5 χρόνια μετά το «The Voice» η Daphne Lawrence έχει αλλάξει εντελώς μουσικό στυλ

5 χρόνια μετά το «The Voice» η Daphne Lawrence έχει αλλάξει εντελώς μουσικό στυλ Facebook Twitter
Θέλω να επικοινωνώ με τους ανθρώπους και όχι να απομονώνομαι. Σίγουρα μου αρέσει να κάθομαι σπίτι και να ηρεμώ, αλλά η μοναξιά δεν έχει σχέση με την ηρεμία.
0

Ένα από τα πιο ενδιαφέρονται κομμάτια που ακούσαμε πρόσφατα είναι το «Lonely» της 22χρονης Daphne Lawrence, με το οποίο συστήνεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό.


Το τραγούδι, παρά τον τίτλο του, μόνο τη μοναξιά δεν υμνεί. Αντίθετα, είναι έντονα χορευτικό, με ένα ρεφρέν όπου εναλλάσσονται ο αγγλικός με τον ισπανικό στίχο και μιλάει για το πώς φλερτάρουν οι millennials μέσα σε ένα κλαμπ, με νάζι και όλα τα χαρτιά ανοιχτά. Ο ήχος δανείζεται στοιχεία από το urbana, το r&b ιδίωμα της Νότιας Αμερικής. Αν είχαμε μια υγιή μουσική βιομηχανία, το τραγούδι θα ήταν ήδη hit. Αυτό που το διαφοροποιεί από διάφορες άλλες παρόμοιες κυκλοφορίες είναι η ερμηνεία της Δάφνης, που είναι ένα νέο, φρέσκο πρόσωπο στην εγχώρια ποπ.


Αν και στα 17 της, πριν ακόμη τελειώσει το λύκειο, είχε εμφανιστεί στον δεύτερο κύκλο του «The Voice of Greece», η σημερινή της εικόνα είναι εντελώς αλλαγμένη σε σχέση με εκείνη την εποχή. Δύσκολα την αναγνωρίζεις στα βιντεάκια που υπάρχουν στο YouTube. Τότε τραγούδαγε γνωστά έντεχνα κομμάτια και είχε καταφέρει να εντυπωσιάσει την κριτική επιτροπή. Τίποτα, όμως, δεν προμήνυε ότι πέντε χρόνια μετά θα άλλαζε εντελώς στυλ.

Αν σε κάποιον δημιουργήσει συναισθήματα αυτό που έγραψα, τότε του έχει μιλήσει ήδη η μουσική μου, ακόμη και εάν αυτός ο κάποιος δεν κατάλαβε τους στίχους μου.


Όταν τη ρωτάω αν ισχύει όντως η συγκεκριμένη πληροφορία, μιλάει ακομπλεξάριστα για την εμπειρία της στo γνωστό talent show, που μάλλον της άφησε θετικές εντυπώσεις. «Όπως συνηθίζω να λέω, οι εμπειρίες είναι σημαντικές, από αυτές μαθαίνουμε. Γνώρισα πολλούς ανθρώπους που μου έδωσαν συμβουλές και έμαθα πολλά πράγματα. Μέσα από τα ριάλιτι θα σε μάθει κόσμος, αλλά την καριέρα, αν τη χτίσεις, θα τη χτίσεις μόνος σου».

 

Daphne Lawrence - Lonely 


Με τη μουσική ξεκίνησε να ασχολείται στα 5 της, κάνοντας μαθήματα πιάνου. «Ωστόσο, δεν είμαι σίγουρη πότε ακριβώς συνειδητοποίησα ότι με αυτό θέλω να ασχοληθώ στη ζωή μου» αναφέρει. «Απλώς, όσο πέρναγε ο καιρός, τόσο σιγουρευόμουν και τόσο ερωτευόμουν διαφορετικές πτυχές της».

Τα ακούσματά της είναι αρκετά μακριά από τα τραγούδια που ερμήνευε στο «Voice». «Μεγαλώνοντας, θυμάμαι να προσπαθώ να καταλάβω τους στίχους και τη μουσική πολλών κομματιών των Panic! At The Disco και να βελτιώνω το λεξιλόγιο των δικών μου κομματιών. Από θέμα ερμηνείας, για πολύ καιρό προσπαθούσα να μιμηθώ πολλούς καλλιτέχνες, όπως η Christina Aguilera, προκειμένου να καταλάβω πώς χρησιμοποιούν όλο τους το σώμα για να ακούγεται η φωνή τους όπως ακούγεται. Αυτό με επηρέασε σίγουρα πολύ, ακόμα και σε θέμα προφοράς».

Όσον αφορά τη μουσική, προσπαθεί να μην περιορίζεται σε ένα είδος, προτιμάει την ποπ «με πολλές επιρροές από ποικίλα είδη», κάτι που φαίνεται και από το πρώτο δείγμα δουλειάς της. Και δείχνει απόλυτα συνειδητοποιημένη ως προς το τι σημαίνει επιτυχία σήμερα, όπως και με τη σύγχρονη αισθητική – αξιοσημείωτα είναι τα virtual visuals του «Lonely», που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από ανάλογες δουλειές στο εξωτερικό.

— Πόσο βοηθούν τα social media έναν μουσικό σήμερα;

Πάρα πολύ. Θεωρώ ότι επιταχύνεται η επικοινωνία του καλλιτέχνη με τον κόσμο και αυτό αποδείχτηκε και τώρα, με την καραντίνα. Μέσα από τα social media θα τον μάθει ο κόσμος, θα δει τι εκπροσωπεί και τι είναι. Από την άλλη, και ο ίδιος γνωρίζει ανθρώπους που ακούνε τη μουσική του, ανθρώπους διαφορετικούς, που, όσο άγνωστοι και να είναι, μέσω της μουσικής γνωρίζονται. Είναι μαγικό να γνωρίζεις ανθρώπους που εκτιμούν αυτό που κάνεις.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

I make these high heels work... Thank u @billroxenos for the amazing choreography🔥 #daplawr #lonely #dancing #dance #instadaily #highheels

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Daphne Lawrence (@daplawr) στις


— Ποιο είναι το πιο δύσκολο που αντιμετωπίζεις ως γυναίκα μουσικός σήμερα;

Θα έλεγα ότι το πιο δύσκολο μέρος όλου αυτού είναι το άγχος μου, λόγω της σεξουαλικοποίησης του σώματος. Πολλές φορές αυτό που εγώ θεωρώ απλώς σώμα, έναν τρόπο έκφρασης, κάποιος άλλος ‒πάντα κακοπροαίρετος‒ δεν θα το δει έτσι. Γενικότερα,όμως, έχω τόσο καλούς συνεργάτες, που ξέρω ότι θα με στηρίξουν, οπότε, όποια δυσκολία και να έρχεται, αντιμετωπίζεται.


— Γράφεις και σε ελληνικό στίχο;

Γράφω ελληνικά κομμάτια. Άλλωστε, είναι η γλώσσα που μιλάω όλη μου τη ζωή, οπότε σε αυτήν ξεκίνησα να γράφω. Όταν γράφω, γράφω σε όποια γλώσσα νιώσω πιο άνετα εκείνη τη στιγμή. Αν σε κάποιον δημιουργήσει συναισθήματα αυτό που έγραψα, τότε του έχει μιλήσει ήδη η μουσική μου, ακόμη και εάν αυτός ο κάποιος δεν κατάλαβε τους στίχους μου.


— Τι πιστεύεις ότι λείπει από την ελληνική μουσική σκηνή;

Δεν είναι ότι λείπει κάτι, είναι ότι πολλές φορές δεν αναδεικνύονται αυτά που ήδη υπάρχουν. Αυτό που θέλω να πω είναι πως ενώ υπάρχει φαντασία και διαφορετικότητα, αρκετές φορές η αποφυγή του ρίσκου καταλήγει να περιορίζει τη δημιουργικότητα, έτσι έχουμε αυτό που λέμε «τα ίδια και τα ίδια».

5 χρόνια μετά το «The Voice» η Daphne Lawrence έχει αλλάξει εντελώς μουσικό στυλ Facebook Twitter
Πολλές φορές αυτό που εγώ θεωρώ απλώς σώμα, έναν τρόπο έκφρασης, κάποιος άλλος ‒πάντα κακοπροαίρετος‒ δεν θα το δει έτσι.

— Πώς βίωσες την καραντίνα αυτές τις ημέρες;

Η αλήθεια είναι ότι έκανα πολλά και διαφορετικά πράγματα. Ασχολήθηκα περισσότερο με το σπίτι, αλλά και μ' εμένα. Έγραψα πολλή μουσική και είδα πολλές σειρές και ταινίες. Σίγουρα, κάποιες φορές, δεδομένης της κατάστασης, επηρεαζόμουν και δεν ήμουν καλά, ωστόσο προσπάθησα να περνάω εποικοδομητικά τις μέρες μου.

— Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σου φόβος;

Νομίζω, η μοναξιά. Θέλω να επικοινωνώ με τους ανθρώπους και όχι να απομονώνομαι. Σίγουρα μου αρέσει να κάθομαι σπίτι και να ηρεμώ, αλλά η μοναξιά δεν έχει σχέση με την ηρεμία. Δεν σε αφήνει να ηρεμήσεις, τουλάχιστον όχι εμένα.


— Τι σχεδιάζεις για το μέλλον;

Πολλή μουσική. Ετοιμάζω ήδη νέα κομμάτια και πολύ σύντομα θα έρθει και ένα από αυτά. Be aware, γιατί είμαστε μόνο στη αρχή.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Chromatica»: Η επιστροφή της Lady Gaga με το πιο γκαντέμικο άλμπουμ των τελευταίων ετών

Μουσική / «Chromatica»: Η επιστροφή της Lady Gaga με το πιο γκαντέμικο άλμπουμ των τελευταίων ετών

Έχοντας χτυπηθεί από μια σειρά από ατυχείς συγκυρίες, το πολυαναμενόμενο έκτο άλμπουμ της Lady Gaga διχάζει, προδίδοντας την αναποφασιστικότητά της και αποτυγχάνοντας να εκφράσει την εποχή του.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT
Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Daily / Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Τα δώδεκα επεισόδια της ομώνυμης σειράς βρίσκονται στο Ertflix, η παρακολούθηση της σειράς όμως υπονομεύεται συχνά από την συμβατική και στεγνή προσέγγιση, και η στημένη παρουσία της Χάρις Αλεξίου στο ρόλο της παρουσιάστριας-αφηγήτριας δεν βοηθάει.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πολυαγαπημένη μου Βίβιαν»: Στο φως η επιστολή που έγραψε ο Μάλκολμ ΜακΛάρεν στην Βίβιαν Γουέστγουντ λίγο πριν τον θάνατό του

Μουσική / Η επιστολή μεταμέλειας του Μάλκολμ ΜακΛάρεν προς τη Βίβιαν Γουέστγουντ, λίγο πριν τον θάνατό του

Τα αποκαλυπτήρια μιας επιστολής γεμάτης μετάνοια αλλά και πικρία, την οποία έγραψε –αλλά δεν έστειλε ποτέ– ο διαβόητος μάνατζερ των Sex Pistols προς την πρώην σύντροφο και συνοδοιπόρο του.
THE LIFO TEAM
APON: «Δεν είναι θέμα συγκυριών, είναι θέμα αξίας το αν θα ξεχωρίσεις μέσα στο χάος της σημερινής μουσικής»

Μουσική / APON: «Όταν πήγα να δειγματίσω τα πρώτα μου τραγούδια, γελάγανε»

Η πρωτοφανής επιτυχία ενός νεαρού τραγουδοποιού που με το πρώτο άλμπουμ του προκαλεί πανδαιμόνιο στο ραδιόφωνο και στις μουσικές πλατφόρμες, ενώνοντας μουσικά ένα ετερόκλητο κοινό κάθε ηλικίας.
M. HULOT
H βαθιά υπνωτική ενέργεια του DJ Nobu

Μουσική / H βαθιά υπνωτική ενέργεια του DJ Nobu

Κάθε σετ του είναι μια κατάδυση, μια αργή πτώση σε υποσυνείδητα μοτίβα, σε αχαρτογράφητους ήχους, σε σκοτεινούς διαδρόμους που παραπέμπουν περισσότερο σε τελετουργία παρά σε πάρτι. Ένας από τους σημαντικότερους DJ's της εποχής μας έρχεται στην Αθήνα για ένα βράδι.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Χελμός

Μουσική / Χελμός: 30 στιγμές από το πιο «ψηλό» φεστιβάλ του καλοκαιριού

Στημένο στα 1.700 μέτρα, το 3ο Helmos Mountain Festival υποδέχτηκε μερικά από τα πιο αγαπημένα ονόματα της εγχώριας σκηνής, σε ένα τριήμερο που συνδύασε μουσική, φύση και κορυφές - κυριολεκτικά και μεταφορικά.
LIFO NEWSROOM
Μυρτώ Βασιλείου: «Μου έχουν πει υποτιμητικά "πες κανένα λαϊκό, αυτό τραβάει"»

Μουσική / Μυρτώ Βασιλείου: «Μου έχουν πει υποτιμητικά "πες κανένα λαϊκό, αυτό τραβάει"»

Η νέα φωνή της ελληνικής μουσικής είναι, όπως λέει, «λίγο καθαρίστρια, λίγο ιδιωτική υπάλληλος, λίγο τραγουδίστρια». Μόλις έκλεισε τα τριάντα, ετοιμάζεται να ανέβει ξανά στη σκηνή με τη Νατάσσα Μποφίλιου και δείχνει πως έχει πολλά να προσφέρει.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ