O Μόγλης τα έχει πάρει και διψά για εκδίκηση

O Μόγλης τα έχει πάρει και διψά για εκδίκηση Facebook Twitter
Μόγλης, ο θρύλος της ζούγκλας: "Χαρακτηρισμοί όπως 'σκοτεινό' και 'γλαφυρό' είναι το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς γι' αυτή τη νέα εκδοχή..."
0

«Ούρλιαξα σε μια στιγμή. Και μην εκπλαγείτε αν ουρλιάξετε κι εσείς. Και πάντως να είστε προετοιμασμένοι για μια μακρά συζήτηση με τα παιδιά σας μετά γιατί χαρακτηρισμοί όπως 'σκοτεινό' και 'γλαφυρό' είναι το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς γι' αυτή τη νέα εκδοχή...»

Μ' αυτές τις προειδοποιητικές βολές ξεκινά η (ευμενής πάντως) κριτική του περιοδικού New York για την ταινία «Μόγλης, ο θρύλος της ζούγκλας» που μόλις εμφανίστηκε στις αμερικανικές αίθουσες ενώ την Παρασκευή βγαίνει και στο Netflix. Αντίθετα από την πρόσφατη (2016) εκδοχή κινουμένων σχεδίων του πολυαγαπημένου «Βιβλίου της Ζούγκλας», εδώ πρόκειται για ταινία όπου συνυπάρχουν ζωντανοί ανθρώπινοι χαρακτήρες με ζώα που μιλάνε ανθρώπινα με τη βοήθεια ψηφιακών μέσων και ειδικά της τεχνολογίας motion-capture ("mo-cap").

Πρωτοπόρος (ως ηθοποιός) στην εξάπλωση αυτής της τεχνολογίας ο σκηνοθέτης της ταινίας Άντι Σέρκις, διάσημος καρατερίστας κυρίως για τους ρόλους του σε χαρακτήρες ψηφιακής κατασκευής (με τη δική του φωνή, έκφραση και κινησιολογία) όπως το Γκόλουμ στον «Άρχοντα των δαχτυλιδιών» και ο Καίσαρας στον «Πλανήτη των πιθήκων».

Εκτός από τη σκηνοθεσία, ο Σέρκις εμφανίζεται και στην ταινία ανάμεσα σ' ένα καστ πρωτοκλασάτων «φωνών» όπως η Κέιτ Μπλάνσετ, ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς, ο Τομ Χολάντερ και π Κρίστιαν Μπέιλ στο ρόλο του Μπαγκίρα, του μαύρου πάνθηρα που σώζει τον μικρό Μόγλη πριν τον παραδώσει να τον μεγαλώσουν οι λύκοι. Και μεγαλώνοντας, αυτός εδώ ο Μόγλης θυμίζει θυμωμένο και ελαφρώς ψυχωτικό έφηβο που του αρέσει να βάζει φωτιές και να βλέπει αίμα.

«Μια φορά κι έναν καιρό η παιδική λογοτεχνία ήταν το πεδίο των πιο βαθιών φόβων και των πιο ανήσυχων αφηγήσεων» καταλήγει η κριτική του περιοδικού. «Η ταινία 'Μόγλης: ο θρύλος της ζούγκλας' μοιάζει να προσπαθεί να συντονιστεί μ' αυτή την παράδοση».

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ