«Οικογενειακοί Δεσμοί»: Ένα μητριαρχικό γουέστερν, όπου οι γυναίκες παίρνουν τις αποφάσεις

Οικογενειακοί Δεσμοί (Let Him Go, 2020) Facebook Twitter
Νταϊαν Λέιν και Κέβιν Κόστνερ σε σκηνή της ταινίας.
0

ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΩΝ '60s ένας σερίφης και η σύζυγός του αναζητούν τον εγγονό τους και τη χήρα του αδικοχαμένου γιου τους. Η αναζήτησή τους θα τους φέρει αντιμέτωπους με την οικογένεια του νέου συζύγου της τελευταίας, σε μια σύγκρουση που δεν θα αργήσει να πάρει άγρια τροπή.

Το πρώτο δεκάλεπτο της ταινίας μας δίνει με ιστγουντική δωρικότητα όσα χρειαζόμαστε να ξέρουμε για τους δυο κεντρικούς χαρακτήρες και για την τραγωδία που θα επηρεάσει τις αποφάσεις τους.

Η συνέχεια, κινούμενη ανάμεσα στο μελόδραμα και το γουέστερν, δείχνει ότι ο σκηνοθέτης έχει όλα όσα χρειάζονται για να δώσει στο κοινό ένα καλό δείγμα σοβαρού και ενήλικου στουντιακού σινεμά μεσαίου προϋπολογισμού που τείνει να εκλείψει. Έχει επίσης τα υλικά για ένα ενδιαφέρον twist στο είδος - το Let Him Go είναι ένα μητριαρχικό γουέστερν, όπου οι γυναίκες παίρνουν τις αποφάσεις και οι άντρες πρέπει να υποστούν τις συνέπειες αυτών.

Πρόβλημα δεν είναι τόσο που τη λύση τη δίνει στο τέλος ο αρσενικός, ούτε που επιλέγεται η μονομαχία για να κορυφωθεί το δράμα, άλλωστε η μονομαχία είναι δομικό στοιχείο του γουέστερν. Πρόβλημα είναι που ο τόνος και τα τεκταινόμενα σε αυτή την τελευταία πράξη φαντάζουν να προέρχονται από μια άλλη ταινία, «μεταμεσονύκτιας» λογικής, που ελάχιστη σχέση έχει με όσα προηγήθηκαν.

Έστω κι έτσι, θα θέλαμε να έχουμε δει το φιλμ σε αίθουσα, ώστε να απολαύσουμε στις σωστές διαστάσεις το πρωταγωνιστικό ανάστημα του Κέβιν Κόστνερ, την ερμηνευτική εξωστρέφεια της Ντάιαν Λέιν και την ικανότητα της Λέσλι Μάνβιλ να καταπίνει την οθόνη, όποτε εμφανίζεται. 

Πληροφορίες ταινίας

Κατηγορία: Γουέστερν

Έτος Παραγωγής: 2020

Χωρα Παραγωγής: ΗΠΑ

Διάρκεια: 114’

Εγχρωμο

Σκηνοθεσία: Τόμας Μπεζούκα

Πρωταγωνιστούν: Νταϊαν Λέιν, Κέβιν Κόστνερ, Λέσλι Μάνβιλ, Τζεφρι Ντονοβαν

*Διαθέσιμη στο movies club της Cosmote TV

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΜΠΤΗ 04/08 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-Marilyn: Δύο ξεχωριστές συνεντεύξεις

Pulp Fiction / 60 χρόνια από τον θάνατο της Μέριλιν: Δύο ξεχωριστές συνεντεύξεις

Εξήντα χρόνια μετά τον θάνατο της Μέριλιν Μονρόε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, δύο συνεντεύξεις, του Τρούμαν Καπότε και του Αλέκου Λιδωρίκη, μας θυμίζουν τις δυο όψεις ενός τραγικού φαινομένου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 31/07 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ-Πολ Νιούμαν - Τζοάν Γούντγουορντ: Οι «Δύο τελευταίοι σταρ του σινεμά» σε ένα επικό ντοκιμαντέρ

Ηχητικά Άρθρα / Πολ Νιούμαν - Τζοάν Γούντγουορντ: Οι «τελευταίοι σταρ του σινεμά» σε ένα επικό ντοκιμαντέρ

Το «The Last Movie Stars» είναι ένα μαγικό και βαθιά αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ που δημιούργησε ο Ίθαν Χοκ, όσο καιρό διαρκούσαν τα λοκντάουν, για τη μακρά και περιπετειώδη διαδρομή του «πιο ιδανικού ζευγαριού» που γνώρισε ποτέ το Χόλιγουντ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Ανατολικά της Εδέμ»: Το μαγνητικό ντεμπούτο του Τζέιμς Ντιν επιστρέφει στα θερινά σινεμά

Οθόνες / «Ανατολικά της Εδέμ»: Το μαγνητικό ντεμπούτο του Τζέιμς Ντιν επιστρέφει στα θερινά σινεμά

Η συναρπαστική ταινία του 1955 σε σκηνοθεσία Έλια Καζάν είναι μία από τις σημαντικότερες κινηματογραφικές επανεκδόσεις του φετινού καλοκαιριού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλη η Ελλάδα ένα κινηματογραφικό πλατό

22 λόγοι που αγαπάμε την καλοκαιρινή Ελλάδα / Όλη η Ελλάδα ένα διεθνές κινηματογραφικό πλατό

Επαγγελματίες της μυθοπλασίας και της διαφήμισης αντιμετωπίζουν πλέον την Ελλάδα όχι μόνο ως τόπο διακοπών αλλά και ως πλατό, σε ταινίες όπως «Η Χαμένη Κόρη», «Στα Μαχαίρια 2».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Φαγητό και σινεμά

Pulp Fiction / Φαγητό και σινεμά: Το μεγάλο φαγοπότι

Στην αυλαία του αφιερώματος για τη γαστριμαργική επιρροή στον κινηματογράφο, ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος θυμάται ταινίες όπου το φαγητό καταλαμβάνει όχι μόνο μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά μεγάλο χώρο στην οθόνη, με την απολαυστική συντροφιά της Fischer.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ