Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης

Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
12

Το μετρό της Νέας Υόρκης αποκάλυψε την νέα καμπάνια με τίτλο «η ευγένεια μετράει», η οποία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εκνευριστικών συνηθειών που δυσκολεύουν τη ζωή στο υπόγειο. Η επισήμανση των αντρών που κάθονται με ανοιχτά πόδια και καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από όσο αρμόζει έχει ήδη τραβήξει την προσοχή του κόσμου και έξω από την πόλη. Η καμπάνια συνεχίζει με διάφορες συμβουλές και υπενθυμίσεις για τους χρήστες του μετρό ώστε να μην εμποδίζονται οι υπόλοιποι: μην αγκαλιάζετε τους στύλους, μην μπλοκάρετε τις πόρτες, και μην κάνετε πράγματα που προορίζονται για ιδιωτικούς χώρους (όπως το κόψιμο των νυχιών).

Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
Η νέα καμπάνια του μετρό της Νέας Υόρκης Facebook Twitter

Τα νέα σήματα θα τοποθετηθούν τον Ιανουάριο στα βαγόνια του μετρό, μετά στα λεωφορεία και στη συνέχεια στα υπέργεια τραίνα.

Design
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

4 σχόλια
Υπάρχει και σχετικό μπλόγκ με μπόλικες φωτογραφίες από διάφορα μετρό του κόσμου: http://mentakingup2muchspaceonthetrain.tumblr.com/Σε μερικές περιπτώσεις δεν θα υπήρχε αρκετός χώρος να κάτσει κι άλλος ακόμα κι αν έκλειναν τα πόδια τους, αλλά μερικοί τό 'χουν τερματίσει.
Θα ήθελα να μάθω πώς μπορούν να απεικονιστούν ικανοποιητικά έτσι ώστε να αντιλαμβάνονται όλοι μα όλοι ανεξαιρέτως IQ:Το σταμάτα να ακούς στη διαπασών ό,τι κι αν ακούς γιατί και με τα ακουστικά μπηγμένα στο αυτί σου, ακούω κι εγώ που στέκομαι δυο άτομα δίπλα σου;Το σταμάτα να μιλάς στο κινητό σου, για όποιο θέμα κι αν μιλάς, γιατί σ’ ακούμε όλοι μέσα στο λεωφορείο χωρίς να το γουστάρουμε καθόλου μα καθόλου;Το στα ΜΜΜ μπαίνουμε μόνο αν είμαστε ικανοποιητικά άοσμοι;Το σταμάτα να βήχεις δίχως να καλύπτεις το στόμα σου;
Απ' τις φοβερές διαφημίσεις του London Underground, μάς έρχεται κι αυτό:http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2013/1/8/1357642886747/Keep-your-personal-stereo-005.jpgειλικρινά δεν το αντιλαμβάνομαι, όσοι ακούν μουσική σε σημείο διάρρηξης τυμπάνων δεν γνωρίζουν για τις εμβοές;http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CE%AD%CF%82...όμως σκέψου, υπάρχει και η συνωμοταξία ατόμων που βάζει *δυνατά* την μουσική μέσα στα μμμ, λες και έχουμε όρεξη να ακούμε όλοι και όλες τις ...swagoμαλακίες των κοθορνοτσόκαρων!
Ημίθεε, ελπίζω να σού αρέσουν οι γάτες και τα (ενδεδυμένα) αντρικά πόδια:http://savingroomforcats.tumblr.com/:-)Σοβαρά τώρα, υπάρχουν ενοχλητικές συμπεριφορές στο (τουλάχιστον εν ελλάδι) μετρό που φαίνονται να προέρχονται, κυρίως, από γυναίκες ...αλλά το "man spreading" (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Man+Spread) ...όσο άνετα ρούχα και να φορούν οι γυναίκες, δεν είναι μία από αυτές.
είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα παρεξηγηθώ για σεξιστής, αλλά θα το ρισκάρω : ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ότι οι γυναίκες δεν απλώνονται με αυτόν τον τρόπο, αλλά το ότι η πινακίδα που λέει ΦΙΛΕ (dude) διαχωρίζει το target group σε άνδρες και γυναίκες. Δηλαδή εσένα, ας πούμε θα σου φαινόταν ΟΚ μια πινακίδα που αντί να λέει "μην γκρινιάζετε μεγαλοφώνως" θα έγραφε "κοπελιάαα, μην μας τα πρήζεις γιατί χάθηκαν οι άνδρες"; Κι εγώ ξέρω ότι ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΜΜΙΑ (για να μην είμαι απόλυτος) γυναίκα δεν τρώει σκορδαλιά. Στον λονδρέζικο υπόγειο όμως μια αντίστοιχη αφίσα έγραφε "μην τρώτε φαγητά που μυρίζουν". ΔΕΝ έλεγε "χουλιγκάνια, φορτηγατζήδες και κάγκουρες άνδρες μην τρώτε βρώμικο εδώ μέσα"
Που ζει ο ημιθεος; Παρα πολλες γυναικες τρωνε σκορδαλια και τζατζικι.Εγω ειμαι απο αυτες. Αλλα σεβομαι και αυτους που θα συναντησω μετα τη... σκορδαλια. Δε θα πω τον τροπο. Υπαρχουν πολλοι.
Συμφωνώ με Αιγινίτισσα:"Που ζει ο ημιθεος; Παρα πολλες γυναικες τρωνε σκορδαλια και τζατζικι."Eκτός κι αν οι γυναίκες δεν τρώνε ...σουβλάκι (τρώνε και πολύ μάλιστα).Μα, πραγματικά, δεν μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε, ανά φύλο, στα μμμ αυτούς που μιλούν περισσότερο μεγαλοφώνως στο τηλέφωνο. Δεν θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει -ιδιαίτερα- το περιεχόμενο της συζητήσεως (γκρίνια για την γκόμενα ή τα ποδοσφαιρικά ή σύνδεση με Κάιρο), αλλά το γεγονός ότι κάποιοι άνδρες-γυναίκες-παιδιά μιλούν με-γα-λο-φώ-νως :-)Αυτό που θα έβρισκα προβληματικό στις αφίσες με την παρακάτω θεματική (δεν νομίζω ότι διατίθενται όλες προς preview), θα ήταν να μην υπάρχουν καθόλου γυναίκες με ενοχλητικές συμπεριφορές, στο μετρό, κάτι που φυσικά είναι αναληθές!:The colorfully-designed placards employ simple graphics to illustrate behavioral “do” and “don’t” scenarios. The illustrations are reinforced with pithy statements.Do’s include:• “Step Aside to Let Others Off First”• “Keep Your Stuff to Yourself”• “Take Your Pack Off Your Back”• “Offer Your Seat to an Elderly, Disabled, or Pregnant Person”• “Take Your Litter Off With You”• “Keep the Sound Down”No No’s include:• “Pole Are For Your Safety, Not Your Latest Routine”• “Clipping? Primping?”• “Don’t be a Pole Hog”• “It’s a Subway Car Not a Dining Car”• “Blocking Doors”• “Dude…..Stop the Spread, Please…Και να που προορίζεται αφίσα για το “Clipping? Primping?”. Η αλήθεια είναι πως δεν την έχω δει (γιατί δεν κυκλοφορεί ακόμη στα νετς) και θα ήταν, όντως, σούπερ wow το άτομο που επιδίδεται σε φρεσκάρισμα, make up, κόψιμο και βάψιμο νυχιών να παρουσιάζεται στην αφίσα ως gender neutral, γιατί ΚΑΙ οι άνδρες (αλλά και τα αλλιώς προσδιοριζόμενα άτομα) θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα στο μανόν! Αν όμως (reality check) δείχνει μία γυναίκα να βάφει νύχι, θα σού φαινόταν περίεργη η αναφορά στο φύλο ή όχι;(Κάτι μού λέει πως όχι)
Απευθύνεται σε συγκεκριμένο τρόπο καθίσματος με ανοιχτά πόδια που απαντάται μόνο στα άτομα με συγκεκριμένη ανατομία, ήτοι ΧΥ χρωμοσώματα, ξέρεις, με κλίση κορμού-πωπού στις 45μοίρες σε σχέση με το κάθισμα ώστε το συνολικό εύρος του ανοίγματος να είναι το μεγαλύτερο δυνατόν! (και αυτό αποτελεί "public assertion of privilege" .οπως αναφέρεται στο αμίμητο tumblr που λινκαρίστηκε παρακάτω: http://mentakingup2muchspaceonthetrain.tumblr.comΑυτό, όχι, δεν το κάνουν οι γυναίκες, όσο κι αν φορούν παντελόνια και φαρδιές φούστες (είναι άνατομικά άβολο, χάσκουν πράγματα...). Οπότε η πινακίδα είναι, αν μη τι άλλο, ακριβής!
«απαντάται μόνο στα άτομα με συγκεκριμένη ανατομία, ήτοι ΧΥ χρωμοσώματα»Και όχι μόνο!46,XX (DSD)47,XYY47,XXY48, XXXYκ.λπ.Που λες Ημίθεε για τα σουβλάκια, τις προάλλες είχα πάει να δω το Jimmy Hall στο Έλλη. Eίχε ξεκινήσει η ταινία και καθομανε πίσω-πίσω, τοίχο-τοίχο. Που λες σκάει μία τύπα με την σουβλακοσακούλα ανα χείρας, κάθεται όρθια παραπλεύρως κι αρχίζει να μασουλάει. Εκεί που θα έπρεπε να μυρίζομε τα λιβάδια με την τύρφη της Ιρλανδίας, στην σκοτεινή αίθουσα -απλά- διαχεόταν η τζατζίκιλας-κρεμμυδίλας. Και καλά λέω -καλά- έπρεπε να μην χάσει ούτε 5λεπτο απ’ την ταινία; (θα μπορούσε να το φάει εκτός) Και εν πάσει περίπτωση δεν μπορούσε τουλάχιστον να το πάρει με σως; "Αίσχος για φίλη του Loach!" που θα έλεγε και ο ΤσΣ.