Πώς συρρικνώθηκε η Ολυμπιακή

Πώς συρρικνώθηκε η Ολυμπιακή Facebook Twitter
5

Στη συρρίκνωση του κάποτε εθνικού αερομεταφορά, της Ολυμπιακής από τη στιγμή που πέρασε στα χέρια των ιδιωτών, αναφέρεται το Έθνος με αφορμή την ανακοίνωση της εταιρίας ότι διακόπτει τα δρομολόγια από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Ηράκλειο.  

Στο διάστημα που η εταιρία πέρασε τη MIG και έγινε Olympic Air, αποχώρησε από τα περισσότερα δρομολόγια εξωτερικού της παλιάς Ολυμπιακής και σήμερα πετά στο εσωτερικό και σε βαλκανικούς κυρίως προορισμούς.

Συνολικά εξακολουθεί να έχει 37 προορισμούς, εκ των οποίων οι 5 στο εξωτερικό (Βουκουρέστι, Βελιγράδι, Σόφια, Τίρανα και Κωνσταντινούπολη) και οι 32 στο εσωτερικό. Οι τελευταίοι μάλιστα από το φθινόπωρο θα μειωθούν στους 29 και θα αφορούν κυρίως άγονες γραμμές.

Παράλληλα ο στόλος μειώθηκε στο μισό και από τα 32 αεροσκάφη με τα οποία πετούσε το 2009, σήμερα έχουν μείνει 16. Το 2009 η εταιρία απασχολούσε 4 χιλιάδες εργαζόμενους ενώ σήμερα έχουν μείνει 750. Οι ζημιές μειώθηκαν-κυρίως λόγω των περικοπών- από τα 37,6 εκατομμύρια το 2011 στα 8,6 σήμερα.

Η εταιρεία το 2012 πραγματοποιούσε περί τις 150 πτήσεις την ημέρα, ενώ την περασμένη χρονιά μετέφερε συνολικά 2,9 εκατομμύρια επιβάτες, εκ των οποίων τα 2,3 εκατομμύρια διακινήθηκαν μέσω του εσωτερικού δικτύου.

Η εφημερίδα επισημαίνει ότι η νέα συρρίκνωση του δικτύου της ΟΑ έρχεται σε μια περίοδο που βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία εξαγοράς της εταιρείας από την Aegean έναντι 72 εκατομμυρίων ευρώ. Την περίοδο αυτή και οι δύο εταιρείες βρίσκονται εν αναμονή της νέας απάντησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα η είσοδος νέων παικτών στην αγορά εσωτερικού θεωρείται απίθανη καθώς και  η Cyprus Airways, η οποία πραγματοποιούσε πτήσεις προς τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και τη Ρόδο, αναγκάστηκε να τις διακόψει πρόσφατα εφαρμόζοντας πρόγραμμα περικοπών.

Εκεί που φαίνεται να υπάρχει μέλλον είναι στα επαρχιακά δρομολόγια από το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», αλλά και αερομεταφορείς χαμηλού κόστους και μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί, οι οποίοι έχουν ήδη αρχίσει πτήσεις τσάρτερ σε ελληνικούς προορισμούς.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ναι, δεν μπορούμε να σταματήσουμε το κλάμα που δεν πληρώνουμε πλέων τα ελλείμματά της. Θα ήταν πολύ καλύτερη η ζωή μας σήμερα! Ίσως με ένα 2ο χαράτσι στα ακίνητα να μην είχαμε να φάμε αλλά κάποιοι θα μπορούσαν να πετάξουν με olympic στη Γή του Πυρρός!Αν λυπάστε για τον Βγενό, να ταξιδεύετε κάθε μέρα 5-6 φορές με olympic air να τον ενισχύσετε.Τρομερό concept να ζεί μια αεροπορική εταιρία από τους ταξιδιώτες και όχι να το παίζει ΝΑΣΑ που πάει μέχρι και τον Άρη με τους φόρους όλων.