναντά την αρχαία Ελλάδα / «Είμαστε ενθουσιασμένοι που τα λατομεία Διονύσου θα φιλοξενήσουν το σόου των Adriatique»

Μουσική / Ο άνθρωπος πίσω από τα πολυσυζητημένα events στο λατομείο Διονύσου (και των Adriatique)

O 23χρονος Hennes Alt, εμπνευστής του πρότζεκτ που θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το διεθνούς φήμης μουσικό σόου «X» των Adriatique, μιλά στη LiFO για την ιστορική σημασία του χώρου, όπου μέχρι και σήμερα εξορύσσεται το περίφημο πεντελικό μάρμαρο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Π.Ι.Ε.Β.: Πολλές φορές με τη δυστοπία αυνανιζόμαστε και λίγο

Μουσική / Π.Ι.Ε.Β.: «Φοβάμαι μη γίνει το spoken word η νέα Ντουμπάι»

Το «Detroit» είναι το νέο άκρως χορευτικό άλμπουμ του Π.Ι.Ε.Β., σε παραγωγή του Viktoras, που φέρνει την αστική ποίηση και το spoken word στα κλαμπ και ο ήχος του είναι βγαλμένος από «τα όνειρα που είδαμε μετά από ένα πάρτι μεθυσμένοι».
M. HULOT
Lola δώστα όλα: Η Μαρίνα Σάττι μας κερνάει χαρά και κάθεται σαν κόκαλο στο λαιμό

Μουσική / Lola, δώσ' τα όλα: Η Μαρίνα Σάττι μας κερνάει χαρά και κάθεται σαν κόκαλο στον λαιμό

Το νέο άλμπουμ POP TOO της Μαρίνας Σάττι κατορθώνει ένα εξαιρετικό ακομπλεξάριστο πάντρεμα, αποδεικνύοντας ακόμα μία φορά πως παίζει με τους δικούς της κανόνες και αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της.
M. HULOT ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ