Απεργία την Πρωτομαγιά

Οι τιμές των ειδών πρώτης ανάγκης δεν πέφτουν και τα κέρδη αυξάνονται, τουλάχιστον για τις εταιρείες που δημοσιεύουν τα κέρδη τους.Παράδοξο;Όχι.Δεν υπάρχει καταναλωτική συνείδηση στην Ελλάδα τώρα φτιάχνεται λόγω ανάγκης.Οι λόγοι;Όταν οι Υπουργού και υφυπουργοί όλων σχεδόν των κυβερνήσεων, οι αντιπρόσωποι καταναλωτικών οργανισμών και τα ΜΜΕ είτε δικαιολογούν με "πειστικές" δημόσιες τοποθετήσεις την αισχροκέρδεια και τα κέρδη των μεσαζόντων τότε τα μόνα μηνύματα και ενημέρωση του καταναλωτή έρχονται βασικά από το Ίντερνετ και από φίλους.Στην σημερινή κρίση η κάθε κοινωνία ολόκληρη ή τοπική θα έπρεπε να είχε βρει τους τρόπους μείωσης αυτής της αισχροκέρδειας και ορισμένες αλλά πολύ λίγες το έχουν κάνει.Σε συνθήκες μονοπωλίου ή ολιγοπωλίου ή κρατικής παρέμβασης οι νόμοι της ελεύθερης αγοράς προσφοράς και ζήτησης δεν δουλεύουν, βασικό οικονομικό μάθημα.
Σχολιάζει ο/η