Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter

Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας: Η πρώτη αποκλειστική ξενάγηση λίγο πριν ανοίξει τις πύλες του

0

Με τα μουσεία της επικράτειας να είναι κλειστά εδώ και μήνες και τον πολιτισμό να δέχεται βαρύτατο πλήγμα από την πανδημία, η δημιουργία ενός νέου μουσείου στην Αθήνα θα ακουγόταν μάλλον ως ευσεβής πόθος. Αυτό μεγέθυνε την έκπληξη της πρώτης ξενάγησης στο Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας (ΟΜΑ) που θα ανοίξει τις πόρτες του στον χώρο του Golden Hall, δίπλα στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (ΟΑΚΑ), εκεί όπου το 2004 ήταν το Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης.


Το ΟΜΑ δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Lamda Development SA για να στεγάσει το σύνολο της ολυμπιακής κληρονομιάς της Ελλάδας αλλά και για να αναδείξει την Αθήνα ως ολυμπιακή πρωτεύουσα, προτάσσοντας την αξία των ολυμπιακών διοργανώσεων που φιλοξένησε.  Ελπίζοντας πως σύντομα οι υγειονομικές συνθήκες θα επιτρέψουν το άνοιγμά του στο κοινό, το μουσείο αποκαλύπτεται για πρώτη φορά ολοκληρωμένο στη LiFO μέσα από την ξενάγηση της διευθύντριάς του, κ. Μαρίας Παπαϊωάννου, η οποία μας προσφέρει την απόλυτη εμπειρία τού να βλέπουμε σε αποκλειστικότητα πώς το όραμά αυτό μετατράπηκε σε μια πολυεπίπεδη, αφηγηματική αναβίωση της ιστορίας των Αγώνων.

Το ΟΜΑ φιλοδοξεί να γίνει διεθνές σημείο αναφοράς για τον ολυμπισμό και τους Ολυμπιακούς Αγώνες και σίγουρα είναι ένα μουσείο που κανείς θα περίμενε να συναντήσει, επισκεπτόμενος τη χώρα που τους γέννησε.


«Το μουσείο διηγείται την πορεία των Ολυμπιακών Αγώνων στον χρόνο, από την αρχαιότητα μέχρι τις σημερινές Ολυμπιάδες, τον ρόλο της χώρας μας σε αυτήν αλλά και των Ελλήνων αθλητών. Η εμπειρία που προσφέρει στον επισκέπτη είναι ένα ταξίδι στον χρόνο, λουσμένο στο φως. Με ενδιαφέρουσες στάσεις, χρήσιμες πληροφορίες και πρωτότυπο υλικό, ο επισκέπτης, με κάθε βήμα του στην έκθεση, έρχεται όλο και πιο κοντά στο σήμερα, με τις αξίες του ολυμπισμού συνοδοιπόρους του. Σημαντική παρακαταθήκη αποτελεί η προβολή των Ελλήνων ολυμπιονικών και παραολυμπιονικών μέσα από ένα ειδικά διαμορφωμένο διαδραστικό έκθεμα και την παρουσίαση του προσωπικού αθλητικού τους εξοπλισμού που μας εμπιστεύτηκαν, προκειμένου να προβληθεί και να εμπνεύσει τις νέες γενιές» αναφέρει η κ. Παπαϊωάννου, καθώς συνομιλούμε μπροστά από τα «χρυσά» πανιά της Σοφίας Μπεκατώρου και της συναθλήτριάς της Αιμιλίας Τσουλφά, που δεσπόζουν στον συγκεκριμένο χώρο, ο οποίος είναι γεμάτος μετάλλια και εξοπλισμό άλλων ολυμπιονικών. Η μεγάλη αυτή αίθουσα είναι ουσιαστικά το φινάλε της περιήγησης, η οποία, μέσα από τη χρήση τεχνολογίας και διαδραστικών εκθεμάτων, κατασκευές με πρωτότυπα τεκμήρια και κειμήλια και εκθέματα augmented reality, είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα.

Μαρία Παπαϊωάννου Facebook Twitter
Η διευθύντρια του μουσείου Μαρία Παπαϊωάννου στην αίθουσα με το timeline που διηγείται την εξέλιξη των Ολυμπιακών Αγώνων. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Η εμπειρία ξεκινά με ένα ταξίδι στον χρόνο, από καταβολής των Αγώνων μέχρι και σήμερα, μέσα από μια χρονολογική αφήγηση που αναδεικνύει τους τρεις βασικούς ελληνικούς σταθμούς: τη γέννηση (Αρχαία Ολυμπία), την αναβίωση (Αθήνα 1896) και την επιστροφή τους στην Ελλάδα (Αθήνα 2004). Η συνέχεια αφιερώνεται στις αρχές και στις αξίες, στη δομή του Διεθνούς Ολυμπιακού Κινήματος, στους οργανισμούς και στα ιδρύματα, στο μήνυμα της παγκόσμιας ειρήνης, στα αθλήματα και στους αθλητές, στους Έλληνες ολυμπιονίκες και παραολυμπιονίκες και, τέλος, στον Αγώνα.


Η διαχρονικότητα των Ολυμπιακών Αγώνων γίνεται βίωμα του επισκέπτη μέσα από το Χρονολόγιο, μία από τις πιο επιβλητικές αίθουσες, που συνδέει τον θεσμό με τα ορόσημά του και την Ιστορία. «Είναι το αγαπημένο μου έκθεμα το timeline που διηγείται την εξέλιξη των Ολυμπιακών Αγώνων, εστιάζοντας σε διάφορα σημεία, όπως η πρώτη φορά που συμμετείχαν γυναίκες στους Αγώνες, τα πρώτα χειμερινά αγωνίσματα, οι πρώτες μασκότ των Αγώνων. Το ξεχωρίζω γιατί μπορεί να μας διδάξει πολλά, έχει πολλαπλές αναγνώσεις. Θέτει το ιστορικό πλαίσιο, δείχνοντας την ιστορία του κόσμου μέσα από την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων» εξηγεί στη LiFO η κ. Παπαϊωάννου.

Από την αίθουσα αυτή περνάμε σε μια ακόμα ιδιαίτερη εμπειρία, καθώς μεταφερόμαστε στη 13η Αυγούστου του 2004, τη βραδιά που αποτυπώθηκε ανεξίτηλα στη μνήμη των Ελλήνων χάρη σε μια μεγαλειώδη Τελετή Έναρξης. Πολύχρωμα κοστούμια από την τελετή του Δημήτρη Παπαϊωάννου, που οι περισσότεροι έχουμε δει μόνο μέσα από φευγαλέα πλάνα στις τηλεοράσεις μας, έχουν δεχτεί την απαραίτητη συντήρηση και εκτίθενται στο κοινό. Πρόκειται για μέρος της σπάνιας συλλογής της «Κλεψύδρας», της επιβλητικής πομπής με μορφές και μυθολογικές φιγούρες εμπνευσμένες από τοιχογραφίες και γλυπτά. Πανοπλίες, βυζαντινά κοστούμια, Καρυάτιδες, σώματα Κενταύρων, φτερά και ειδικές κατασκευές που ζωντάνεψαν από τους εθελοντές, οι οποίοι τα ενδύθηκαν, δεσπόζουν στον χώρο.

Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Οι στόχοι για το μέλλον του μουσείου

Το ΟΜΑ φιλοδοξεί να γίνει διεθνές σημείο αναφοράς για τον ολυμπισμό και τους Ολυμπιακούς Αγώνες και σίγουρα είναι ένα μουσείο που κανείς θα περίμενε να συναντήσει, επισκεπτόμενος τη χώρα που τους γέννησε. Μετά την έναρξη της λειτουργίας του η συλλογή θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται, όπως διαρκής θα είναι και η συμμετοχή στα ολυμπιακά δρώμενα και στη διοργάνωση ποικίλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων με τη συνδρομή του συνόλου της ελληνικής ολυμπιακής οικογένειας. Για τη δημιουργία του ήταν απαραίτητη η μελέτη της ιστορίας των Ολυμπιακών αλλά και η συνεργασία με διεθνείς φορείς. 


«Η συνεργασία μας τόσο με την Ελληνική όσο και τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή υπήρξε κομβική για τη δημιουργία του μουσείου. Η μουσειολογική μελέτη και η δημιουργία της συλλογής του δεν θα μπορούσαν να ολοκληρωθούν δίχως τη συμβολή και στήριξη των δύο αυτών φορέων» σημειώνει η διευθύντρια του ΟΜΑ, προσθέτοντας πως σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα και πως αποτελεί μέλος του Διεθνούς Δικτύου Ολυμπιακών Μουσείων. Επιπλέον, τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής. Τέλος, για την τεκμηρίωση των εκθεμάτων η μουσειολογική ομάδα συνεργάστηκε με περισσότερους από σαράντα εθνικούς και διεθνείς πολιτιστικούς φορείς.

«Η αρχιτεκτονική και φιλοσοφία του Ολυμπιακού Μουσείου Αθηνών έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να είναι αντάξια της ανάδειξης της κουλτούρας και της ιστορίας των Αγώνων. Η αρχιτεκτονική μελέτη έγινε από την ομάδα KLab architecture, τη μουσειoγραφική μελέτη ανέλαβε το γραφείο Mulo Creative Lab, ενώ τον συντονισμό της ομάδας μουσειολογίας (που αποτελείται από ιστορικούς και αρχαιολόγους επιστημονικούς συνεργάτες) είχε η κ. Αλεξάνδρα Νικηφορίδου. Στη σύλληψη και τον σχεδιασμό, όπως επίσης και Σύμβουλος Μουσειολογίας και Μουσειογραφίας, η κ. Σταυρούλα Βαβαλέα. Οι οπτικοακουστικές παραγωγές έγιναν από τις εταιρείες Filmosophy, TopCut και DTMH, με συμμετοχή σημαντικών Ελλήνων καλλιτεχνών, όπως η Ευανθία Ρεμπούτσικα, που επιμελήθηκε τις μουσικές συνθέσεις. Τη συντήρηση και στήριξη των εκθεμάτων υλοποίησαν ο Ηλίας Παπαγεωργίου, ο Παντελής Φελέρης και η ομάδα τους».

Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Η εσωτερική είσοδος του Μουσείου στο Golden Hall. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Το μουσείο ως πόλος έλξης για την τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας

Ένα μεγάλο στοίχημα του μουσείου θα είναι να αποτελέσει πόλο έλξης επισκεπτών και να μπει όχι μόνο στην ατζέντα των Ελλήνων επισκεπτών αλλά και των τουριστών από άλλες χώρες. Με το άνοιγμα των μουσείων, και τηρώντας τους κανόνες, το ΟΜΑ είναι πανέτοιμο να εκπληρώσει τον σκοπό του, να δεχτεί επισκέπτες και να προσφέρει μια εμπειρία που θα συγκινήσει και θα κάνει ακόμα μεγαλύτερη την αγάπη μας για τους Αγώνες.


Η κ. Παπαϊωάννου μας εξηγεί πως, εκτός από το πλεονέκτημα της γεωγραφικής του θέσης, καθώς συνδέεται με το ΟΑΚΑ, η πρόσφατη ανακοίνωση για την αναβάθμιση της εμβληματικότερης αθλητικής υποδομής της χώρας, σε συνδυασμό με τα εγκαίνια του μουσείου, θέτει τις κατάλληλες προϋποθέσεις για τη διαμόρφωση ενός πολιτιστικού και αθλητικού hub στο Μαρούσι. «Οι αξίες του ολυμπισμού συγκινούν και καθηλώνουν εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο και το νέο μουσείο πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει έναν υπερτοπικό πόλο πολιτισμού και αθλητισμού».

Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
H αίθουσα με τις εντυπωσιακές φορεσιές και τα props από την Τελετή Έναρξης του 2004. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Η χρήση της τεχνολογίας σε όλο το Μουσείο ενισχύει την εμπειρία για τον επισκέπτη. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Δεκάδες αθλητές έχουν εμπιστευθεί στο Μουσείο μετάλλια αλλά και προσωπικά αντικείμενα Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Το πωλητήριο του Μουσείου που είναι γεμάτο από memorabilia και πρωτότυπα αναμνηστικά. Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

 
Αρχαιολογία & Ιστορία
0

Θανάσης Χαραμής

Γεννήθηκε στη Λαμία. Σπούδασε στο εργαστήρι Δημοσιογραφίας και εργάστηκε σε διάφορα μέσα πριν επιστρέψει στην Αθήνα όπου και ανέλαβε την αρχισυνταξία τoυ LIFO.gr.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κανάλ ντ' Αμούρ: H κακόφημη ερωτική γειτονιά της Θεσσαλονίκης τη δεκαετία του '80 ( εναλλακτικος τίτλος αν μπει φωτό Κοροβίνη -Θωμάς Κοροβίνης: «Το Κανάλ ντ' Αμούρ είναι ανήκει πλέον στην Ιστορία, έχει πάει αλλού η ζωή»

Ιστορία μιας πόλης / Κανάλ ντ' αμούρ: H κακόφημη ερωτική γειτονιά της Θεσσαλονίκης

Η Αγιάτη Μπενάρδου συναντά τον Θωμά Κοροβίνη και μαζί κάνουν μια βόλτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης συζητώντας για το Κανάλ ντ’ αμούρ, ή αλλιώς Μπαρούτ Χανέ, και το ερωτικό περιθώριο της πόλης που υπήρξε σε αυτό το σημείο μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του ΄80.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Τα Μυστικά του Θησαυροφυλακίου: Στο φως τα πολύτιμα αντικείμενα ενός άβατου για πρώτη φορά στο κοινό

Αρχαιολογία & Ιστορία / Τα Μυστικά του Θησαυροφυλακίου: Στο φως τα πολύτιμα αντικείμενα ενός άβατου

Από το άβατο του θησαυροφυλακίου του Αρχαιολογικού Μουσείου Πατρών στις βιτρίνες: Χρυσά και ασημένια κοσμήματα υψηλής αρχαιολογικής και καλλιτεχνικής αξίας φωτίζουν την αρχαία Αχαΐα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ένας φεμινιστής (;) ζωγράφος και ένα πορτρέτο που αμφισβήτησε τις σεξουαλικές συμβάσεις της εποχής του

Πολιτισμός / Ο Σάρτζεντ ζωγράφιζε τις γυναίκες πέρα από τις σεξουαλικές συμβάσεις των καιρών τους

Κι όμως, υπήρχαν εποχές που τα πορτρέτα γυναικών θεωρούνταν προκλητικές, μόνο και μόνο επειδή εκείνες δεν έκρυβαν τη ζωντάνια, τη σεξουαλικότητα και τις επιθυμίες τους
NEWSROOM
100 χρόνια ΧΕΝ Αθηνών: Μια από τις πρώτες οργανώσεις που ενδιαφέρθηκαν για την εκπαίδευση των γυναικών

Αρχαιολογία & Ιστορία / 100 χρόνια ΧΕΝ Αθηνών: Μια από τις πρώτες οργανώσεις που ενδιαφέρθηκαν για την εκπαίδευση των γυναικών

«Μόνο θρησκευτική οργάνωση δεν είμαστε» λέει σήμερα η πρόεδρος της ΧΕΝ Αθηνών, εξηγώντας πώς μέσα στα χρόνια προσαρμόστηκαν στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Στα άδυτα του Τελεστηρίου: Τα Mεγάλα Ελευσίνια Μυστήρια

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / Στα άδυτα του Τελεστηρίου: Τα Mεγάλα Ελευσίνια Μυστήρια

Η Αγιάτη Μπενάρδου συζητά με την αρχαιολόγο Καλλιόπη Παπαγγελή για τις διασημότερες μυσταγωγικές τελετές των αρχαίων Ελλήνων σε ένα podcast της σειράς LiFO x 2023 ΕΛΕVΣΙΣ, σε συνεργασία με τη 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Από τον μύθο στη λατρεία: Η Δήμητρα και η Κόρη στην Ελευσίνα

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / Από τον μύθο στη λατρεία: Η Δήμητρα και η Κόρη στην Ελευσίνα

Η Αγιάτη Μπενάρδου μιλά με την αρχαιολόγο Καλλιόπη Παπαγγελή για το Ιερό της Δήμητρας και της Κόρης, ένα από τα σημαντικότερα αρχαία λατρευτικά κέντρα της αρχαιότητας και τον ρόλο του στα Ελευσίνα Μυστήρια σε ένα podcast της σειράς LiFO x 2023 ΕΛΕVΣΙΣ, σε συνεργασία με τη 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
10 ντοκουμέντα για τα 50 χρόνια του Πολυτεχνείου

Αρχαιολογία & Ιστορία / 10 ντοκουμέντα για τα 50 χρόνια του Πολυτεχνείου

Τα βιβλία και τα ρεπορτάζ που έχουν φωτίσει τα γεγονότα είναι εκατοντάδες. Κατά καιρούς παρουσιάζονται άγνωστα ντοκουμέντα, ανακαλύπτονται αρχεία και κυκλοφορούν νέα, σημαντικά βιβλία. Τιμώντας την επέτειο, αναζητήσαμε και παρουσιάζουμε δέκα λιγότερο γνωστά ντοκουμέντα για το Πολυτεχνείο.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Στρατόπεδο Συγκέντρωσης Παύλος Μελάς: Ένας ξεχασμένος τόπος μνήμης

Ιστορία μιας πόλης / Στρατόπεδο Συγκέντρωσης Παύλος Μελάς: Ένας ξεχασμένος τόπος μνήμης

Ποια είναι η ιστορία του στρατοπέδου Παύλος Μελάς πριν από την Κατοχή και πώς μετατράπηκε σε στρατόπεδο συγκέντρωσης την περίοδο από το 1941 μέχρι το 1944; Η Αγιάτη Μπενάρδου συζητά με τον ιστορικό Στράτο Δορδανά για τα ιστορικά γεγονότα που έλαβαν χώρα πίσω από τις βαριές πύλες του στρατοπέδου.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Γιατί επισκεπτόμαστε σήμερα έναν αρχαιολογικό χώρο;

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / Μυστήριο 20 Performing Arts Initiator – Αφηγηματική Αρχαιολογία

O Χρήστος Παρίδης συζητά με την ερμηνεύτρια, performer και ερευνήτρια Ελένη Μολέσκη για τη συμμετοχή της στη δράση, η οποία επιστρέφει μέσα στον Νοέμβριο, στο πλαίσιο της 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Χαμογελαστός Ιππότης, το αριστούργημα που έγινε meme

Πολιτισμός / Ο Γελαστός Ιππότης, το αριστούργημα που έγινε meme

Ο κόσμος της Τέχνης και της pop κουλτούρας αγαπά με πάθος αυτόν τον πίνακα του Φρανς Χαλς, ενώ πολύ συχνά θεωρείται το αντίστοιχο της Μονα Λίζα, αναφορικά με το αινιγματικό χαμόγελο αυτού του παιχνιδιάρη άνδρα
NEWSROOM
Η συναρπαστική ιστορία της μούμιας της Θεσσαλονίκης

Ιστορία μιας πόλης / Η συναρπαστική ιστορία της μούμιας του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης

H Αγιάτη Μπενάρδου μιλά με την Αγγελική Κουκουβού, προϊσταμένη του Τμήματος Εκθέσεων, Επικοινωνίας και Εκπαίδευσης του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, για μια αξιομνημόνευτη ταφή στην πόλη.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Μπέτανι Χιουζ: «Από την Εποχή του Χαλκού και μετά, κύριο γνώρισμα του πολιτισμού μας είναι η πλεονεξία, ένα ανδρικό κατά βάση γνώρισμα»  

Αρχαιολογία & Ιστορία / Μπέτανι Χιουζ: «Το Συμπόσιο του Πλάτωνα ήταν ένα dinner party με μουσική, χορό, φλερτ και κρασί»

Μια γόνιμη κουβέντα με την επιφανή Βρετανίδα ιστορικό, συγγραφέα και παραγωγό, στο περιθώριο μιας διάλεξης για το «ευ ζην» που έδωσε πρόσφατα στην Ελλάδα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ