Ιδού ο Γουίλεμ Νταφόου ως Πιερ Πάολο Παζολίνι

Ιδού ο Γουίλεμ Νταφόου ως Πιερ Πάολο Παζολίνι Facebook Twitter
H πρώτη φωτογραφία που γίνεται γνωστή, από τα γυρίσματα: Ο Νταφόου στο ρόλο του Παζολίνι
0

Ιδού ο Γουίλεμ Νταφόου ως Πιερ Πάολο Παζολίνι Facebook Twitter
H πρώτη φωτογραφία που γίνεται γνωστή, από τα γυρίσματα: Ο Νταφόου στο ρόλο του Παζολίνι

Πριν λίγο καιρό αναφέραμε την τέταρτη επικείμενη συνεργασία του Ουίλιαμ Νταφόου με το σκηνοθέτη Abel Ferrara, σε μια ταινία για τις τελευταίες ημέρες του σκηνοθέτη Πιερ- Πάολο Παζολίνι. Τώρα διέρευσε και η πρώτη φωτογραφία από τα γυρίσματα. Στο ρόλο του μεγάλου σκηνοθέτη που με τις ταινίες του προκάλεσε τη συντηρητική πολιτικά και θρησκευτικά Ιταλία, ο Γουίλεμ Νταφόου.

 

Ο Φεράρα, παρακολουθεί τις τελευταίες μέρες του σκηνοθέτη, το Νοέμβριο του 1975. Ο Ιταλός σκηνοθέτης ήταν 53 ετών. Ανοίγει ξανά το θέμα του θανάτου του, συνδέοντάς το με την δυσφορία και το θυμό που είχε προκαλέσει με την αρθρογραφία του κατά των Χριστιανοδημοκρατών, των οποίων την κυβέρνηση αποκαλούσε μαριονέτα, τις προειδοποιήσεις και τις απειλές που δεχόταν συνεχώς.

Ο Νταφόου, ένας σπουδαίος ηθοποιός, ένα ανοιχτό και προοδευτικό πνεύμα, με μεγάλο κινηματογραφικό και θεατρικό παρελθόν ετοιμάζεται να παίξει ένα μεγάλο ρόλο.

 

Για την κινηματογραφική του καριέρα γνωρίζουμε πολύ περισσότερα πράγματα από ότι για τη θεατρική του. Η οποία είναι εξίσου σπουδαία. Ο Νταφόου είναι συνιδρυτής ενός από τα μεγάλα πρωτοποριακά θέατρα της Αμερικής, το Wooster group με το οποίο συνεργάστηκε από το 1979 μέχρι το 2005. Το Wooster Group ήταν η πρώτη πειραματική θεατρική κολεκτίβα της Νέας Υόρκης που πρώτη χρησιμοποίησε μια μεγάλη αποθήκη σαν θέατρο στην καρδιά της πόλης.

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ