Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter

Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη '50s διαστροφή»

0

Η Kate Byron βασίστηκε στην αρχιτεκτονική και στο στυλ πολλών μοντέρνων κτιρίων που κυριαρχούν στο τοπίο του Palm Springs της Καλιφόρνια για να δημιουργήσει το Victory, μια φανταστική, ουτοπική κοινωνία της δεκαετίας του 1950 όπου διαδραματίζεται η ταινία «Don't Worry Darling».

«Θέλαμε να φτιάξουμε μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950. Ο κόσμος της Victory υποτίθεται ότι είναι σαγηνευτικός, υποτίθεται ότι είναι όμορφος και αποπνικτικός και πολυτελής και πλούσιος».

Σε σκηνοθεσία της Ολίβια Γουάιλντ, το «Don't Worry Darling» ακολουθεί ένα ζευγάρι το οποίου υποδύονται η Φλόρενς Πιού και ο Χάρι Στάιλς καθώς περνούν από τη ζωή σε έναν επίγειο παράδεισο σε έναν ταραγμένο κόσμο γεμάτο μυστικά, έλεγχο και χειραγώγηση.

Οι χαρακτήρες κινούνται σε ένα χαρακτηριστικό σκηνικό του Palm Springs, με χαμηλά κτίρια με καθαρές γραμμές από αρχιτέκτονες όπως ο Richard Neutra, ο Harold Bissner Junior και ο Albert Frey.

Η Byron ήλπιζε ότι με την ενσωμάτωση παιχνιδιάρικων στοιχείων σε όλο το σκηνικό θα μπορούσε να δώσει μια αίσθηση κανονικότητας στο Victory και να παίξει με τις προσδοκίες του κοινού για ένα θρίλερ.

Αρκετές σκηνές γυρίστηκαν σε πραγματικά κτίρια, ενώ το σπίτι των πρωταγωνιστών χτίστηκε σε στούντιο του Λος Άντζελες.

Tο μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros

«Είμαστε πραγματικά τυχεροί στην Καλιφόρνια που έχουμε πρόσβαση σε αυτή την αρχιτεκτονική και στην πορεία μου ως φοιτήτρια αρχιτεκτονικής είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ πολλά από αυτά τα σπίτια από κοντά», δήλωσε η Byron.

Η Byron, η οποία σπούδασε αρχιτεκτονική στο Μπέρκλεϊ, εισήγαγε πιο λεπτές μοντερνιστικές λεπτομέρειες στους εσωτερικούς χώρους του «Don't Worry Darling» μέσω στοιχείων όπως το χρώμα.

«Ένα χρώμα που χρησιμοποιήσαμε αρκετά ήταν το αγαπημένο χρώμα του Albert Frey το οποίο είναι κάτι σαν το μπλε του αυγού του κοκκινολαίμη, που βάζει σε όλα τα κτίριά του», εξήγησε η Byron. «Υπάρχει επίσης αυτό το πολύ σκούρο καφέ που μοιάζει σχεδόν μαύρο, αλλά έχει αυτήν τη ζεστασιά».

Η Byron προμηθεύτηκε vintage αντικείμενα από καταστήματα και σπίτια στο Λος Άντζελες για το σπίτι του ζευγαριού.

Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros

Πολλά από τα έπιπλα που βλέπουμε κατασκευάστηκαν από το μηδέν, εν μέρει επειδή η ταινία γυρίστηκε το φθινόπωρο του 2020, όταν πολλοί προμηθευτές δεν ήταν διαθέσιμοι ή είχαν μεγάλους χρόνους παράδοσης ως αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η Byron ήλπιζε ότι με την ενσωμάτωση παιχνιδιάρικων στοιχείων σε όλο το σκηνικό θα μπορούσε να δώσει μια αίσθηση κανονικότητας στην πόλη, παίζοντας με τις προσδοκίες του κοινού για ένα θρίλερ.

«Το θρίλερ ακολουθεί συχνά μια φόρμουλα και σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ωραίο να το ανατρέψω αυτό», είπε.

Το «Don't Worry Darling» δεν είναι η μόνη ταινία που βασίζεται σε ένα ολόκληρο αρχιτεκτονικό κίνημα. Τα σκηνικά της ταινίας «Isle of Dogs» του Γουές Άντερσον επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τη μεταβολιστική αρχιτεκτονική, ενώ τα σκηνικά του «Black Panther» θύμισαν έργα της Ζάχα Χαντίντ.

Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Η Kate Byron σχεδίασε το μινιμαλιστικό σετ του «Don't Worry Darling» ως «μια παιχνιδιάρικη και διαστροφική εκδοχή της δεκαετίας του 1950» Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Warner Bros
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ **

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Μην Ανησυχείς Αγάπη Μου»: Μπορεί να παίξει ο Χάρι Στάιλς στο σινεμά;

Η απάντηση απευθύνεται σε φαν (ανεξαρτήτως φύλου) που λατρεύουν τόσο τρελά τον pop star du moment και ανησυχούν για την πρεμιέρα της ταινίας του σ’ ένα αδηφάγο κινηματογραφικό φεστιβάλ, όπως αυτό της Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

Με σύγχρονα εργαλεία, καθαρές συνθετικές αρχές και βαθιά γνώση του εργοταξίου, το γραφείο LKMK architects αποτυπώνει έναν αρχιτεκτονικό λόγο που ισορροπεί μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνικής ακρίβειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

ADM 2025: The Urban Issue / Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

Με έδρα την Αθήνα και έργα σε όλη την Ελλάδα, το αρχιτεκτονικό γραφείο The Hive Architects χτίζει ένα δημιουργικό μοντέλο συνεργασίας που αντλεί έμπνευση από τη συλλογικότητα, την τοπική ταυτότητα και τη σύγχρονη καθημερινή ζωή.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

Καθώς η νέα ελληνική αρχιτεκτονική αναζητά τρόπους να συνδυάσει τη νοηματική πυκνότητα με τον χωρικό στοχασμό, το γραφείο Façade ξεχωρίζει για την ακρίβεια, τη θεωρητική συνέπεια και τη βαθιά σύνδεση με το τοπίο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
 Οι «δυό Μουριές» και ο Χατζηδάκις

ADM 2025: The Urban Issue / Οι «δυό Μουριές» και ο Χατζηδάκις

Πώς η λαϊκή αρχιτεκτονική της Τήνου, δύο άγριες μουριές και οι «Πασχαλιές μέσα από τη νεκρή γη» του Χατζιδάκι συναντιούνται σε μια σύγχρονη κατοικία.
ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΑΛΙΑΝΗ ΤΩΝ CREATIVE ARCHITECTS / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΗΣ ΓΕΡΟΛΥΜΠΟΣ
Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

ADM 2025: The Urban Issue / Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

Το αρχιτεκτονικό γραφείο The KS Project, με ιδρύτρια την Κωνσταντίνα Συνγκιρίδη, απαντά στην πρόκληση της σύγχρονης αρχιτεκτονικής να ισορροπήσει ανάμεσα στην πίεση της τουριστικής ανάπτυξης και την ανάγκη για ουσιαστικό σχεδιασμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR / 3D VISUALIZATION: MARIA NEFELI PACHTA
Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

ADM 2025: The Urban Issue / Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

Με έδρα την Κρήτη και έργα που καλύπτουν την κλίμακα από την κατοικία έως τη δημόσια ανάπλαση, το αρχιτεκτονικό γραφείο Lefteris Tsikandilakis + Architects οικοδομεί ένα πλούσιο και συνθετικό αρχιτεκτονικό ιδίωμα, σε διαρκή διάλογο με τον τόπο, το φως και τον πολιτισμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR