NEO VIDCAST

Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter

Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη '50s διαστροφή»

0

Η Kate Byron βασίστηκε στην αρχιτεκτονική και στο στυλ πολλών μοντέρνων κτιρίων που κυριαρχούν στο τοπίο του Palm Springs της Καλιφόρνια για να δημιουργήσει το Victory, μια φανταστική, ουτοπική κοινωνία της δεκαετίας του 1950 όπου διαδραματίζεται η ταινία «Don't Worry Darling».

«Θέλαμε να φτιάξουμε μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950. Ο κόσμος της Victory υποτίθεται ότι είναι σαγηνευτικός, υποτίθεται ότι είναι όμορφος και αποπνικτικός και πολυτελής και πλούσιος».

Σε σκηνοθεσία της Ολίβια Γουάιλντ, το «Don't Worry Darling» ακολουθεί ένα ζευγάρι το οποίου υποδύονται η Φλόρενς Πιού και ο Χάρι Στάιλς καθώς περνούν από τη ζωή σε έναν επίγειο παράδεισο σε έναν ταραγμένο κόσμο γεμάτο μυστικά, έλεγχο και χειραγώγηση.

Οι χαρακτήρες κινούνται σε ένα χαρακτηριστικό σκηνικό του Palm Springs, με χαμηλά κτίρια με καθαρές γραμμές από αρχιτέκτονες όπως ο Richard Neutra, ο Harold Bissner Junior και ο Albert Frey.

Η Byron ήλπιζε ότι με την ενσωμάτωση παιχνιδιάρικων στοιχείων σε όλο το σκηνικό θα μπορούσε να δώσει μια αίσθηση κανονικότητας στο Victory και να παίξει με τις προσδοκίες του κοινού για ένα θρίλερ.

Αρκετές σκηνές γυρίστηκαν σε πραγματικά κτίρια, ενώ το σπίτι των πρωταγωνιστών χτίστηκε σε στούντιο του Λος Άντζελες.

Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros

«Είμαστε πραγματικά τυχεροί στην Καλιφόρνια που έχουμε πρόσβαση σε αυτή την αρχιτεκτονική και στην πορεία μου ως φοιτήτρια αρχιτεκτονικής είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ πολλά από αυτά τα σπίτια από κοντά», δήλωσε η Byron.

Η Byron, η οποία σπούδασε αρχιτεκτονική στο Μπέρκλεϊ, εισήγαγε πιο λεπτές μοντερνιστικές λεπτομέρειες στους εσωτερικούς χώρους του «Don't Worry Darling» μέσω στοιχείων όπως το χρώμα.

«Ένα χρώμα που χρησιμοποιήσαμε αρκετά ήταν το αγαπημένο χρώμα του Albert Frey το οποίο είναι κάτι σαν το μπλε του αυγού του κοκκινολαίμη, που βάζει σε όλα τα κτίριά του», εξήγησε η Byron. «Υπάρχει επίσης αυτό το πολύ σκούρο καφέ που μοιάζει σχεδόν μαύρο, αλλά έχει αυτήν τη ζεστασιά».

Η Byron προμηθεύτηκε vintage αντικείμενα από καταστήματα και σπίτια στο Λος Άντζελες για το σπίτι του ζευγαριού.

Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros

Πολλά από τα έπιπλα που βλέπουμε κατασκευάστηκαν από το μηδέν, εν μέρει επειδή η ταινία γυρίστηκε το φθινόπωρο του 2020, όταν πολλοί προμηθευτές δεν ήταν διαθέσιμοι ή είχαν μεγάλους χρόνους παράδοσης ως αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η Byron ήλπιζε ότι με την ενσωμάτωση παιχνιδιάρικων στοιχείων σε όλο το σκηνικό θα μπορούσε να δώσει μια αίσθηση κανονικότητας στην πόλη, παίζοντας με τις προσδοκίες του κοινού για ένα θρίλερ.

«Το θρίλερ ακολουθεί συχνά μια φόρμουλα και σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ωραίο να το ανατρέψω αυτό», είπε.

Το «Don't Worry Darling» δεν είναι η μόνη ταινία που βασίζεται σε ένα ολόκληρο αρχιτεκτονικό κίνημα. Τα σκηνικά της ταινίας «Isle of Dogs» του Γουές Άντερσον επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τη μεταβολιστική αρχιτεκτονική, ενώ τα σκηνικά του «Black Panther» θύμισαν έργα της Ζάχα Χαντίντ.

Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Design
0

NEO VIDCAST

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ **

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Μην Ανησυχείς Αγάπη Μου»: Μπορεί να παίξει ο Χάρι Στάιλς στο σινεμά;

Η απάντηση απευθύνεται σε φαν (ανεξαρτήτως φύλου) που λατρεύουν τόσο τρελά τον pop star du moment και ανησυχούν για την πρεμιέρα της ταινίας του σ’ ένα αδηφάγο κινηματογραφικό φεστιβάλ, όπως αυτό της Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR