ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Απολαύστε ξανά στα θερινά σινεμά την «Ερωτική Επιθυμία» και το «2046» του Γουόνγκ Καρ Γουάι από το Cinobo Facebook Twitter

Απολαύστε ξανά στα θερινά σινεμά την «Ερωτική Επιθυμία» και το «2046» του Γουόνγκ Καρ Γουάι από το Cinobo

0

Με τα Chungking Express, Fallen Angels και Happy Together, που απολαύσαμε πρόσφατα στις κινηματογραφικές αίθουσες και στην πλατφόρμα του Cinobo,  γνωρίσαμε ξανά τον Γουόνγκ Καρ Γουάι, αυτό τον ποιητή της αστικής νύχτας, τον συλλέκτη εμπειριών και στιγμών, τον δημιουργό που έδωσε κύρος στο έλασσον, που πρόβαλε μέσα από τα νέον φίλτρα του τον εσωτερικό, συναισθηματικό μας κόσμο πάνω στον υλικό εξωτερικό.

Για αρκετούς θεατές αυτή ήταν η πρώτη επαφή με το έργο του Καρ Γουάι πριν από την Ερωτική Επιθυμία (Ιn the Mood for Love) και το 2046, τις ταινίες που τον καθιέρωσαν στη σινεφίλ συνείδηση ως έναν από τους κορυφαίους σκηνοθέτες που εργάζονται σήμερα. Και τώρα, ήρθε η ώρα να επισκεφτούμε ξανά τα δύο εμβληματικά φιλμ στα θερινά σινεμά. Την Ερωτική Επιθυμία από 17 Ιουνίου και το 2046 από 1 Ιουλίου, ακριβώς δύο εβδομάδες μετά.

Θυμάται αυτά τα χρόνια που χάθηκαν πια, σαν να κοιτάζει μέσα από ένα παράθυρο με σκονισμένα τζάμια. Το παρελθόν είναι κάτι που μπορεί να το δει, αλλά όχι να το αγγίξει. Και όλα όσα βλέπει είναι θολά και ακαθόριστα.

Με αυτά τα λόγια κλείνει την Ερωτική Επιθυμία του ο Καρ Γουάι, την ιστορία ενός έρωτα όπου όλα έμοιαζαν (και ήταν) σωστά εκτός από το timing, τον συγχρονισμό, μια συνθήκη που, αν ελλείπει, μπορεί να κάνει το σωστό λάθος. Και μας γνωστοποιεί έτσι πως όσα παρακολουθήσαμε δεν ήταν παρά ένα ημερολόγιο αυτής της (όχι και τόσο) «σύντομης συνάντησης» ανάμεσα στον κύριο Τσόου και την κυρία Τσαν – διόλου τυχαίο που ο θηλυκός χαρακτήρας έχει το όνομα του συζύγου του, μια ουσιώδης λεπτομέρεια που προσδίδει (και) φεμινιστική διάσταση στο φιλμ.

Γι' αυτό εστιάζει ο φακός του στην αρχή σε αντικείμενα που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη συνέχεια, όπως η τηλεφωνική συσκευή ή η κάσα της πόρτας του διαμερίσματος. Γι' αυτό η αφήγηση δεν έχει μεταβατικές σκηνές, παρακολουθούμε μόνο εκείνα που μπορούν να διαφανούν πίσω από το σκονισμένο παράθυρο, εκείνα που μπορούν ακόμα να διακρίνουν οι δυο ήρωες στο σήμερα και τόσο πολύ θα ήθελαν να αγγίξουν.

in the mood for love Facebook Twitter
Από την αρχή φαίνεται να υπάρχει ένα ενδιαφέρον ανάμεσα στον κύριο Τσόου και την κυρία Τσαν, οι οποίοι διαμένουν σε γειτονικά διαμερίσματα στο Χονγκ Κονγκ του 1962.

Από την αρχή φαίνεται να υπάρχει ένα ενδιαφέρον ανάμεσα στον κύριο Τσόου και την κυρία Τσαν (ή μπορεί να το βλέπουμε έτσι με τη γνώση του παρόντος), οι οποίοι διαμένουν σε γειτονικά διαμερίσματα στο Χονγκ Κονγκ του 1962. Το ενδιαφέρον παραμένει ανεκδήλωτο, καθώς είναι και οι δύο παντρεμένοι. Όταν πληροφορούνται για τη συστηματική απιστία των συζύγων τους – μάλλον μεταξύ τους– το ενδιαφέρον εκδηλώνεται, αλλά κάνουν την ηθική επιλογή να μην προχωρήσουν παρακάτω.

Μια τέτοια κίνηση, βλέπεις, θα τους έκανε όμοιους με εκείνους που τους πλήγωσαν. Μοιραία ερωτεύονται, καθώς γνωρίζονται περισσότερο και περνούν ώρες ολόκληρες έξω ή στο δωμάτιο 2046 ενός ξενοδοχείου –κρατήστε το αυτό– όπου η κυρία Τσαν βοηθά τον κύριο Τσόου να γράψει ένα μυθιστόρημα. 

Και ενόσω η επιθυμία φουντώνει, το δίλημμα γιγαντώνεται. Αν προχωρήσουν σε κανονική ερωτική σχέση, όχι μόνο θα πάψουν να διαφέρουν από τους συζύγους τους, αλλά θα εκλείψει και ο θαυμασμός, θα βλάψουν ο ένας τον άλλον, θα χάσουν αυτό που έχουν.

Και προς το τέλος γίνεται πια δυσκολότερο, το «ίσως» γιγαντώνεται, «ίσως» τραγουδά και ο Νατ Κινγκ Κόουλ στη μουσική επένδυση εκείνων των σκηνών, «ίσως» τραγουδά και στις μοναδικές, έμπρακτες απόπειρες επανασύνδεσης. Τα κορεσμένα χρώματα και τα καλαίσθητα ντεκόρ συντείνουν στο χτίσιμο ενός ιδανικού παρελθόντος, του δικού τους Χονγκ Κονγκ, αλλά και του Χονγκ Κονγκ γενικότερα –αμφότερα δεν θα ξανάρθουν ποτέ, όπως τονίζει η ιστορική πινελιά του επιλόγου–,  αλλά η μουσική είναι εκείνη που θα παίξει νευραλγικό ρόλο στο δράμα.

Όποτε η ερωτική επιθυμία φουντώνει, ο Καρ Γουάι καταφεύγει στη βελούδινη φωνή του Νατ Κινγκ Κόουλ, όμως το μουσικό θεματάκι που έγραψε ο Σιγκέρου Ουμεμπαγιάσι για τους δύο εραστές είναι εκείνο που υπαγορεύει τον τόνο της ιστορίας. Το Yumeji’s Theme είναι θρηνητικό, συνοψίζει όλη τη ματαίωση και τη μελαγχολία, είναι το μυστικό που ψιθύρισε ο κύριος Τσόου στην τρύπα στο φινάλε. Είναι η μουσική επένδυση όλων εκείνων των ερωτικών ιστοριών που στα χαρτιά έμειναν στην πρώτη σελίδα, αλλά μέσα μας έγραψαν κεφάλαια ολόκληρα. Είναι κι ένας από τους βασικούς λόγους που το φιλμ αγαπήθηκε όσο λίγα μέσα στον 21ο αιώνα.

In The Mood For Love - Song Yumeji's theme Shigeru Umebayashi

ΚI EΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2046, ένα άτυπο σίκουελ της Ερωτικής Επιθυμίας. Ο κεντρικός ήρωας λέγεται Τσόου, κάποτε ερωτεύτηκε κάποια που τον άφησε, την οποία συναντούσε στο δωμάτιο 2046 ενός ξενοδοχείου. Κι από τότε προσπαθεί να επαναλάβει το παρελθόν, να επιστρέψει στο δωμάτιο 2046, να αναπλάσει τις καλύτερες μέρες.

Το 2046 είναι ένα δωμάτιο, είναι ένα έτος, είναι και ο τίτλος ενός μυθιστορήματος επιστημονικής φαντασίας που γράφει ο ήρωας, όπου στο έτος 2046 όλο ταξιδεύουν στο ομώνυμο δωμάτιο για να ανακτήσουν τις χαμένες τους αναμνήσεις. Η Ερωτική Επιθυμία ήταν μια ταινία (και) για τη μνήμη, αλλά εκεί το συνειδητοποιούμε στα τελευταία λεπτά.

Το 2046, ως οργανική, αν και όχι άμεση συνέχεια της ιστορίας αυτής, κάνει σαφείς τις προθέσεις της από τα πρώτα λεπτά, μέσω μιας voice over αφήγησης. Ο υπαινιγμός εκεί εδώ γίνεται άμεση εκδήλωση, η συμφωνία βλεμμάτων και φευγαλέων αγγιγμάτων τρέπεται σε σαρκική εκτόνωση κι ο Καρ Γουάι αφήνει το ερωτικό δράμα και αγκαλιάζει το μελόδραμα.

Και είναι επόμενο, γιατί εκείνο που καταπιέστηκε τότε, τώρα πρέπει να εκτονωθεί. Το μυστικό που άκουσε μόνο μια τρύπα σε ένα πέτρινο μνημείο πρέπει να γνωστοποιηθεί στον πραγματικό παραλήπτη του, έστω και μέσω της μυθοπλασίας, δηλαδή μέσα από το φιλμ επιστημονικής φαντασίας μέσα στο φιλμ, όπου το λογοτεχνικό avatar του ήρωα το γνωστοποιεί.

Παρά την πιο ελλειπτική αφήγησή του, το 2046 είναι επεξηγηματικότερο σε σχέση με τον προκάτοχό του, μεγαλόσχημο και πιο καταδεικτικό. Γιατί η προσμονή του ήρωα να ξαναζήσει τις ένδοξες μέρες του παρελθόντος σταδιακά γίνεται εμμονή. Το Εγώ του παραμένει φυλακισμένο στο δωμάτιο 2046 κι έτσι βυθίζεται στη μελαγχολία και στην αυτοκαταστροφή, γι’ αυτό και τα έγχορδα του Ουμεμπαγιάσι στο βασικό μουσικό θέμα της ταινίας αυτήν τη φορά ηχούν με έναν τρόπο επιτακτικό. 

2046 Zhang ziyi Facebook Twitter
Το 2046 είναι ένα δωμάτιο, είναι ένα έτος, είναι και ο τίτλος ενός μυθιστορήματος επιστημονικής φαντασίας που γράφει ο ήρωας, όπου στο έτος 2046 όλο ταξιδεύουν στο ομώνυμο δωμάτιο για να ανακτήσουν τις χαμένες τους αναμνήσεις.

Πρόκειται για μια δημιουργία γοητευτική παρά (και μέσα από) τις αντιφάσεις της. Είναι λαβυρινθώδης με τον τρόπο του Fallen Angels, μα νοηματικά διαυγέστερη και δίχως τη σκληροπυρηνική φεστιβαλικότητα εκείνης της δημιουργίας. Μαζί με την Ερωτική Επιθυμία συνιστά ένα ολοκληρωμένο δίπτυχο με αντικείμενο τον έρωτα, την απώλειά του και την επακόλουθη θλίψη, την ανάμνησή του, αλλά και την ανάγκη απομυθοποίησής του – ο ήρωας είναι ο μόνος που «κατάφερε να γυρίσει από το δωμάτιο 2046», ώστε να αφηγηθεί την ιστορία του στους υπόλοιπους.  

Και τώρα, χάρη στην 4Κ ψηφιακή αποκατάστασή αυτών των δύο ταινιών, η οποία πήρε πέντε έτη για να ολοκληρωθεί, «το παράθυρο δεν είναι πια σκονισμένο», όπως διατείνεται ο Ασιάτης δημιουργός.

Τις παρακολουθείς και δεν βλέπεις απλά μια θολή, πλην καλλιγραφημένη ανασύσταση του παρελθόντος. Είναι σαν το παρελθόν να συμβαίνει τώρα, μπροστά στα θαμπωμένα μάτια σου. Αν απλώσεις τα δάχτυλά σου στην οθόνη, μπορείς να ξύσεις την ξύλινη επιφάνεια της πόρτας, να νιώσεις την υγρασία από τις ανάσες πάνω στην ταπετσαρία.

Πρόκειται για μια μοναδική κινηματογραφική εμπειρία, την οποία μπορείς να ζήσεις κι εσύ σε μια θερινή αίθουσα της γειτονιάς σου, χάρη στο Cinobo.

2046 Facebook Twitter
Παρά την πιο ελλειπτική αφήγησή του, το «2046» είναι επεξηγηματικότερο σε σχέση με τον προκάτοχό του, μεγαλόσχημο και πιο καταδεικτικό. Γιατί η προσμονή του ήρωα να ξαναζήσει τις ένδοξες μέρες του παρελθόντος σταδιακά γίνεται εμμονή.

Αν, όμως, δεν έχεις τη δυνατότητα ή δεν προλάβεις να δεις την «Ερωτική Επιθυμία» και το «2046» σε κάποια θερινή αίθουσα, μην ανησυχείς, το Cinobo έχει προνοήσει για σένα.

Οι δύο κορυφαίες δημιουργίες του Γουόνγκ Καρ Γουάι ολοκληρώνουν το spotlight στον μεγάλο δημιουργό από το Χονγκ Κονγκ και έρχονται πολύ σύντομα (3/8 και 24/8 αντίστοιχα) στη streaming πλατφόρμα για να τις απολαύσεις όπου κι αν βρίσκεσαι: στο σπίτι, στο εξοχικό ή κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, ακόμα και εκτός σύνδεσης. 

Ως τότε μπορείς να (ξανα)δείς τα «Chungking Express», «Eκπτωτοι Aγγελοι» και «Ευτυχισμένοι Μαζί», τις υπέροχες '90s δημιουργίες του Γουονγκ Καρ Γουάι που είναι ήδη διαθέσιμες στην πατφόρμα.

Οθόνες
0

Γιάννης Βασιλείου

Γεννήθηκε το 1985 στη Λαμία. Σπούδασε στη Νομική Αθηνών, άσκησε δικηγορία επί σειρά ετών, αλλά τον κέρδισε το σινεμά, η σχέση του με το οποίο ξεκίνησε στην τρυφερή ηλικία των 4 με το «Cinema Paradiso» και, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα τελειώσει στην τρυφερή ηλικία των 104, επίσης με το «Cinema Paradiso». Μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει κινηματογραφικός συντάκτης των περιοδικών ΣΙΝΕΜΑ, Εξώστης και Chill Out, των site cinemagazine και cinemanews, καθώς και αρχισυντάκτης του site του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Αθηνών - Νύχτες Πρεμιέρας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ