Fujiko Hemming

Fujiko Hemming Facebook Twitter
0

Η Fujiko Hemming γεννήθηκε στο Βερολίνο από Γιαπωνέζα πιανίστα μητέρα και Ρωσο-Σουηδό αρχιτέκτονα και ζωγράφο πατέρα. Ξεκίνησε μαθήματα πιάνου με τη μητέρα της και στην ηλικία των 10 ετών με το δάσκαλο πιάνου Leonid Kreutzer o οποίος πρόβλεψε ότι θα ακολουθήσει  διεθνή καριέρα. Μετά τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Καλών Τεχνών του Τόκυο κέρδισε σημαντικές διακρίσεις σε διαγωνισμούς όπως το NHK-Mainichi Contest και Bunka Radio Broadcasting Company Music Prize. Μετά την αποφοίτηση της από το Ινστιτούτο Μουσικής του Βερολίνου όπου και αρίστευσε, συνέχισε τις σπουδές της στη Βιέννη με τον Badra Skoda.

Έδωσε συναυλίες υπό την καθοδήγηση διάσημων μαέστρων και συνθετών της κλασικής μουσικής όπως τους Bruno Maderna, Leonard Bernstein και Cherkofsky Magarof, αλλά έχασε την ακοή της σε ατύχημα. Το 1999 το κρατικό ιαπωνικό κανάλι πρόβαλε τη ζωή και το έργο της μέσω ενός ντοκιμαντέρ που προσέλκυσε το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού ακροατών. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το πρώτο της CD με τίτλο «La Campanella» το οποίο σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων παγκοσμίως. Ακολουθούν πολλά ακόμα από τα οποία 4 βραβεύθηκαν ως Classical Albums of the Year στο διαγωνισμό Japan Gold Disc Award.

Η Fujiko ως σολίστα έχει δώσει πολλές συναυλίες με διάσημες ορχήστρες όπως τη Φιλαρμονική Ορχήστρα της Μόσχας και τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου. Επίσης για το έργο της εξυμνήθηκε από πολλούς διάσημους μαέστρους  όπως ο Mischa Maisky που τη χαρακτήρισε ως «αξέχαστη μουσικός» και ο M. Bengerof που δήλωσε «θαυμάζω την τέχνη σου».  Έχει προσκληθεί από πολλά φεστιβάλ όπως το Φεστιβάλ Σοπέν της Βαρσοβίας. Κάθε χρόνο συμμετέχει σε φιλανθρωπικές συναυλίες.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ