Η διάσημη σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου περιγράφει την εμπειρία της με μολότοφ στα Εξάρχεια

Η διάσημη σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου περιγράφει την εμπειρία της με μολότοφ στα Εξάρχεια Facebook Twitter
14

Την σοκαριστική νύχτα που βιώσε με τη ρίψη μολότοφ κοντά στο σπίτι της στα Εξάρχεια περιέγραψε η διάσημη σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου μέσω Facebook. Η κ. Θεοδωρίδου έζησε από κοντά και περιγράφει τη ρίψη μολότοφ σε πολυτελές αυτοκίνητο από ομάδα νεαρών, καταγράφοντας την εμπειρία και τα συναισθήματά της:

 «Ομάδα νεαρών ηλικίας από 18 έως 23 ετών είχε διακόψει την πορεία ενός πολυτελούς αυτοκινήτου και απειλούσε να κάψει ζωντανό τον οδηγό, του σε περίπτωση που εκείνος δεν έβγαινε έξω.

Του φώναζαν δυνατά: Ο κόσμος πεινάει, και εσύ κυκλοφορείς με Mercedes; Βγες έξω, διαφορετικά θα σε κάψουμε ζωντανό!

Ο άνθρωπος τα είχε χαμένα, δεν ήξερε τι να κάνει. Οι απειλές και οι φωνές αναστάτωσαν τη γειτονιά. Μου έκανε μάλιστα τρομερή εντύπωση πως κανένας, από τον φόβο του, δεν κατέβηκε να δει τι γίνεται.

Μόλις ο οδηγός εγκατέλειψε το αυτοκίνητο, εκείνοι πέταξαν μέσα μια μολότοφ. Το αυτοκίνητο τυλίχτηκε αμέσως στις φλόγες και στους πυκνούς καπνούς, ενώ ο θόρυβος της έκρηξης ήταν εκκωφαντικός. Φεύγοντας πήραν μαζί και το κινητό του τηλέφωνο προκειμένου να μην ειδοποιήσει άμεσα την αστυνομία, που είχα βέβαια προλάβει να ενημερώσω εγώ, καθώς και την Πυροσβεστική. Μέσα σε λίγα λεπτά αστυνομικοί και πυροσβέστες κατάφεραν και έσβησαν τη φωτιά, οι φλόγες της οποίας έφτασαν μέχρι τα μπαλκόνια μας.

Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα γύρω μας, και εμείς να μένουμε αμέτοχοι από φόβο. Ο άνθρωπος τα είχε χάσει τόσο πολύ που όταν του έδωσα το τηλέφωνό μου να καλέσει τους δικούς του, δεν θυμόταν ούτε έναν αριθμό».

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

9 σχόλια
"...Μέσα σε λίγα λεπτά αστυνομικοί και πυροσβέστες κατάφεραν και έσβησαν τη φωτιά, οι φλόγες της οποίας έφτασαν μέχρι τα μπαλκόνια μας..."Καλά που δεν έπαθε κανείς τίποτα -- αυτή τη φορά.Οι νυχτερινές επιθέσεις με μολότοφ σε ΑΤΜ, δημόσιες υπηρεσίες, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και ό,τι άλλο, είναι εκατοντάδες κάθε χρόνο, και οι δράστες δεν νοιάζονται καθόλου που στα ίδια κτίρια μένουν άνθρωποι. Στατιστικά, το παράξενο είναι που δεν είχε συμβεί κάτι τέτοιο τώρα. Αλλά αν συμβεί... ε, φταίει ο προβοκάτορας κι όχι ο καλός αγνός επαναστάτης.
Λέγοντας "κάτι τέτοιο" εννοώ να λαμπαδιάσει ολόκληρη πολυκατοικία, γιατί από καμμένες τράπεζες, κινηματογράφους κλπ δεν λείπουν παραδείγματα.
"Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα γύρω μας, και εμείς να μένουμε αμέτοχοι από φόβο."Η γνωστή σοπράνο είδε αυτό το τόσο σκληρό, πλέον τρέμει από τη θλίψη και την ανησυχία της! Βέβαια για τόσα και τόσα άλλα που γίνονται μπροστά στα μάτια της (ξυλοδαρμοί, ΧΑ, χημικά, εξευτελισμοί κάθε είδους...)απλά δεν τα βλέπει. Πολύ επιλεκτική όραση (και όχι μόνο) έχει
Συμφωνώ μαζί σου. Επίσης αυτή είναι η δική της εκδοχή, δεν μπορούμε να ξέρουμε πραγματικά τι έγινε. Φαντάζομαι δε ότι δε θα 'ταν και κανα αυτοκίνητο περασμένου αιώνα αλλά κανά καινούριο μοντέλο τύπου 80.000 ευρώ το κομμάτι. Εν πάση περιπτώσει, σε αυτό οι σχολιαστές εδώ είναι κάθετοι στο ότι δεν ήταν σωστό. Όπως και να ΄χει εμένα με ανησυχεί και η κυρία που μπορώ να τη δω και ως κάποιον καλοθελητή αλλά και ως ρουφιάνο.
Αν μου επιτρέπεις, γεγονότα σαν αυτό του άρθρου συμβαίνουν, τόσο απλά κι ακόμα χειρότερα, δυστυχώς. Δεν θέλω να σου πω "μην το αμφισβητείς", όχι, καλά κάνεις. Ωστόσο οι καταστροφές περιουσιών στα Εξάρχεια συχνότατα (προσπαθώ να μην είμαι απόλυτος) δεν έχουν κανένα κοινωνικό ή ιδεολογικό νόημα, μόνο την επίφαση ενός τέτοιου νοήματος.Ως πρώην κάτοικος Εξαρχείων έχω βρεθεί μπροστά σε καμιά-δυο-τρεις καταστροφές αυτοκινήτων που μου έκαναν τέτοια εντύπωση, ενώ έχω μάθει για πολλές άλλες το επόμενο πρωί.Για παράδειγμα, το Δεκέμβρη του 2008, πέτυχα ένα απόγευμα μπροστά μου έναν πολύ νέο άνδρα, έως και έφηβο, με καλυμμένο το πρόσωπο με κασκόλ, να προσπερνάει αδιάφορα αρκετά αυτοκίνητα και να πετάει μια κοτρώνα από κράσπεδο πεζοδρομίου πάνω σε παρμπρίζ μιας Mercedes της δεκαετίας του '80. Αξία του αυτοκινήτου; Κάτω από €5.000. Το δικό μου το χάτσμπακ 1.4, τότε τετραετίας, έπιανε περισσότερα λεφτά. Εννοώ ότι η καταστροφή ενός αυτοκινήτου μιας ακριβής μάρκας, γι' αυτό και μόνο το χαρακτηριστικό του, στην ουσία μου φαίνεται μια μπαρούφα και μισή, αν όχι πράξη αντικοινωνική και εγωιστική.Φυσικά, κατά τη γνώμη μου, η πράξη επίσης δεν έχει κανένα θετικό για την κοινωνία νόημα και στην περίπτωση που πρόκειται για πολύ ακριβό αυτοκίνητο, ή που οι ναζί παραδίπλα κάνουν τα δικά τους εγκλήματα. Αλλά και δεν είναι νοητό, κάθε φορά που κατακρίνουμε μια συμπεριφορά να πρέπει να "ισορροπούμε" την κριτική μας με μια καταδίκη στο υποτιθέμενο "άλλο άκρο"; Όχι βέβαια.Όσο για μένα, Θυμάμαι που αιφνιδιάστηκα, έκανα μια περιστροφή να δω τις αντιδράσεις του κόσμου, είδα πιο πίσω καμιά εικοσαριά ανθρώπους - με ακάλυπτα πρόσωπα αυτοί - μαζί σαν ομάδα που πήγαιναν προς την πλατεία (από Αραχώβης) και που είδαν τον πιτσιρικά αλλά δεν φάνηκε να τους κάνει εντύπωση, οπότε φοβήθηκα ότι ίσως σχετίζονται μεταξύ τους, δίστασα και την έκανα με ελαφρά. Τώρα που το σκέφτομαι ψύχραιμα, θα έπρεπε να του φωνάξω του τυπά και να προσπαθήσω να τον αποθαρρύνω να μην σπάσει τουλάχιστον και άλλα αυτοκίνητα, όμως εκείνη τη στιγμή δεν μου βγήκε.Άποψή μου είναι ότι πρέπει κανείς τουλάχιστον να ειδοποιεί την αστυνομία, και δευτερευόντως, να ενημερώνει "την κοινότητα" που λένε κι οι Αμερικάνοι, δηλαδή να το δημοσιοποιεί σε κάποια εφημερίδα ή κάτι ανάλογο, όπως έκανε η κα Θεοδωρίδου. Τόσο για να αλληλοενημερωνόμαστε, όσο και για να το συζητάμε.Το ρουφιανιλίκι είναι να καταδίδεις κάποιον, σύμφωνοι, αλλά έχει περισσότερο αρνητική σημασία: "διαβάλλω, συκοφαντώ, κατασκοπεύω". Το να καλείς την αστυνομία να πιάσει τους δράστες ενός εγκλήματος νομίζω πως δεν πρέπει να το θεωρούμε ρουφιανιλίκι.
> Του φώναζαν δυνατά: Ο κόσμος πεινάει, και εσύ κυκλοφορείς με Mercedes;> Το αυτοκίνητο τυλίχτηκε αμέσως στις φλόγες και στους πυκνούς καπνούςΚαι με την καταστροφή του αυτοκινήτου, ο κόσμος έπαψε να πεινάει…Τι πραγματικά σκέφτονταν τα παιδιά; «Είμαστε 18-23 ετών, οι φλέβες μας είναι γεμάτες τεστοστερόνη, αλλά δεν έχουμε γκόμενα, γιατί εσύ με το πολυτελές αμάξι σου μας τις έχεις κλέψει όλες! Με κάθε τέτοιο αμάξι που καταστρέφουμε, ανεβαίνει λίγο η πιθανότητα να χτυπήσουμε γκόμενα.»