Οι ταινίες που μας κέρδισαν στο Animasyros 12

Οι ταινίες που μας κέρδισαν στο Animasyros 12 Facebook Twitter
Εκατοντάδες φανς του animation από όλο τον κόσμο έφτασαν στη Σύρο για να παρακολουθήσουν τις ταινίες του Animasyros 12.
0

Τα φώτα στο εντυπωσιακό θέατρο Απόλλων της Σύρου πέφτουν. Ένα λευκό φως ξεπροβάλλει μπροστά από τη μεγάλη οθόνη που έχει στηθεί πάνω στη σκηνή και στην οποία τις επόμενες μέρες επρόκειτο να προβληθούν δεκάδες ταινίες animation μικρού μήκους στο πλαίσιο του Animasyros που έχει καταφέρει στη δωδέκατη έκδοσή του φέτος να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ animation παγκοσμίως.

Όπως εξηγεί η διευθύντρια του Animasyros, Μαρία Ανεστοπούλου, φέτος εστάλησαν συνολικά 2.500 ταινίες μικρού μήκους στο φεστιβάλ, τις οποίες έπρεπε να κρίνουν διεξοδικά για να καταλήξουν τελικώς στις 250 εξ αυτών που θα συμμετείχαν στο διαγωνιστικό μέρος. Φέτος η θεματική του φεστιβάλ είχε να κάνει με το περιβάλλον και την αειφορία, ενώ την Κυριακή μόνο υπήρχε μια συγκεκριμένη θεματική, το AnimaGreen, κατά τη διάρκεια της οποίας προβλήθηκαν ταινίες σχετικά με τη κλιματική αλλαγή.

«Δεν πιστεύαμε ποτέ πως ξεκινώντας έναν μικρό περιφερειακό θεσμό για λίγα άτομα –όχι περισσότερα από 100– θα γινόμασταν από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ animation παγκοσμίως».

Οικογένειες που αναγκάζονται να μεταναστεύσουν εξαιτίας των ακραίων καιρικών φαινομένων, οι πάγοι στους πόλους που αρχίζουν να λιώνουν, σε συνδυασμό με τις πόλεις που αρχίζουν να βυθίζονται κάτω από το νερό εξαιτίας της ανόδου της στάθμης της θάλασσας, μπορεί να προκάλεσαν άγχος και φόβο στην αίθουσα, όμως δεν παύουν να μην είναι επίκαιρα θέματα, ύστερα από ένα καλοκαίρι γεμάτο πυρκαγιές ακόμη και στον αρκτικό κύκλο και την Γκρέτα Τουνμπέργκ, τη 16χρονη ακτιβίστρια, να φτάνει στις ΗΠΑ με ιστιοφόρο προκειμένου να φωνάξει για τις επιπτώσεις τις κλιματικής αλλαγής στον κόσμο.

Στο Animasyros, ωστόσο, θίχτηκαν και άλλα κοινωνικά ζητήματα, όπως η εγκατάλειψη θυμάτων τροχαίων δυστυχημάτων στους δρόμους, μέσω της ταινίας Good Intentions της Άννας Μάντζαρη, η οποία απέσπασε το, θεσμοθετημένο από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και συνοδευόμενο από χρηματικό έπαθλο Βραβείο Ελληνόφωνης Ταινίας «για την πρωτότυπη, γεμάτη ανατροπές, σεναριακή ιδέα, για τη δημιουργία ενός παράδοξου, εμβυθιστικού σύμπαντος», αλλά και η οπλοφορία και οπλοχρησία στις ΗΠΑ, με την ταινία μικρού μήκους «Gun Shop» να παρουσιάζει μέσα σε κάτι περισσότερο από 2 λεπτά περισσότερα από 2.000 όπλα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ.

Οι ταινίες που μας κέρδισαν στο Animasyros 12 Facebook Twitter
Το θέατρο Απόλλων ήταν κατάμεστο κατά την απονομή των βραβείων.

Από τις ταινίες που επίσης ξεχώρισαν ήταν το «Selfies», μια ταινία «ωδή» στη μανία του σύγχρονου ανθρώπου να φωτογραφίζει και να ποστάρει οτιδήποτε κι αν κάνει στη ζωή του στα social media, το παρεμφερές «Mascot» που παρουσιάζει αλληγορικά, μέσω της ιστορίας ενός ανθρώπου που φτάνει να πάρει δάνειο μέχρι και από τοκογλύφους για να καταφέρει να γίνει η μασκότ της πόλης, τη ματαιοδοξία και την απληστία του ατόμου που κάνει τα πάντα για να βγει πρώτος. Η συγκεκριμένη ταινία κέντρισε το ενδιαφέρον τόσο του κοινού όσο των κριτών, με την Κορεάτισσα δημιουργό της, Leeha Kim, να αποσπά Ειδική Μνεία στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του φεστιβάλ.

Βραβείο, επίσης, κέρδισε και το «Heat Wave» του Φωκίωνα Ξένου, ο οποίος παρουσιάζει μέσα σ' ένα φιλμ 7 λεπτών με πολύ χιούμορ το όλο και πιο επίκαιρο πρόβλημα του υπερτουρισμού στα ελληνικά νησιά.

Δεν έλειψαν, βέβαια, και οι εκπλήξεις, όπως στο «Le Mans 1955», το οποίο εξιστορεί την τραγωδία που σημειώθηκε εκείνη τη χρονιά στη γαλλική πίστα, όταν το αγωνιστικό αυτοκίνητο του Pierre Levegh βγήκε από την πορεία του και συγκρούστηκε, σκορπίζοντας στο κοινό τα συντρίμμια του καυτού κινητήρα και οδηγώντας στον θάνατο περισσότερους από 80 ανθρώπους.

Οι ταινίες που μας κέρδισαν στο Animasyros 12 Facebook Twitter
Η στιγμή της βράβευσης του Φωκίωνα Ξένου για την ταινία του «Heat Wave».

Το φιλμ, ωστόσο, που καθήλωσε τους θεατές στο θέατρο Απόλλων, οι οποίοι δεν σταματούσαν να γελούν σ' όλα τα 20 λεπτά της προβολής του, ήταν το «Toomas Beneath The Valley Of The Wild Wolves» που τελικά κατέκτησε το μεγάλο βραβείο της κατηγορίας του Διεθνούς Διαγωνιστικού Τμήματος, «για την αυθεντική αντιμετώπιση της σεξουαλικής και κοινωνικής καταπίεσης» όπως δήλωσε για την ταινία η Πρόεδρος της Επιτροπής και Γενική Διευθύντρια του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης, Ελίζ Ζαλαντό.

Όλες τις ημέρες των προβολών τόσο το θέατρο Απόλλων όσο και ο κινηματογράφος Παλλάς που βρίσκεται ακριβώς δίπλα και στον οποίο προβάλλονταν μόνο οι ταινίες animation μεγάλου μήκους ήταν κατάμεστοι με fans του animation που πλέον έρχονται από όλο τον κόσμο για να δουν τις ταινίες του Animasyros.

«Δεν πιστεύαμε ποτέ πως ξεκινώντας έναν μικρό περιφερειακό θεσμό για λίγα άτομα –όχι περισσότερα από 100– θα γινόμασταν από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ animation παγκοσμίως» σημειώνει ο Βασίλης Καραμητσάνης, πρόεδρος του Animasyros, ο οποίος έχει ζήσει από πρώτο χέρι την ταχεία ανάπτυξη του θεσμού.

Σήμερα το νεοσύστατο ΕΚΟΜΕ, το οποίο συνεργάζεται με το φεστιβάλ, για την προώθηση του animation στην Ελλάδα, μπορεί πια να αποδίδει πίσω στους δημιουργούς το 35% των εξόδων της παραγωγής ενός φιλμ, ένα ποσοστό ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι ταινίες που μας κέρδισαν στο Animasyros 12 Facebook Twitter
Στιγμιότυπο στο φουαγιέ του θεάτρου.

Το φεστιβάλ έχει ταξιδέψει, μεταξύ άλλων, στις ΗΠΑ, στην Αίγυπτο και τη Βουλγαρία, ενώ κάθε χρόνο αφιερώνει ένα κομμάτι του σε προβολές ιστορικών ταινιών animation τιμώμενων χωρών. Φέτος ειδική μνεία έγινε στο Αζερμπαϊτζάν και τη Σουηδία, με το κοινό να παρακολουθεί ταινίες οι οποίες δεν είχαν παιχτεί ποτέ μέχρι τότε εκτός της χώρας παραγωγής τους. 

Τι σηματοδοτεί, άραγε, όμως αυτή η ανάπτυξη και τι πρέπει να περιμένουμε από δω και πέρα; «Ξεκινήσαμε το 2008. 11 χρόνια μετά, το Animasyros 12 μας βρίσκει σε μια φάση ωριμότητας και μια υποχρέωση αναστοχασμού για το τι μπορεί να είναι το φεστιβάλ τα επόμενα 10 χρόνια» σημειώνει ο κ. Καραμητσάνης, κάνοντας ειδική αναφορά στη Σύρο που έχει αγκαλιάσει όλα αυτά τα χρόνια τον θεσμό.


 

Φέτος, πέρα από τις προβολές, το πρόγραμμα του φεστιβάλ περιελάμβανε ξενάγηση στα αξιοθέατα της Ερμούπολης, από το ξακουστό Δημαρχείο, το λιμάνι της Σύρου, το πρώτο που δημιουργήθηκε πριν ακόμη και από αυτό του Πειραιά, στην τεράστια εκκλησία του Αγίου Νικολάου, μία από τις μεγαλύτερες ορθόδοξες σ' όλη τη χώρα, μέχρι τα Βαπόρια απ' όπου μπορεί να δει κανείς απέναντί του τη Μύκονο, την Πάρο και τη Νάξο.

Το παράδοξο της όλης υπόθεσης; Ενώ θα πίστευε κανείς πως το περιεχόμενο του φεστιβάλ θα τραβούσε το ενδιαφέρον των fans των animation, πολλοί από τους επισκέπτες του ήταν ντόπιοι, μαθητές ακόμη και ηλικιωμένοι, για τους οποίους πια, όπως εξηγούν εθελοντές του Animasyros, το φεστιβάλ έχει γίνει μια συνήθεια, ένα κοινωνικό γεγονός που το ακολουθούν χρόνια. Το γεγονός αυτό έχει συγκινήσει τον κ. Καραμητσάνη. «Βλέπεις ανθρώπους μεγάλης ηλικίας από ΚΑΠΗ, 70-80 χρονών, οι οποίοι δεν έχουν καμία εξοικείωση με το ψηφιακό περιεχόμενο αλλά έρχονται να δουν animation. Για μένα αυτό είναι υπέροχο».

Αναλυτικά τα βραβεία του Animasyros 12:

Διεθνές Διαγωνιστικό:

Μεγάλο Βραβείο: Toomas beneath the valley of the wild wolves (Chintis Lundgren)

Ειδική Μνεία: Mascot (Leeha Kim)

Φοιτητικό Διαγωνιστικό:

Μεγάλο Βραβείο: Heatwave (Φωκίωνας Ξένος)

Ειδική Μνεία: The ostrich politic (Mohamed Houhou)

Τηλεοπτικές και Κατά Παραγγελία Ταινίες:

Μεγάλο Βραβείο: The art of change: climate change (María Álvarez & Elisa Morais)

Ειδική Μνεία: Sad Heart (Karni & Saul)

Βραβείο Κοινού του Διαγωνιστικού Τμήματος Μεγάλου Μήκους:

Another Day of Life (Raúl de la Fuente & Damian Nenow)

Βραβείο Ελληνόφωνης Ταινίας:

Good intentions (Anna Mantzaris)

Βραβείο Ευρωπαϊκών Αξιών: #ThisIsEU

The Plastic Godzilla of the Baltic Sea (Ambulance)

Η Ελευσίνα 2021 Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης και το Animasyros διοργάνωσαν έναν Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Ταινίας Εμψύχωσης με θέμα «Μετάβαση στην Ευφορία» με στόχο τη χρήση της τέχνης της εμψύχωσης ως μέσου ερμηνείας του κυρίαρχου μηνύματος της Ελευσίνας 2021. Στο πλαίσιο αυτό υποβλήθηκαν 28 ταινίες από 5 χώρες της ΕΕ που διαγωνίστηκαν για 3 χρηματικά βραβεία. Η κριτική επιτροπή αποτελούνταν από 9 μέλη απένειμε:

Πρώτο Βραβείο με χρηματικό έπαθλο 1.500€ στην ταινία Transition to Euphoria της Έφης Παπά.

Δεύτερο Βραβείο με χρηματικό έπαθλο 500€ στην ταινία Other του Μπάμπη Αλεξιάδη

Τρίτο Βραβείο με χρηματικό έπαθλο 500€ στην ταινία Transition to Euphoria των Αλέξανδρου Σιμόπουλου και Josef Kloos.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
THE LIFO TEAM
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ