Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων Facebook Twitter
Η Λίντα Ναπολιτάνο το 1989 λίγο μετά την «απαγωγή» της το 1989, υπόθεση στην οποία αργότερα θα έμπλεκε και τον τότε Γ.Γ. του ΟΗΕ.
0

OI ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ τις περιπτώσεις υποτιθέμενων στενών επαφών τρίτου τύπου, εμφανίσεων ιπτάμενων δίσκων ή απαγωγών από εξωγήινους, συμβαίνουν σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, μακριά από τα μάτια και τις κάμερες σχεδόν οποιουδήποτε, ή σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας. Για εκείνους που αφηγούνται τέτοιες εμπειρίες, αυτό συχνά είναι ένα απαραίτητο άλλοθι.

Η περίπτωση της Νεοϋορκέζας Λίντα Ναπολιτάνο, μιας νοικοκυράς ιταλικής καταγωγής που δήλωσε ότι την απήγαγαν εξωγήινοι το 1989, προκάλεσε τεράστια κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης για τον ακριβώς αντίθετο λόγο: Η γυναίκα ισχυρίστηκε ότι ένα Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενο Αντικείμενο την είχε τραβήξει τις πρώτες πρωινές ώρες από την κρεβατοκάμαρά της μέσω μιας ελκτικής ακτίνας, στη μέση του Μανχάταν.

Σε συνεργασία με τον ερευνητή Μπαντ Χόπκινς, μια από τις πιο διάσημες προσωπικότητες της «ουφολογίας», η Ναπολιτάνο κατάφερε μάλιστα να βρει 23 μάρτυρες που επικύρωναν την ιστορία της δηλώνοντας ότι την είχαν δει να πετάει πάνω από τη γέφυρα του Μπρούκλιν (αργότερα κάποιοι εξ αυτών θα έλεγαν ότι δεν ήταν σίγουροι τελικά λόγω της ομίχλης, αν και επρόκειτο για μια πεντακάθαρη νύχτα).

Τα μέλη της οικογένειάς της όχι μόνο επιβεβαίωσαν τα λεγόμενά της, αλλά δήλωσαν επίσης ότι και τα ίδια είχαν πέσει θύμα παρενοχλήσεων από το διάστημα. Και όλοι τους παραμένουν μέχρι και σήμερα σταθεροί στην πίστη τους και στηρίζουν απόλυτα την 77χρονη πλέον Ναπολιτάνο, η οποία μόλις έκανε μήνυση στο Netflix για ένα νέο ντοκιμαντέρ που θέτει σοβαρές αμφιβολίες γι' αυτό που ορισμένα μέσα ενημέρωσης είχαν αποκαλέσει «την απαγωγή του αιώνα».

Η ιστορία της Ναπολιτάνο ομολογουμένως περιέχει αρκετά παράξενα στοιχεία που υπερβαίνουν την απαγωγή του 1989.

Το περίεργο είναι ότι το σενάριο του ντοκιμαντέρ, το οποίο αποτελείται από τρία επεισόδια και έχει τίτλο The Manhattan Alien Abduction, γράφτηκε από την ίδια τη Λίντα Ναπολιτάνο και έκανε πρεμιέρα στις ΗΠΑ στις 30 Οκτωβρίου, μια μέρα πριν από το Halloween. Σίγουρα έχει τρομακτικά στοιχεία, όχι τόσο στις δραματοποιήσεις της ίδιας της απαγωγής, αλλά σε μαρτυρίες όπως αυτή του γιου της, ο οποίος εμφανίζεται με καλυμμένο το πρόσωπό του και ισχυρίζεται ότι βρίσκεται εδώ και χρόνια σε ψυχολογική θεραπεία για το τραύμα των εξωγήινων επισκέψεων, για το οποίο ο ίδιος, που έζησε την κάλυψη της υπόθεσης ως παιδί, είναι απόλυτα πεπεισμένος.

Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων Facebook Twitter
Στο βάθος, το κτίριο στο Μανχάταν όπου συνέβη η υποτιθέμενη απαγωγή.

Ωστόσο, υπάρχει μια άλλη γυναίκα που καταφέρνει τελικά να εκτοπίσει τη Ναπολιτάνο από το κέντρο του ντοκιμαντέρ. Πρόκειται για την Κάρολ Ρέινι, πρώην σύζυγο του Χόπκινς, η οποία εκφράζει έντονο σκεπτικισμό για το έργο του ερευνητή, ειδικά στην υπόθεση της Ναπολιτάνο, η οποία βασίζει την αγωγή της κατά του Netflix στο ότι η συμμετοχή της Ρέινι, η οποία πέθανε το 2023, είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι είχε συμφωνηθεί. Η Ναπολιτάνο ισχυρίζεται ότι την είχαν διαβεβαιώσει ότι η Ρέινι θα έκανε μόνο μία εμφάνιση, τελικά όμως είναι, κατά γενική ομολογία, η συμπρωταγωνίστρια σ’ αυτό το ντοκιμαντέρ.

Ως εκ τούτου, το ντοκιμαντέρ είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα από μια απλή αναπαράσταση μιας υπόθεσης που έχει ηλικία 35 ετών. Η απροσδόκητη εστίασή του στη Ρέινι μας επιτρέπει να έχουμε πρόσβαση σε μια άλλη αφήγηση, αυτή μιας γυναίκας που, από σεβασμό για τον άνθρωπο που κάποτε αγαπούσε, για την αξιοπιστία και την αντικειμενικότητα που κάποτε είχε, πήρε τη δύσκολη απόφαση να τον αποκηρύξει σε μια συγκλονιστική κατάθεση που αμφισβητούσε τη μεθοδολογία του.

«Είδα ότι έχανα την αντικειμενικότητά μου. Αγαπούσα τον Μπαντ. Μου φαινόταν ότι είχε απόλυτη ακεραιότητα. Ήταν πάντα ειλικρινής. Αλλά αν επρόκειτο για κάποιο καλοστημένο hoax, έπρεπε να ξέρω αν ο σύζυγός μου ήταν συνένοχος», δηλώνει η Ρέινι στο ντοκιμαντέρ.

Η ιστορία της Ναπολιτάνο ομολογουμένως περιέχει αρκετά παράξενα στοιχεία που υπερβαίνουν την απαγωγή του 1989. Έναν χρόνο αργότερα, η ίδια ειδοποίησε τον Χόπκινς ότι την παρενοχλούσαν δύο άνδρες ονόματι Νταν και Ρίτσαρντ, οι οποίοι είχαν γίνει μάρτυρες της απαγωγής της από ένα υπηρεσιακό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ο τότε Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, Χαβιέ Πέρεζ ντε Κουέγιαρ. Ο Χόπκινς, ο οποίος δεν τους είδε ποτέ ο ίδιος, έδωσε βάση στις επιστολές που του έστειλε η Ναπολιτάνο και έφεραν τις υπογραφές τους καθώς και εκείνη του επιφανούς διπλωμάτη.

Σύμφωνα με τη Ναπολιτάνο, οι δύο άνδρες την απήγαγαν και αργότερα ο ένας από τους δύο, ο Νταν, ο οποίος ήταν τρελά ερωτευμένος μαζί της, κατέληξε σε ψυχιατρική κλινική. Υποβλήθηκε επίσης σε εξέταση με ακτίνες Χ για να αποδείξει ότι ένα εξόγκωμα στη μύτη της ήταν αποτέλεσμα εξωγήινου μοσχεύματος. Η ακτινογραφία αποκάλυψε ότι όντως φαινόταν να φιλοξενεί ένα μικρό κυλινδρικό αντικείμενο στη μύτη της, αλλά όταν αργότερα συμφώνησε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεσή του, το εξόγκωμα είχε εξαφανιστεί.

Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων Facebook Twitter
Η Λίντα Ναπολιτάνο και η Κάρολ Ρέινι.

Η Ναπολιτάνο, για την οποία λέγεται στη σειρά ότι ήθελε διακαώς από μικρή να γίνει αστέρι της μουσικής, χαρακτήρισε στην αγωγή της την αείμνηστη Ρέινι ως «πικρόχολη και αλκοολική», καθώς και επιζήμια για την υπόληψή της. Παρ' όλα αυτά, το ντοκιμαντέρ αφήνει όλες τις εκδοχές ανοικτές. Μέσω του θέματος της πίστης, η σειρά μάς καλεί να δούμε ότι ανάμεσα στους μελετητές ή τους απλούς λάτρεις του φαινομένου των UFO, υπάρχουν εκείνοι που, με περισσότερη ή λιγότερη αυστηρότητα, προσπαθούν να τεκμηριώσουν τις έρευνές τους και εκείνοι που επιδιώκουν μόνο να επιβεβαιώσουν τις δικές τους πεποιθήσεις.

Για τους πιο πιστούς, υπάρχει και ένα προηγούμενο ντοκιμαντέρ για το περιστατικό της γέφυρας του Μπρούκλιν που θεωρεί εντελώς δεδομένη την αυθεντικότητα της ιστορίας της Ναπολιτάνο και έχει τίτλο Linda Napolitano: The Alien Abduction of the Century (2022). Η ίδια δεν συμμετέχει σ’ αυτό το ντοκιμαντέρ, το οποίο βασίζεται ολοσχερώς σχεδόν στις θεωρίες του Κοράντο Μάλανγκα, ενός Ιταλού ερευνητή του ολογραφικού σύμπαντος, σύμφωνα με τις οποίες οι άνθρωποι είναι τα πιο ανεπτυγμένα πνευματικά πλάσματα στο σύμπαν και ότι οι εξωγήινοι μας απαγάγουν για να αποτυπώσουν τις αναμνήσεις τους στο ασυνείδητό μας, προκειμένου να γίνουν αθάνατοι με την ψυχή μας.

The Manhattan Alien Abduction | Official Trailer | Netflix

Με στοιχεία από El Pais

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Σολδάτος: «Ο μεγαλύτερος εχθρός μου είναι ο μικροαστισμός» ή «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Βιβλίο / Γιάννης Σολδάτος: «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Μια συζήτηση με τον σκηνοθέτη, εκδότη και συγγραφέα της συνοπτικής «Ιστορίας του Ελληνικού Κινηματογράφου» που πρόσφατα επανακυκλοφόρησε εμπλουτισμένη και σε ενιαία μορφή από τις εκδόσεις Αιγόκερως.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Οθόνες / «Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Κάνουμε χιούμορ, αλλά η ταινία της Μπρόνστιν παίρνει τα περισσότερα αστέρια της εβδομάδας (με ντεμπούτο A$AP Rocky). Άλλες πέντε ταινίες «βγαίνουν» στα σινεμά από σήμερα και υπάρχει κάτι για όλους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pulp Fiction / Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pluribus ή All is Fair; Έχουν και τα δύο φανατικούς θαυμαστές που τους χωρίζει μία άβυσσος. Τα βρίσκουν στη μέση ίσως με τον τελευταίο κύκλο του Stranger Things. Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος και Γιάννης Βασιλείου μιλούν για τις τρεις πολυσυζητημένες σειρές στο studio της LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους

Οθόνες / Όσα παιδιά βρέθηκαν στην Ολυμπία 29/11-6/12 είδαν πολύ καλό σινεμά

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους ταξίδεψε για μια εβδομάδα τους θεατές του σε κάθε γωνιά της Γης, από τους καταυλισμούς της Παλαιστίνης μέχρι τις Φιλιππίνες και τα νησιά Γκαλάπαγκος.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Τζον Κασσαβέτης, εξέχων δημιουργός της αμερικανικής αβάν-γκαρντ

Οθόνες / Τζον Κασσαβέτης: «Το καλύτερο location στον κόσμο είναι το ανθρώπινο πρόσωπο»

Γεννήθηκε σαν σήμερα ο Ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης και ηθοποιός που έγραψε ιστορία στον κινηματογράφο με σπουδαίες ταινίες όπως οι «Μια γυναίκα εξομολογείται», «Νύχτα Πρεμιέρας», «Γκλόρια» και πολλές ακόμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Αθήνα

Οθόνες / Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Ελλάδα

Ένα 6χρονο κορίτσι «φωνάζει» το πιο δυνατό αντιπολεμικό μήνυμα, οι Έλληνες διασκευάζουν Ντίκενς (και το κάνουν πολύ καλά) και άλλες πέντε ταινίες που μπορείτε να δείτε από σήμερα στα σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Οθόνες / Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Το Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας επιστρέφει. Για δύο εβδομάδες θα δούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες σύχρονων δημιουργών, παράλληλα με αποκατεστημένες κλασικές που άφησαν εποχή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ