Greek street

Greek street Facebook Twitter
0

Το Τhe Box φιλοξενεί μια ομαδική έκθεση φωτογραφίας δρόμου με τίτλο «Greek Street» και τη συμμετοχή οκτώ σύγχρονων εκπροσώπων της, του Άγγελου Μίχα, του Σπύρου Στάβερη, του Λουκά Βασιλικού, του Δημήτρη Μέλλου, του Ζήση Καρδιανού, του Πέτρου Κοτζαμπάση, του Ανδρέα Παραδεισόπουλου και του Μπάμπη Κουγεμήτρου. Τα έργα που εκτίθενται αναδεικνύουν τόσο το διαφορετικό μέσο που έχουν χρησιμοποιήσει οι φωτογράφοι (φιλμ, ψηφιακή, ασπρόμαυρη ή έγχρωμη φωτογραφική μηχανή) όσο και τα ετερόκλητα περιβάλλοντα στα οποία ζουν και εργάζονται. Η συγκεκριμένη επιλογή των φωτογράφων δεν είναι τυχαία. Είναι όλοι τους «μανιακοί» φωτογράφοι που καθημερινά κυκλοφορούν στον δρόμο με τη μηχανή, έτοιμοι να πιάσουν μια φευγαλέα εικόνα. Δεν χρησιμοποιούν μοντέλα, εξωτικά τοπία ή εντυπωσιακά εφέ. Τα μόνα τους όπλα είναι ένα καλοακονισμένο μάτι, γρήγορα αντανακλαστικά και λίγη τύχη. Οι εικόνες τους, όμως, κατορθώνουν να μετατρέψουν τη χαοτική και αδιάφορη καθημερινότητα σε κάτι που σφύζει από ζωή, πάλλεται και συμπυκνώνει έννοιες και εντυπώσεις σε μια σχεδόν «εξω-πραγματική» πραγματικότητα.

Οι φωτογράφοι απαντούν στο γιατί τους αρέσει να φωτογραφίζουν στο δρόμο, αποκαλύπτουν ένα περιστατικό που τους έχει συμβεί σε φωτογράφηση και ομολογούν τις φωτογραφικές τους εμμονές.

Άγγελος Μίχας

Ασχολείται αποκλειστικά με τη φωτογραφία δρόμου από το 2004 αφού ολοκλήρωσε μια επιτυχημένη πορεία ως επαγγελματίας φωτογράφος στον Τύπο. Έχει συμμετάσχει σε σημαντικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και το 2010 κυκλοφόρησε το λεύκωμα Closer με πορτραίτα δρόμου. Σπούδασε φωτογραφία στη σχολή Focus και έχει μαθητεύσει δίπλα στον Πλάτωνα Ριβέλλη. Φωτογραφίζει καθημερινά στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Δείτε δουλειά του στο www.angelosmihas.com

Greek street Facebook Twitter

«Μεγάλωσα με τον Βοb Dylan, τον Kerouac τον Wim Wenders τον Bruce Davidsοn και τα άλλα παιδιά! Φυσικό ήταν να με γοητεύσει ο δρόμος. Ταξίδια, ωτο-στοπ, τα φιλαράκια, μάτια κι αυτιά ορθάνοιχτα σε νέες εικόνες, καινούριους ήχους, διαφορετικές εμπειρίες. Από μικρός μου άρεσε να ακούω και να παρατηρώ και κάτι έπρεπε να τα κάνω όλα αυτά. Ξεκίνησα να φωτογραφίζω. Στο δρόμο.

Σε ένα από τα ταξίδια μου στην Κούβα την δεύτερη μέρα χάλασε η ψηφιακή μου μηχανή. Μετά τον πρώτο πανικό ανακάλυψα οτι δούλευε αλλά μόνο αν την κρατούσα ανάποδα! Αυτό έκανα για τρεις εβδομάδες. Περιττό να σας πω πόσο γέλαγαν οι Κουβανοί με το θέαμα. Έβγαλα μερικές καλές φωτογραφίες τότε. Ανάποδα.

Η φωτογραφία είναι ένας τρόπος να πω ποιος είμαι στον εαυτό μου και στους άλλους. Τα πρόσωπα είναι η αδυναμία μου. Συμπονώ με τα βλέμματα, με μαγεύει το φως που τα φωτίζει. Νομίζω οτι μπορώ να καταλάβω πολλά αν δω μια έκφραση κι αυτό αυτόματα μου φτιάχνει ιστορίες. Μερικές φορές τα καταφέρνω και τις λέω. Με μια φωτογραφία. Δεν είναι μαγικό;»

Σπύρος Στάβερης

Είναι ευρέως γνωστός από την πολυετή δουλειά του στον Τύπο και πρόσφατα από τις πολύ επιτυχημένες στήλες του στο lifo.gr. Η δουλειά του έχει παρουσιαστεί σε σημαντικές εκθέσεις όπως στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης και στην 3η Μπιενάλε της Αθήνας. Έχει σπουδάσει ιστορία στο Παρίσι όπου και μεγάλωσε, ενώ από το 1989 ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

Greek street Facebook Twitter

«Στο δρόμο υπάρχει πάντα η υπόσχεση -ή το κάλεσμα- του φανταστικού, της ανεξάντλητης ομορφιάς (κι ας δείχνει άσχημη) που μπορεί ο καθένας να οικειοποιηθεί με το βλέμμα, τις αισθήσεις και την κίνησή του, ανεβαίνοντας σε μία περιστρεφόμενη σκηνή που ποτέ δεν αδειάζει, ποτέ δεν σταματά.

Στο Ρίο κινδύνεψα από μία συμμορία παιδιών. Τους πλησίασα, χωρίς να έχω βγάλει μηχανή, ζυγίζοντας τις αντιδράσεις τους. Σύντομα κατάλαβα το λάθος μου μα ήταν αργά. Κοντά μου ήρθε ένας μικρός, δήθεν για να με καθησυχάσει. Ένα ρολόι από το Μοναστηράκι με έσωσε. Το κόκκινο λουράκι, το "χρυσό" καντράν τους έπεισαν ότι επρόκειτο για αντικείμενο αξίας. Με μία αριστοτεχνική κίνηση που πιο πολύ τη διαισθάνθηκα παρά την αντιλήφθηκα, το ρολόι έκανε φτερά και τα παιδιά σκόρπισαν σαν σπουργίτια. Με παρακολουθούσαν με περιέργεια  να απομακρύνομαι αδιαμαρτύρητα. Τους έκανα μία χειρονομία που σήμαινε "χαλάλι σας!" Είχα σώσει τη μηχανή μου, ίσως και τη ζωή μου.

Μετά από ένα διάστημα ενός χρόνου χωρίς σχεδόν καμία φωτογραφική απόδοση, εκτός από μία συστηματική ενασχόληση με μία φωτογραφική στήλη στο σάιτ της Lifo, ξαναπήρα σχετικά πρόσφατα μηχανή στα χέρια μου. Δεν δουλεύω πια με τα περιοδικά, κι αν υπάρχει ένα καλό σ' αυτό είναι που θα μπορέσω πάλι να περιδιαβώ την πόλη, να την μάθω από την αρχή, να δω πως ζει και πως αλλάζει.»

Λoυκάς Βασιλικός

Είναι από τους πλέον δραστήριους και βραβευμένους νέους φωτογράφους. Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και είναι μέλος του street-photographers.com. Μπήκε στον κόσμο της φωτογραφίας το 2006 όταν παρακολούθησε ένα φωτογραφικό σεμινάριο του Μάνου Λυκάκη και από το 2008 είναι μέλος του Φωτογραφικού Κύκλου του Πλάτωνα Ριβέλλη. Ασχολείται καθημερινά με τη φωτογραφία δρόμου, που είναι και η μεγάλη του αγάπη. Δείτε φωτογραφίες του στο www.lukasvasilikos.com

Greek street Facebook Twitter

«Δρόμος σημαίνει ελευθερία και άπειρες επιλογές.

Φωτογραφίζοντας έναν παππού στην Κωνσταντινούπολη βρέθηκα να πινω τσάι μαζι του στη ταράτσα του σπιτιού του με θέα τον Βόσπορο.

Το φως είναι η εμμονή μου. Φωτογραφίζω καθημερινά αλλά όχι πάντα στο δρόμο.»

Δημήτρης Μέλλος

Ανήκει στη διεθνή ομάδα φωτογράφων δρόμου street-photographers.com και έχει αποσπάσει πολλά διεθνή βραβεία και τιμητικές διακρίσεις, μεταξύ των οποίων την πρώτη θέση στο διαγωνισμό φωτογραφικού βιβλίου Fotoweek DC Fotobook contest, το Fotovisura grant και το Magnum Expression Award (φιναλίστ). Μεγάλωσε στην Αθήνα αλλά τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη. Φωτογραφίζει συστηματικά από το 2008 και έχει πραγματοποιήσει ατομικές και ομαδικές εκθέσεις σε Αθήνα, Βαρκελώνη, Λονδίνο, Βερολίνο, Νέα Υόρκη. Δείτε τη δουλειά του στο www.dimitrimellos.com

Greek street Facebook Twitter

«Αυτό που με εμπνέει στο δρόμο είναι το πόσο έρμαιο της τυχαιότητας είναι ο φωτογράφος. Η αίσθηση ότι ελέγχεις ελάχιστες παραμέτρους (σε αντιδιαστολή, για παράδειγμα, με τη φωτογραφία στούντιο) αποβαίνει πολύ απελευθερωτική στο βαθμό που ο φωτογράφος την προσεταιρίζεται αντί να την πολεμάει. Το στοιχείο της έκπληξης, το ότι ο φωτογράφος δεν ξέρει ποτέ τι θα συμβεί το επόμενο λεπτό, τι σκηνή μπορεί να εκτυλίσσεται στην άλλη γωνία, είναι κάτι που με συγκινεί. Όπως και η πρόκληση της δημιουργίας δυνατών εικόνων από το τίποτα, από τα ταπεινά υλικά της (υποτίθεται) πεζής καθημερινότητας.

Η φωτογραφία τα τελευταία χρόνια έχει καταλάβει τη ζωή μου. Φωτογραφίζω με εμμονή, ανά πάσα στιγμή, όποτε έχω ελεύθερο χρόνο. Αυτό που με ενδιαφέρει πάνω απ' όλα είναι να κάνω φωτογραφίες που συνδυάζουν την αίσθηση της εγγύτητας, μια οπτική γωνία εν τω μέσω των πραγμάτων (χρησιμοποιώ άλλωστε πάντα ευρωγώνιο φακό και φωτογραφίζω από πολύ κοντά), αλλά ταυτόχρονα δίνουν την αίσθηση ότι ο φωτογράφος ήταν αόρατος, ότι η παρουσία του δεν διατάραξε στο ελάχιστο την ροή της ζωής του δρόμου. Με ενδιαφέρουν πολύ επίσης οι φωτογραφίες που δίνουν μια σαφή αίσθηση της ψυχικής κατάστασης των εικονιζόμενων αλλά με ένα διακριτικό τρόπο.»

Ζήσης Καρδιανός

Είναι ιδρυτικό μέλος της διεθνούς φωτογραφικής ομάδας Burn My Eye και συνεργάτης του πρακτορείου Millennium Images. Η δουλειά του έχει παρουσιαστεί σε διάφορες εκθέσεις και έχει δημοσιευτεί σε πολλά - ιντερνετικά κυρίως - περιοδικά και blogs. Ένα φωτογραφικό λεύκωμα του Cartier-Bresson στάθηκε η αφορμή να ασχοληθεί με την φωτογραφία. Το ενδιαφέρον του στράφηκε εξαρχής στην επινόηση φωτογραφικών σχεδίων που μπορούν να υλοποιηθούν μέσα στο απρόβλεπτο περιβάλλον του δρόμου. Το blog του είναι το zisiskardianos.blogspot.gr

Greek street Facebook Twitter

«Ο δρόμος με γοητεύει γιατί χωρίς να μου υπόσχεται τίποτα με αποζημιώνει με την χαρά της έκπληξης. Σχεδόν τίποτα δεν μπορεί να προσχεδιαστεί. Τα πάντα διαρκώς μεταβάλλονται και ο παράγοντας τύχη είναι καθοριστικός. Αυτός και μια οξυμένη αίσθηση οπτικής αντίληψης.

Πήγα στον ιππόδρομο στο Μαρκόπουλο να φωτογραφήσω ένα θέμα που το είχα δουλέψει σχεδόν τριάντα χρόνια πριν στο Φάληρο. Γνώρισα από κοντά ανθρώπους που όλο αυτό τον καιρό τους ήξερα μέσα από τις φωτογραφίες τους. Είχα μαζί μου λίγα μικρά τυπώματα και όταν τους τα έδειξα, έλαμψαν τα μάτια τους από χαρά σαν μικρά παιδιά. Κάποιοι αναγνώρισαν τους πολύ νεώτερους εαυτούς τους, κάποιοι τις παλιές τους γκόμενες με τις οποίες πήγαιναν τότε στις κούρσες, κάποιοι άλλοι τους απόντες εδώ και καιρό φίλους. Κάποιοι έκαναν χαρούμενο σαματά και κάποιοι άλλοι δάκρυσαν. Όλοι μου ζήτησαν αντίγραφα και υποσχέθηκα να τους στείλω.

Κάθε τυχαία συνάντηση είναι ένα ραντεβού έχει πει ο Μπόρχες. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να ξεφύγουμε από τις εμμονές μας αν θέλουμε να παραμείνουμε ειλικρινείς. Με έναν ασυναίσθητο τρόπου αυτές μας καθοδηγούν και μας δείχνουν τον δρόμο.»

Πέτρος Κοτζαμπάσης

Γεννήθηκε στην Κομοτηνή, όπου και έχει επιλέξει να ζει. Φωτογραφίζει καθημερινά τα τελευταία εννέα χρόνια και διδάσκει τις εμπειρίες του στις Φωτογραφικές ομάδες Κομοτηνής, Ξάνθης και Καβάλας. Αγαπά την ασπρόμαυρη φωτογραφία και δηλώνει ότι η διαδικασία της φωτογράφισης επιδρά πάνω του όπως η ψυχανάλυση. Η δουλειά του παρουσιάζεται στο www.pkomo.gr

Greek street Facebook Twitter

«Στο δρόμο, οι άνθρωποι είναι αυτοί  που, κλεισμένοι στην ατομικότητα τους αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και με το περιβάλλον δημιουργώντας  εν αγνοία τους συνθέσεις, τοποθετώντας τον φωτογράφο στην μοίρα του κυνηγού του χρόνου, του φωτός , των σχημάτων, των γραμμών. Δεν επιδιώκω παρά την στιγμή που η αφήγηση γίνεται περιττή με σκοπό να δημιουργήσω ένα νέο σύμπαν, όπου όλα είναι φανερά και όμως κάτι κρύβουν, όχι με σύμβολα αλλά με υπαινιγμούς.

Πριν μερικά χρόνια ξεκίνησα να πάω σε ένα παραδοσιακό πανηγύρι, που γίνεται επάνω στα βουνά. Είχα σκοπό να βγάλω πολλές φωτογραφίες τις 3 μέρες που θα διαρκούσε το πανηγύρι. Έφτασα στην τοποθεσία, άνοιξα την πόρτα του αυτοκινήτου, είδα το κάδρο που δημιουργήθηκε, έβγαλα την φωτογραφία και επειδή ένοιωσα τόσο πλήρης, κατάλαβα ότι δεν υπήρχε λόγος να βγάλω άλλες φωτογραφίες. Έκλεισα την πόρτα και επέστρεψα στο σπίτι με αυτή τη μια και μοναδική φωτογραφία.

Φωτογραφίζω τα πλούτη της καθημερινότητας διαβαίνοντας τους ίδιους δρόμους, κυνηγώντας με εμμονή το φως ή κάποια έκφραση. Ταξιδεύω σπάνια. Πιστεύω στα λόγια του Φ. Πεσσόα «Τι μπορεί να μου δώσει η Κίνα που η ψυχή μου δεν μου το έχει δώσει; Κι αν η ψυχή μου δεν μπορεί να μου το δώσει, πως θα μου το δώσει η Κίνα, εφόσον με την ψυχή μου θα δω την Κίνα, αν ποτέ τη δω;»

Ανδρέας Παραδεισόπουλος

Είναι μέλος της διεθνής ομάδας φωτογράφων street-photographers.com και έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα την Αμερική και την Πολωνία. Η φωτογραφία αποτελεί τον συνεχή και μοναδικό τρόπο που εκφράζει τα όνειρα, την ελπίδα, το χιούμορ, τις εμμονές ή τους φόβους του. Είναι μέλος του Φωτογραφικού Κύκλου και στους δασκάλους του περιλαμβάνονται εκτός από τον Πλάτων Ριβέλλη, ο Michael Ackerman, o Jacob aue Sobol και ο Anders Petersen (υποτροφία 2012). Δείτε τη δουλειά του στο www.andreasparadise.com.

Greek street Facebook Twitter

«Φωτογραφία δρόμου για εμένα αποτελεί ο τρόπος να σχολιάζω αυτά που συμβαίνουν γύρω μου. Δρόμος είναι ο τρόπος να κάνω τις μικρές λεπτομέρειες που με περιβάλλουν στα δημόσια μέρη, πραγματικά σημαντικές για εμένα. Δρόμος αποτελεί το τρόπο να κοιτάω το κόσμο γύρω μου αλλά και την ίδια στιγμή να συνειδητοποιώ τη θέση μου μέσα σε αυτόν.

Θυμάμαι κάθε λεπτομέρεια στις αγαπημένες μου φωτογραφίες. Προσπαθώ να ξεχνάω τις αποτυχημένες. Εμπειρία για εμένα αποτελεί κάθε φορά η αίσθηση ότι βρήκες αυτό που αδιόρατα ψάχνεις, σε κάποια σκηνή που θα εκτυλιχτεί μπροστά σου. Φυσικά τις πιο πολλές φορές αυτό το καρδιοχτύπι ακολουθεί η σκληρή πραγματικότητα όταν γυρνάς σπίτι και δεν έχεις τίποτα σπουδαίο. Οπότε μάλλον η πραγματική εμπειρία είναι να μπορείς να ξαναβγαίνεις στο δρόμο και η δύναμη να συνεχίζεις ξέροντας πόσο δύσκολη είναι η φωτογραφία δρόμου.

Το ενδιαφέρον με τη φωτογραφία και γενικότερα με τη τέχνη είναισαν θεατής να ανακαλύπτεις τις μικρές ή μεγάλες εμμονές του κάθε δημιουργού που σε τελική ανάλυση απαρτίζουν το κόσμο του. Οπότε σίγουρα δε θα αποκαλύψω τις όποιες εμμονές έχω αλλά αντίθετα θα προκαλέσω τους θεατές να τις ανακαλύψουν μονάχοι τους.»

Μπάμπης Κουγεμήτρος

Γεννήθηκε στην Αθήνα όπου ζει και φωτογραφίζει. Ο Κουγεμήτρος έχει παρουσιάσει δουλειά του στο Μουσείο Μπενάκη και το 2012 πήρε μέρος στο Athens Photo Festival με την ατομική έκθεση "Edgelands". Το 2006 παρακολούθησε το σεμινάριο του Πλάτωνα Ριβέλλη και σήμερα είναι τελειόφοιτος του Τμήματος Φωτογραφίας του ΤΕΙ Αθηνών.

Greek street Facebook Twitter

«Στο δρόμο γιατί όπως λέει και το στιχάκι του Αγγελάκα «έξω οι δρόμοι ανασαίνουν  διψασμένοι, ανοιχτοί...». Στο δρόμο γιατί εκεί θα βρεις το τυχαίο, το απρόσμενο, το ανεπιτήδευτο, τη γλυκιά αλητεία. Είναι οι δρόμοι που θέλουν φωτογραφηθούν.

Και τα κτίρια θέλουν να φωτογραφηθούν. Έτσι ένα βράδυ έστησα το τριπόδι μου να φωτογραφίσω ένα γκρεμισμένο σπίτι στην Κηφισίας. Δεν πρόσεξα όμως ότι δίπλα έστεκε ύπουλα ένα πελώριο κτίριο της Ελληνικής Αστυνομίας. Το τριπόδι μου στον ώμο και συνοδεία της αντιτρομοκρατικής βουρ για το κρατητήριο Αμαρουσίου.

Στο δρόμο όλες τις μέρες κι όλες τις ώρες, στο δρόμο, στο δρόμο να σπάσουμε τον τρόμο!»

Εικαστικά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξεκινάει το Back to Athens 2025

Εικαστικά / Back to Athens: Ο ετήσιος εικαστικός θεσμός επιστρέφει στο Μέγαρο Ησαΐα

Με κεντρική θεματική «Η διαίρεση της ζωής», το Back to Athens 2025 παρουσιάζει 30 εκθέσεις, εγκαταστάσεις, performance και προβολές από καλλιτέχνες και επιμελητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Takis: Αρχαϊκός καλλιτέχνης, προφήτης, μάντης, μάγος. Σίγουρα μοναδικός

Εικαστικά / Takis: Αρχαϊκός καλλιτέχνης, προφήτης, μάντης, μάγος. Σίγουρα μοναδικός

Με μια μεγάλη έκθεση σε δύο μέρη, στην Αθήνα και στην Άνδρο, το Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή γιορτάζει τα εκατό χρόνια του Takis, μίας από τις σημαντικότερες σημαντικότερες προσωπικότητες της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας εικαστικής σκηνής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα τοιχογραφία με τη ζωή των σεξεργατριών σε έναν δρόμο του Μεταξουργείου

Εικαστικά / Μια νέα τοιχογραφία για την αόρατη ζωή των σεξεργατριών στην οδό Ιάσωνος

Η διεθνής εικαστικός Paulina Olowska δημιουργεί μια τοιχογραφία στον πεζόδρομο του Μεταξουργείου για τις γυναίκες και γειτόνισσές της με τις οποίες καλημερίζεται και πίνει καφέ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο ζωοπλάστης γλύπτης Ευριπίδης Βαβούρης (1911-1987) 

Εικαστικά / Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη

Ο δημιουργός του γνωστού αγάλματος της Κυψέλης υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM