Η σχεδιαστική φιλοσοφία της φιλοξενίας στο ταξίδι

Η σχεδιαστική φιλοσοφία της φιλοξενίας στο ταξίδι Facebook Twitter
Φωτ.: Courtesy of Aegean Airlines
0



ΣΤΗΝ AEGEAN
, διανύοντας την τρίτη δεκαετία επιτυχημένης πορείας, έχουμε περάσει σε μια νέα εποχή. Πλέον τολμάμε να οραματιζόμαστε την ανάδειξή της από έναν τοπικό ήρωα σε ένα διεθνώς αναγνωρισμένο brand με πλατφόρμα τα νέα υπερσύγχρονα αεροσκάφη Airbus ΝΕΟ Α320/Α321 και ένα φιλόδοξο πλάνο δημιουργίας νέων υπηρεσιών που έχουν πάντα στο κέντρο τους επιβάτες μας. Και, φυσικά, με την ανανεωμένη εικόνα που παρουσιάζει η νέα εταιρική μας ταυτότητα. Μια εικόνα που αποπνέει ελληνικότητα, φιλοξενία, αξιοπιστία αλλά και τη νέα δυναμική της AEGEAN και της Ελλάδας. 

Αυτή η ελληνική μας ταυτότητα αποτελεί όχημα για την εξέλιξή μας σε έναν διευρυμένο ρόλο που δεν περιορίζεται από σύνορα ή στερεότυπα. Είμαστε Έλληνες με τρόπο που δεν αφορά μόνο τους Έλληνες ή μόνο τους ξένους επισκέπτες μας και αυτό επιδιώκουμε να αποτυπώνεται στην εικόνα μας. 

Μια εικόνα που πρόσφατα άλλαξε, αναθεωρήθηκε, αναβαθμίστηκε αισθητικά και τελικά ξαναγεννήθηκε μέσα από μια διεργασία ανανέωσης που διήρκεσε μήνες, αλλά θεωρούμε ότι αισθητικά μάς δικαίωσε, καθώς όχι μόνο καταφέρνει να αποτυπώσει το όραμά μας για τη νέα εποχή της AEGEAN αλλά και γιατί αγκαλιάστηκε από την πρώτη στιγμή από το κοινό μας, την αισθητική του οποίου εκτιμούμε βαθιά. Άλλωστε, κρυφή φιλοδοξία μας ήταν από την πρώτη στιγμή η σχεδιαστική φιλοσοφία της νέας εταιρικής μας εικόνας να αποτελέσει συνώνυμο της φιλοσοφίας της φιλοξενίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. 

Το νέο μας business lounge στην εκτός Schengen περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας είναι το σύμβολο της νέας εποχής μας, μιας δυναμικής και βιώσιμης νέας εποχής για την AEGEAN και την Ελλάδα. Μιας εποχής που παντρεύει τον δυναμισμό και την εξέλιξή μας με την κληρονομιά και το μοναδικό ελληνικό μας πνεύμα.

Η καμπίνα αλλά και η εξωτερική όψη των νέων αεροσκαφών μας, τα νέα μας lounges, τα υλικά εξυπηρέτησης που χρησιμοποιούμε στις πτήσεις μας, το οπτικό αλλά και συνολικά αισθητικό ερέθισμα που προτείνουμε στους επιβάτες μας ακολουθώντας τη νέα εταιρική μας εικόνα εκφράζει τη βαθιά και πηγαία κουλτούρα φιλοξενίας, φροντίδας και εγγύτητας που χαρακτηρίζει την AEGEAN από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της.  Άλλωστε, το ελληνικό πνεύμα και οι αξίες μας, η ελληνική αισθητική μας, λειτουργούν ως πυξίδα για το branding, το προϊόν, την εμπειρία, τους ανθρώπους.

Το νέο μας Business Lounge, 1.250 τ.μ. στην εκτός Schengen περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας, όπως και το νέο business lounge στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης που δημιουργήθηκε λίγους μήνες νωρίτερα, αποτελούν την πλέον πρόσφατη έκφραση της προσήλωσής μας σε όλα τα παραπάνω και την αφοσίωση στις αξίες που πρεσβεύουμε. 

Επιδίωξή μας ήταν να διαμορφωθεί ένα αρχιτεκτονικό αφήγημα πλήρως ενταγμένο στο περιβάλλον του αεροδρομίου αλλά και του αεροσκάφους –καθώς λειτουργεί ως φυσική προέκταση του χώρου–, το οποίο θα δημιουργεί μια ολοκληρωμένη και ξεχωριστή χωρική εμπειρία στον επιβάτη, οπτικοποιώντας την ίδια τη φιλοξενία και την ταξιδιωτική εμπειρία της AEGΕAN.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία της φιλοξενίας στο ταξίδι Facebook Twitter
Παρά την επιβλητική εικόνα και το μεγάλο μέγεθός του, έχουμε φροντίσει ώστε το νέο business lounge να είναι ζεστό και φιλικό και να αποπνέει φιλοξενία και την ίδια αίσθηση οικειότητας που εισπράττουν οι επιβάτες μας στο αεροπλάνο.

Εμπνευσμένο από τη λιτή παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Ελλάδας, ενσωματώνει στον σχεδιασμό του την τεχνολογία αιχμής του αεροπλάνου. Παράλληλα, η προνομιακή θέση του στον τρίτο όροφο της νέας πτέρυγας του αεροδρομίου προσφέρει συγκλονιστική θέα στους διαδρόμους προσγείωσης και απογείωσης και άπλετο φυσικό φως. 

Όπως δήλωσε πρόσφατα το σχεδιαστικό δίδυμο Δημήτρης και Κωνσταντίνος Καραμπατάκης του διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικού γραφείου K-studio, με το οποίο συνεργαστήκαμε και για τα δύο lounges, o σχεδιασμός τους στηρίχθηκε σε τρεις πυλώνες-πηγές έμπνευσης. «Αφενός, έχουμε την παραδοσιακή, νησιωτική αρχιτεκτονική με τις ροϊκές γεωμετρίες, τις καμπύλες ακμές και το μπλε της ελληνικής θάλασσας. Αφετέρου, ο δυναμισμός των νέων αεροσκαφών της AEGEAN και των χώρων τους, με τους οποίους προσπαθήσαμε να συντονιστούμε, αντλώντας σχήματα, υλικά και υφές, έφερε τη διάσταση της τεχνολογίας αιχμής στο δικό μας σχέδιο με υλικά όπως το τζάμι, το ανοδιωμένο inox και ένα ανάγλυφο ταβάνι που κρύβει τις υψηλές μηχανολογικές απαιτήσεις ενός lounge. Αφορμή υπήρξε και η νέα εταιρική ταυτότητα της AEGEAN, που αποτέλεσε ισχυρή αφετηρία, ώστε να αποτυπώσουμε στον χώρο και την επίπλωση το νέο πρόσωπο της εταιρείας». Για εμάς, αυτή η φράση των συνεργατών μας αποτυπώνει όχι μόνο τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των lounges αλλά και την ευρύτερη σχεδιαστική φιλοσοφία που θέλουμε να διαπνέει τους χώρους που διαμορφώνουμε για τους επιβάτες μας. 

Ωστόσο, παρά την επιβλητική εικόνα και το μεγάλο μέγεθός του, έχουμε φροντίσει ώστε το νέο business lounge να είναι ζεστό και φιλικό και να αποπνέει φιλοξενία και την ίδια αίσθηση οικειότητας που εισπράττουν οι επιβάτες μας στο αεροπλάνο. Οι χώροι είναι διακριτά χωρισμένοι σε περιοχές που μπορούν να ικανοποιήσουν όλες τις διαφορετικές ανάγκες των επισκεπτών μας. Η κεντρική αίθουσα, το media lounge, τα recliners στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο για περισσότερη ιδιωτικότητα και χαλάρωση, τα privée meeting rooms, τα δύο coffee stations καθώς και το μεγάλο εστιατόριο, σε συνδυασμό με το wine bar, δημιουργούν νέα και διαφορετικά σημεία συνάντησης, προσφέροντας πολλές επιλογές σε κάθε επιβάτη. Φυσικά, υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στο ίντερνετ και φόρτισης των ηλεκτρονικών συσκευών σε όλα τα σημεία. 

Επιπλέον, δεδομένου ότι ένα μεγάλο ποσοστό των επιβατών μας είναι επισκέπτες από άλλες χώρες και ταυτόχρονα εμείς, ως μέλος της Star Alliance, υποδεχόμαστε στο lounge μας επιβάτες και άλλων αεροπορικών εταιρειών που ανήκουν στη «συμμαχία», επιδιώκουμε η παραμονή στο lounge μας να λειτουργήσει και ως πλατφόρμα προβολής της ελληνικότητας. Οι γεύσεις και οι επιλογές ζεστών και κρύων εδεσμάτων εκπέμπουν σπιτική φροντίδα και προέρχονται κατά βάση από εκλεκτούς Έλληνες παραγωγούς. Ταυτόχρονα, το wine bar προσφέρει ετικέτες κρασιών από διαφορετικό οινοποιείο κάθε φορά, προκειμένου να γνωρίσουν, τόσο οι Έλληνες όσο και οι ξένοι επισκέπτες, τους οινικούς θησαυρούς της χώρας.

Το νέο μας business lounge στην εκτός Schengen περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας είναι το σύμβολο της νέας εποχής μας, μιας δυναμικής και βιώσιμης νέας εποχής για την AEGEAN και την Ελλάδα. Μιας εποχής που παντρεύει τον δυναμισμό και την εξέλιξή μας με την κληρονομιά και το μοναδικό ελληνικό μας πνεύμα.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε φιλοξενία σε έναν χώρο που τιμά και σέβεται τον επισκέπτη και που μας κάνει πραγματικά υπερήφανους. Και, βεβαίως, παραμένουμε πιστοί και προσηλωμένοι στον στόχο μας να εξελίσσουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας και να βελτιώνουμε την εμπειρία των επιβατών μας. 

H ειδική έκδοση Architecture Design Map: The Leisure Architecture Issue δωρεάν στο σπίτι σας με ένα κλικ.

 
Θέματα
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ADM3/22: THE LEISURE ARCHITECTURE ISSUE

ADM3/22: THE LEISURE ARCHITECTURE ISSUE

Η νέα συνεργασία της LiFO με το archisearch.gr και την Design Ambassador παρουσιάζει τις καινούργιες τάσεις στον χώρο του design, της αρχιτεκτονικής, του real estate και του hospitality, ενημερώνει για την εξέλιξη των σημαντικών έργων ανάπτυξης και μας συστήνει μερικούς από τους πιο επιδραστικούς και αξιόλογους αρχιτέκτονες. Με την έκδοση The Leisure Architecture Issue χαρτογραφούμε το νέο τοπίο στον τουρισμό και την ανάπτυξη, υπό το πρίσμα της καλής ζωής, του τόπου, της επιχειρηματικότητας, του οράματος των thought leaders, αλλά και των επιχειρηματιών που πρωταγωνιστούν με έργα, ιδέες, καινοτόμες προτάσεις και στρατηγικές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεωργία Καλτσή: «Το πιο δύσκολο δεν είναι η αναπηρία αλλά η άγνοια»

Ζούμε, ρε! / Γεωργία Καλτσή: «Το πιο δύσκολο δεν είναι η αναπηρία αλλά η άγνοια»

Τι σημαίνει να ξαναμαθαίνεις τη ζωή από την αρχή; Η Γεωργία Καλτσή μιλά για το μεγαλύτερο μάθημα που πήρε ζώντας με κινητική αναπηρία, για τη δύναμη της ψυχολογίας, τον ρόλο του περιβάλλοντος και το δύσκολο, αλλά εφικτό, ταξίδι προς την αυτονομία.
ΧΡΥΣΕΛΛΑ ΛΑΓΑΡΙΑ | ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΣΑΤΣΟΣ
Η σκληρή αλήθεια για τα κάλαντα και τις ιστορίες τους, από το αρχείο της Δόμνας Σαμίου

Σκληρές Αλήθειες / Η σκληρή αλήθεια για τα κάλαντα και τις ιστορίες τους, από το αρχείο της Δόμνας Σαμίου

Ένα εορταστικό ηχητικό ντοκιμαντέρ του Άρη Δημοκίδη, στο οποίο ο πρόεδρος του ΚΣΔΜ «Δόμνα Σαμίου» Σωκράτης Σινόπουλος μάς συστήνει κάλαντα από όλη την Ελλάδα και διηγείται τις ιστορίες τους
ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
Δεν αξίζουν όλοι τα ίδια δώρα και εξεταστικές επιτροπές

Άλλο ένα podcast 3.0 / Δεν αξίζουν όλοι τα ίδια δώρα και εξεταστικές επιτροπές

Το τελευταίο «Άλλο ένα podcast 3.0» της χρονιάς έρχεται με τον Θωμά Ζάμπρα σε mode απολογισμού: δρόμοι γεμάτοι νεύρα, Χριστούγεννα γεμάτα άβολα δώρα, ένα ψυγείο που πέρασε στην αντεπίθεση και λίγη ελληνική επικαιρότητα για να κλείσει σωστά η χρονιά. Ό,τι πρέπει πριν πούμε «καλό 2026».
ΘΩΜΑΣ ΖΑΜΠΡΑΣ
Αργυρώ Κουτσού: «Δεν είναι οι κουζίνες ανδροκρατούμενες, όλος ο κόσμος είναι»

Lifo Videos / Αργυρώ Κουτσού: «Δεν είναι μόνο οι κουζίνες ανδροκρατούμενες, όλος ο κόσμος είναι»

Μια μαγείρισσα μιλά για τη σκληρότητα της κουζίνας, τη χαρά που ξεπερνά την κούραση, την ηθική στο φαγητό που επιβάλλει να μην πετιέται τίποτα και για το ότι το πρόβλημα δεν είναι αν τρως κρέας ή όχι αλλά πώς παράγεται αυτό που τρως.
THE LIFO TEAM
Ποια κτίρια στην Αθήνα μπορούν να γίνουν συνεταιριστικές κατοικίες;

H κατάσταση των πραγμάτων / Ποια κτίρια στην Αθήνα μπορούν να γίνουν συνεταιριστικές κατοικίες;

Μπορεί αυτή η λύση να αποτελέσει μια ρεαλιστική απάντηση στη στεγαστική κρίση; Ποια είναι τα κτίρια της Αθήνας που έχουν αποτελέσει αντικείμενο μελέτης και αναδεικνύονται σε πιθανούς χώρους συνεργατικής κατοίκησης;
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η σκληρή αλήθεια για το πώς «άλλαξαν» τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα

Σκληρές Αλήθειες / Η σκληρή αλήθεια για το πώς «άλλαξαν» τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα

Τι βελτιώθηκε -και τι χάλασε- τις τελευταίες δεκαετίες στο πώς γιορτάζουμε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά; Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ του Άρη Δημοκίδη που κρύβει ένα ωραίο χριστουγεννιάτικο θαύμα
ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
Υπάρχει τρόπος να θωρακιστούμε απέναντι στις φυσικές καταστροφές;

Radio Lifo / Υπάρχει τρόπος να θωρακιστούμε απέναντι στις φυσικές καταστροφές;

Η Ευρυδίκη Κατσουλάκη, Head of Corporate Communications & CSR στον Όμιλο Interamerican και η Κατερίνα Ματιάτου, Head of Development στην ActionAid στην Ελλάδα, συζητούν με τον Γιάννη Πανταζόπουλο για το πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ανθεκτικές κοινωνίες απέναντι στα ακραία φαινόμενα, μέσα από την προετοιμασία, την εκπαίδευση και τη συνεργασία.
THE LIFO TEAM
Η διαφορά μίσους-κριτικής και διαφημίσεις μες στα σπίτια μας

Άλλο ένα podcast 3.0 / Η διαφορά μίσους-κριτικής και διαφημίσεις μες στα σπίτια μας

Στο νέο επεισόδιο του «Άλλο ένα podcast 3.0», ο Θωμάς Ζάμπρας ξεχωρίζει την ορθολογική κριτική από το τυφλό μίσος, μιλά για τις διαφημίσεις που απειλούν να μπουν κυριολεκτικά στα σπίτια μας και μοιράζεται εικόνες και προτάσεις από την εβδομάδα που πέρασε σε Βουδαπέστη και Βελιγράδι.
ΘΩΜΑΣ ΖΑΜΠΡΑΣ
«Όσοι λένε σε θύματα κακοποίησης “εγώ θα έφευγα”, μακάρι να μη βρεθούν ποτέ στη θέση αυτή»

ΟΙ ΑΛΛΟΙ / «Όσοι λένε σε θύματα κακοποίησης “εγώ θα έφευγα”, μακάρι να μη βρεθούν ποτέ στη θέση αυτή»

Η Λίλα Μπακλέση μιλά για τις επιλογές που καθόρισαν τη διαδρομή της, το θέατρο ως χώρο ουσιαστικής επικοινωνίας και τη σημασία του να σπας τη σιωπή γύρω από την κακοποίηση.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
«Η εντομοφαγία μπαίνει σταδιακά στη διατροφή μας»

Άκου την επιστήμη / «Η εντομοφαγία μπαίνει σταδιακά στη διατροφή μας»

Είναι σωστό να σκοτώνουμε τις αράχνες που έχουμε σπίτι μας; Γιατί έχουμε κουνούπια όλο τον χρόνο; Και πώς «συνομιλούν» τα έντομα με τα φυτά; Η καθηγήτρια Εντομολογίας και Ακαρεολογίας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Μαρία Παππά, εξηγεί.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Zero Waste Horeca: Λιγότερα απορρίμματα, περισσότερα οφέλη

Radio Lifo / Zero Waste Horeca: Λιγότερα απορρίμματα, περισσότερα οφέλη

Ο πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης, Φίλιππος Κυρκίτσος, εξηγεί πώς το πρόγραμμα Zero Waste HORECA αλλάζει τη νοοτροπία των επιχειρήσεων, αποδεικνύοντας ότι η μείωση απορριμμάτων και η εξοικονόμηση πόρων μπορούν να γίνουν σύμμαχος της καθημερινής λειτουργίας και της ανταγωνιστικότητάς τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ