Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα Facebook Twitter
Η Σάρα Μάιλς και ο Μπαρτ Ρέινολντς σε σκηνή από την ταινία «The Man Who Loved Cat Dancing» του 1973. Φωτ.: Getty Images/ Ideal Image
0


Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ είναι η ηθοποιός Σάρα Μάιλς, πρωταγωνίστρια σε ταινίες όπως ο «Υπηρέτης» του Λόουζι και το «Blow-Up» του Αντονιόνι και υποψήφια για το Όσκαρ Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας για την ταινία «Η κόρη του Ράιαν» του Ντέιβιντ Λιν. Ο πατέρας μου ήταν ο Ρόμπερτ Μπολτ, σεναριογράφος των ταινιών «Λόρενς της Αραβίας», «Δόκτωρ Ζιβάγκο» και «Ένας άνθρωπος για όλες τις εποχές», ενώ είχε κερδίσει δύο Όσκαρ και τρεις Χρυσές Σφαίρες.

Αυτό έκανε την παιδική μου ηλικία ασυνήθιστη, για να το θέσω ήπια. Εκτός από το Λονδίνο, μεγάλωσα σε διάφορα κινηματογραφικά σετ σε όλο τον κόσμο, από την Μπόρα Μπόρα στον Ειρηνικό, όπου γυριζόταν η «Ανταρσία του Μπάουντι» μέχρι την Αριζόνα, όπου η μητέρα μου γύριζε το γουέστερν «The Man Who Loved Cat Dancing».

Αυτό συνέβη το 1973 με το σκηνικό της ταινίας να αποτελεί και το σκηνικό ενός από τα μεγαλύτερα άλυτα μυστήρια του Χόλιγουντ: τον θάνατο του μάνατζερ της μητέρας μου, του Ντέιβιντ Γουίτινγκ, ο οποίος πέθανε στα γυρίσματα κάτω από συνθήκες που ήταν τουλάχιστον ύποπτες. Και 51 χρόνια μετά, θα έμπλεκα ξανά σ΄ αυτή την φριχτή ιστορία.

«Όπως τόσες πολλές ιστορίες του Χόλιγουντ, πρόκειται για μια πολύπλοκη, αμφιλεγόμενη και συνολικά τραγική ιστορία. Και στην καρδιά της, στο ρόλο του θύματος, βρίσκεται ένα πραγματικό πρόσωπο με μια οικογένεια πίσω του».

Εκείνη την εποχή, ήμουν τεσσάρων ετών και γοητευμένος από οτιδήποτε είχε να κάνει με την Άγρια Δύση και τα γουέστερν, μια εμμονή που αναμφίβολα ζυμώθηκε από τον ενθουσιασμό του πατέρα μου γι' αυτά. Δεδομένου αυτού, μπορείτε να φανταστείτε την αντίδρασή μου όταν έφτασα στα γυρίσματα στην Αριζόνα και συνάντησα τον Μπαρτ Ρέινολντς, ο οποίος πρωταγωνιστούσε μαζί με τη μαμά στην ταινία.

Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα Facebook Twitter
H ηθοποιός Σάρα Μάιλς μαζί με τον σύζυγό της, Ρόμπερτ Μπολτ, και τον γιο τους, Tόμας.

Θυμάμαι πολλές χαρούμενες, για μένα, στιγμές στα γυρίσματα, όλα αυτά όμως συνέβησαν πριν ανακαλυφθεί το πτώμα του Ντέιβιντ Γουίτινγκ. Ο Ντέιβιντ ήταν μια αρκετά τακτική παρουσία στη ζωή μου. Είχε προηγουμένως συνάψει δεσμό με τη μητέρα μου και ήταν ο τελικός καταλύτης του διαζυγίου των γονιών μου. Ένα χρόνο νωρίτερα μάλιστα τον είχαν στείλει να με προσέχει όταν νοσηλευόμουν στο νοσοκομείο, καθώς η μαμά και ο μπαμπάς μου γύριζαν την ταινία “Lady Caroline Lamb” πλάι στον Ρίτσαρντ Τσάμπερλεν και τον Λόρενς Ολίβιε.  

Στην έρημο της Αριζόνα, έμενα στο μοτέλ Travelodge με τη νταντά μου σε ένα διπλανό, συνδεόμενο δωμάτιο από εκείνο της μαμάς μου. Στο μπάνιο της μαμάς, στις 11 Φεβρουαρίου του 1973, ήταν που βρέθηκε το πτώμα του Ντέιβιντ. Το πώς βρέθηκε εκεί, πώς πέθανε και δεκάδες άλλα ερωτήματα που σχετίζονται με εκείνη τη βραδιά, συζητούνται και αμφισβητούνται από τότε χωρίς να έχει δοθεί κάποια πειστική εξήγηση.

Η εκδοχή της μαμάς για τα γεγονότα έχει αλλάξει με τα χρόνια και είναι κατανοητό ότι ο χρόνος μπορεί να διαστρεβλώσει την αλήθεια. Αυτό που θυμάμαι εγώ καθαρά είναι ότι περίπου τέσσερα χρόνια μετά το τραγικό συμβάν, ενώ ζούσα πάλι με τη μαμά στο Μπέβερλι Χιλς, ξαφνικά την είδα να αγχώνεται πολύ όταν είδε σε μια εκπομπή της τηλεόρασης να αναμοχλεύεται η υπόθεση.

Αυτό της προκάλεσε πανικό: παρότι κάποιες υποψίες είχαν στραφεί εναντίον του Μπαρτ την εποχή του θανάτου του Ντέιβιντ, φοβόταν ότι θα την παρασύρουν και την ίδια οι εικασίες. Τη νύχτα που πέθανε ο Ντέιβιντ, η μητέρα μου είχε βρεθεί στο δωμάτιο του Μπαρτ, μετά από έναν καυγά με τον Ντέιβιντ. Η μαμά ήταν στο πάρτι γενεθλίων του Μπαρτ, στο οποίο είχαν προσκληθεί λίγοι και εκλεκτοί, αλλά όχι ο Ντέιβιντ.

Όταν επέστρεψε, έχοντας διασκεδάσει για λίγο και με μια παρέα στο ξενοδοχείο, ο Ντέιβιντ, γεμάτος οργή και ζήλια, της επιτέθηκε σωματικά. Η μαμά φώναξε στη νταντά μου να φέρει τον Μπαρτ, ο οποίος τελικά ήρθε να τη σώσει, καθώς ο Ντέιβιντ εξαφανίστηκε μέσα στη νύχτα της ερήμου. Ο Μπαρτ έτρεξε να τον βρει, λέγοντας στη μαμά μου να καταφύγει στο δωμάτιό του, αλλά επέστρεψε λέγοντας ότι δεν μπορούσε να βρει τον Ντέιβιντ, οπότε θεώρησαν πιο ασφαλές να μείνει μαζί του.

Ο σκοτεινός θρύλος του Χόλιγουντ λέει ότι ο Μπαρτ Ρέινολντς δολοφόνησε τον Ντέιβιντ Γουίτινγκ, δεδομένου όμως του ότι ο ηθοποιός ήταν από τα πιο «καυτά» ανερχόμενα ονόματα στο Χόλιγουντ, προστατεύτηκε από το πανίσχυρο σύστημα των στούντιο. Το πρωί μετά τον θάνατο του Ντέιβιντ, πήγα να παίξω στο υπνοδωμάτιο της μαμάς. Το πτώμα του Ντέιβιντ βρισκόταν στο μπάνιο. Όταν εκείνη ανακάλυψε το πτώμα, η σκηνή έμοιαζε με μια τέλεια σκηνοθετημένη σκηνή θανάτου από υπερβολική δόση: χάπια διάσπαρτα γύρω από το πτώμα ενός ανθρώπου που ήταν μανιοκαταθλιπτικός.

Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα Facebook Twitter
Η Σάρα Μάιλς προσέρχεται στο δικαστήριο για να καταθέσει σχετικά με την υπόθεση του θανάτου του μάνατζερ της Ντέιβιντ Γουίτινγκ.

Το πρόβλημα ήταν ότι όχι μόνο ο Ντέιβιντ φορούσε ένα καινούργιο, αφόρετο πουκάμισο, αλλά είχε και αρκετά τραύματα, μαζί με μια πληγή στο πίσω μέρος του κεφαλιού του που φαινόταν να ταιριάζει με κλωτσιά από σπιρούνι. Φέρεται επίσης να μην υπήρχαν αρκετά χάπια στον οργανισμό του για να έχουν προκαλέσει το θάνατό του, σύμφωνα με μια αυτοψία. Επιπλέον, το μπουκάλι με τα χάπια εξαφανίστηκε μυστηριωδώς.

Ο θάνατος καταγράφηκε αρχικά ως αυτοκτονία, αλλά σύντομα μετατράπηκε σε έρευνα για φόνο, πριν επανέλθει και πάλι σε αυτοκτονία. Επειδή και η μαμά ανήκε στη λίστα των υπόπτων, χρειαζόταν όσο το δυνατόν περισσότερες μαρτυρίες υπέρ της, και έτσι ζήτησε από τον μπαμπά να προσφέρει μία από αυτές.

Εκείνος δέχτηκε υπό τον όρο να του παραχωρηθεί η επιμέλειά μου, καθώς θεωρούσε ότι το Χόλιγουντ δεν ήταν μέρος για ένα παιδί (τα επόμενα χρόνια μου απέδειξαν πόσο δίκιο είχε), πόσω μάλλον με μια μητέρα μπλεγμένη σε μια έρευνα για φόνο.

Τελικά, τόσο η μαμά όσο και ο Μπαρτ βρέθηκαν ενώπιον του δικαστηρίου, αλλά με την υποστήριξη των δικηγόρων του στούντιο, ήταν κάτι παραπάνω από αυτό που θα μπορούσε να διαχειριστεί ο τοπικός δικαστής, έναν υδραυλικό μερικής απασχόλησης, ο οποίος, σύμφωνα με τις περισσότερες μαρτυρίες, φαινόταν ξετρελαμένος με τη μαμά. Δεν είχε καμία ελπίδα - αν και τρεις μήνες αργότερα ο Μπαρτ κλήθηκε να επιστρέψει στην Αριζόνα για να δώσει περαιτέρω στοιχεία. Πάντα αρνιόταν οποιαδήποτε ανάμειξη.

Όλα αυτά μου φαίνονταν πολύ μακριά, παρά τις έντονες αναμνήσεις από εκείνα τα γυρίσματα στην Αριζόνα, μέχρι μια πρόσφατη συνέντευξη της μητέρας μου, η οποία είναι τώρα 83 ετών και συνταξιούχος, σ΄ένα podcast, στο οποίο δήλωσε ότι ο λόγος που ξέρει ότι ο Μπαρτ σκότωσε τον Ντέιβιντ –μια πεποίθηση που διατηρεί σταθερά– είναι επειδή της το είπα εγώ, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να το είδα.

Δεν πιστεύω ούτε για ένα λεπτό ότι αυτό είναι αλήθεια – νομίζω ότι είναι απλώς αυτό που η μαμά ένιωσε ότι ήθελε να πει αυθόρμητα σ’ εκείνη τη συνέντευξη. Παρ’ όλα αυτά μπήκα πέρυσι σε ένα αεροπλάνο για να επισκεφθώ το ίδιο μοτέλ στην Αριζόνα, 51 χρόνια αργότερα. Έμεινα τη νύχτα στο ίδιο δωμάτιο όπου πέθανε ο Ντέιβιντ. Δεν συνέβη κάτι συγκλονιστικό. Ίσως ήμουν απλώς πολύ μικρός για να έχω μια καθαρή ανάμνηση, ή ίσως υπάρχει κάποιο πολύ βαθιά ριζωμένο μπλοκάρισμα της μνήμης.

Ο Μπαρτ Ρέινολντς πέθανε το 2018, και μαζί του, η καλύτερη ευκαιρία για να αποκαλυφθεί η αλήθεια. Αλλά σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που ζουν ακόμα και γνωρίζουν τι πραγματικά συνέβη τότε. Όπως τόσες πολλές ιστορίες του Χόλιγουντ, πρόκειται για μια πολύπλοκη, αμφιλεγόμενη και συνολικά τραγική ιστορία. Και στην καρδιά της, στο ρόλο του θύματος, βρίσκεται ένα πραγματικό πρόσωπο με μια οικογένεια πίσω του.

Με στοιχεία από The Telegraph

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μπαρτ Ρέινολντς: «Για τα λεφτά, για τη δόξα, για την πλάκα. Κυρίως όμως για τα λεφτά»

Οθόνες / Μπαρτ Ρέινολντς: «Για τα λεφτά, για τη δόξα, για την πλάκα. Κυρίως όμως για τα λεφτά»

Έβγαλε λεφτά με το τσουβάλι, γύρισε πολλές ταινίες που δεν άξιζαν -και μερικές εξαιρετικές-, έζησε σαν ημιπαράφρονας Κροίσος και πέθανε το 2018, στα 82 του, πριν προλάβει να συμμετάσχει στη νέα ταινία του Ταραντίνο, που θα ήταν το κύκνειο άσμα που του άρμοζε
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
CHECK Gene Hackman 1930-2025

Απώλειες / Τζιν Χάκμαν (1930-2025): Ο πιο ευαίσθητος σκληρός του αμερικανικού σινεμά

Ήθελε να τον θυμούνται ως τίμιο ηθοποιό, που έντυσε με ειλικρίνεια τους χαρακτήρες που υποδύθηκε. Ο Τζιν Χάκμαν πέτυχε πολύ περισσότερα, αφού κατάφερε να γίνει ο σπουδαιότερος καρατερίστας του αμερικανικού σινεμά από την εποχή του Σπένσερ Τρέισι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραντ και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας;

Lgbtqi+ / Κάρι Γκραντ και Ράντολφ Σκοτ: Ένας μεγάλος έρωτας ή μόνο φίλοι;

Σε μια εποχή που το Χόλιγουντ απαγόρευε κάθε αναφορά σε οτιδήποτε queer και οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις διώκονταν ως κακούργημα στις ΗΠΑ, δύο αχώριστοι κινηματογραφικοί σταρ ζούσαν τη ζωή τους σαν να μη νοιάζονταν για τα σχόλια που γίνονταν γι’ αυτούς.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα. Τι παίζει στα σινεμά από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Οθόνες / Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Το νέο ντοκιμαντέρ με τίτλο «In whose name?» παρουσιάζει τον Kanye West ως μια ιδιοφυΐα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός παιδιού που βρίσκεται πάντα στα πρόθυρα ενός ακόμα κακομαθημένου ξεσπάσματος. Αρκεί αυτό για να αγνοήσουμε τα σφάλματά του;
THE LIFO TEAM
10 ταινίες για να μπείτε σε φθινοπωρινή διάθεση

Οθόνες / 10 ταινίες που θέλεις να βλέπεις και να είναι φθινόπωρο

Είναι τα κίτρινα φύλλα του Central Park; Η μελοδραματική ατμόσφαιρα; Αγγλικά τοπία στη βροχή; Κάτι πάντως ενώνει αυτές τις δέκα ταινίες και όταν τις βλέπεις θες να είναι και ο καιρός αλλιώτικος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Daily / Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Ένα κρίσιμο και «μανιοκαταθλιπτικό» 24ωρο στη ζωή ενός εκπαιδευτικού σε ένα σχολείο για προβληματικούς εφήβους αποτελεί τον καμβά για το υπερκινητικό δράμα του Netflix με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Οθόνες / When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Η Ελλάδα κάνει τα πρώτα της σοβαρά βήματα για να σταθεί ισότιμα στο ευρωπαϊκό γήπεδο του γυναικείου ποδοσφαίρου - Το νέο ντοκιμαντέρ του ΠΣΑΠΠ, “When Nobody’s Watching”, ρίχνει φως στις ζωές των αθλητριών που παλεύουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Ακόμα μια κινηματογραφική μεταφορά του Δράκουλα, ένα κινέζικο animation που είναι η πέμπτη εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών αλλά και η επανακυκλοφορία του «Avatar: The Way of Water» - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
THE LIFO TEAM
«Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα» ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Οθόνες / «Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα

Η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου του Μπεν Λέονμπεργκ δίνει σάρκα και οστά σε έναν από τους μεγαλύτερους φόβους των ιδιοκτητών σκύλου και αντλεί τη συγκίνησή της από τον αρραγή δεσμό ανθρώπου και ζώου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ