Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter
0

«Η ομορφιά σήμερα είναι ο καλύτερος πωλητής του κόσμου, ή μάλλον η καλύτερη πωλήτρια, δεν έχει σημασία αν πρόκειται να πουληθεί κάποια μικρή ιστορία ή ένα κουτί ταλκ. Η εικονογράφηση θα τα πουλήσει.» John LaGatta


Η οικογένεια La Gatta ζούσε στο Sands Point της Νέας Υόρκης, μιας μικρής συνοικίας πενήντα κατοικιών στο Long Island. Δύο ομάδες ανθρώπων ζούσαν εκεί: οι πάρα πολύ πλούσιοι (όπως οι Γκούγκενχαϊμ, οι Λήμαν και οι Χάριμαν) και οι καλλιτέχνες (όπως ο Τζον Φίλιπ Σούζα και ο Λα Γκάτα). Εκείνη την εποχή ο πατέρας του Τζον ήταν εικονογράφος για διαφημίσεις και σελίδες για την Saturday Evening Post, Ladies Home Journal και άλλα περιοδικά, και ήταν αρκετά πετυχημένος, αλλά επιθυμούσε να είναι ζωγράφος. Ζούσαν μια ζωή γεμάτη λούσα στη Νέα Υόρκη, αλλά ο Λα Γκάτα είχε κουραστεί από την μεγάλη απόσταση από τη Νέα Υόρκη και τους βαρείς Χειμώνες του Long Island, έτσι μετακόμισε με τη γυναίκα του στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια. Ο Λα Γκάτα μεγάλωσε και έζησε σε ένα σπίτι γεμάτο με τέχνη, μουσική και celebrities.


When Beggars Ride

11 Ιανουαρίου 1930

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

Το 1930 η Evening Post ήταν γεμάτη με νουβέλες εικονογραφημένες από τους καλύτερους καλλιτέχνες της εποχής. Αυτό το σχέδιο είναι από μια ιστορία που δημοσιεύτηκε σε έξι μέρη με τίτλο "When Beggars Ride", του George Agnew Chamberlain.


Milk and Honey

Μάρτιος 1933

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

 

Η νουβέλα του Thomas Beer με τίτλο "Milk and Honey" δημοσιεύτηκε τον Μάρτιο του 1933 με αυτή την εικονογράφηση. Για τις εικόνες του Λα Γκάτα πρέπει κανείς να έχει στο μυαλό του τους χαρακτήρες του Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ: όλοι είναι αστοί, κομψοί και στυλάτοι. Κυρίως, αισθησιακοί. Μια καλή περιγραφή του έργου του Λα Γκάτα είναι ότι «κατάφερνε να σχεδιάζει ντυμένες γυναίκες σαν να μην φορούν τίποτα.»

 


The Wall

14 Μαΐου 1934

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

«Η Τζουλιέτ, ψηλή και αδύνατη και χαμογελαστή στεκόταν ακίνητη, παρατηρώντας τον εαυτό της. Και σε όλο αυτό το διάστημα, ενώ το ρολόι στο τζάκι μετρούσε τα δευτερόλεπτα, η διάρκεια της ζωής της μειωνόταν», είναι η περιγραφή της εικόνας από τη νουβέλα "the wall" της Mary Roberts Rinehart, μιας πολύ δημοφιλούς συγγραφέως της εποχής.

Women in Riding Habits

6 Ιανουαρίου 1934

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

Αδύνατες, ψηλές κυρίες στο εξώφυλλο της Evening Post. Ένας κόσμος με ψυχρή κομψότητα που για τους αναγνώστες ήταν κρυμμένος.

Ballroom Dancing

10 Απριλίου 1937

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

«Ο κύριος Λα Γκάτα είναι εθισμένος στο τσάι και στο τοστ με κανέλα γύρω στις πέντε το απόγευμα, και πιστεύει ότι οι συγγραφείς είναι χρήσιμοι μόνο για να δίνουν ωμό υλικό στους εικονογράφους» είναι η περιγραφή του Λα Γκάτα από έναν συγγραφέα της εποχής.


Cat Pin

11 Οκτωβρίου 1941

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

Αυτό είναι το τελευταίο εξώφυλλο του Λα Γκάτα για την Saturday Evening Post από το 1940. Ο πόλεμος άλλαξε τα γούστα του κοινού και οι αισθησιακές εικονογραφήσεις ατόνησαν. Ο Λα Γκάτα μετακόμισε στην Καλιφόρνια και το 1956 ξεκίνησε να διδάσκει στο Art Center School.

Soiree

1925

 Αισθησιακή, ατμοσφαιρική εικονογράφηση των roaring 20’s Facebook Twitter

Ένα πάρτι αντάξιο των σελίδων του Μεγάλου Γκάτσμπι.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR