Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
15

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Όχι, το παρόν ποστ δεν μιλάει για συνωμοσίες και κρυμμένα illuminati σύμβολα σε συσκευασίες δημητριακών, αλλά για κάτι πολύ πιο έξυπνο.

 

Ο λόγος για τις αριστοτεχνικά κρυμμένες, αλλά γεμάτες νόημα, λεπτομέρειες που περνούν απαρατήρητες σε λογότυπα μεγάλων εταιρειών.

Λογότυπα που όλοι μας λίγο πολύ έχουμε αντικρίσει εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες φορές.

 

Ρίξτε μια ματιά στην αποκαλυπτική ερμηνεία μερικών από τα πιο αναγνωρισμένα logo διεθνώς, και δεν θα τα ξαναδείτε ποτέ με το ίδιο μάτι!

 

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Βλέπετε το κρυμμένο παγώνι στο σήμα του NBC;

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Το βέλος κάτω από το logo της Amazon είναι παραπάνω από ευδιάκριτο, αλλά ποιος έχει προσέξει ότι στην πραγματικότητα το βέλος ξεκινά από το “A” και καταλήγει στο τελευταίο γράμμα του αγγλικού αλφάβητου “Z”;Πρόκειται για έναν τρόπο να τονιστεί ότι η Amazon εμπορεύεται τα πάντα, από το Α ως το Ω.

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Η υπηρεσία του Facebook, “Facebook Places” (που νομίζω ότι δεν υφίσταται πια, διορθώστε με αν κάνω λάθος) είχε αρχικά δημιουργηθεί με σκοπό να ανταγωνιστεί και να ξεπεράσει το Foursquare. To ίδιο το σήμα της υπηρεσίας υποδηλώνει παραπάνω από διακριτικά την αντιπαλότητα αυτή: Ο δείκτης φαίνεται να “πατάει κάτω” σε ένα σημείο του χάρτη που σχηματίζει τον αριθμό τέσσερα (four)

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Η ταχυδρομική εταιρεία FedEx έχει έξυπνα τοποθετήσει ένα βέλος, στον λευκό χώρο μεταξύ του Ε και του Χ. Μία διακριτική υπενθύμιση του γεγονότος ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή ώθηση προς τα εμπρός, παραδίδοντας τα πακέτα μας όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Το λογότυπο του SONY Vaio συμβολίζει την σύζευξη της αναλογικής και της ψηφιακής τεχνολογίας, με την συλλαβή "va" να σχηματίζει ένα αναλογικό κύμα, και την συλλαβή “io” να αντιπροσωπεύει το δυαδικό σύστημα 1 και 0

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Βλέπετε την αρκούδα μέσα στο βουνό της σοκολάτας Toblerone;

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Το γράμμα "R" στο λογότυπο του Ποδηλατικού Γύρου της Γαλλίας είναι στην πραγματικότητα το σκίτσο ενός ανθρώπου που κάνει ποδήλατο

 

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα Facebook Twitter
Μπορεί να φαίνεται σαν ένα απλό σχέδιο με έντονα χρώματα, αλλά στην πραγματικότητα το λογότυπο του Μουσείου του Λονδίνου αντιπροσωπεύει τον τρόπο με τον οποίο η γεωγραφική έκταση της πόλης έχει επεκταθεί με το πέρασμα του χρόνου

 

 [ via ]

 

 

 

 

 

Design
15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

10 σχόλια
Αν, στο λογότυπο "Le tour de France", το γράμμα - r - διαγράφει ελλειπτικά τη μορφή ενός ποδηλάτη, τότε στο ίδιο logo τα γράμματα - t - και - ο - σχηματίζουν καθαρά μια σέλα ποδηλάτου και μια ρόδα, αντίστοιχα.