Πώς συρρικνώθηκε η Ολυμπιακή

Πώς συρρικνώθηκε η Ολυμπιακή Facebook Twitter
5

Στη συρρίκνωση του κάποτε εθνικού αερομεταφορά, της Ολυμπιακής από τη στιγμή που πέρασε στα χέρια των ιδιωτών, αναφέρεται το Έθνος με αφορμή την ανακοίνωση της εταιρίας ότι διακόπτει τα δρομολόγια από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Ηράκλειο.  

Στο διάστημα που η εταιρία πέρασε τη MIG και έγινε Olympic Air, αποχώρησε από τα περισσότερα δρομολόγια εξωτερικού της παλιάς Ολυμπιακής και σήμερα πετά στο εσωτερικό και σε βαλκανικούς κυρίως προορισμούς.

Συνολικά εξακολουθεί να έχει 37 προορισμούς, εκ των οποίων οι 5 στο εξωτερικό (Βουκουρέστι, Βελιγράδι, Σόφια, Τίρανα και Κωνσταντινούπολη) και οι 32 στο εσωτερικό. Οι τελευταίοι μάλιστα από το φθινόπωρο θα μειωθούν στους 29 και θα αφορούν κυρίως άγονες γραμμές.

Παράλληλα ο στόλος μειώθηκε στο μισό και από τα 32 αεροσκάφη με τα οποία πετούσε το 2009, σήμερα έχουν μείνει 16. Το 2009 η εταιρία απασχολούσε 4 χιλιάδες εργαζόμενους ενώ σήμερα έχουν μείνει 750. Οι ζημιές μειώθηκαν-κυρίως λόγω των περικοπών- από τα 37,6 εκατομμύρια το 2011 στα 8,6 σήμερα.

Η εταιρεία το 2012 πραγματοποιούσε περί τις 150 πτήσεις την ημέρα, ενώ την περασμένη χρονιά μετέφερε συνολικά 2,9 εκατομμύρια επιβάτες, εκ των οποίων τα 2,3 εκατομμύρια διακινήθηκαν μέσω του εσωτερικού δικτύου.

Η εφημερίδα επισημαίνει ότι η νέα συρρίκνωση του δικτύου της ΟΑ έρχεται σε μια περίοδο που βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία εξαγοράς της εταιρείας από την Aegean έναντι 72 εκατομμυρίων ευρώ. Την περίοδο αυτή και οι δύο εταιρείες βρίσκονται εν αναμονή της νέας απάντησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα η είσοδος νέων παικτών στην αγορά εσωτερικού θεωρείται απίθανη καθώς και  η Cyprus Airways, η οποία πραγματοποιούσε πτήσεις προς τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και τη Ρόδο, αναγκάστηκε να τις διακόψει πρόσφατα εφαρμόζοντας πρόγραμμα περικοπών.

Εκεί που φαίνεται να υπάρχει μέλλον είναι στα επαρχιακά δρομολόγια από το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», αλλά και αερομεταφορείς χαμηλού κόστους και μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί, οι οποίοι έχουν ήδη αρχίσει πτήσεις τσάρτερ σε ελληνικούς προορισμούς.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έρχεται νέος φόρος σε καύσιμα και φυσικό αέριο – Πώς θα επηρεαστούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Οικονομία / Έρχεται νέος φόρος σε καύσιμα και φυσικό αέριο – Πώς θα επηρεαστούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Ο κανονισμός της ΕΕ για την απανθρακοποίηση φέρνει αυξήσεις σε βενζίνη, πετρέλαιο και μαζούτ – Αντιδράσεις για τον αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και την καθημερινότητα
LIFO NEWSROOM
ΑμεΑ: Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» – Ωφελούμενοι 2.500 πολίτες

Οικονομία / ΑμεΑ: Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» – Ωφελούμενοι 2.500 πολίτες

Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν εργασίες διαμόρφωσης, εγκατάσταση ραμπών και αναβατορίων, τοποθέτηση αυτοματισμών και ειδικού εξοπλισμού, καθώς και αμοιβές μηχανικών
LIFO NEWSROOM
Το αναποτελεσματικό Ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

LiFO politics / Το αναποτελεσματικό ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

«Ο κίνδυνος σήμερα δεν είναι η χρεοκοπία αλλά μια στασιμοκατάσταση, στην οποία η χώρα δεν θα αναπτύσσεται, και ένα μέρος της κοινωνίας αυτό το βιώνει ήδη»: Ο διευθυντής του BusinessDaily.gr Γιάννης Παπαδογιάννης μιλά στη Βασιλική Σιούτη και επισημαίνει ότι η χώρα απορροφά επιδοτήσεις, αλλά όχι δημιουργικά.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Οικονομία / Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Ξεκινά αύριο η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης της ΔΥΠΑ – Ποιες δεξιότητες καλύπτει, ποιοι είναι δικαιούχοι και πώς θα διασφαλίσετε τη συμμετοχή σας
LIFO NEWSROOM
Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Οικονομία / Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Από το 2026 έως το 2032, θα ενισχυθούν δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών, τη φοιτητική στέγαση, τις συγκοινωνίες, την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και τη στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών και μικρών επιχειρήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ναι, δεν μπορούμε να σταματήσουμε το κλάμα που δεν πληρώνουμε πλέων τα ελλείμματά της. Θα ήταν πολύ καλύτερη η ζωή μας σήμερα! Ίσως με ένα 2ο χαράτσι στα ακίνητα να μην είχαμε να φάμε αλλά κάποιοι θα μπορούσαν να πετάξουν με olympic στη Γή του Πυρρός!Αν λυπάστε για τον Βγενό, να ταξιδεύετε κάθε μέρα 5-6 φορές με olympic air να τον ενισχύσετε.Τρομερό concept να ζεί μια αεροπορική εταιρία από τους ταξιδιώτες και όχι να το παίζει ΝΑΣΑ που πάει μέχρι και τον Άρη με τους φόρους όλων.