Το Kick-Ass αφηγείται την ιστορία ενός συνηθισμένου εφήβου, του Ντέιβ Λιζέφσκι (Άαρον Τζόνσον), κολλημένου με τα κόμικς, που αποφασίζει να κάνει την εμμονή του έμπνευση και να γίνει σουπερ-ήρωας. Και όπως κάθε σουπερ-ήρωας που σέβεται τον εαυτό του, διαλέγει όνομα -Kick-Ass- τη θλιβερή στολή (σαν αυτή ενός δύτη) και την ασορτί μάσκα που του ταιριάζουν και ξεκινάει να πολεμάει το έγκλημα στη γειτονιά του. Με τη δύναμη του internet, γίνεται δημοφιλής και πασχίζει να κρατήσει την ανωνυμία του.

Υπάρχει μόνο ένα μικρό πρόβλημα: ο Kick-Ass δεν έχει απολύτως καμία δύναμη, παρά μόνο μια σχετική αντοχή στον πόνο, μετά από ένα ατύχημα και τα σίδερα που του έβαλαν οι γιατροί στο σώμα του μετά από την εγχείρηση.Η ζωή του αλλάζει διαπαντός όταν θα συναντηθεί με δυο τρελαμένους εκδικητές, την Hit Girl (Κλόι Μόρετζ) και τον Big Daddy (Νίκολας Κέιτζ) και έναν εκκολαπτόμενο υπερήρωα, τον Red Mist (Κρίστοφερ Μιντζ-Πλας). Η ανορθόδοξη συμμαχία των τεσσάρων θα δοκιμαστεί με αφορμή τις παράνομες δραστηριότητες του τοπικού αρχηγού της Μαφίας Φρανκ ντ' Αμίκο (Μαρκ Στρονγκ).

Ο Μάθιου Βον, παραγωγός του Γκάι Ρίτσι, θαυμαστή του Ταραντίνο, διασκευάζει ένα comic book των δημιουργών που έφτιαξαν και το Wanted. Βάλτε κάτω τα ονόματα και τα υλικά που προαναφέρθηκαν και καταλαβαίνετε με τι έχετε να κάνετε, συν μια γενναία δόση παρωδίας του υπερ-βίαιου κομικάδικου ύφους που ευαγγελίζεται το Kick-Ass. Στην εξίσωση προσθέστε το Leon του Μπεσόν, λόγω της σχέσης μεταξύ πατέρα (ή πατρικής φιγούρας) με ένα μικρό κορίτσι. Αντί για την Πόρτμαν και τον Ρενό, εδώ έχουμε την 11χρονη κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων Μόρετζ με τον Big Daddy της, τον Νίκολας Κέιτζ. Πρόκειται για μια περίεργη παντρειά που λειτουργεί σχεδόν σουρεαλιστικά και δίνει στον Κέιτζ το φιλί της ζωής στο είδος της περιπέτειας, στο οποίο έχει επιπόλαια περιπέσει, και στη μικρή ένα ρόλο λουκούμι, σε μια νανική εκδοχή των ηρωίδων του Kill Bill.

Το Kick-Ass είναι μια ταινία βασικά με έφηβους που απευθύνεται σε ενήλικες, περιδιαβαίνοντας τα όρια της ορθής βίας με ελαφρύ χέρι, αρκετά πυκνή πλοκή, πλάκα και στυλιζάρισμα. Επισκέπτεται όλες τις επιρροές που μπορείτε να φανταστείτε και παραδόξως φτιάχνει ένα εναλλακτικό σύμπαν αυθεντικότητας εκεί που το Watchmen, για παράδειγμα, πνίγηκε από τη σοβαροφάνειά του.