Η αισθητική του Gordon von Steiner

Η αισθητική του Gordon von Steiner Facebook Twitter
1

 [Από τον Άρη Βουρβούλια]

Η αισθητική του Gordon von Steiner Facebook Twitter
Aπό το Givenchy X Barneys

Εάν κάποιος αναζητούσε ένα καλλιτέχνη που να εναρμονίζει τον φαντασμαγορικό συνδυασμό του fashion design, της σκοτεινής οπτικής ενός κινηματογραφικού κάδρου και της artistic δυστοπικής μυθοπλασίας στο φωτογραφικό βλέμμα, τότε για έναν θα ήταν σίγουρος ότι καλύπτει όλες τις παραμέτρους: τον Gordon von Steiner.

Η αισθητική του Gordon von Steiner Facebook Twitter
Από το Givenchy X Barneys

Η αισθητική του Gordon von Steiner Facebook Twitter
Από το Givenchy X Barneys

 
Ο Καναδός φωτογράφος, αρθρογράφος και σκηνοθέτης, το άλλοτε «χρυσό παιδί» του περιοδικού GQ  και του V magazine, έχοντας στο ενεργητικό του συνεργασίες με οίκους κολοσσούς όπως o Givenchy και με εικονικές εκδόσεις όπως η Vogue, έμαθε να πλάθει εικόνες μέσα από τη φαντασία του και να της αποδίδει στο φακό με απόλυτη συναίσθηση της υψηλής ραπτικής και της επιδέξιας κινηματογραφικής δραματικότητας. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, έχει φτιάξει κλιπάκια σε supermodels όπως η Candice Swanepoel, σε τραγουδιστές και συγκροτήματα όπως ο Drake και οι Stereo Alchemy, μέχρι και σε χορευτές σαν τον Lil Buck, αλλά και μπασκετμπολίστες όπως ο Chris Paul και ο Derrick Rose.


 

Tο βίντεο για τον «άγγελο» της Victoria's Secret, Candice Swanepoel


Στις τελευταίες του δουλείες όμως, με τα short films «Broken English» και «Face the Future», της Ιταλικής Vogue και κυρίως στο goth-romantic «Givenchy X Barneys» fashion film για την προώθηση της αντρικής συλλογής του οίκου για την άνοιξη/καλοκαίρι 2013, ο περιζήτητος καλλιτέχνης πάει την δημιουργικότητα του ένα βήμα παραπέρα. Θίγοντας θέματα από την υλικο-πλαστική κοινωνία μέχρι και το πάντρεμα της Καθολικής θρησκείας με την αμερικανική παράδοση, καταφέρνει να αναδείξει την νευρική κομψότητα ενός υπερτονισμένου ρομαντισμού, αλλά και την ωμή απόχρωση ενός ματαιόδοξου φαίνεσθαι.

Givenchy X Barneys

 

Face the Future για τη Vogue Italia

Broken English για τη Vogue Italia  

 

Design
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξενοδοχείο Βύρων στην Αιόλου: ένα από τα παλαιότερα κτίρια της Αθήνας ξαναγεννιέται

Ξενοδοχείο Βύρων / Ένα από τα πιο παλιά κτίρια της Αιόλου ξαναγεννιέται

Η είδηση της αποκατάστασης του ξενοδοχείου Βύρων μάς πάει πίσω στον χρόνο, μεταξύ 1840 και 1860, τότε που η οδός Αιόλου άκμαζε εμπορικά και ήταν ο δρόμος με τα περισσότερα και τα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης. Η LiFO παρουσιάζει τα σχέδια της αποκατάστασης ενός από τα παλαιότερα σωζόμενα κτίρια της Αθήνας, η οποία θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια