Γατίσιο design αλά Ελληνικά

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter
6

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

 

Πριν από περίπου δύο χρόνια το Ελληνικό δημιουργικό γραφείο busybulding συνέλαβε και υλοποίησε μία τέλεια design συσκευασία άμμου υγιεινής για τα πιο αγαπημένα μας τετράποδα, τις γατούλες.

 

Για λογαριασμό μιας ελληνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο των ορυκτών, η ομάδα της busyuilding έδωσε ζωή στη Cat Leader®, μία σειρά οκτώ διαφορετικών τύπων άμμου υγιεινής αποτελούμενες από σπάνιες αργίλους (ατταπουλγίτη και σαπωνίτη).

Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι τα μεγαλύτερα αποθέματα αυτών των αργίλων σε όλη την Ευρώπη βρίσκονται στην Ελλάδα!

Το  προϊόν πωλείται σήμερα στη χώρα μας, ενώ εξάγεται και σε περισσότερες από είκοσι διαφορετικές χώρες, από την Ευρώπη, μέχρι τη Νότια Αμερική και την Ασία.

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

Συγχρόνως, το Branding και το Packaging Design όλης της σειράς κερδίζει, από πέρσι, βραβεία και διακρίσεις σε διεθνείς αλλά και εγχώριες διοργανώσεις και διαγωνισμούς.

Ο ιδρυτής και Creative Director της busybuilding, Δημήτρης Γκάζης, μας εξηγεί..

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

Η φιλοσοφία των προϊόντων συνοψίζεται σε μια απλή φράση: κορυφαία άμμος υγιεινής για πραγματικά ευτυχισμένες γάτες.

Και ακριβώς αυτή η φιλοσοφία εφαρμόστηκε σε όλο το branding των προϊόντων, το οποίο περιελάμβανε μελέτη ονοματολογίας, σχεδιασμό λογοτύπου και σχεδιασμό γραφικών συσκευασίας.

Σήμερα δουλεύουμε ήδη τα concept για το νέο variant του προϊόντος το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2014.

Το όνομα

Το όνομα Cat Leader σηματοδοτεί την κορυφαία ποιότητα των προϊόντων, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα ακουστική σύνδεση στα αγγλικά ανάμεσα στο είδος των προϊόντων και στην ποιότητά τους (litter -leader).

 

Το λογότυπο και η συσκευασία

Ο λογότυπος, μέσα από την τυπογραφική αφαίρεσή του, υποδηλώνει ποιότητα και δίνει κυρίαρχο οπτικό χώρο στον ...πρωταγωνιστή των CAT LEADER®:  τη γάτα!

Για το σχεδιασμό των γραφικών της συσκευασίας, επιλέξαμε έναν εξίσου αφαιρετικό, αλλά αποτελεσματικό δρόμο – που διαφοροποιεί αισθητά τα προϊόντα από τον ανταγωνισμό- χρησιμοποιώντας την εικόνα μιας επιβλητικής, ευχαριστημένης γάτας σε συνδυασμό με γραμμικές περιοχές ζωηρού χρώματος.

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

Οι διακρίσεις

Η δουλειά αυτή έχει διακριθεί με Silver Αward στα Pentawards 2013 (τα πρώτα διεθνή βραβεία αποκλειστικά αφιερωμένα στο packaging design στα οποία το 2013 συμμετείχαν 1400 έργα από 49 χώρες και 5 ηπείρους), καθώς και με δυο Ermis Gold στα ελληνικά Ermis 2013, τόσο για τον λογότυπο όσο και για τα γραφικά συσκευασίας.

- Και ποια είναι η πρωταγωνίστρια γατούλα που βλέπουμε στις συσκευασίες; Πού τη βρήκατε;

Το να βρεθεί η κατάλληλη γάτα- πρωταγωνιστής της συσκευασίας, αποτέλεσε μια αρκετά ιδιότυπη διαδικασία, και όπως διαπιστώσαμε στην πορεία αρκετά πολύπλοκη.

Ξεκινήσαμε αναζητώντας σε διάφορες online πηγές την «ιδανική γάτα» και εν συνεχεία βάσει κάποιων προσχεδίων ξεκίνησε μια έρευνα σε φίλους, γνωστούς και συνεργάτες γατόφιλους κάνοντας μάλιστα και κάποιες δοκιμαστικές λήψεις στο studio.

Μετά από αρκετές δοκιμές, επιστρέψαμε εκ νέου στο internet και διευρύνοντας την έρευνά μας και στο flickr βρήκαμε την ...τέλεια γάτα στο profile ενός φωτογράφου από τη Νέα Ζηλανδία.

Το όνομα της γατούλας είναι Maccona και είναι ράτσας Lilac Burmese.

Τον προσεγγίσαμε προκειμένου να πάρουμε τα δικαιώματα χρήσης της συγκεκριμένης εικόνας- αίτημα το οποίο εξέπληξε και τον ίδιο διότι τις συγκεκριμένες εικόνες της γάτας του, τις είχε αναρτήσει προκειμένου να δείξει τις δεξιότητές του στο photoshop και όχι το ίδιο το γατάκι.

Η διαδικασία αυτή διήρκησε κάποιες εβδομάδες μέχρι που τελικά είχαμε τη φωτογραφία που επιθυμούσαμε στη διάθεσή μας.

Γατίσιο design αλά Ελληνικά Facebook Twitter

**Για το project δούλεψε όλη η ομάδα της busybuilding, αλλά ιδιαίτερη αναφορά θα ήθελα να κάνω στην art director μας Βίκυ Νητσοπούλου, σε δυο εξωτερικούς μας συνεργάτες, τον κειμενογράφο Νίκο Παλαιολόγο για την ονοματολογία και τον φωτογράφο Δημήτρη Πούπαλο για τη φωτογραφία και τις επεξεργασίες των εικόνων αλλά και στους Κατερίνα Τσίντολα και Χάρη Σγαρδέλη από την Γεωελλάς που μας επέτρεψαν να εκτελέσουμε τις ιδέες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

- Δημήτρης Γκάζης

Design
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

2 σχόλια