Πώς οπτικοποιούν οι καλλιτέχνες της Νέας Υόρκης τις ελληνικές λέξεις; Facebook Twitter
Το έργο "Big Cherries" (2016) του Matthew Palladino είναι η απεικόνιση της λέξης "Συνεργία"(Synergy). Συλλογή: Peter Koloff

Πώς οπτικοποιούν οι καλλιτέχνες της Νέας Υόρκης τις ελληνικές λέξεις;

4
Πώς οπτικοποιούν οι καλλιτέχνες της Νέας Υόρκης τις ελληνικές λέξεις; Facebook Twitter
Ο "βυθός της θάλασσας" (2016) του KAWS,. Ο KAWS διαχειρίστηκε τη λέξη "Εικονογραφία" (Iconography). Συλλογή: KAWS


Η "Greek Gotham", είναι μία ομαδική έκθεση που θα φιλοξενηθεί στη γκαλερί Dio Horia της Μαρίνας Βρανοπούλου στις 29 Ιουλίου στη Μύκονο. Συγκεντρώνει τα έργα 16 σύγχρονων καλλιτεχνών από τη Νέα Υόρκη καθένας από τους οποίους έχει επιφορτιστεί με την απεικόνιση μιας ελληνικής λέξης. Η έκθεση έχει ως στόχο να αναζητήσει παραλληλισμούς μεταξύ του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και της σύγχρονης Νέας Υόρκης.

Πώς οπτικοποιούν οι καλλιτέχνες της Νέας Υόρκης τις ελληνικές λέξεις; Facebook Twitter
Τα επτά συγκεντρωμένα έργα του καλλιτέχνη Austin Lee, είναι η οπτική ερμηνεία του στη λέξη "Συναίσθηση" (Empathy). Συλλογή: Peter Koloff
Πώς οπτικοποιούν οι καλλιτέχνες της Νέας Υόρκης τις ελληνικές λέξεις; Facebook Twitter
Η "Κόκκινη Πεταλούδα" της Mira Dancy, έργο του 2016. Η Dancy με την φεμινιστική της προσέγγιση, επέλεξε τη λέξη "Λυρισμός" (Lyricism). Συλλογή: Peter Koloff
Πώς οπτικοποιούν οι καλλιτέχνες της Νέας Υόρκης τις ελληνικές λέξεις; Facebook Twitter
Το έργο της Nina Chanel Abney “Listen, Linda! (YO),” του 2015. Η Abney πειραματίστηκε εικαστικά με τη λέξη "Δημοκρατία" (Democracy). Συλλογή: Peter Kolof
Πώς οπτικοποιούν οι καλλιτέχνες της Νέας Υόρκης τις ελληνικές λέξεις; Facebook Twitter
Το Installation "Η Νύχτα που Έφυγες" (The Night You Left ) της Nir Hod. Έργο του 2016. Η Hod οπτικοποίησε τη λέξη "Μεταφορά' (“metaphor). Συλλογή: Peter Kolof
Πώς οπτικοποιούν οι καλλιτέχνες της Νέας Υόρκης τις ελληνικές λέξεις; Facebook Twitter
Το έργο του Todd James’“There’s So Much to Life,” 2016. Ο James εμπνεύστηκε από τη λέξη "Ερωτισμός“ (eroticism). Συλλογή: Peter Koloff
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι ζωές και τα έργα της Lorenza Böttner

Εικαστικά / Οι ζωές και τα έργα της Lorenza Böttner

Η Lorenza Böttner (1959-1994) ήταν μια καλλιτέχνις που είχε έντονα βιωματική, σωματική σχέση με τη μεταμόρφωση. Μεταμόρφωσε μια ζωγραφική πρακτική σε εικαστική περφόρμανς που «βγήκε» στον δρόμο και έκανε τον δημόσιο χώρο θεατρική σκηνή για μια πολιτικοποιημένη σωματική διαφορετικότητα.
PAUL B. PRECIADO
Ένας Μάιος γεμάτος με σύγχρονη τέχνη στην Αθήνα

Πολιτισμός / Ένας Μάιος γεμάτος με σύγχρονη τέχνη στην Αθήνα

Το τρίτο μέρος του αφιερώματος του ΕΜΣΤ στις γυναίκες εικαστικούς, Jonathan Meese στην Bernier/Eliades, Θανάσης Τότσικας στη Rodeo, Ιωάννα Λημνιού στην Breeder και ό,τι άλλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι γκαλερί και οι χώροι τέχνης τον Μάιο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Σεξ, ερωτισμός, χλιδή και λάμψη: Ο πολυτάραχος κόσμος της Tamara de Lempicka

Εικαστικά / Ερωτισμός, χλιδή και λάμψη: Ο πολυτάραχος κόσμος της Tamara de Lempicka

Εκθέσεις, ένα μιούζικαλ στο Μπρόντγουεϊ και τιμές-ρεκόρ σε δημοπρασίες φέρνουν στο προσκήνιο μία από τις γυναίκες με τη μεγαλύτερη καλλιτεχνική επιρροή στις αρχές του 20ού αιώνα
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Μαντάμ ντε Πομπαντούρ δεν ήταν μόνο η ερωμένη του βασιλιά

Εικαστικά / Η Μαντάμ ντε Πομπαντούρ δεν ήταν μόνο η ερωμένη του βασιλιά

Μια γυναίκα με εξουσία στην Αυλή των Βερσαλλιών, η οποία ήταν υπέρ των μεταρρυθμίσεων και του «φιλοσοφικού» κόμματος που υποστήριζε τον Διαφωτισμό, υπήρξε καλλιτέχνιδα και προστάτιδα των τεχνών. Ήταν όμως και λαομίσητη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο ζωηρόχρωμος, μυστηριώδης, πνευματικός κήπος της Ιωάννας Λημνιού

Εικαστικά / Η Ιωάννα Λημνιού μεταμορφώνει την γκαλερί The Breeder σε ιδεώδη κήπο

Στην πρώτη της ατομική έκθεση της που συζητιέται, μέσα από την πυκνή βλάστηση των έργων της αχνοφαίνεται και μια ελπίδα ότι αξίζουμε μια καλύτερη πραγματικότητα από αυτή που ζούμε στις ασφυκτικά φτιαγμένες πόλεις.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Για τους αγρότες δεν έχει προτεραιότητα η “οικολογική ευαισθησία” της πόλης, αλλά η πραγματικότητά τους»

Εικαστικά / «Για τους αγρότες δεν έχει προτεραιότητα η “οικολογική ευαισθησία” της πόλης, αλλά η πραγματικότητά τους»

Ανάμεσα σε εκατοντάδες έργα που υπαγορεύονται από τα «επείγοντα» της εποχής, το «Ξηρόμερο», η ελληνική συμμετοχή στην 60ή Μπιενάλε της Βενετίας, εστιάζει στην εντοπιότητα και λειτουργεί ως φόρος τιμής στα πανηγύρια της επαρχίας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM
Το λεπτεπίλεπτο έργο του Στρατή Ταυλαρίδη που το κατέστρεψε μια γάτα στη Σμύρνη 

Εικαστικά / Το λεπτεπίλεπτο έργο του Στρατή Ταυλαρίδη που το κατέστρεψε μια γάτα στη Σμύρνη 

Ο νεαρός εικαστικός εκπροσώπησε την Ελλάδα στη Μεσογειακή Μπιενάλε της Σμύρνης με ένα έργο για την ιστορία ενός παιδιού που έχει υποστεί ενδοοικογενειακή κακοποίηση, το οποίο καταστράφηκε από μια γάτα. Και δεν βρέθηκε κανείς να τη σταματήσει! 
M. HULOT
Έντεκα μουσικοσυνθέτες μάς καλούν να τους ξανα-ανακαλύψουμε

Εικαστικά / Έντεκα μουσικοσυνθέτες μάς καλούν να τους ξανα-ανακαλύψουμε

"Νομίζω ήρθε η ώρα ν' ακούσουμε..." - Το Ινστιτούτο Ελληνικής Μουσικής Κληρονομιάς, σε συνεργασία με το Μουσείο Μπενάκη, επιχειρεί μια πρωτότυπη μουσειακή παρέμβαση στη μόνιμη έκθεση της Πινακοθήκης Γκίκα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια