Φοβάμαι, αλλά ρισκάρω

Φοβάμαι, αλλά ρισκάρω Facebook Twitter
0
Πώς θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας;

Ανήσυχο μάλλον. Πολύ σύντομα θέλω να αλλάζω ρότα. Όταν τελειώνει κάτι, μου δίνει το έναυσμα για μια καινούργια αρχή, έναν καινούργιο τόπο, και αυτό, παρόλο που θεωρούσα ότι θα συνέβαινε μόνο στην αρχή της πορείας, όσο πιο πολύ περνάνε τα χρόνια τόσο πιο έντονο γίνεται.

Πόσο δύσκολο ήταν να κάνετε καριέρα ενώ κάνατε ένα παιδί όταν ήσασταν πολύ νέα;

Ήταν αρκετά δύσκολο, αλλά νομίζω ότι αν θέλεις πραγματικά να κάνεις κάτι, αν αγαπάς κάτι πολύ, το κάνεις. Αυτά τα προβλήματα δεν είναι τόσο σημαντικά· εξάλλου και η δουλειά η δική μας δεν είναι αυτή η οποία δεν δίνει χρόνο στο παιδί. Για μένα αυτά είναι μια ιστορία πολύ παλιά, γιατί ο Αργύρης είναι πια 29 χρόνων. Όταν όμως αγαπάς κάτι πάρα πολύ, μπορείς και τα κάνεις όλα, είσαι και μάνα, κι εγώ αυτό είμαι πάνω απ' όλα.

Με τι σας αρέσει να ασχολείστε όταν δεν τραγουδάτε;

Είμαι μια κανονική γυναίκα και μαμά. Ίσως οφείλεται στην καταγωγή μου, που είναι από τη Λάρισα, και στους γονείς μου, που είχαν ταβέρνα και μαγείρευαν, το ότι ξέρω κι εγώ να μαγειρεύω πολύ καλά. Αυτό που με ευχαριστεί, κυρίως, είναι να καλώ τους φίλους μου στο σπίτι και να τους μαγειρεύω, να πίνουμε ένα καλό κρασάκι και να μιλάμε ήρεμα. Η επικοινωνία γύρω από το τραπέζι είναι από τα καλύτερά μου.

Φέτος τραγουδάτε με τη Δήμητρα Γαλάνη στο Vox;

Η Δημητρούλα μου είναι ένας πολύ σπουδαίος καλλιτέχνης, το είχα καταλάβει αυτό έτσι κι αλλιώς από την πρώτη μας συνεργασία, πριν 15 χρόνια περίπου, στο Χάραμα. Φέτος είμαστε ολοκαίνουργιοι, με νέους, θαυμάσιους μουσικούς, τους Imam Baildi, έχουμε άλλη διάθεση, άλλο χρώμα, και βεβαίως πάρα πολύ θετική ανησυχία, γιατί μοιάζουμε σ' αυτό πάρα πολύ με τη Δήμητρα. Αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε ένα πρόγραμμα διαφορετικό, που δεν μοιάζει με τα άλλα, δεν είναι αναμενόμενο· θα μπορούσε κάλλιστα να είναι σε ένα θέατρο, είναι πρόγραμμα καθαρής ακρόασης. Ακόμη και το Vox το αλλάξαμε με βάση την αισθητική μας: φέραμε τη σκηνή στη μέση, πετυχαίνοντας καλύτερη η επικοινωνία με το κοινό.

Πώς προέκυψε η συνεργασία με τη Δήμητρα Γαλάνη;

Το συζητάμε εδώ και 6 χρόνια περίπου, αλλά γενικότερα είχαμε κι εγώ και η Δήμητρα άλλα πράγματα και σχέδια, πάντα όμως το σκεφτόμαστε. Είχαμε διατηρήσει και μια φιλική σχέση, οπότε κάποτε θα γινόταν. Και έγινε τώρα.

Τι μας ετοιμάζετε για το μέλλον;

Τον επόμενο δίσκο μου, ο οποίος θα είναι με δικά μου τραγούδια. Με αυτό ασχολούμαι το τελευταίο διάστημα. Νιώθω πάρα πολύ όμορφα γιατί κάνω πράξη ένα όνειρο χρόνων, να γράψω δική μου μουσική. Στους στίχους θα με βοηθήσουν οι αγαπημένοι μου φίλοι. Αυτό μου δίνει πολύ κουράγιο, αισθάνομαι δημιουργική. Φοβάμαι κιόλας, αλλά θα το ρισκάρω.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM