Σύστησε το γκρουπ σε κάποιον που δεν ξέρει ποιο είναι το στόρι σας

Η σύνθεση του γκρουπ είναι η εξής: Σπύρος - τύμπανα, μελόντικα, synth, τρομπέτα, Θανάσης - μπάσο, sampler, κονσόλα, Σάββας - κιθάρα, εφέ, μελόντικα, κασέτες. Το γκρουπ με την σημερινή του σύνθεση ως τρίο, υπάρχει τον τελευταίο χρόνο, αν και μόλις τους τελευταίους μήνες μπορούμε να πούμε ότι έχουμε επιστρέψει σοβαρά στην μουσική δράση. Υπήρξαμε κουαρτέτο παίζοντας αρκετά διαφορετικά από ότι παίζουμε τώρα.

Τι σημαίνει Good Luck Mister Gorsky;

Είναι ένας αστικός μύθος που περιλαμβάνει αστροναύτες, γείτονες, baseball και μια πίπα.

Πως θα χαρακτηρίζατε τη μουσική που παίζετε;

Η μουσική μας βασίζεται σε ήχους που μπορούν να παραχθούν στο μεγαλύτερο βαθμό αναλογικά και ζωντανά και παράλληλα να επεξεργαστούν αρκετά ώστε να αποκτήσουν άλλο περιεχόμενο και ενδιαφέρον. Τα βασικά όργανα παραμένουν η κιθάρα, το μπάσο και το snare drum αλλά όλα αυτά φιλτράρονται μέσα από τα κανάλια της κονσόλας με αποτέλεσμα να απομακρύνουν το τελικό αποτέλεσμα από τον χαρακτηρισμό ενός post-rock ήχου με την στενή έννοια του όρου.

Ο χαρακτηρισμός της μουσικής μας είναι κάτω από διαπραγμάτευση από εμάς τους ίδιους τα τελευταία χρόνια, και είναι κάτι αρκετά ευμετάβλητο. Βασισμένοι στο split που κυκλοφορήσαμε μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι η μουσική των glgm είναι σκοτεινή, μελαγχολική;

Τι σημαίνει γα σας η εμφάνιση στο Synch;

Λόγω δύσκολων καταστάσεων και λάθους timing, σαν glmg έχουμε καταφέρει να απορρίψουμε αρκετά live (χωρίς να θέλουμε κάτι τέτοιο). Το synch είναι για εμάς ένα είδος εξιλέωσης όσον αφορά τα live. Και θεωρώντας δεδομένο ότι το synch είναι μία διοργάνωση στην οποία ‘κολλάμε' μουσικά και δεν είναι μία απλή συναυλία, τότε σίγουρα αυτή η εμφάνιση σημαίνει πολλά.

Πες μου για την granny rec.

Η granny είναι ο μεγάλος έρωτας και των τριών μας. Είναι η απόδειξη στους εαυτούς μας ότι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα βασιζόμενοι αποκλειστικά στις δυνάμεις μας. Ξεκίνησε σαν αστείο μετά από ένα βράδυ οινοποσίας, η ιδέα να κάνουμε το δικό μας label... αλλά σύντομα η ιδέα πήρε υπόσταση με την κυκλοφορία μίας συλλογής από μουσικές δικές μας και φίλων. Με τον καιρό και άλλα άτομα προσέγγισαν την προσπάθεια αυτή και το αποτέλεσμα όλων αυτών των διεργασιών ήταν μία ακόμα συλλογή (όχι αποκλειστικά στην granny αλλά με μερίδιο ευθύνης) και το split με τους eventless plot. Στόχος μας είναι η granny να αποκτήσει με την πάροδο του χρόνου ένα κατάλογο κυκλοφοριών, πάντα με την λογική ότι κανείς δε μπορεί να κάνει καλύτερα αυτό που θέλεις εκτός από εσένα τον ίδιο.

Επιρροές και τα πέντε καλύτερα άλμπουμ που ακούσατε τελευταία;

Σάββας: Alva noto: Xerox, Svarte Greiner: Knife, Elegi: Sistereis, Mathieu Ruhlmann: The earth grows in each of us [2007], 3-4hadbeeneliminated_theology [soleilmoo_2007]

Σπύρος: Yesterdays new quintet: Yesterdays new quintet, Alva noto: Xerox, Vladislav Delay: Whistleblower, Tape: Rideau, Bj nilsen: The short night

Θανάσης: Badun: Badun, Deepchord presents echospace: The coldest season, Alva noto: Xerox vol.1, Nemeth: Film, Clark: Turning dragon

Τι δεν πρέπει να χάσει κάποιος στο Synch;

Απλά, αν παίξουμε την ίδια ώρα με Stereolab θα βάλουμε ταμπέλα "επιστρέφουμε σε λίγο" πάνω από τα μηχανήματα μας! 

Σχέδια για κυκλοφορίες. Κι ένα λόγο που θα έπρεπε να σας δει κάποιος live...

Αυτή τη στιγμή το μόνο μας σχέδιο είναι να κάνουμε πρόβες και μόνο πρόβες. Θα σκεφτούμε για κυκλοφορίες μετά το synch. Εξάλλου η κυκλοφορία με τους eventless plot είναι αρκετά πρόσφατη.

Είμαστε 3 άνθρωποι που δε κάνουμε κάτι μουσικά extreme ώστε να το διαφημίζουμε, απλά παίζουμε μουσική που θεωρούμε ότι μπορεί να ακουστεί ενδιαφέρουσα για κάποιους, πρωτότυπη στην δημιουργία της, και να προξενήσει διάφορα συναισθήματα.

Πως είναι να ζει και να φτιάχνει μουσική κάποιος στη Θεσσαλονίκη; Και πώς είναι η κατάσταση;

Γενικά το να ζεις στη Θεσσαλονίκη δε διαφέρει και πολύ από το να ζεις σε μία μεγάλη ελληνική επαρχιακή πόλη. Πάνω κάτω οι ίδιες εικόνες κυριαρχούνε σε όλες τις ελληνικές πόλεις. Το να φτιάχνεις μουσική στην Θεσσαλονίκη μας φαίνεται πολύ φυσιολογικό, δεν έχουμε δοκιμάσει να φτιάξουμε μουσική αλλού, άρα δεν έχουμε μέτρο σύγκρισης. Πάντως δυσκολευόμαστε να ακούσουμε την μουσική που μας αρέσει και αναγκαζόμαστε να κάνουμε εκπτώσεις. Επίσης είναι αδύνατο να δίνουμε 100 ευρώ τον μήνα για ταξίδια αστραπή στην Αθήνα για συναυλίες. Φημολογείται ότι πολλοί Θεσσαλονικείς μπερδεύτηκαν και είδαν τον manyfingers στην Αθήνα από κεκτημένη ταχύτητα.