Η Μάντισσα από το Croydon

14

Τώρα που ηρέμησε λίγο ο παροξυσμός και άρχισαν κάπως να καταλαγιάζει η μανία για το βίντεο της Μάντισας της Μαρίνας Σάττι (το οποίο κοντεύει τα 13,5 εκατομμύρια views!), ορίστε το βίντεο που φαίνεται να έχει κοπιάρει σκηνή-σκηνή.

Βέβαια, το Skwod της Nadia Rose από το Croydon δεν έχει κάνει ούτε το 1/3 των views, και η Nadia δεν πιάνει μία μπροστά στη Μαρίνα, αλλά επειδή έγινε πολύς ντόρος για το βίντεο που της έδωσε την ιδέα... 

Μουσική
14

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το Τριπλό Κοντσέρτο του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν με τρεις λαμπερούς σολίστ: ο Μαξίμ Βενγκέροφ, ο Στίβεν Ίσερλις και η Θεοδοσία Ντόκου ενώνονται υπό την μπαγκέτα του Φίνεγκαν Ντάουνι Ντίαρ την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
MARCEL DETTMANN INTERVIEW

Μουσική / Marcel Dettmann: «Η τέκνο δεν γεννήθηκε για VIP τραπέζια»

Ένας από τους επιδραστικότερους εκπροσώπους της τέκνο, λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή του στο Ωδείο Αθηνών, μιλάει για την αγαπημένη του μουσική ως έναν τρόπο να σχετίζεται με τον κόσμο και την πολιτική του nightlife.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τίνα Τέρνερ (1939-2023): Ένας αληθινός θρύλος

Μουσική / Τίνα Τέρνερ: «Ούτε ένας δεν με αγάπησε στη ζωή μου, ούτε καν ο πατέρας και η μάνα μου»

Παρ’ όλες τις επιτυχίες και τις εκρηκτικές εμφανίσεις, η Τίνα Τέρνερ έζησε τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής της με μοναξιά, κακοποίηση και στερημένη από αγάπη. Ο τρόπος που άφησε πίσω της τον τρόμο και την ενδοοικογενειακή βία και έγινε σύμβολο τόλμης και περηφάνιας και η πορεία της προς τη σαρωτική επιτυχία είναι είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της ζωής της.
M. HULOT
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Οι Αθηναίοι / Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Η καριέρα της μετράει πάνω από μισό αιώνα. Αν και έχει να βγάλει δίσκο από το 1983, τα τραγούδια που ηχογράφησε μέσα σε μια δεκαετία έχουν απήχηση σήμερα σε 17χρονα παιδιά, κι αυτό την κάνει να νιώθει έφηβη. Η Μπέσσυ Αργυράκη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Olivia Dean: Η νέα σταρ της βρετανικής ποπ

Μουσική / Mόνο η Olivia Dean κρατήθηκε απέναντι στην καταιγίδα των hits της Taylor Swift

Μια 26χρονη τραγουδοποιός από το Λονδίνο που καταφέρνει να κρατά γερά τις υψηλές θέσεις της στα charts, με έναν ήχο που ισορροπεί μεταξύ παρελθόντος και παρόντος. Bonus για σήμερα: ο νέος δίσκος των Dury Dava.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
SANDWELL DISTRICT INTERVIEW

Μουσική / Οι Sandwell District φτιάχνουν τέκνο σαν να προσεύχονται

O Regis και ο Function, δύο από τους πρωτεργάτες του πρότζεκτ που εξελίχθηκε σε διεθνές underground δίκτυο, με αφορμή την εμφάνισή τους στην Αθήνα μιλούν στη LiFO για την επανένωσή τους, την τέκνο σήμερα και τον καινούργιο τους δίσκο.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

σχόλια

12 σχόλια
Urban-Μάντισσα vs Ethnic Μάντισσα = 1-1Και τα δυο ειναι καλογυρισμένα. Το ότι το ένα είναι αντιγραφή του άλλου είναι μάλλον προφανές. Αλλά τουλάχιστον καλή αντιγραφή. Διότι ακόμα θυμάμαι την Πρωτοψάλτη ως Bjork στο All is full of love :-( με τραγικά αποτελέσματα
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο κάτι τέτοιο είναι μεμπτό...Ναι, δανείστηκε την ιδέα, ίσως & κάποιες κινήσεις επειδή της άρεσε, επειδή πίστευε ότι ταιριάζει επειδή επειδή επειδή και την εξέλιξε, την τροποποίησε & την διαμόρφωσε ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του δικού της τραγουδιού & κατά τη γνώμη μου τα κατάφερε μια χαρά.Μπορεί να μην ήταν καν δίκη της ιδέα αλλά του σκηνοθέτη του βίντεο κλιπ. Μπορεί να μην ήταν καν ενήμερη για αυτό το βίντεο. Μπορεί μπορεί μπορεί... Τι σημασία έχει;Δεν νομίζω ότι ζήτησε τα εύσημα η κοπέλα για την πρωτοτυπία, απλά επειδή έγινε γνωστή & έκανε επιτυχία μέσω αυτού ψάχνουμε μανιωδώς να βρούμε κάτι κακό, κάποιο ψεγάδι για να τροφοδοτούμε τον κομπλεξισμό & την ανάγκη μας να "ψοφίσει η κατσίκα του διπλανού".
"Βέβαια, το Skwod της Nadia Rose από το Croydon δεν έχει κάνει ούτε το 1/3 των views, και η Nadia δεν πιάνει μία μπροστά στη Μαρίνα"... σοβαρά; συγκρίνετε ένα είδος ελληνικής μουσικής με την underground σκηνή του Λονδίνου;
Μια χαρά κορίτσαρος είναι η Nadia. Είπαμε να παινέψουμε το σπίτι μας, αλλά το "δεν πιάνει μια μπροστά στη Μαρίνα" είναι στην καλύτερη, απλά υπερβολή.
Ε, εντάξει, ας μην τρελαινόμαστε. Το κόνσεπτ "έτυχε να να χορεύουμε και να τραγουδάμε στο δρόμο και κάνουμε βίντεοκλιπ επιμελώς ατιμέλητα" το έκαναν μέινστριμ οι Μάικλ και Τζάνετ Τζάκσον, ενώ συνέχισε και με Run DMC και άλλους τέλη '90s και προς '00s.Η Σάττι και το συνεργείο της έβαλαν την πινελιά του σύγχρονου χύμα urban style μ'ένα *τσικ* ελληνικού alternative και μια φευγαλέα εσάνς από έντεχνο στον ήχο.Να ανατριχιάζουμε που τα μονδέρνα μέινστριμ μουσικά βραβεία επιβραβεύουν wannabe white-washed niggas από τα lidl, οι οποίοι πλασάρουν στίχους μηδενικού νοήματος και επαφής με την ελληνική κοινωνική πραγματικότητα. Και όλα αυτά σε κλίμα λεξιπενίας, φτήνιας, μισογυνισμού και ψευδαισθήσεις φεράρι και αμερικανικού γκέτο-χουντ...Η Μάντισσα, με τις επαναλήψεις της ή τις όποιες επιρροές/αντιγραφές της και ίσως ακόμα και το όποιο "κενό buzz" της, μια χαρά είναι!
Καλά, το να μπαίνουν δυο-δυο οι χορευτές δεν είναι δα και η φοβερή ανακάλυψη - ούτε το να μπαίνουν ***συνεχώς*** δύο-δύο σημαίνει πως το ένα βίντεο κοπιάρει το άλλο σκηνή με σκηνή.
Μα στην Ελλάδα αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας. Τα πάντα είναι αντιγραφές από το εξωτερικό. Η μουσική, τα τηλεοπτικά προγράμματα... μέχρι και τα τουίτ που κάνουν θραύση είναι μεταφράσεις από το εξωτερικό