Πώς συρρικνώθηκε η Ολυμπιακή

Πώς συρρικνώθηκε η Ολυμπιακή Facebook Twitter
5

Στη συρρίκνωση του κάποτε εθνικού αερομεταφορά, της Ολυμπιακής από τη στιγμή που πέρασε στα χέρια των ιδιωτών, αναφέρεται το Έθνος με αφορμή την ανακοίνωση της εταιρίας ότι διακόπτει τα δρομολόγια από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Ηράκλειο.  

Στο διάστημα που η εταιρία πέρασε τη MIG και έγινε Olympic Air, αποχώρησε από τα περισσότερα δρομολόγια εξωτερικού της παλιάς Ολυμπιακής και σήμερα πετά στο εσωτερικό και σε βαλκανικούς κυρίως προορισμούς.

Συνολικά εξακολουθεί να έχει 37 προορισμούς, εκ των οποίων οι 5 στο εξωτερικό (Βουκουρέστι, Βελιγράδι, Σόφια, Τίρανα και Κωνσταντινούπολη) και οι 32 στο εσωτερικό. Οι τελευταίοι μάλιστα από το φθινόπωρο θα μειωθούν στους 29 και θα αφορούν κυρίως άγονες γραμμές.

Παράλληλα ο στόλος μειώθηκε στο μισό και από τα 32 αεροσκάφη με τα οποία πετούσε το 2009, σήμερα έχουν μείνει 16. Το 2009 η εταιρία απασχολούσε 4 χιλιάδες εργαζόμενους ενώ σήμερα έχουν μείνει 750. Οι ζημιές μειώθηκαν-κυρίως λόγω των περικοπών- από τα 37,6 εκατομμύρια το 2011 στα 8,6 σήμερα.

Η εταιρεία το 2012 πραγματοποιούσε περί τις 150 πτήσεις την ημέρα, ενώ την περασμένη χρονιά μετέφερε συνολικά 2,9 εκατομμύρια επιβάτες, εκ των οποίων τα 2,3 εκατομμύρια διακινήθηκαν μέσω του εσωτερικού δικτύου.

Η εφημερίδα επισημαίνει ότι η νέα συρρίκνωση του δικτύου της ΟΑ έρχεται σε μια περίοδο που βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία εξαγοράς της εταιρείας από την Aegean έναντι 72 εκατομμυρίων ευρώ. Την περίοδο αυτή και οι δύο εταιρείες βρίσκονται εν αναμονή της νέας απάντησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα η είσοδος νέων παικτών στην αγορά εσωτερικού θεωρείται απίθανη καθώς και  η Cyprus Airways, η οποία πραγματοποιούσε πτήσεις προς τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και τη Ρόδο, αναγκάστηκε να τις διακόψει πρόσφατα εφαρμόζοντας πρόγραμμα περικοπών.

Εκεί που φαίνεται να υπάρχει μέλλον είναι στα επαρχιακά δρομολόγια από το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», αλλά και αερομεταφορείς χαμηλού κόστους και μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί, οι οποίοι έχουν ήδη αρχίσει πτήσεις τσάρτερ σε ελληνικούς προορισμούς.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σημαντική αύξηση στις αποδοχές εργαζομένων από υπερωρίες και στα έσοδα από ασφαλιστικές εισφορές

Οικονομία / Σημαντική αύξηση στις αποδοχές εργαζομένων από υπερωρίες και στα έσοδα από ασφαλιστικές εισφορές

Κατά το πρώτο τετράμηνο εφαρμογής, οι αποδοχές από υπερωρίες και υπερεργασία αυξήθηκαν κατά 48% και τα έσοδα από εισφορές υπερωριών και υπερεργασίας αυξήθηκαν κατά 34% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2024
LIFO NEWSROOM
Οριστικοποιείται το πακέτο ΔΕΘ: Ελαφρύνσεις στη μεσαία τάξη, ενισχύσεις για ευάλωτους, παρεμβάσεις για το στεγαστικό

Οικονομία / Οριστικοποιείται το πακέτο ΔΕΘ: Ελαφρύνσεις στη μεσαία τάξη, ενισχύσεις για ευάλωτους, παρεμβάσεις για το στεγαστικό

Βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι να αξιοποιηθεί η υπεραπόδοση της οικονομίας και τα έσοδα από την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής
LIFO NEWSROOM
LAMDA Development - ION Group: Στρατηγική συμφωνία 450 εκατ.ευρώ για τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Έρευνας & Καινοτομίας στο The Ellinikon

Οικονομία / LAMDA Development - ION Group: Στρατηγική συμφωνία 450 εκατ.ευρώ για τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Έρευνας & Καινοτομίας στο The Ellinikon

Το συνολικό μέγεθος της επένδυσης του Ομίλου ΙΟΝ που σχετίζεται με το Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας εκτιμάται ότι θα υπερβεί το 1,5 δισ. ευρώ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ναι, δεν μπορούμε να σταματήσουμε το κλάμα που δεν πληρώνουμε πλέων τα ελλείμματά της. Θα ήταν πολύ καλύτερη η ζωή μας σήμερα! Ίσως με ένα 2ο χαράτσι στα ακίνητα να μην είχαμε να φάμε αλλά κάποιοι θα μπορούσαν να πετάξουν με olympic στη Γή του Πυρρός!Αν λυπάστε για τον Βγενό, να ταξιδεύετε κάθε μέρα 5-6 φορές με olympic air να τον ενισχύσετε.Τρομερό concept να ζεί μια αεροπορική εταιρία από τους ταξιδιώτες και όχι να το παίζει ΝΑΣΑ που πάει μέχρι και τον Άρη με τους φόρους όλων.