Η Μάντισσα από το Croydon

14

Τώρα που ηρέμησε λίγο ο παροξυσμός και άρχισαν κάπως να καταλαγιάζει η μανία για το βίντεο της Μάντισας της Μαρίνας Σάττι (το οποίο κοντεύει τα 13,5 εκατομμύρια views!), ορίστε το βίντεο που φαίνεται να έχει κοπιάρει σκηνή-σκηνή.

Βέβαια, το Skwod της Nadia Rose από το Croydon δεν έχει κάνει ούτε το 1/3 των views, και η Nadia δεν πιάνει μία μπροστά στη Μαρίνα, αλλά επειδή έγινε πολύς ντόρος για το βίντεο που της έδωσε την ιδέα... 

Μουσική
14

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσο τελικά έχει ακυρωθεί ο Morrissey;

Μουσική / Morrissey: Η συναυλία ακυρώθηκε, το beef συνεχίζεται

Η πορεία ενός από τους πιο δημοφιλείς μουσικούς της εποχής μας έχει έχει στιγματιστεί από τις πολιτικές του τοποθετήσεις υπέρ ενός ακροδεξιού κόμματος, καθώς και από τις προκλητικές δηλώσεις του για ζητήματα όπως η μετανάστευση, η ισλαμοφοβία και η πολιτική ορθότητα. Το κοινό χωρίζεται στα δύο. Τι πιστεύει η κάθε πλευρά;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Νταϊάνα Ρος, η βασίλισσα της μουσικής 

Μουσική / Νταϊάνα Ρος: «Θέλει χρόνο και δουλειά για να γίνεις Diva, δεν είναι τόσο απλό»

Μια από τις πιο μεγάλες τραγουδίστριες του πλανήτη, η ακαταπόνητη ερμηνεύτρια που με τη μαγνητική της παρουσία μαγεύει το κοινό, είναι ένα φαινόμενο πιο ασυνήθιστο από όσο νομίζετε. Έρχεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα για μια μοναδική συναυλία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT
Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT

σχόλια

12 σχόλια
Urban-Μάντισσα vs Ethnic Μάντισσα = 1-1Και τα δυο ειναι καλογυρισμένα. Το ότι το ένα είναι αντιγραφή του άλλου είναι μάλλον προφανές. Αλλά τουλάχιστον καλή αντιγραφή. Διότι ακόμα θυμάμαι την Πρωτοψάλτη ως Bjork στο All is full of love :-( με τραγικά αποτελέσματα
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο κάτι τέτοιο είναι μεμπτό...Ναι, δανείστηκε την ιδέα, ίσως & κάποιες κινήσεις επειδή της άρεσε, επειδή πίστευε ότι ταιριάζει επειδή επειδή επειδή και την εξέλιξε, την τροποποίησε & την διαμόρφωσε ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του δικού της τραγουδιού & κατά τη γνώμη μου τα κατάφερε μια χαρά.Μπορεί να μην ήταν καν δίκη της ιδέα αλλά του σκηνοθέτη του βίντεο κλιπ. Μπορεί να μην ήταν καν ενήμερη για αυτό το βίντεο. Μπορεί μπορεί μπορεί... Τι σημασία έχει;Δεν νομίζω ότι ζήτησε τα εύσημα η κοπέλα για την πρωτοτυπία, απλά επειδή έγινε γνωστή & έκανε επιτυχία μέσω αυτού ψάχνουμε μανιωδώς να βρούμε κάτι κακό, κάποιο ψεγάδι για να τροφοδοτούμε τον κομπλεξισμό & την ανάγκη μας να "ψοφίσει η κατσίκα του διπλανού".
"Βέβαια, το Skwod της Nadia Rose από το Croydon δεν έχει κάνει ούτε το 1/3 των views, και η Nadia δεν πιάνει μία μπροστά στη Μαρίνα"... σοβαρά; συγκρίνετε ένα είδος ελληνικής μουσικής με την underground σκηνή του Λονδίνου;
Μια χαρά κορίτσαρος είναι η Nadia. Είπαμε να παινέψουμε το σπίτι μας, αλλά το "δεν πιάνει μια μπροστά στη Μαρίνα" είναι στην καλύτερη, απλά υπερβολή.
Ε, εντάξει, ας μην τρελαινόμαστε. Το κόνσεπτ "έτυχε να να χορεύουμε και να τραγουδάμε στο δρόμο και κάνουμε βίντεοκλιπ επιμελώς ατιμέλητα" το έκαναν μέινστριμ οι Μάικλ και Τζάνετ Τζάκσον, ενώ συνέχισε και με Run DMC και άλλους τέλη '90s και προς '00s.Η Σάττι και το συνεργείο της έβαλαν την πινελιά του σύγχρονου χύμα urban style μ'ένα *τσικ* ελληνικού alternative και μια φευγαλέα εσάνς από έντεχνο στον ήχο.Να ανατριχιάζουμε που τα μονδέρνα μέινστριμ μουσικά βραβεία επιβραβεύουν wannabe white-washed niggas από τα lidl, οι οποίοι πλασάρουν στίχους μηδενικού νοήματος και επαφής με την ελληνική κοινωνική πραγματικότητα. Και όλα αυτά σε κλίμα λεξιπενίας, φτήνιας, μισογυνισμού και ψευδαισθήσεις φεράρι και αμερικανικού γκέτο-χουντ...Η Μάντισσα, με τις επαναλήψεις της ή τις όποιες επιρροές/αντιγραφές της και ίσως ακόμα και το όποιο "κενό buzz" της, μια χαρά είναι!
Καλά, το να μπαίνουν δυο-δυο οι χορευτές δεν είναι δα και η φοβερή ανακάλυψη - ούτε το να μπαίνουν ***συνεχώς*** δύο-δύο σημαίνει πως το ένα βίντεο κοπιάρει το άλλο σκηνή με σκηνή.
Μα στην Ελλάδα αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας. Τα πάντα είναι αντιγραφές από το εξωτερικό. Η μουσική, τα τηλεοπτικά προγράμματα... μέχρι και τα τουίτ που κάνουν θραύση είναι μεταφράσεις από το εξωτερικό