Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
Ο παλιός «Μαύρος» της οδού Αιόλου μετατράπηκε στο hip ξενοδοχείο The Pinnacle Athens
Interiors

Ο παλιός «Μαύρος» της οδού Αιόλου μετατράπηκε στο hip ξενοδοχείο The Pinnacle Athens

Η αναγέννηση του ψηλότερου κτιρίου στο εμπορικό τρίγωνο της Αθήνας σε aparthotel, με παράθυρα τριών μέτρων που χαρίζουν απρόσκοπτη θέα στη πόλη

Το κτίριο βρίσκεται στο εμπορικό τρίγωνο της Αθήνας και είναι τυπικό παράδειγμα αθηναϊκού μοντερνισμού, ένας μίνι «ουρανοξύστης» της δεκαετίας του '70, του διάσημου για την εποχή αρχιτέκτονα Δημήτρη Βαράγκη.

 

Εκατοντάδες μεταλλικά πάνελ-πλακίδια καλύπτουν την εξωτερική όψη του οικοδομήματος καθιστώντας το μοναδικό.

 

Στο πλαίσιο της αποκατάστασης τόσο της στατικότητας όσο και της αρχικής του αίγλης, κάθε ένα από τα μεταλλικά αυτά πλακίδια καθαρίστηκε και επανατοποθετήθηκε ώστε να αναβιώσει η πρωτότυπη αισθητική του η οποία και παρέμενε για χρόνια σκονισμένη και εγκαταλελειμμένη.

 

Ο αθηναϊκός αυτός «ουρανοξύστης» λειτούργησε για πολλά χρόνια ως ένα από τα πρώτα εμπορικά της Αθήνας με την επωνυμία «Μαύρος» και αποτέλεσε σήμα κατατεθέν της γειτονίας καθώς πέραν του ύψους και της μοναδικής αρχιτεκτονικής του, βρίσκεται και σε ένα ιδιότυπο σταυροδρόμι που ενώνει την περιοχή των μπαχαρικών, χαμηλά στην Ευριπίδου, με την Αιόλου που οδηγεί σε μια από τις πιο busy γειτονιές των Αθηνών, την πλατεία Αγίας Ειρήνης.

 

Για να προσδώσει ακόμα πιο ιδιαίτερο και προσωπικό χαρακτήρα σε κάθε σουίτα, η ομάδα της Conous πρόσθεσε έργα τέχνης, πορσελάνες και παλιά βιβλία ξεφεύγοντας από τα όρια του αποστειρωμένου ξενοδοχειακού δωματίου όπου όλα πρέπει να είναι ίδια.

 

«Το όνομα The Pinnacle Athens επελέγη για να σηματοδοτήσει όχι μόνο ότι το κτίριο αποτελεί το ψηλότερο στο εμπορικό τρίγωνο αλλά και για να εκφράσει το σύγχρονη πραγματικότητα της Αθήνας, ότι δηλαδή είναι στα καλύτερά της, στο ζενίθ της ως τουριστικός προορισμός» λέει ο κ. Φραγκίσκος Παπασηφάκης, δημιουργικός διευθυντής της Conous Constructions, ο οποίος επιμελήθηκε τον σχεδιασμό, τη διακοσμητική μελέτη και την όλη αισθητική του νέου aparthotel.

 

«To concept ήταν η αποφυγή των διακοσμητικών κλισέ και η δημιουργία δεκαέξι σικ σουιτών στο στυλ του εκλεκτικισμού» λέει ο ίδιος.

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Ξεχωριστά και ειδικά σχεδιασμένα έπιπλα σε χρυσές, ασημένιες και παλ αποχρώσεις, βελούδινες κουρτίνες, ξύλινα δάπεδα και vintage ταπετσαρίες συνθέτουν ένα ιδιαίτερο σκηνικό άνεσης αλλά και αστικής πολυτέλειας.

 

Για να προσδώσει ακόμα πιο ιδιαίτερο και προσωπικό χαρακτήρα σε κάθε σουίτα, η ομάδα της Conous πρόσθεσε έργα τέχνης, πορσελάνες και παλιά βιβλία ξεφεύγοντας από τα όρια του αποστειρωμένου ξενοδοχειακού δωματίου όπου όλα πρέπει να είναι ίδια.

 

Εγγλέζικες τσαγιέρες, πορσελάνινα πιάτα με Αμαλίες και ανεκπλήρωτους έρωτες, toile de jou υφάσματα, παλιά κλειδιά και πολλοί πίνακες τέχνης επιλέχθηκαν ένα προς ένα από τα παζάρια αλλά και από τα ταξίδια των ιδιοκτητών για να δώσουν ένα οικείο αλλά και μοναδικό αέρα σε κάθε σουίτα.


Παρέμβαση έγινε ακόμα και στα πολλά και διαφορετικά φωτιστικά των δωματίων με ειδικές χρυσές και ασημένιες διάτρητες βέργες που χρησιμοποιήθηκαν για να καλύψουν τα καλώδιά τους.

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Κάθε σουίτα διαθέτει σαλόνι, τζάκι, τραπεζαρία, μία ή δύο master κρεβατοκάμαρες και γραφείο / boudoir, ενώ το κλου τους είναι τα υπερμεγέθη παράθυρα, από την οροφή μέχρι το πάτωμα, που εξασφαλίζουν στον επισκέπτη άπλετο φως καθώς και μια μοναδική και ανεμπόδιστη θέα της Αθήνας και της καθημερινότητας του κέντρου.

 

Υπεύθυνος για το δύσκολο δομικό και στατικό έργο της ανακατασκευής του The Pinnacle, o μηχανικός Στυλιανός Κωνσταντινίδης ο οποίος κλήθηκε να διασφαλίσει τόσο τη στατικότητα του κτιρίου όσο την εύρυθμη λειτουργία του.

 

Ανάμεσα στις προκλήσεις του όλου εγχειρήματος, η σχεδόν παντελής έλλειψη υδραυλικών εγκαταστάσεων και το κατεστραμμένο από την πάροδο των χρόνων ηλεκτρολογικό σύστημα.

 

Ουσιαστικά, η όποια διαρρύθμιση των σουιτών έπρεπε να περάσει από το ρεαλιστικό και άχαρο «φίλτρο» του «τι μπορεί και πρέπει να γίνει» ώστε το κτίριο να ανακάμψει και να είναι τεχνικά άρτιο.

 

Και ενώ το The Pinnacle διαθέτει δύο μεγάλους ανελκυστήρες, οι δημιουργοί του επιφυλάσσουν μια υπέροχη έκπληξη για τους γενναίους εκείνους επισκέπτες που θα αποφασίσουν να ανέβουν μέχρι και τον 9ο όροφο από το μαρμάρινο κλιμακοστάσιο του κτιρίου.

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Μια συλλογή με πάνω από 300 έργα τέχνης εκτίθεται μόνιμα στους μπορντό βαμμένους τοίχους του και σε ειδικά διαμορφωμένες προθήκες.

 

Παλιές γκραβούρες, ελαιογραφίες, πορσελάνινοι floral αμφορείς, μοναδικά γλυπτά, με ξεχωριστό την σκαλισμένη σε κάρβουνο προτομή του Ιωσήφ, προσωπογραφίες, αλλά και σύγχρονα φωτογραφικά έργα, αθηναϊκές εφημερίδες ακόμα και εξώφυλλα από αγαπημένα περιοδικά συνθέτουν ένα ιδιότυπο κολάζ.

 

Σε τμήμα της ξεχωριστής αυτής γκαλερί οι ιδιοκτήτες να φιλοξενούν και περιοδικές εκθέσεις Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών δημιουργώντας έτσι ένα βήμα για νέους καλλιτέχνες, δίνοντάς τους την ευκαιρία να εκθέσουν τα έργα και τις ιδέες τους σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο.

 

Εκτός από το jacuzzi, τα meeting και lectures rooms που υπάρχουν στο υπόγειο του ξενοδοχείου και το all day καφέ με την απίστευτη θέα στον 8ο όροφο, στο Roof Garden του 9ου είναι αυτό που λέμε «όλα τα λεφτά» μια και η μοναδική πανοραμική θέα περιλαμβάνει όχι μόνο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και την Πλάκα αλλά και τον Λυκαβηττό, τον Πειραιά, τον Υμηττό, την Πάρνηθα, και την Πεντέλη.

 

Και ενώ το σύνολο των εγκαταστάσεων θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τους ενοίκους του The Pinnacle, στο lobby του ξενοδοχείου θα λειτουργεί και ένα ιδιαίτερο Maison de Curiocités όπου κάθε επισκέπτης –ένοικος ή μη– θα μπορεί να αγοράσει από αρωματικά κεριά και διακοσμητικά αντικείμενα μέχρι αντίκες, συλλεκτικά βιβλία, κοσμήματα και αξεσουάρ από γνωστούς σχεδιαστές.

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Η θέα της Ακρόπολης από το ξενοδοχείο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Η θέα της Ακρόπολης από το ξενοδοχείο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Ένας μίνι «ουρανοξύστης» της δεκαετίας του '70, του διάσημου για την εποχή αρχιτέκτονα Δημήτρη Βαράγκη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ένας μίνι «ουρανοξύστης» της δεκαετίας του '70, του διάσημου για την εποχή αρχιτέκτονα Δημήτρη Βαράγκη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

The Pinnacle Athens, Αιόλου 75 & Ευριπίδου

 

Η Μερόπη Κοκκίνη γεννήθηκε στην Κύπρο. Άρχισε να δημοσιογραφεί στο περιοδικό «01». Ανήκει στην συντακτική ομάδα της LIFO.
Email: [email protected]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μέσα στη γεμάτη έργα τέχνης Γαλλική Πρεσβεία της Αθήνας
Το Hôtel Merlin de Douai στη Βασιλίσσης Σοφίας, όπου στεγάζεται η Γαλλική Πρεσβεία, είναι ένα από τα σπάνια νεοκλασικά κτίρια που έδιναν άλλοτε τον τόνο στην κομψή Αθήνα
Γιάννης Ρέτσος: «Οι τουρίστες μας έχουν αρχίσει να δυσαρεστούνται από την έλλειψη υποδομών»
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων εξηγεί γιατί η κυβέρνηση δεν ρυθμίζει το τοπίο του Airbnb και πιστεύει ότι χωρίς υποδομές η μεγάλη τουριστική άνοδος θα μπορούσε να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά μιας «φούσκας».
Μπήκαμε στα γραφεία του Skroutz.gr
Οpen space χώροι και παροχές που στοχεύουν στη χαρά του εργαζομένου κάνουν πολλούς να συγκρίνουν τα γραφεία του Skroutz με αυτά της αμερικάνικης Google

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Lapee: Τα ροζ γυναικεία ουρητήρια δίχως πόρτες που μειώνουν τις ουρές αναμονής στα φεστιβάλ
Η πρωτότυπη ιδέα της Gina Périer και του Alexander Egebjerg οδηγεί στην φυλετική ισότητα αναφορικά με την πρόσβαση σε χώρους υγιεινής
Ξανασχεδιάζοντας την εταιρική ταυτότητα των Ξενία
Ένας νεαρός art director, ο Νίκος Γεωργόπουλος, ταξιδεύει πίσω στον χρόνο για να επιμεληθεί την αναδημιουργία της εταιρικής ταυτότητας των ξενοδοχείων Ξενία
Στο πιο μποέμικο βιβλιοπωλείο της Αθήνας, τον Φωταγωγό της Τζούλιας Τσιακίρη
Χωμένο μέσα στη Στοά Κουρτάκη της Κολοκοτρώνη βρίσκεται το ορμητήριο των εκδόσεων Το Ροδακιό, ένας χώρος όπου η διανόηση της Αθήνας νιώθει οικεία
20 απ' τις πιο παράξενες, ρετροφουτουριστικές στάσεις λεωφορείων της Σοβιετικής Ένωσης
Σουρεαλιστικά -συχνά εγκαταλελειμμένα- απομεινάρια εκπληκτικής, εξωγήινης αισθητικής
Ένα παράξενο σπίτι στην Σιθωνία της Χαλκιδικής
Είναι εντελώς προκάτ και μπορεί ανά πάσα στιγμή να αποσυναρμολογηθεί αφήνοντας ένα πολύ μικρό αποτύπωμα στο φυσικό περιβάλλον
Αυτή η αφίσα του 1894 είναι μάλλον η πιο εμβληματική όλων των εποχών
Η αφίσα που δημιούργησε για μια παράσταση της Σάρα Μπερνάρ ο Τσέχος πρωτοπόρος της Art Nouveau, Αλφόνς Μούχα εκτίθεται μαζί με πλήθος άλλες δημιουργίες του στην μεγάλη έκθεση για το έργο στο Poster House, το νεοσύστατο μουσείο αφίσας στη Νέα Υόρκη
4 graffiti artists εμπνέονται από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και μεταμορφώνουν γήπεδα της Αθήνας
Με αφορμή την ανάδειξη του Greek Freak σε MVP του NBA, η Nike εμπνέει τα παιδιά να αθληθούν και να κυνηγήσουν τα πιο τρελά τους όνειρα
Piscinity: Οι ειδικοί που ξέρουν πώς να κατασκευάσουν την πισίνα των ονείρων σου
Όλα όσα θέλετε να μάθετε για τις πισίνες από μια ελληνική εταιρεία με υπεροχή σε ποιότητα και εξειδίκευση
Oι νεόνυμφοι Βοwie και Ιman στο εξωτικό ορμητήριο του Mandalay
Ο θρύλος της glam ροκ σε μια σπάνια φωτογράφηση στη βίλα της Καραϊβικής
Sage Adams: Η καλλιτέχνις που δίνει την ευκαιρία σε περιθωριοποιημένες ομάδες να προβάλλουν την τέχνη τους
Η γεννημένη στο Μπρούκλιν καλλιτέχνις υπήρξε συνεργάτις της SZA σε ηλικία 19 ετών
Tα πόστερ του διάσημου εικονογράφου Τζον Μαυρουδής για το 60ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
Ένας από τους πιο επιδραστικούς εικονογράφους του κόσμου φιλοτεχνεί την οπτική ταυτότητα του πιο σημαντικού κινηματογραφικού θεσμού της χώρας μας
Η Αγνή και ο Μιχάλης Κατζουράκης μαζί με τον Φρέντυ Κάραμποττ έδωσαν εικόνα στα ελληνικά '70s
Οι αφίσες τους για τον ΕΟΤ και οι διαφημίσεις τους για τις μεγαλύτερες φίρμες της εποχής θεωρούνται ακόμα masterclasses για τους μετέπειτα γραφίστες και αποτελούν γλυκιά ανάμνηση από μια εποχή που η ισορροπία και η απλότητα ήταν δεδομένες.
Γιάννης Ευσταθιάδης, ο Μπάτμαν της ελληνικής διαφήμισης
Το τελευταίο τεύχος του gr design είναι αφιερωμένο σε έναν από τους επιφανέστερους και πολυσχιδείς διαφημιστές που πέρασαν ποτέ από την Ελλάδα.
Κυριάκος Κρόκος: Ο αρχιτέκτονας της γαλήνης
Η σημαντική περίπτωση του αρχιτέκτονα που άφησε στην Ελλάδα σημαντικό έργο.
Μέσα σε ένα διαμέρισμα-ζούγκλα με 200 φυτά
Ο ντιζάινερ Χίλτον Κάρτερ ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του και εξηγεί πώς είναι να ζει κανείς με τόσες πολλές γλάστρες
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή