O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
0

 

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Στην κοινωνία της Ιαπωνίας ο ρεαλισμός είναι κάτι το οποίο βολεύει τον άνθρωπο. Το να δραπετεύσει από τον ρεαλισμό μοιάζει με παράδοξο. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις την φωτογραφία είναι να βρίσκεσαι εκτός κοινωνίας...

 

O Hisatomi Tadahiko πατάει την γραμμή που χωρίζει το όνειρο από την πραγματικότητα. Ακολουθήστε τον σε ένα ταξίδι στους δρόμους και τα δωμάτια του Τόκιο. Μπορεί στην επόμενη στροφή ο άγγελος από τα «Φτερά του Έρωτα» να εμφανιστεί ξαφνικά μπροστά σας.

Γιατί έγινες φωτογράφος;

Ακόμα και όταν ήμουν θλιμμένος η φωτογραφία με έκανε ευτυχισμένο όπως ένα πιάτο με φαγόπυρο. Όταν δεν φωτογραφίζω μοιάζει σαν να με κοιτάει η κάμερα από την γωνία του δωματίου. Είναι η μακροβιότερη σχέση που έχω μαζί της, ίσως επειδή βιώνω μια σχέση χωρίς διαψεύσεις η οποία με κρατάει ζωντανό. Αυτό θα έλεγα με οδήγησε να ψαχτώ με την φωτογραφία χωρίς να βρω χρυσό.

Που ζεις ;

Στο Τόκιο.

Μίλησε μου για το οικογενειακό σου background?

Ο πατέρας μου, η μητέρα μου και ο αδερφός μου έχουν πεθάνει εδώ και 15 χρόνια. Ζούσαν στην επαρχία.

«Ζωή είναι το κλάμα πάνω από ένα πιάτο ρύζι»

Τι σε επηρεάζει περισσότερο στην δουλειά σου;

Ο θάνατος της οικογένειας μου, οι φίλοι και οι γάτες.

Κάνε ένα top5 με τους αγαπημένους σου καλλιτέχνες και ένα σύντομο σχόλιο για τον καθένα:

Shinya Fujiwara

Μου αρέσει πραγματικά, υπάρχει όμως κάτι στις δουλειές της που δεν μπορείς να το πεις «αγάπη».

Nobuyoshi Araki

Μου αρέσει πραγματικά, θα έλεγα του είμαι υπάκουος.

Ango Sakaguchi

Διαβάζω συχνά τις νουβέλες του. Μου αρέσει ο τρόπος που έχουν επηρεάσει την δουλειά του οι ακραίες προκαταλήψεις. Δεν είναι αυτές που συναντάς στην σημερινή Ιαπωνία.

Giorgio de Chirico
Μοιάζει σαν να προσπαθώ να αποδώσω με την δουλειά μου ένα φόρο τιμής στην τέχνη του.

Wim Wenders
Θα ήθελα να ζήσω σε μια ταινία του.

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

Πως δραπετεύεις από την πραγματικότητα;

Στην κοινωνία της Ιαπωνίας ο ρεαλισμός είναι κάτι το οποίο βολεύει τον άνθρωπο. Το να δραπετεύσει από τον ρεαλισμό μοιάζει με παράδοξο. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις την φωτογραφία είναι να βρίσκεσαι εκτός κοινωνίας.

Μίλησε μου για την νικητήρια φωτογραφία σου στον διαγωνισμό της SONY το 2013

Η νύφη και ο γαμπρός είναι ένα φιλικό μου ζευγάρι και η φωτογραφία τραβήχτηκε στο γάμο τους. Ο γάμος μοιάζει να σε τοποθετεί στην πραγματικότητα, σαν να ξυπνάς από ένα όνειρο. Είναι μια σχέση αφέντη-σκλάβου και την ίδια στιγμή μια προσπάθεια να χωρέσεις στα παπούτσια του άλλου. Δεν μιλάω για την σχέση του συγκεκριμένου ζευγαριού αλλά γενικότερα.

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Ο γάμος μοιάζει να σε τοποθετεί στην πραγματικότητα, σαν να ξυπνάς από ένα όνειρο. Είναι μια σχέση αφέντη-σκλάβου και την ίδια στιγμή μια προσπάθεια να χωρέσεις στα παπούτσια του άλλου...

Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου όνειρο;

Να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο με την γάτα μου.

Πως διάλεξες τα κορίτσια για την σειρά «Japanese Image”;

Η φίλη μου η οποία είναι αρκετά έξυπνη για να καταλάβει καλά αυτό το οποίο είχα σχεδιάσει μέσα στο κεφάλι μου πρωταγωνιστεί στο προτζεκτ. Πιστεύω ότι αυτό το προτζεκτ δεν θα γινόταν χωρίς αυτή την κοπέλα. Στην πραγματικότητα αυτή με διάλεξε.

Μίλησε μου για τις γάτες στην Ιαπωνία

Δεν έχουμε αρκετά αδέσποτα σκυλιά στο Τόκιο για να κινδυνεύουν από αυτά. Είναι θλιβερό αλλά υπάρχουν αρκετά φτωχά μυαλά στην Ιαπωνία. Γάτες χωρίς ιδιοκτήτη μπορούν να βρεθούν σε κίνδυνο. Μπορεί βέβαια ο αριθμός των αδέσποτων γατιών να μειώνεται  αλλά θα δεις αρκετές από αυτές στους δρόμους, με πληγωμένο το κορμάκι τους να επιβιώνουν. Στα σπίτια η γάτα μοιάζει με μέλος της οικογένειας, της φερόμαστε σαν να είναι παιδί. Τις αγαπάμε , τρώνε το ίδιο φαγητό που τρώει και η υπόλοιπη οικογένεια, κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι με τον ιδιοκτήτη τους

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Γάτες χωρίς ιδιοκτήτη μπορούν να βρεθούν σε κίνδυνο. Μπορεί βέβαια ο αριθμός των αδέσποτων γατιών να μειώνεται αλλά θα δεις αρκετές από αυτές στους δρόμους, με πληγωμένο το κορμάκι τους να επιβιώνουν...

Πες μου για τα αγαπημένα σου μέρη στην πόλη.

Είναι η περιοχή Shinjuku. Η πόλη φαίνεται καλύτερη όταν δεν είσαι καλά εξοπλισμένος. Το Shinjuku παραμένει το ίδιο τα τελευταία είκοσι χρόνια. Το Τόκιο τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να γίνεται βαρετό και να τυποποιείται.

Ολοκλήρωσε τις προτάσεις:

Τέχνη είναι…το καθάρισμα απο τα στερεότυπα

Ζωή είναι…το κλάμα πάνω από ένα πιάτο ρύζι

Ευτυχία είναιη ακινησία

 

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Zωή είναι το κλάμα πάνω απο ένα πιάτο ρύζι...

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Το Shinjuku παραμένει το ίδιο τα τελευταία είκοσι χρόνια. Το Τόκιο τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να γίνεται βαρετό και να τυποποιείται...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Τέχνη είναι το καθάρισμα απο τα στερεότυπα...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Στην δουλειά μου με επηρεάζει ο θάνατος της οικογένειας μου, οι φίλοι μου και οι γάτες...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

 

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Πιστεύω ότι αυτό το προτζεκτ δεν θα γινόταν χωρίς αυτή την κοπέλα. Στην πραγματικότητα αυτή με διάλεξε...

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Στα σπίτια η γάτα μοιάζει με μέλος της οικογένειας, της φερόμαστε σαν να είναι παιδί. Τις αγαπάμε , τρώνε το ίδιο φαγητό που τρώει και η υπόλοιπη οικογένεια, κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι με τον ιδιοκτήτη τους...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Ακόμα και όταν ήμουν θλιμμένος η φωτογραφία με έκανε ευτυχισμένο όπως ένα πιάτο με φαγόπυρο...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter


O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

Hisatomi Tadahiko

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξεκινάει το Back to Athens 2025

Εικαστικά / Back to Athens: Ο ετήσιος εικαστικός θεσμός επιστρέφει στο Μέγαρο Ησαΐα

Με κεντρική θεματική «Η διαίρεση της ζωής», το Back to Athens 2025 παρουσιάζει 30 εκθέσεις, εγκαταστάσεις, performance και προβολές από καλλιτέχνες και επιμελητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Takis: Αρχαϊκός καλλιτέχνης, προφήτης, μάντης, μάγος. Σίγουρα μοναδικός

Εικαστικά / Takis: Αρχαϊκός καλλιτέχνης, προφήτης, μάντης, μάγος. Σίγουρα μοναδικός

Με μια μεγάλη έκθεση σε δύο μέρη, στην Αθήνα και στην Άνδρο, το Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή γιορτάζει τα εκατό χρόνια του Takis, μίας από τις σημαντικότερες σημαντικότερες προσωπικότητες της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας εικαστικής σκηνής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα τοιχογραφία με τη ζωή των σεξεργατριών σε έναν δρόμο του Μεταξουργείου

Εικαστικά / Μια νέα τοιχογραφία για την αόρατη ζωή των σεξεργατριών στην οδό Ιάσωνος

Η διεθνής εικαστικός Paulina Olowska δημιουργεί μια τοιχογραφία στον πεζόδρομο του Μεταξουργείου για τις γυναίκες και γειτόνισσές της με τις οποίες καλημερίζεται και πίνει καφέ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο ζωοπλάστης γλύπτης Ευριπίδης Βαβούρης (1911-1987) 

Εικαστικά / Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη

Ο δημιουργός του γνωστού αγάλματος της Κυψέλης υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM