Hitman: Η No1 μουσική επιτυχία που βασίστηκε σε έναν gaming χαρακτήρα

Hitman: Η No1 μουσική επιτυχία που βασίστηκε σε έναν gaming χαρακτήρα Facebook Twitter
Πίσω από το «Ηitman», που βασίστηκε στο παιχνίδι «Grand Theft Auto rp», βρίσκεται μια ενεργή ομάδα ανθρώπων από τον χώρο του gaming και της μουσικής.
0

Το κανάλι του 19χρονου Γιώργου Χρόνη (ItsOnlyskillz) στο YouTube είναι ένα από τα πιο ανερχόμενα gaming channels στην Ελλάδα. Μέσα στον ενάμιση χρόνο λειτουργίας του κατάφερε να ξεπεράσει τους 300.000 συνδρομητές.

Μέχρι πρότινος, αυτό που μπορούσε κανείς να δει εκεί ήταν video και live streams για παιχνίδια, με τα οποία δίνουν ραντεβού οι εκατοντάδες χιλιάδες θεατές του. Πριν από μερικές μέρες, ένα trap κομμάτι, συνοδευόμενο από ένα ιδιαίτερο clip, έκανε ξαφνικά την εμφάνισή του, σκαρφαλώνοντας μέσα σε λίγες μέρες στο Νο1 των τάσεων. Αυτό που το έκανε ξεχωριστό είναι ότι βασιζόταν σε όλα του τα επίπεδα σε έναν gaming χαρακτήρα.

Πίσω από το «Ηitman», που λανσαρίστηκε από την Keep It Pure Records και βασίστηκε στο παιχνίδι «Grand Theft Auto rp», βρίσκεται μια ενεργή ομάδα ανθρώπων από τον χώρο του gaming και της μουσικής. Τα vocals του ItsOnlySkillz, η σκηνοθεσία τόσο του ίδιου όσο και του Teampls, οι στίχοι του iLLEOo, το beat του Nightgrind, το input του Βαγγέλη Ζαμαντζά, το μοντάζ του Hackypixelz από τους Yafka Clique και το artwork του George Chalkias ενώθηκαν για να δημιουργήσουν κάτι καινοτόμο και μια απρόσμενη για πολλούς επιτυχία που, όπως λένε και οι ίδιοι, ίσως ήρθε για να αλλάξει πολλά.

Όσο gaming και να παίξεις, για να βγάλεις τέτοιο αποτέλεσμα, θέλεις τη συμβουλή από τον καλύτερο και την καθοδήγηση από κάποιον που αυτή είναι η ειδικότητά του.

Η αρχή

ItsOnlySkillz: Πήρε γύρω στις δύο με τρεις εβδομάδες καθημερινής δουλειάς. Κάποιες μέρες καθόμασταν μέχρι τις 5 το πρωί. Το σκεφτόμουν από πιο πριν και ένα βράδυ, που παίζαμε με τον iLLEOo, απλώς το πέταξε ως πρόταση, μπήκε το μικρόβιο και λέμε «δεν το κάνουμε;». Το επόμενο βράδυ ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τους στίχους και να σκεφτόμαστε πώς θα γίνει.


Βαγγέλης Ζαμαντζάς: Μια μέρα έλαβα μια κλήση από τον ItsOnlySkillz, που μου είπε ότι θα βγάλουμε ένα trap τραγούδι. Δεν είχαμε σκεφτεί ακόμη ποια θα ήταν η θεματολογία, αλλά ξέραμε τους συντελεστές και ότι θα επενδύαμε χρόνο για να το φτιάξουμε. Είχε μια πολύ καλή βάση και δόθηκε το πράσινο φως από τη δική μου πλευρά ως μάνατζερ.

Έτσι ξεκίνησαν να δουλεύουν τα παιδιά πιο έντονα. Ο ItsOnlySkillz καταλαβαίνει τι νιώθουν οι υπόλοιποι GenΖ και τι τους εκφράζει, οπότε όλο αυτό μπόρεσε να το περάσει στον iLLEOo, κι έτσι ξεκίνησε να γίνεται αυτό το κομμάτι.


Nightgrind: Ο iLLEOo μου είπε ότι με χρειάζεται για να φτιάξω μια παραγωγή. Πήγα στο στούντιο, όπου έγραφαν το κομμάτι και το είχαν επεξεργαστεί. Δεν ήξερα γιατί με ήθελε. Ακούω το κομμάτι και λέω «ποιος είναι αυτός;». Μου πήρε δεκαπέντε λεπτά να κάνω το beat.

Όταν άκουσα τι έφτιαξα και τις φωνές του ΙtsOnly από πάνω, είπα ότι είναι κάτι πολύ ωραίο. Βγήκε πάρα πολύ καλό το αποτέλεσμα με τη βοήθεια των παιδιών από το Yafka και τον συντονισμό του ILLEOo, γιατί είναι πάρα πολύ καλός παραγωγός. Και η αλήθεια είναι ότι και ο ΙtsOnly, για πρώτο κομμάτι, ήταν πάρα πολύ καλός. Σε κάποιους είναι έμφυτο, τους βγαίνει πολύ φυσικά μπροστά στο μικρόφωνο, τους λες μια ιδέα και πώς θα την κάνουν και να την κάνουν αμέσως. Είναι πειθαρχημένος και φάνηκε.

Hitman: Η No1 μουσική επιτυχία που βασίστηκε σε έναν gaming χαρακτήρα Facebook Twitter
Στον μουσικό τομέα, ως iLLEOo, δεν με απασχολεί, στον τομέα του παραγωγού, όμως, παίζει τεράστιο ρόλο το πού απευθύνεσαι. Διαμορφώνουμε το κομμάτι έτσι ώστε να περάσει στα πιτσιρίκια χωρίς να δημιουργεί ένα άσχημο πρότυπο. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


iLLEOo: Όταν ο ItsOnlySkillz ήρθε αποδώ για να ηχογραφήσει το κομμάτι, διέκρινα ότι είχε ένα ταλέντο στη μουσική. Μπορεί να μην είχε την εμπειρία του μουσικού ‒ήταν η πρώτη φορά που ασχολούνταν με κάτι τέτοιο‒, αλλά έχει τεράστιο ταλέντο και πιστεύω ότι αυτό έπαιξε τον μεγαλύτερο ρόλο στην επιτυχία. Βασιστήκαμε εκεί.

Ο δικός μου ρόλος ήταν να δημιουργήσω το κομμάτι πάνω στην ιδέα του ItsOnlySkillz, που ξέρει καλά τι θέλει ο κόσμος και το κοινό του. Προσπαθήσαμε να φέρουμε κι άλλο κοινό μέσω της μουσικής, να διευρύνουμε τους ορίζοντες. Στην αρχή το κάναμε για πλάκα, όταν είδαμε πού μπορεί να φτάσει, όμως, το πήγαμε σοβαρά, το προχωρήσαμε, το κάναμε πολύ οργανωμένα και πέτυχε.


Εγώ δεν ήμουν έτοιμος να αποτυπώσω στο κομμάτι ό,τι παίζει τώρα στο «Grand Theft Auto». Χρειαζόμουν τη βοήθεια του ItsOnlySkillz. Μου έδωσε τις ιδέες και τις έκανα στίχο. Δεν θα μπορούσα να αποτυπώσω ακριβώς τι θέλει να δει το πιτσιρίκι. Οπότε, όσο gaming και να παίξεις, για να βγάλεις τέτοιο αποτέλεσμα, θέλεις τη συμβουλή από τον καλύτερο και την καθοδήγηση από κάποιον που αυτή είναι η ειδικότητά του.

To κοινό και τα lyrics

ItsOnlySkillz: Ήξερα ότι τo κοινό του gaming ταυτίζεται σε ένα μεγάλο ποσοστό με το κοινό αυτού του μουσικού είδους. Όσον αφορά το feedback που πήρα, οι περισσότεροι δεν το περίμεναν, έμειναν με το στόμα ανοιχτό. Εν τέλει, άρεσε σε όλους.

Στην πρεμιέρα, όλοι νόμιζαν ότι ήταν ένα κλασικό βίντεο, όπως αυτά που ανεβάζω κάθε Σάββατο. Όταν το άκουσαν, πωρώθηκαν. Παίρνω καθημερινά μηνύματα που γράφουν «το έχω ακούσει 1.000 φορές, δεν βγαίνει από το μυαλό μου». Μέχρι και γονείς μού έστειλαν μηνύματα, λέγοντάς μου «καταπληκτική δουλειά, όλη μέρα παίζει στην τηλεόραση του σπιτιού μας».


iLLEOo: Είναι προσεκτική δουλειά. Το βίντεο δεν έχει πολλά πράγματα που δεν υπάρχουν σε ένα παιχνίδι. Όσον αφορά το τι λέει το κομμάτι, παρουσιάζει έναν χαρακτήρα του παιχνιδιού. Ακόμη και το πρότυπο που προβάλλει είναι αυτό που σκοτώνει τους δολοφόνους, τους κυνηγάει.

Στον μουσικό τομέα, ως iLLEOo, δεν με απασχολεί, στον τομέα του παραγωγού, όμως, παίζει τεράστιο ρόλο το πού απευθύνεσαι. Διαμορφώνουμε το κομμάτι έτσι ώστε να περάσει στα πιτσιρίκια χωρίς να δημιουργεί ένα άσχημο πρότυπο. Το ότι πρέπει να μείνουμε στο ίδιο mood στα επόμενα κομμάτια είναι ένα μεγάλο πρόβλημα, αλλά ταυτόχρονα και ενδιαφέρον. Θα γίνουν σίγουρα κι άλλες προσπάθειες στο μέλλον, έχουμε ξεκινήσει. Για να βγει ακριβώς το αποτέλεσμα που πρέπει, για τη συγκεκριμένη ηλικία ή να απευθύνεται στο συγκεκριμένο κοινό, χρειάζεται πάρα πολλή εμπειρία.

Το clip

 

 

Hacky: Τα πλάνα τραβήχτηκαν μέσα στο παιχνίδι. Τα περισσότερα τα τράβηξε ο ItsOnly με τον Τeampls. Μου τα είχαν στείλει, είχα ακούσει και το τραγούδι και επειδή έχω ασχοληθεί αρκετά με βιντεοκλίπ και μοντάζ από πάρα πολύ μικρός, ήθελα να το δοκιμάσω, να κάνω ένα βιντεοκλίπ σε ένα παιχνίδι. Στην αρχή φοβόμουν πώς θα βγει, αλλά όσο άρχισα να το μοντάρω και να βάζω σιγά-σιγά τα πλάνα με τη σειρά, άρχισε να βγάζει νόημα.

Ήθελα απλώς να μπω στη θέση των θεατών. Σαν να είμαι ένα παιδί που παρακολουθεί τον ΙtsOnly και βλέπει τα video για τον Ηitman. Πώς θα μου φαινόταν ως viewer να δω ψηλά, πάνω από την πόλη, τον Ηitman να κοιτάει κάτω; Όταν τελείωσα το μοντάζ, είπα ότι αυτό θα πάει στο εκατομμύριο μέσα σε λίγες μέρες.

Αυτό που πιστεύω ότι μέτρησε στο βιντεοκλίπ είναι ότι έχουμε πάρει χαρακτηριστικά και πράγματα που γίνονται σε ένα βιντεοκλίπ στην κανονική ζωή, όχι σε ένα παιχνίδι. Ήταν και τρομερός ο συνδυασμός με το γεγονός ότι το drill είναι στο peak του, τουλάχιστον στην Ελλάδα, όχι τόσο στο εξωτερικό. Ένας τρελός συνδυασμός μιας φρέσκιας μουσικής με το GTA rp, που είναι επίσης πολύ trend. Αυτό ήταν η συνταγή της επιτυχίας.

Hitman: Η No1 μουσική επιτυχία που βασίστηκε σε έναν gaming χαρακτήρα Facebook Twitter
Hacky: «Ήθελα απλώς να μπω στη θέση των θεατών. Σαν να είμαι ένα παιδί που παρακολουθεί τον ΙtsOnly και βλέπει τα video για τον Ηitman».

Η εκτόξευση στους αριθμούς

ItsOnlySkillz: Περίμενα ότι το κομμάτι θα πήγαινε καλά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν περίμενα 1.000.000 προβολές μέσα σε έξι μέρες. Το έκανα πιο πολύ για τον χαβαλέ, για τους fans μου, για να δημιουργήσω ένα hype. Είμαι streamer, κάνω και βιντεάκια, κι έτσι, για να hyp-άρω περισσότερο το κοινό μου, είπα «θα βγάλω ένα τραγούδι».


Nightgrind: Η αλήθεια είναι ότι όταν ακούς κάτι στο στούντιο και ξέρεις ότι θα πάει καλά, το νιώθεις τη στιγμή που γράφεται το κομμάτι, όταν το επεξεργάζεστε. Όμως δεν περίμενα τόση απήχηση. Δεν περίμενα να φτάσει Νο1 και να κατασκηνώσει σε κάποια φάση στο Νο2 στις τάσεις. Δεν σου λέω ότι σημαίνει κάτι, απλώς ο κόσμος όντως γούσταρε, το άκουσε και το έχει στο repeat.


Πιστεύω ότι ταρακούνησε πολύ κόσμο. Πολλοί θα έβγαλαν χολή και στα social media σε σχέση με άτομα του χώρου και θα είπαν «πώς γίνεται αυτό;». Εγώ το χάρηκα γιατί γουστάρω που πλέον, όποιος έχει ιδέες, ωραία ερεθίσματα και όρεξη, μπορεί να κάνει τα πάντα.

Hitman: Η No1 μουσική επιτυχία που βασίστηκε σε έναν gaming χαρακτήρα Facebook Twitter
Night Grind: Πιστεύω ότι ταρακούνησε πολύ κόσμο. Πολλοί θα έβγαλαν χολή και στα social media σε σχέση με άτομα του χώρου και θα είπαν «πώς γίνεται αυτό;». Εγώ το χάρηκα γιατί γουστάρω που πλέον, όποιος έχει ιδέες, ωραία ερεθίσματα και όρεξη, μπορεί να κάνει τα πάντα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Βαγγέλης Ζαμαντζάς: Σίγουρα πιστεύω ότι θα προσπαθήσουν κι άλλοι και ότι υπάρχουν δυνατότητες να πετύχουν. Εμείς έχουμε εξασφαλίσει κάποια πράγματα για τους καλλιτέχνες τους οποίους υποστηρίζει το δίκτυό μας. Το αποδεικνύουμε συνεχώς και ο ΙtsOnly ετοιμάζει κάτι ακόμη, όπως και άλλοι, κάτι το οποίο θα δούμε αν μπορεί να οδηγήσει σε μια ολοκληρωμένη δουλειά.


Hacky: Το κομμάτι αυτό παρουσίασε το gaming στον πιο απλό κόσμο, στον κόσμο που μπορεί να μην είναι τόσο πολύ στο Ίντερνετ. Μπορεί να είναι mainstream το gaming χάρη στο «Fortnite» και όλα αυτά που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, αλλά πιστεύω ότι στην Ελλάδα υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που απέχει λίγο απ' όλη αυτήν τη φάση. Θεωρώ ότι το «Ηitman» επέδρασε καταλυτικά, φέρνοντας καινούργιο κόσμο.

ItsOnlySkillz // YouTube, Instagram 

iLLEOo // Instagram, Spotify

Hacky // YouTube, Instagram / Yafka clique // YouTube, Instagram 

Ευάγγελος Ζαμαντζάς //  Instagram 

Nightgrind // Instagram, Spotify

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η τεχνολογία το 2020: H ψυχαγωγία μας έκανε level up

Τech & Science / Η τεχνολογία το 2020: H ψυχαγωγία μας έκανε level up

Παρά τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που είχε το 2020, υπήρξαν στιγμές που καταφέραμε να περάσουμε καλά και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία η οποία μας χάρισε σπουδαίες εμπειρίες ψυχαγωγίας που μέχρι πριν λίγα χρόνια θα φάνταζαν εξωπραγματικές.
ΤΟΥ ΤΙΜΟΥ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής για τη νέα σεζόν περιλαμβάνει το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς με τον διεθνώς αναγνωρισμένο πιανίστα Αλεξέι Βολόντιν, και η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στην ιστορία αυτού του αριστουργήματος που γεννήθηκε μέσα από τη μοιραία γνωριμία του συνθέτη με την Κλάρα Σούμαν.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
ΖΟΡΝΤΙ ΣΑΒΑΛ: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Μουσική / Jordi Savall: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Ο διακεκριμένος μουσικός κάνει μουσική σαν να ανακαλύπτει νέα, όμορφα μέρη. Επιστρέφει στην Αθήνα και συμπράττει με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ σε μια συναυλία που υμνεί την ενωτική φύση της Μεσογείου. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι true, έχει vibe: Γι’ αυτό ο νεαρόκοσμος αγαπάει τη Θώδη

Μουσική / «Είναι true, έχει vibe»: Αν δεν το έχετε καταλάβει, οι 20άρηδες αγαπούν τη Θώδη

Βρεθήκαμε σε ένα γλέντι στον Ταύρο όπου ακόμη και οι teenagers διασκέδαζαν, φύγαμε με καλτσάκια που έγραφαν «Με κλαρίνο στο Πεκίνο» και με την ευχή να βρούμε πάρκινγκ στο κέντρο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
REWORKS 2025 - Τα νέα / ανερχόμενα ονόματα του φετινού φεστιβάλ

Μουσική / Κρατήστε σημειώσεις: Αυτά είναι τα ανερχόμενα ονόματα του φετινού Reworks

Μέσα σε πέντε μέρες το κορυφαίο φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής φέρνει στη Θεσσαλονίκη πολυσυλλεκτικά, απρόβλεπτα και ατμοσφαιρικά sets που συνδυάζουν την εγκεφαλική με τη χορευτική διάσταση.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Δεν θα γεράσουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη

Μουσική / Δεν θα γεράσουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη

Ο Taki Tsan και ο DJ Alx έχουν γράψει μεγάλο μέρος της ιστορίας του ελληνικού χιπ χοπ. Τριάντα χρόνια μετά το ξεκίνημά τους είναι ακόμα εδώ, alive and kicking, με κοινό live στο Αγοραφοβικό Φεστιβάλ στο ΠΛΥΦΑ, καινούργια σεζόν για το Taki Tsan Show αλλά και νέο άλμπουμ.
M. HULOT