Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter

Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη '50s διαστροφή»

0

Η Kate Byron βασίστηκε στην αρχιτεκτονική και στο στυλ πολλών μοντέρνων κτιρίων που κυριαρχούν στο τοπίο του Palm Springs της Καλιφόρνια για να δημιουργήσει το Victory, μια φανταστική, ουτοπική κοινωνία της δεκαετίας του 1950 όπου διαδραματίζεται η ταινία «Don't Worry Darling».

«Θέλαμε να φτιάξουμε μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950. Ο κόσμος της Victory υποτίθεται ότι είναι σαγηνευτικός, υποτίθεται ότι είναι όμορφος και αποπνικτικός και πολυτελής και πλούσιος».

Σε σκηνοθεσία της Ολίβια Γουάιλντ, το «Don't Worry Darling» ακολουθεί ένα ζευγάρι το οποίου υποδύονται η Φλόρενς Πιού και ο Χάρι Στάιλς καθώς περνούν από τη ζωή σε έναν επίγειο παράδεισο σε έναν ταραγμένο κόσμο γεμάτο μυστικά, έλεγχο και χειραγώγηση.

Οι χαρακτήρες κινούνται σε ένα χαρακτηριστικό σκηνικό του Palm Springs, με χαμηλά κτίρια με καθαρές γραμμές από αρχιτέκτονες όπως ο Richard Neutra, ο Harold Bissner Junior και ο Albert Frey.

Η Byron ήλπιζε ότι με την ενσωμάτωση παιχνιδιάρικων στοιχείων σε όλο το σκηνικό θα μπορούσε να δώσει μια αίσθηση κανονικότητας στο Victory και να παίξει με τις προσδοκίες του κοινού για ένα θρίλερ.

Αρκετές σκηνές γυρίστηκαν σε πραγματικά κτίρια, ενώ το σπίτι των πρωταγωνιστών χτίστηκε σε στούντιο του Λος Άντζελες.

Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros

«Είμαστε πραγματικά τυχεροί στην Καλιφόρνια που έχουμε πρόσβαση σε αυτή την αρχιτεκτονική και στην πορεία μου ως φοιτήτρια αρχιτεκτονικής είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ πολλά από αυτά τα σπίτια από κοντά», δήλωσε η Byron.

Η Byron, η οποία σπούδασε αρχιτεκτονική στο Μπέρκλεϊ, εισήγαγε πιο λεπτές μοντερνιστικές λεπτομέρειες στους εσωτερικούς χώρους του «Don't Worry Darling» μέσω στοιχείων όπως το χρώμα.

«Ένα χρώμα που χρησιμοποιήσαμε αρκετά ήταν το αγαπημένο χρώμα του Albert Frey το οποίο είναι κάτι σαν το μπλε του αυγού του κοκκινολαίμη, που βάζει σε όλα τα κτίριά του», εξήγησε η Byron. «Υπάρχει επίσης αυτό το πολύ σκούρο καφέ που μοιάζει σχεδόν μαύρο, αλλά έχει αυτήν τη ζεστασιά».

Η Byron προμηθεύτηκε vintage αντικείμενα από καταστήματα και σπίτια στο Λος Άντζελες για το σπίτι του ζευγαριού.

Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros

Πολλά από τα έπιπλα που βλέπουμε κατασκευάστηκαν από το μηδέν, εν μέρει επειδή η ταινία γυρίστηκε το φθινόπωρο του 2020, όταν πολλοί προμηθευτές δεν ήταν διαθέσιμοι ή είχαν μεγάλους χρόνους παράδοσης ως αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η Byron ήλπιζε ότι με την ενσωμάτωση παιχνιδιάρικων στοιχείων σε όλο το σκηνικό θα μπορούσε να δώσει μια αίσθηση κανονικότητας στην πόλη, παίζοντας με τις προσδοκίες του κοινού για ένα θρίλερ.

«Το θρίλερ ακολουθεί συχνά μια φόρμουλα και σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ωραίο να το ανατρέψω αυτό», είπε.

Το «Don't Worry Darling» δεν είναι η μόνη ταινία που βασίζεται σε ένα ολόκληρο αρχιτεκτονικό κίνημα. Τα σκηνικά της ταινίας «Isle of Dogs» του Γουές Άντερσον επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τη μεταβολιστική αρχιτεκτονική, ενώ τα σκηνικά του «Black Panther» θύμισαν έργα της Ζάχα Χαντίντ.

Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ **

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Μην Ανησυχείς Αγάπη Μου»: Μπορεί να παίξει ο Χάρι Στάιλς στο σινεμά;

Η απάντηση απευθύνεται σε φαν (ανεξαρτήτως φύλου) που λατρεύουν τόσο τρελά τον pop star du moment και ανησυχούν για την πρεμιέρα της ταινίας του σ’ ένα αδηφάγο κινηματογραφικό φεστιβάλ, όπως αυτό της Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
“Ο κόσμος της φιλοξενίας είναι ένας κόσμος χωρίς σύνορα”: όλα όσα έγιναν στη δεύτερη διοργάνωση του HOTEL EXPERIENCE το διήμερο 18&19 Οκτωβρίου 2025 στη Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Design / Πώς το Hotel Experience μεταμόρφωσε την Τεχνόπολη σε ατμοσφαιρική ξενοδοχειακή εμπειρία

Με συμμετοχή 8000 επισκεπτών, 120 ομιλητών και 70 εταιρειών υλικών και κατασκευής, το Hotel Experience ανέδειξε την ελληνική φιλοξενία ως διεθνή συζήτηση, όπου η αρχιτεκτονική και η επενδυτική στρατηγική συνυπάρχουν στο ίδιο τραπέζι.
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι του Δημήτρη Πικιώνη από τη Μαδρίτη στην οδό Πειραιώς 

Design / Χάρη στον Δημήτρη Πικιώνη ο δρόμος προς την Ακρόπολη είναι ένα έργο τέχνης

Μια νέα έκθεση για τον Δημήτρη Πικιώνη στο Μουσείο Μπενάκη αποκαλύπτει τη σπουδαιότητα αυτού του εμπνευσμένου Έλληνα εικαστικού, αρχιτέκτονα, στοχαστή και όσα του οφείλουν η Αθήνα και οι σύγχρονοι Έλληνες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ