Οι 14 πιο παράξενες διαφημίσεις της Comme Des Garçons

Οι 14 πιο παράξενες διαφημίσεις της Comme Des Garçons Facebook Twitter
0

Η ιαπωνική εταιρεία ξεκίνησε γραμμή ανδρικών πουκαμίσων πριν από περίπου μια δεκαετία.  Κάθε χρόνο, οι διαφημίσεις ήταν εντελώς διαφορετικές, χωρίς διακριτό θέμα. Η Alice Rawsthorn, κριτικός σχεδίων της International Herald Tribune , είπε γι αυτές τις διαφημίσεις, το 2011:

"Ίσως επειδή οι εκστρατείες των πουκαμίσων σχεδιάστηκαν από ένα δημιουργικό διευθυντή, ο οποίος επεξεργάζεται τα περιεχόμενα από φαντασιακές εικόνες παρά από τον σχεδιαστή και τον φωτογράφο που τις παράγουν, το μόνο συνεπές πράγμα σε αυτές είναι η ασυνέπειά τους. Ωστόσο, συλλογικά χτίζουν ένα συναρπαστικό πορτρέτο της μάρκας, καθώς των δημιουργών και των ανθρώπων που θα φορούν τα ρούχα. "

1. Γλυπτά μηχανών από το Γάλλο καλλιτέχνη Paul Granjon, με τίτλο "My Little Eye," και "Heart Beat Machine."

Οι 14 πιο παράξενες διαφημίσεις της Comme Des Garçons Facebook Twitter

2. Άλλο ένα γλυπτό του Granjon.

Οι 14 πιο παράξενες διαφημίσεις της Comme Des Garçons Facebook Twitter

3. "Χάρτινες επεμβάσεις"

Οι 14 πιο παράξενες διαφημίσεις της Comme Des Garçons Facebook Twitter

4. Εικονογράφοι Daniel Clowes. και Leland Myrick.

Οι 14 πιο παράξενες διαφημίσεις της Comme Des Garçons Facebook Twitter

5. 

Οι 14 πιο παράξενες διαφημίσεις της Comme Des Garçons Facebook Twitter

6.

Οι 14 πιο παράξενες διαφημίσεις της Comme Des Garçons Facebook Twitter

7. Ζωγραφική από τον Abraham Mignon. Στίχοι από τους the Pet Shop Boys.

Οι 14 πιο παράξενες διαφημίσεις της Comme Des Garçons Facebook Twitter

8. Γλυπτά από τον Simen Johan

Οι 14 πιο παράξενες διαφημίσεις της Comme Des Garçons Facebook Twitter

9.

[via]

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Babel»: Το νέο αριστουργηματικό graphic novel του Soloúp

Προδημοσίευση / «Babel»: Το νέο graphic novel του Soloúp

Μια συναρπαστική εικονογραφημένη ιστορία που συνδέει με χιούμορ και συγκίνηση τις αφηγήσεις του παππού του και της παρέας του με τα βιώματα των ανθρακωρύχων κάθε εθνικότητας, γλώσσας και θρησκείας στις στοές του Βελγίου.
M. HULOT
Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Design / Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Είκοσι δύο δημιουργοί από τον χώρο του design και των τεχνών εμπνέονται από οκτώ αρχειακά κομμάτια της διάσημης επιπλοποιίας, αναδιατυπώνοντας την έννοια του κλασικού επίπλου στην εποχή μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πύλες της

Αποκλειστικές φωτογραφίες / Η παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πόρτες της

Η LiFO μπήκε στο ιστορικό Βαλλιάνειο Μέγαρο το οποίο, μετά την ολοκλήρωση των αναγκαίων εργασιών αποκατάστασης και συντήρησης, θα υποδεχθεί ξανά το κοινό στις αρχές του 2026.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Ένα σπίτι που λέει «ευχαριστώ»

Design / Ένα σπίτι που δίνει χαρά στον πεσιμιστή καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου

Στο διαμέρισμα του Νίκου Τσιαπάρα στη Θεσσαλονίκη συνυπάρχουν το αρ νουβό, το αρ ντεκό, η ποπ αρτ και το τρας με τους πίνακες του ιδιοκτήτη και τα πορτρέτα των τέως βασιλιάδων, έτσι, για το κιτς του πράγματος.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
“Ο κόσμος της φιλοξενίας είναι ένας κόσμος χωρίς σύνορα”: όλα όσα έγιναν στη δεύτερη διοργάνωση του HOTEL EXPERIENCE το διήμερο 18&19 Οκτωβρίου 2025 στη Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Design / Πώς το Hotel Experience μεταμόρφωσε την Τεχνόπολη σε ατμοσφαιρική ξενοδοχειακή εμπειρία

Με συμμετοχή 8000 επισκεπτών, 120 ομιλητών και 70 εταιρειών υλικών και κατασκευής, το Hotel Experience ανέδειξε την ελληνική φιλοξενία ως διεθνή συζήτηση, όπου η αρχιτεκτονική και η επενδυτική στρατηγική συνυπάρχουν στο ίδιο τραπέζι.
LIFO NEWSROOM