Η σχεδιαστική φιλοσοφία της φιλοξενίας στο ταξίδι

Η σχεδιαστική φιλοσοφία της φιλοξενίας στο ταξίδι Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Aegean Airlines
0



ΣΤΗΝ AEGEAN
, διανύοντας την τρίτη δεκαετία επιτυχημένης πορείας, έχουμε περάσει σε μια νέα εποχή. Πλέον τολμάμε να οραματιζόμαστε την ανάδειξή της από έναν τοπικό ήρωα σε ένα διεθνώς αναγνωρισμένο brand με πλατφόρμα τα νέα υπερσύγχρονα αεροσκάφη Airbus ΝΕΟ Α320/Α321 και ένα φιλόδοξο πλάνο δημιουργίας νέων υπηρεσιών που έχουν πάντα στο κέντρο τους επιβάτες μας. Και, φυσικά, με την ανανεωμένη εικόνα που παρουσιάζει η νέα εταιρική μας ταυτότητα. Μια εικόνα που αποπνέει ελληνικότητα, φιλοξενία, αξιοπιστία αλλά και τη νέα δυναμική της AEGEAN και της Ελλάδας. 

Αυτή η ελληνική μας ταυτότητα αποτελεί όχημα για την εξέλιξή μας σε έναν διευρυμένο ρόλο που δεν περιορίζεται από σύνορα ή στερεότυπα. Είμαστε Έλληνες με τρόπο που δεν αφορά μόνο τους Έλληνες ή μόνο τους ξένους επισκέπτες μας και αυτό επιδιώκουμε να αποτυπώνεται στην εικόνα μας. 

Μια εικόνα που πρόσφατα άλλαξε, αναθεωρήθηκε, αναβαθμίστηκε αισθητικά και τελικά ξαναγεννήθηκε μέσα από μια διεργασία ανανέωσης που διήρκεσε μήνες, αλλά θεωρούμε ότι αισθητικά μάς δικαίωσε, καθώς όχι μόνο καταφέρνει να αποτυπώσει το όραμά μας για τη νέα εποχή της AEGEAN αλλά και γιατί αγκαλιάστηκε από την πρώτη στιγμή από το κοινό μας, την αισθητική του οποίου εκτιμούμε βαθιά. Άλλωστε, κρυφή φιλοδοξία μας ήταν από την πρώτη στιγμή η σχεδιαστική φιλοσοφία της νέας εταιρικής μας εικόνας να αποτελέσει συνώνυμο της φιλοσοφίας της φιλοξενίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. 

Το νέο μας business lounge στην εκτός Schengen περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας είναι το σύμβολο της νέας εποχής μας, μιας δυναμικής και βιώσιμης νέας εποχής για την AEGEAN και την Ελλάδα. Μιας εποχής που παντρεύει τον δυναμισμό και την εξέλιξή μας με την κληρονομιά και το μοναδικό ελληνικό μας πνεύμα.

Η καμπίνα αλλά και η εξωτερική όψη των νέων αεροσκαφών μας, τα νέα μας lounges, τα υλικά εξυπηρέτησης που χρησιμοποιούμε στις πτήσεις μας, το οπτικό αλλά και συνολικά αισθητικό ερέθισμα που προτείνουμε στους επιβάτες μας ακολουθώντας τη νέα εταιρική μας εικόνα εκφράζει τη βαθιά και πηγαία κουλτούρα φιλοξενίας, φροντίδας και εγγύτητας που χαρακτηρίζει την AEGEAN από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της.  Άλλωστε, το ελληνικό πνεύμα και οι αξίες μας, η ελληνική αισθητική μας, λειτουργούν ως πυξίδα για το branding, το προϊόν, την εμπειρία, τους ανθρώπους.

Το νέο μας Business Lounge, 1.250 τ.μ. στην εκτός Schengen περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας, όπως και το νέο business lounge στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης που δημιουργήθηκε λίγους μήνες νωρίτερα, αποτελούν την πλέον πρόσφατη έκφραση της προσήλωσής μας σε όλα τα παραπάνω και την αφοσίωση στις αξίες που πρεσβεύουμε. 

Επιδίωξή μας ήταν να διαμορφωθεί ένα αρχιτεκτονικό αφήγημα πλήρως ενταγμένο στο περιβάλλον του αεροδρομίου αλλά και του αεροσκάφους –καθώς λειτουργεί ως φυσική προέκταση του χώρου–, το οποίο θα δημιουργεί μια ολοκληρωμένη και ξεχωριστή χωρική εμπειρία στον επιβάτη, οπτικοποιώντας την ίδια τη φιλοξενία και την ταξιδιωτική εμπειρία της AEGΕAN.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία της φιλοξενίας στο ταξίδι Facebook Twitter
Παρά την επιβλητική εικόνα και το μεγάλο μέγεθός του, έχουμε φροντίσει ώστε το νέο business lounge να είναι ζεστό και φιλικό και να αποπνέει φιλοξενία και την ίδια αίσθηση οικειότητας που εισπράττουν οι επιβάτες μας στο αεροπλάνο.

Εμπνευσμένο από τη λιτή παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Ελλάδας, ενσωματώνει στον σχεδιασμό του την τεχνολογία αιχμής του αεροπλάνου. Παράλληλα, η προνομιακή θέση του στον τρίτο όροφο της νέας πτέρυγας του αεροδρομίου προσφέρει συγκλονιστική θέα στους διαδρόμους προσγείωσης και απογείωσης και άπλετο φυσικό φως. 

Όπως δήλωσε πρόσφατα το σχεδιαστικό δίδυμο Δημήτρης και Κωνσταντίνος Καραμπατάκης του διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικού γραφείου K-studio, με το οποίο συνεργαστήκαμε και για τα δύο lounges, o σχεδιασμός τους στηρίχθηκε σε τρεις πυλώνες-πηγές έμπνευσης. «Αφενός, έχουμε την παραδοσιακή, νησιωτική αρχιτεκτονική με τις ροϊκές γεωμετρίες, τις καμπύλες ακμές και το μπλε της ελληνικής θάλασσας. Αφετέρου, ο δυναμισμός των νέων αεροσκαφών της AEGEAN και των χώρων τους, με τους οποίους προσπαθήσαμε να συντονιστούμε, αντλώντας σχήματα, υλικά και υφές, έφερε τη διάσταση της τεχνολογίας αιχμής στο δικό μας σχέδιο με υλικά όπως το τζάμι, το ανοδιωμένο inox και ένα ανάγλυφο ταβάνι που κρύβει τις υψηλές μηχανολογικές απαιτήσεις ενός lounge. Αφορμή υπήρξε και η νέα εταιρική ταυτότητα της AEGEAN, που αποτέλεσε ισχυρή αφετηρία, ώστε να αποτυπώσουμε στον χώρο και την επίπλωση το νέο πρόσωπο της εταιρείας». Για εμάς, αυτή η φράση των συνεργατών μας αποτυπώνει όχι μόνο τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των lounges αλλά και την ευρύτερη σχεδιαστική φιλοσοφία που θέλουμε να διαπνέει τους χώρους που διαμορφώνουμε για τους επιβάτες μας. 

Ωστόσο, παρά την επιβλητική εικόνα και το μεγάλο μέγεθός του, έχουμε φροντίσει ώστε το νέο business lounge να είναι ζεστό και φιλικό και να αποπνέει φιλοξενία και την ίδια αίσθηση οικειότητας που εισπράττουν οι επιβάτες μας στο αεροπλάνο. Οι χώροι είναι διακριτά χωρισμένοι σε περιοχές που μπορούν να ικανοποιήσουν όλες τις διαφορετικές ανάγκες των επισκεπτών μας. Η κεντρική αίθουσα, το media lounge, τα recliners στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο για περισσότερη ιδιωτικότητα και χαλάρωση, τα privée meeting rooms, τα δύο coffee stations καθώς και το μεγάλο εστιατόριο, σε συνδυασμό με το wine bar, δημιουργούν νέα και διαφορετικά σημεία συνάντησης, προσφέροντας πολλές επιλογές σε κάθε επιβάτη. Φυσικά, υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στο ίντερνετ και φόρτισης των ηλεκτρονικών συσκευών σε όλα τα σημεία. 

Επιπλέον, δεδομένου ότι ένα μεγάλο ποσοστό των επιβατών μας είναι επισκέπτες από άλλες χώρες και ταυτόχρονα εμείς, ως μέλος της Star Alliance, υποδεχόμαστε στο lounge μας επιβάτες και άλλων αεροπορικών εταιρειών που ανήκουν στη «συμμαχία», επιδιώκουμε η παραμονή στο lounge μας να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα προβολής της ελληνικότητας. Οι γεύσεις και οι επιλογές ζεστών και κρύων εδεσμάτων εκπέμπουν σπιτική φροντίδα και προέρχονται κατά βάση από εκλεκτούς Έλληνες παραγωγούς. Ταυτόχρονα, το wine bar προσφέρει ετικέτες κρασιών από διαφορετικό οινοποιείο κάθε φορά, προκειμένου να γνωρίσουν, τόσο οι Έλληνες όσο και οι ξένοι επισκέπτες, τους οινικούς θησαυρούς της χώρας.

Το νέο μας business lounge στην εκτός Schengen περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας είναι το σύμβολο της νέας εποχής μας, μιας δυναμικής και βιώσιμης νέας εποχής για την AEGEAN και την Ελλάδα. Μιας εποχής που παντρεύει τον δυναμισμό και την εξέλιξή μας με την κληρονομιά και το μοναδικό ελληνικό μας πνεύμα.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε φιλοξενία σε έναν χώρο που τιμά και σέβεται τον επισκέπτη και που μας κάνει πραγματικά υπερήφανους. Και, βεβαίως, παραμένουμε πιστοί και προσηλωμένοι στον στόχο μας να εξελίσσουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας και να βελτιώνουμε την εμπειρία των επιβατών μας. 

H ειδική έκδοση Architecture Design Map: The Leisure Architecture Issue δωρεάν στο σπίτι σας με ένα κλικ.

 
Θέματα
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ADM3/22: THE LEISURE ARCHITECTURE ISSUE

ADM3/22: THE LEISURE ARCHITECTURE ISSUE

Η νέα συνεργασία της LiFO με το archisearch.gr και την Design Ambassador παρουσιάζει τις καινούργιες τάσεις στον χώρο του design, της αρχιτεκτονικής, του real estate και του hospitality, ενημερώνει για την εξέλιξη των σημαντικών έργων ανάπτυξης και μας συστήνει μερικούς από τους πιο επιδραστικούς και αξιόλογους αρχιτέκτονες. Με την έκδοση The Leisure Architecture Issue χαρτογραφούμε το νέο τοπίο στον τουρισμό και την ανάπτυξη, υπό το πρίσμα της καλής ζωής, του τόπου, της επιχειρηματικότητας, του οράματος των thought leaders, αλλά και των επιχειρηματιών που πρωταγωνιστούν με έργα, ιδέες, καινοτόμες προτάσεις και στρατηγικές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έγκλημα στο Κολωνάκι: Ποιος σκότωσε την 68χρονη πωλήτρια στη Βουκουρεστίου;

Αληθινά εγκλήματα / Έγκλημα στο Κολωνάκι: Ποιος σκότωσε την 68χρονη πωλήτρια στη Βουκουρεστίου;

Ο δημοσιογράφος Νίκος Τσέφλιος ερευνά και αφηγείται τη δολοφονία μιας 68χρονης πωλήτριας που αναστάτωσε, το καλοκαίρι του 1978, τους καταστηματάρχες στο κέντρο της Αθήνας.
ΝΙΚΟΣ ΤΣΕΦΛΙΟΣ
Χώρα, Γρόττα, Μητρόπολη: Πώς ένα λιμάνι έγραψε την ιστορία της Νάξου

Ιστορία μιας πόλης / Η Νάξος ήταν πάντα εκεί, από την αρχή της Ιστορίας

Τι αποκαλύπτουν τα εργαστήρια κεραμικής, τα αρχαία λιμάνια, οι τόποι λατρείας και οι ταφές για μια κοινότητα που εξελισσόταν καθώς έβλεπε τον κόσμο να ανοίγεται γύρω της; Η αρχαιολόγος Ξένια Χαραλαμπίδου «διαβάζει» τα υλικά ίχνη που εξηγούν πώς διαμορφώθηκε η ταυτότητα της αρχαίας Νάξου μέσα από πίθους, αγγεία, χώρους συμποσίων και ταφές, ξεδιπλώνοντας την πορεία μιας κοινότητας μέσα από τη λατρεία, την καθημερινότητα και τις σχέσεις της με τον υπόλοιπο κόσμο.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
Η νοηματική γλώσσα μπαίνει στην εξυπηρέτηση των πολιτών

Ζούμε, ρε! / Η νοηματική γλώσσα μπαίνει στην εξυπηρέτηση των πολιτών

Μια νέα δυνατότητα στο 1555.gov.gr επιτρέπει σε κωφούς και βαρήκοους πολίτες να εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα — κάνοντας την επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες πιο ανθρώπινη και πιο προσβάσιμη.
ΧΡΥΣΕΛΛΑ ΛΑΓΑΡΙΑ - ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΣΑΤΣΟΣ
Θάλεια Ματίκα: «Η τηλεόραση έχει αλλάξει πολύ προς το χειρότερο σήμερα»

ΟΙ ΑΛΛΟΙ / Θάλεια Ματίκα: «Παίζω σχεδόν πάντα μια δυναμική γυναίκα που αγαπά έναν άντρα ολοκληρωτικά»

Η Θάλεια Ματίκα μιλά για τη διαδρομή της σε θέατρο και τηλεόραση, την εξέλιξη του χώρου, τις δυσκολίες, το #MeToo, τη συνεργασία με τον σύζυγό της Τάσο Ιορδανίδη και το άγχος του επόμενου βήματος.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μπορεί το ΑΙ να αναστήσει τους νεκρούς μας;

Άκου την επιστήμη / Μπορεί το ΑΙ να αναστήσει τους νεκρούς μας;

Υπάρχει, τελικά, δικαίωμα σε έναν αξιοπρεπή θάνατο; Μπορούμε να δημιουργήσουμε «ψηφιακούς κλώνους» ανθρώπων που δεν βρίσκονται πια στη ζωή; Και πόσο έτοιμη είναι η κοινωνία να διαχειριστεί τις τεράστιες τεχνολογικές και ηθικές προκλήσεις που ανοίγονται μπροστά μας; Ο καθηγητής Εφαρμοσμένης Ηθικής και Βιοηθικής στο ΕΚΠΑ, Ευάγγελος Πρωτοπαπαδάκης, δίνει τις απαντήσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Περνάνε οι COP, αλλά οι πάγοι συνεχίζουν να λιώνουν

H κατάσταση των πραγμάτων / Περνάνε οι COP, αλλά οι πάγοι συνεχίζουν να λιώνουν

Η Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα (COP30) ολοκληρώθηκε χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα, αφήνοντας για άλλη μια φορά κρίσιμα ζητήματα ανοιχτά. Τι σημαίνει αυτό για την Ελλάδα και τη διεθνή στρατηγική απέναντι στην κλιματική κρίση; Η Εμμανουέλα Δούση, καθηγήτρια Διεθνών Θεσμών στο ΕΚΠΑ και κάτοχος της Έδρας UNESCO για την Κλιματική Διπλωματία, αναλύει όσα πέτυχε –και όσα δεν κατάφερε– η φετινή διάσκεψη.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Απαγωγή Κυπριωτάκη: Αδίστακτοι για 154.000 ευρώ

Αληθινά εγκλήματα / Απαγωγή Κυπριωτάκη: Αδίστακτοι για 154.000 ευρώ

Ο δημοσιογράφος Νίκος Τσέφλιος ερευνά και αφηγείται την απαγωγή του 50χρονου επιχειρηματία Γιάννη Κυπριωτάκη, που προκάλεσε οργή στην κοινωνία της Κρήτης εξαιτίας της αγριότητας των δραστών.
ΝΙΚΟΣ ΤΣΕΦΛΙΟΣ
Η Λουκία Μιχαλοπούλου διαβάζει το ποίημα «Daddy» της Σίλβια Πλαθ

Lifo Videos / «Daddy»: Η Λουκία Μιχαλοπούλου διαβάζει το ποίημα της Σίλβια Πλαθ

Γράφτηκε το 1962 και θεωρείται έκτοτε, ορόσημο της εξομολογητικής ποίησης. Στο ποίημα, η Πλαθ παρουσιάζεται να «σκοτώνει» τον πατέρα της, για να μπορέσει να απελευθερωθεί και να προχωρήσει στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πώς με διέλυσαν στο squash και η υπαρξιακή κρίση του 2025

LiFO Vidcasts / Πώς με διέλυσαν στο squash και η υπαρξιακή κρίση του 2025

«Άλλο ένα podcast 3.0», άλλο ένα επεισόδιο όπου ο Θωμάς Ζάμπρας χάνει ντροπιαστικά σε ένα άθλημα που δεν ξέρει καν αν θεωρείται άθλημα, εξηγεί γιατί το 2025 δεν γίνεται να μην έχεις υπαρξιακό meltdown και βρίσκει το θετικό μέσα στο απόλυτο σκοτάδι μαζί με το καλύτερο τυρί στον κόσμο.
ΘΩΜΑΣ ΖΑΜΠΡΑΣ
«Όταν κέρδισα το “Voice” μού είπαν ότι είμαι πολύ χοντρός για την ηλικία μου»

ΟΙ ΑΛΛΟΙ / «Όταν κέρδισα το “Voice” μού έλεγαν ότι είμαι πολύ χοντρός»

Ξεκίνησε από ένα μικρό χωριό της Κύπρου και δεν άφησε τίποτα να σταθεί εμπόδιο στο δρόμο του. Ο τραγουδιστής Γιάννης Μαργάρης μιλά για το bullying, τη σεξουαλικότητα, την απώλεια, την αποδοχή και το «δώρο» που έκανε στον εαυτό του να χάσει 70 κιλά.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τι τραβάει μια μεσίτρια για να σου βρει το σπίτι που θες στην πόλη που δεν έμεινε τίποτα

Ψυχή & Σώμα / Τι τραβάει μια μεσίτρια για να σου βρει σπίτι σε μια πόλη που δεν έμεινε τίποτα

Από μαγικά διαμερίσματα που δεν θέλεις να εγκαταλείψεις ποτέ, μέχρι σπίτια που… καλύτερα να μη μάθεις τι κρύβουν. Όλα τα έχει δει η Αρετή Zώρου, ή αλλιώς το «Κορίτσι για σπίτι», όπως συστήνεται στο Instagram.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ