Αν κάνω άτακτη ζωή, δικός μου είναι λογαριασμός

Αν κάνω άτακτη ζωή, δικός μου είναι λογαριασμός. Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0

 

Τρεις παρατηρήσεις για το ιδιωτικό βίντεο του Γαβριήλ Σακελλαρίδη, το οποίο έβγαλε στη δημοσιότητα ο Τριανταφυλλόπουλος (όπως είχε ξανακάνει με τον Ασλάνη και τον Κορκολή):

1. Πρώτη φορά, ένας πολιτικός απαντά ευθέως σε αυτές τις χυδαιότατες "δημοσιογραφικές" αποκαλύψεις. Επαναλαμβάνω: πρώτη φορά. Κι αυτό δείχνει, ότι ο συγκεκριμένος πολιτικός έχει κουράγιο και ότι βεβαίως στηρίζεται από ένα κόμμα που, προς τιμήν του, δεν τον αφήνει ακάλυπτο.
 

Μπορεί ο Σακελλαρίδης ακόμα και να μη καταλαβαίνει τι κάνει, προσπαθώντας να διαχειριστεί μια κρίση - κάνει όμως κάτι πραγματικά σημαντικό: ξεμπροστιάζει θαρρετά την αρρώστια, τοποθετώντας ένα ζήτημα που πήγαινε να κουκουλωθεί, στο επίκεντρο της πολιτικής. Δεν μασάει, δεν μπαίνει σε συζήτηση με το βούρκο της κοινωνίας (που πάντα σταυροκοπιέται και εξανίσταται για την παρακμή των πάντων) -και με τον τρόπο αυτό εγκαινιάζει κάτι καινούριο και παρήγορο στο δημόσιο βίο. 

2. Πρώτη φορά "αποκαλύψεις" τέτοιας φύσεως πέφτουν στο κενό. Κάποτε, "αποκαλύψεις" μικρότερης κιτρινίλας αρκούσαν να οδηγήσουν ανθρώπους στην καταστροφή και το Πανελλήνιο σε παραλήρημα. Τώρα, ούτε το ένα συμβαίνει (μέχρι στιγμής)  ούτε το άλλο -όσο κι αν κάποιοι βεβιασμένα προσπαθούν. Ο στημένος θίασος των σιχαμένων "φοιτητών" που παγίδευσε τον Σακελλαρίδη και μετά έφριττε on camera με θεατρική υπερβολή (προφανώς αυτοί το κάνουν μόνο ιεραποστολικά και γεννήθηκαν από μονογαμικές προβατίνες), ερεθίζει μόνο τα επαγγελματικά τρολ του facebook - ο πολύς κόσμος ακούει τις κραυγές της ηθικολογίας απαθώς. Αδιάφορος. Διότι γίνεται συνείδηση, σιγα-σιγά, ότι αυτά αφορούν στον ιδιωτικό και απαράβατο χώρο της προσωπικής ζωής. Την οποία κανένα πορνολαγωνικό δεν μπορεί να καταλύσει.

Αν κάνω άτακτη ζωή, δικός μου είναι λογαριασμός. Facebook Twitter
Μπορεί ο Σακελλαρίδης ακόμα και να μη καταλαβαίνει τι κάνει, προσπαθώντας να διαχειριστεί μια κρίση - κάνει όμως κάτι πραγματικά σημαντικό: ξεμπροστιάζει θαρρετά την αρρώστια, τοποθετώντας ένα ζήτημα που πήγαινε να κουκουλωθεί, στο επίκεντρο της πολιτικής... Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO



3. Βεβαίως δεν είναι εντελώς αφύσικο το ενδιαφέρον γύρω από τα δημόσια πρόσωπα. Η εξωσυζυγική σχέση του Ολάντ, πριν λίγους μήνες, καλύφθηκε εκτενώς από τα σοβαρότερα μέσα του πλανήτη. Αλλά χωρίς χυδαίες λεπτομέρειες. Και επειδή, εν προκειμένω υπήρχε ένα ψέμα: η απάτη ενός γάμου. Ο κύριος Σακελλαρίδης είναι νέος, ελεύθερος και μπορεί να ζει την προσωπική ζωή του όπως θέλει. Ποιο είναι το πρόβλημα; Μήπως θα ανέβει τώρα στα κρεββάτια ο Κασιδιάρης με ένα χάρακα να εξετάζει την ιερά κλίση των οργάνων; (Aς ασχοληθεί καλύτερα πώς θα χαρακώσουν επιμελέστερα οι δικοί του κανά ράπερ ή μετανάστη στην Ομόνοια...)

Είχα ακούσει κι εγώ τις λιπαρές φήμες από την πρώτη στιγμή και απαξιούσα να της αναπαράξω ακόμα και στους φίλους μου. Αλλά τώρα που το θέμα έσκασε, πιστεύω ότι πρέπει να κλείσει το γρηγορότερο. Όσο περισσότερο σέρνεται, τόσο παίρνει πόντους το φασισταριό που ενεδρεύει στα προσωπικά κομπιούτερ των ανθρώπων.

 

Οπτική Γωνία
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΤΑ KITΡΙΝΑ MEDIA

ΤΑ KITΡΙΝΑ MEDIA

Από την αλήστου μνήμης «Αυριανή» και το εμετικό «Μακελειό» μέχρι τις δολοφονίες χαρακτήρα μέσω στρατιών τρολ στα social media, τα κίτρινα μέσα δηλητηριάζουν διαχρονικά τη δημόσια ζωή και οδηγούν ανθρώπους στην απόγνωση, εκμεταλλευόμενα τα παραθυράκια της Δυτικής ελευθερίας της έκφρασης. Το χειρότερο: αρέσουν στον μεγάλο όχλο και συχνά χρησιμοποιούνται από την εξουσία και τους ισχυρούς για ξεκαθαρίσματα λογαριασμών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Κι ύστερα γίναμε ωραία φωτογραφία…» που τη ζωντάνεψε το AI / Ποιος θα ήθελε να δει τους νεκρούς του να «ζωντανεύουν»; / AI, η αθανασία σού πάει πολύ / Ο θάνατος στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης 

Οπτική Γωνία / Ποιος θα ήθελε να δει τους νεκρούς του να «ζωντανεύουν»;

Οι φωτογραφίες νεκρών αγαπημένων μας αποκτούν «ζωή» μέσω εφαρμογών AI. Πώς αλλάζει η Τεχνητή Νοημοσύνη τον τρόπο που βλέπουμε τον θάνατο σήμερα και ποια διλήμματα και φιλοσοφικά ερωτήματα θέτει;
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Οι διακοπές που δεν κάναμε φέτος

Ρεπορτάζ / Οι διακοπές που δεν κάναμε φέτος

Με τους μισθούς καθηλωμένους και τα κόστη των διακοπών να έχουν ξεφύγει, οι μεγάλες καλοκαιρινές εξορμήσεις που συνηθίζαμε μέχρι πρόσφατα, κατέληξαν σε «long weekends» για πολλούς, ενώ για άλλους ούτε καν αυτό δεν είναι πια επιλογή.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Βέτο τριών υπουργείων για τη Βασιλίσσης Όλγας – Αμετακίνητος ο Χάρης Δούκας

Αθήνα / Βέτο τριών υπουργείων για τη Βασιλίσσης Όλγας – Αμετακίνητος ο Χάρης Δούκας

Σε τροχιά μετωπικής σύγκρουσης μεταξύ κεντρικής διοίκησης και Δήμου Αθηναίων βρίσκεται πλέον το θέμα της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, μετά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου να προχωρήσει, κατά πλειοψηφία, στην επαναφορά της κυκλοφορίας οχημάτων και στη μετατροπή της σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η Νέα Δημοκρατία και οι δύο επιστροφές που θέλει

Ρεπορτάζ / Η Νέα Δημοκρατία και οι δύο επιστροφές που θέλει

Κάποιοι ελπίζουν στην επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα και άλλοι ζητάνε την επιστροφή του Γρηγόρη Δημητριάδη. Οι πληροφορίες της LiFO επιβεβαιώνουν τις συζητήσεις για την επιστροφή του Δημητριάδη, αλλά στο κόμμα και όχι στο Μαξίμου.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μετανάστες, ΜΚΟ και δικαιώματα στο στόχαστρο – η κυβέρνηση νομοθετεί τον αποκλεισμό

Οπτική Γωνία / Μετανάστες, ΜΚΟ και δικαιώματα στο στόχαστρο – η κυβέρνηση νομοθετεί τον αποκλεισμό

Η κυβέρνηση σκληραίνει ακόμα περισσότερο την αντιμεταναστευτική της πολιτική, στοχοποιώντας επιπλέον ξανά τις ΜΚΟ, ευτυχώς όμως όχι χωρίς «αντίλογο», παρά την απουσία ικανής αντιπολίτευσης και σε αυτό το πεδίο. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Με απειλούν από τις ΗΠΑ επειδή λέω “Free Palestine”»

Οπτική Γωνία / «Δέχομαι απειλές από τις ΗΠΑ επειδή λέω “Free Palestine”»

Η Ιωάννα Αλυγιζάκη μιλά για το γράμμα που έλαβε στο μαγαζί της στα Χανιά ενώ ο πρώην πρόεδρος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Αθηνών Μίνος Μωυσής σχολιάζει τις συνέπειες του περιστατικού και περιγράφει την ανησυχία του για τη μισαλλοδοξία στην Ελλάδα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δυο καράβια των παιδικών χρόνων

Οπτική Γωνία / Η αριστοκρατική Μαριλένα και η τραχιά Μυρτιδιώτισσα όργωσαν τις ελληνικές θάλασσες, αφήνοντας το στίγμα τους

Βίος και πολιτεία δυο καραβιών που έγραψαν τη δική τους ξεχωριστή ιστορία στα όχι άγνωστα αλλά και όχι πάντοτε ήρεμα νερά της Ελλάδας.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
«Η μόνη καλλιέργεια που σώθηκε είναι της καταναλωτικής πλάνης»

Ρεπορτάζ / «Η μόνη καλλιέργεια που σώθηκε είναι της καταναλωτικής πλάνης»

Ο συγγραφέας Γιάννης Μακριδάκης, που ζει στη Χίο και καλλιεργεί εκεί ο ίδιος τη δική του γη, περιγράφει στη LiFo την καθημερινότητα, που έχει αλλάξει ριζικά μετά τις φωτιές, και την προσπάθεια των κατοίκων να σταθούν ξανά στα πόδια τους.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Θα λήξει τον πόλεμο στην Ουκρανία ο Τραμπ και με ποιους όρους;

Βασιλική Σιούτη / Θα λήξει τον πόλεμο στην Ουκρανία ο Τραμπ και με ποιους όρους;

Πώς θα τελειώσει ο πόλεμος στην Ουκρανία και πόσο κοντά βρισκόμαστε σε αυτό το τέλος; Τραμπ και Πούτιν μοιάζουν αποφασισμένοι, αλλά ο Ζελένσκι και οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν βιάζονται.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μαζωνάκης: Το χρονικό μιας (ακόμα) διαπόμπευσης

Οπτική Γωνία / Μαζωνάκης: Το χρονικό μιας (ακόμα) διαπόμπευσης

Αν έβγαζε κάποιος ένα συμπέρασμα από τον χειρισμό της υπόθεσης αυτής, θα έλεγε πως «όλα ήταν ένα λάθος». Ένα λάθος το οποίο πολλοί δεν το βλέπουν ως τέτοιο, καθώς θεωρούν αυτονόητο να μαθαίνουν πληροφορίες για τις ζωές των άλλων, ακόμα και αν αυτές έχουν δυσκολίες και απαιτούν σεβασμό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Οπτική Γωνία / Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Από που προκύπτει το αναρχικό, πόσο μάλλον κάποιο «κομμουνιστικό» προφίλ των «εμπρηστών»; Από ένα σκουλαρίκι, την είδηση για το χασίς και τα τσίπουρα, τα ρούχα που είναι αυτά που συναντάς σε πλήθος εικοσάρηδων σε πλατείες και δρόμους της χώρας;
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ