ADVERTORIAL

Καθώς μπαίνουμε σιγά σιγά σε μία νέα πραγματικότητα, διαφορετική και πρωτόγνωρη για όλους, η ανάγκη για προσαρμογή και για έξυπνες λύσεις που θα βοηθήσουν την καθημερινότητά μας, είναι πιο επιτακτική από ποτέ.

 

Συνθήκες που περιλάμβαναν μεγάλες ουρές, συνωστισμό σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, δεν αποτελούν πλέον επιλογές. Χρειάζεται, λοιπόν, να εκμεταλλευτούμε όλες τις λύσεις που μπορεί να μας προσφέρει η τεχνολογία αυτή την περίοδο, έτσι ώστε να παραμείνουμε ασφαλείς, ξεκινώντας από τα πιο απλά: όπως την αναμονή σε μία υπηρεσία του δημόσιου ή του ιδιωτικού τομέα.

 

Η αναμονή σε οποιαδήποτε υπηρεσία εξυπηρέτησης κοινού, αποτελεί ιδιαίτερο θέμα ακόμα και πριν την πανδημία του Covid-19. Ένα παράδειγμα είναι αυτό των τακτικών εξωτερικών ιατρείων, όπου ανέκαθεν προέκυπτε μεγάλος συνωστισμός. Αυτό όμως, δεν αποτελεί, πλέον, επιλογή. Με βάση την εμπειρία της στη προηγούμενη περίπτωση, η εταιρεία πληροφορικής ORCO παρουσιάζει μία πρόταση που όχι μόνο δίνει τη λύση, αλλά ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις επιταγές της εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικού και λειτουργεί παράλληλα με κάθε προσπάθεια για τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου τομέα και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση του πολίτη.

 

 

 

Η εταιρεία έχει συμβάλλει ενεργά στη λύση του προβλήματος του συνωστισμού στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία πριν την πανδημία, προσφέροντας τη δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού μέσω της κατάλληλης εφαρμογής - και με αφορμή τις νέες συνθήκες, η ORCO αναλαμβάνει να δώσει τη λύση για κάθε χώρο εξυπηρέτησης του πολίτη, με την εφαρμογή rdv+.

 

Ουσιαστικά, η εφαρμογή rdv+ είναι ένα σύγχρονο web εργαλείο και συμβάλει αποτελεσματικά στην αποφυγή του συνωστισμού σε υπηρεσίες όπως ΚΕΠ, Εφορίες, Πολεοδομίες, Ληξιαρχεία, Επιμελητήρια, Κτηματολόγιο, καταστήματα ΕΛΤΑ, καταστήματα ΔΕΗ και άλλων παρόχων ενέργειας, Τράπεζες, Στρατολογία, Υποθηκοφυλακεία, Ασφαλιστικές Εταιρείες, Γραμματείες Πανεπιστημίων και άλλα.

 

Η εφαρμογή προσφέρει εύκολη και γρήγορη οργάνωση των ραντεβού κάθε οργανισμού που εξυπηρετεί κοινό, χωρίς τηλεφωνική επικοινωνία, ασφαλή, γρήγορη και 24ωρη εξυπηρέτηση των πολιτών, σαφή διαχωρισμό μεταξύ των υπηρεσιών που απαιτούν τη φυσική παρουσία του πολίτη και όσων παρέχονται απομακρυσμένα, αλλά και δυνατότητα αυτόματης ακύρωσης ραντεβού. Παράλληλα είναι σύμφωνη με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων των πολιτών (GDPR compliant).

 

 

 

Όσον αφορά την καθημερινή της χρήση από τους πολίτες, είναι εύκολη στη χρήση, ασφαλής, σύγχρονη και προσβάσιμη από υπολογιστές, smartphones και tablets. Για όσους τη διαχειρίζονται, έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί ώστε να απαιτείται ελάχιστη εκπαίδευση και ελάχιστος χρόνος για την οργάνωση του εκάστοτε φορέα και των διαθέσιμων ραντεβού. Τέλος, για τον φορέα, η εφαρμογή rdv+ εξοικονομεί πόρους -καθώς δεν απαιτείται καμία τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ εργαζομένων και πολιτών για
τον προγραμματισμό των ραντεβού- και φυσικά προστατεύει την υγεία όλων.

 

Το βασικό πλεονέκτημα της rdv+ είναι το ότι μπορεί να μειώσει στο ελάχιστο το συγχρωτισμό των πολιτών καθώς επιτρέπει με τρόπο κατανοητό, εύκολο και γρήγορο την οργάνωση της προσέλευσης του κοινού σε διαφορετικές ώρες. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να παρέχει πρόσθετα ωφελήματα σε επίπεδο οργάνωσης, αποδοτικότητας και προβολής.

 

Η λειτουργία της είναι απλή: Ο εκάστοτε διαχειριστής ορίζει μία φορά τις υπηρεσίες για τις οποίες απαιτείται επιτόπια παρουσία του πελάτη, τα τμήματα τα οποία εξυπηρετούν κοινό, τον αριθμό των ραντεβού που μπορούν να εξυπηρετηθούν ανά τμήμα και τις μέρες και τις ώρες εξυπηρέτησης του κοινού. Η εφαρμογή, με βάση τα παραπάνω, εξάγει αυτόματα όλα τα διαθέσιμα ραντεβού.

 

Στη συνέχεια, ο πελάτης ανά πάσα στη στιγμή της ημέρας, χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή ή το κινητό του μπορεί με ασφάλεια να ενημερωθεί για ποιες υπηρεσίες οφείλει να μεταβεί στο χώρο του φορέα και για όλα τα διαθέσιμα ραντεβού, ενώ μπορεί να επιλέξει το ραντεβού που τον εξυπηρετεί καλύτερα ή να ακυρώσει ή να αλλάξει ένα ραντεβού που έχει κλείσει.

 

Πρόκειται λοιπόν, για ένα εύχρηστο εργαλείο που συμπυκνώνει την πολύχρονη εμπειρία της ORCO και προσφέρει μια άμεσα εφαρμόσιμη λύση σε όλους τους οργανισμούς που ενδιαφέρονται για την προστασία της υγείας και την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού τους.

 

Μπορεί, λοιπόν, η νέα μας πραγματικότητα να είναι εντελώς διαφορετική απ' ότι είχαμε συνηθίσει, ωστόσο, υπάρχουν λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά στην καθημερινότητα, αλλά και στην ασφάλεια όλων μας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή rdv+ επισκεφθείτε τo rdvplus.gr και το κανάλι της ORCO στο YouTube.

 

Η ORCO AE είναι εταιρία πληροφορικής στην Θεσσαλονίκη από το 1979, μία από τις παλιότερες στην Ελλάδα, και αποτελεί σήμερα ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα brand names στο χώρο της πληροφορικής της υγείας. Για 4 δεκαετίες αναπτύσσει τις δικές της εφαρμογές για να καλύψει τις ανάγκες ενός σύγχρονου νοσοκομείου. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ORCO AE επισκεφθείτε το orco.io.