Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων Facebook Twitter
Η Λίντα Ναπολιτάνο το 1989 λίγο μετά την «απαγωγή» της το 1989, υπόθεση στην οποία αργότερα θα έμπλεκε και τον τότε Γ.Γ. του ΟΗΕ.
0

OI ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ τις περιπτώσεις υποτιθέμενων στενών επαφών τρίτου τύπου, εμφανίσεων ιπτάμενων δίσκων ή απαγωγών από εξωγήινους, συμβαίνουν σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, μακριά από τα μάτια και τις κάμερες σχεδόν οποιουδήποτε, ή σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας. Για εκείνους που αφηγούνται τέτοιες εμπειρίες, αυτό συχνά είναι ένα απαραίτητο άλλοθι.

Η περίπτωση της Νεοϋορκέζας Λίντα Ναπολιτάνο, μιας νοικοκυράς ιταλικής καταγωγής που δήλωσε ότι την απήγαγαν εξωγήινοι το 1989, προκάλεσε τεράστια κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης για τον ακριβώς αντίθετο λόγο: Η γυναίκα ισχυρίστηκε ότι ένα Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενο Αντικείμενο την είχε τραβήξει τις πρώτες πρωινές ώρες από την κρεβατοκάμαρά της μέσω μιας ελκτικής ακτίνας, στη μέση του Μανχάταν.

Σε συνεργασία με τον ερευνητή Μπαντ Χόπκινς, μια από τις πιο διάσημες προσωπικότητες της «ουφολογίας», η Ναπολιτάνο κατάφερε μάλιστα να βρει 23 μάρτυρες που επικύρωναν την ιστορία της δηλώνοντας ότι την είχαν δει να πετάει πάνω από τη γέφυρα του Μπρούκλιν (αργότερα κάποιοι εξ αυτών θα έλεγαν ότι δεν ήταν σίγουροι τελικά λόγω της ομίχλης, αν και επρόκειτο για μια πεντακάθαρη νύχτα).

Τα μέλη της οικογένειάς της όχι μόνο επιβεβαίωσαν τα λεγόμενά της, αλλά δήλωσαν επίσης ότι και τα ίδια είχαν πέσει θύμα παρενοχλήσεων από το διάστημα. Και όλοι τους παραμένουν μέχρι και σήμερα σταθεροί στην πίστη τους και στηρίζουν απόλυτα την 77χρονη πλέον Ναπολιτάνο, η οποία μόλις έκανε μήνυση στο Netflix για ένα νέο ντοκιμαντέρ που θέτει σοβαρές αμφιβολίες γι' αυτό που ορισμένα μέσα ενημέρωσης είχαν αποκαλέσει «την απαγωγή του αιώνα».

Η ιστορία της Ναπολιτάνο ομολογουμένως περιέχει αρκετά παράξενα στοιχεία που υπερβαίνουν την απαγωγή του 1989.

Το περίεργο είναι ότι το σενάριο του ντοκιμαντέρ, το οποίο αποτελείται από τρία επεισόδια και έχει τίτλο The Manhattan Alien Abduction, γράφτηκε από την ίδια τη Λίντα Ναπολιτάνο και έκανε πρεμιέρα στις ΗΠΑ στις 30 Οκτωβρίου, μια μέρα πριν από το Halloween. Σίγουρα έχει τρομακτικά στοιχεία, όχι τόσο στις δραματοποιήσεις της ίδιας της απαγωγής, αλλά σε μαρτυρίες όπως αυτή του γιου της, ο οποίος εμφανίζεται με καλυμμένο το πρόσωπό του και ισχυρίζεται ότι βρίσκεται εδώ και χρόνια σε ψυχολογική θεραπεία για το τραύμα των εξωγήινων επισκέψεων, για το οποίο ο ίδιος, που έζησε την κάλυψη της υπόθεσης ως παιδί, είναι απόλυτα πεπεισμένος.

Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων Facebook Twitter
Στο βάθος, το κτίριο στο Μανχάταν όπου συνέβη η υποτιθέμενη απαγωγή.

Ωστόσο, υπάρχει μια άλλη γυναίκα που καταφέρνει τελικά να εκτοπίσει τη Ναπολιτάνο από το κέντρο του ντοκιμαντέρ. Πρόκειται για την Κάρολ Ρέινι, πρώην σύζυγο του Χόπκινς, η οποία εκφράζει έντονο σκεπτικισμό για το έργο του ερευνητή, ειδικά στην υπόθεση της Ναπολιτάνο, η οποία βασίζει την αγωγή της κατά του Netflix στο ότι η συμμετοχή της Ρέινι, η οποία πέθανε το 2023, είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι είχε συμφωνηθεί. Η Ναπολιτάνο ισχυρίζεται ότι την είχαν διαβεβαιώσει ότι η Ρέινι θα έκανε μόνο μία εμφάνιση, τελικά όμως είναι, κατά γενική ομολογία, η συμπρωταγωνίστρια σ’ αυτό το ντοκιμαντέρ.

Ως εκ τούτου, το ντοκιμαντέρ είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα από μια απλή αναπαράσταση μιας υπόθεσης που έχει ηλικία 35 ετών. Η απροσδόκητη εστίασή του στη Ρέινι μας επιτρέπει να έχουμε πρόσβαση σε μια άλλη αφήγηση, αυτή μιας γυναίκας που, από σεβασμό για τον άνθρωπο που κάποτε αγαπούσε, για την αξιοπιστία και την αντικειμενικότητα που κάποτε είχε, πήρε τη δύσκολη απόφαση να τον αποκηρύξει σε μια συγκλονιστική κατάθεση που αμφισβητούσε τη μεθοδολογία του.

«Είδα ότι έχανα την αντικειμενικότητά μου. Αγαπούσα τον Μπαντ. Μου φαινόταν ότι είχε απόλυτη ακεραιότητα. Ήταν πάντα ειλικρινής. Αλλά αν επρόκειτο για κάποιο καλοστημένο hoax, έπρεπε να ξέρω αν ο σύζυγός μου ήταν συνένοχος», δηλώνει η Ρέινι στο ντοκιμαντέρ.

Η ιστορία της Ναπολιτάνο ομολογουμένως περιέχει αρκετά παράξενα στοιχεία που υπερβαίνουν την απαγωγή του 1989. Έναν χρόνο αργότερα, η ίδια ειδοποίησε τον Χόπκινς ότι την παρενοχλούσαν δύο άνδρες ονόματι Νταν και Ρίτσαρντ, οι οποίοι είχαν γίνει μάρτυρες της απαγωγής της από ένα υπηρεσιακό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ο τότε Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, Χαβιέ Πέρεζ ντε Κουέγιαρ. Ο Χόπκινς, ο οποίος δεν τους είδε ποτέ ο ίδιος, έδωσε βάση στις επιστολές που του έστειλε η Ναπολιτάνο και έφεραν τις υπογραφές τους καθώς και εκείνη του επιφανούς διπλωμάτη.

Σύμφωνα με τη Ναπολιτάνο, οι δύο άνδρες την απήγαγαν και αργότερα ο ένας από τους δύο, ο Νταν, ο οποίος ήταν τρελά ερωτευμένος μαζί της, κατέληξε σε ψυχιατρική κλινική. Υποβλήθηκε επίσης σε εξέταση με ακτίνες Χ για να αποδείξει ότι ένα εξόγκωμα στη μύτη της ήταν αποτέλεσμα εξωγήινου μοσχεύματος. Η ακτινογραφία αποκάλυψε ότι όντως φαινόταν να φιλοξενεί ένα μικρό κυλινδρικό αντικείμενο στη μύτη της, αλλά όταν αργότερα συμφώνησε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεσή του, το εξόγκωμα είχε εξαφανιστεί.

Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων Facebook Twitter
Η Λίντα Ναπολιτάνο και η Κάρολ Ρέινι.

Η Ναπολιτάνο, για την οποία λέγεται στη σειρά ότι ήθελε διακαώς από μικρή να γίνει αστέρι της μουσικής, χαρακτήρισε στην αγωγή της την αείμνηστη Ρέινι ως «πικρόχολη και αλκοολική», καθώς και επιζήμια για την υπόληψή της. Παρ' όλα αυτά, το ντοκιμαντέρ αφήνει όλες τις εκδοχές ανοικτές. Μέσω του θέματος της πίστης, η σειρά μάς καλεί να δούμε ότι ανάμεσα στους μελετητές ή τους απλούς λάτρεις του φαινομένου των UFO, υπάρχουν εκείνοι που, με περισσότερη ή λιγότερη αυστηρότητα, προσπαθούν να τεκμηριώσουν τις έρευνές τους και εκείνοι που επιδιώκουν μόνο να επιβεβαιώσουν τις δικές τους πεποιθήσεις.

Για τους πιο πιστούς, υπάρχει και ένα προηγούμενο ντοκιμαντέρ για το περιστατικό της γέφυρας του Μπρούκλιν που θεωρεί εντελώς δεδομένη την αυθεντικότητα της ιστορίας της Ναπολιτάνο και έχει τίτλο Linda Napolitano: The Alien Abduction of the Century (2022). Η ίδια δεν συμμετέχει σ’ αυτό το ντοκιμαντέρ, το οποίο βασίζεται ολοσχερώς σχεδόν στις θεωρίες του Κοράντο Μάλανγκα, ενός Ιταλού ερευνητή του ολογραφικού σύμπαντος, σύμφωνα με τις οποίες οι άνθρωποι είναι τα πιο ανεπτυγμένα πνευματικά πλάσματα στο σύμπαν και ότι οι εξωγήινοι μας απαγάγουν για να αποτυπώσουν τις αναμνήσεις τους στο ασυνείδητό μας, προκειμένου να γίνουν αθάνατοι με την ψυχή μας.

The Manhattan Alien Abduction | Official Trailer | Netflix

Με στοιχεία από El Pais

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ