Η αξία της θετικής σκέψης

0

Όλοι μας θέλουμε να προχωρήσουμε, να κάνουμε βήματα μπροστά. Τελικός στόχος η επιτυχία, όποια μορφή κι αν αυτή έχει. Όμως, πόσα βήματα πρέπει να κάνεις; Μέχρι πού πρέπει να φτάσεις; Και πότε θα τα καταφέρεις; Το στερεότυπο που θέλει την επιτυχία να εγγυάται τη χαρά ανατρέπεται από τη φιλοσοφία του Johnnie Walker. Αντίθετα, λέει, η χαρά είναι αυτή που πραγματικά θα σε βοηθήσει να πετύχεις. Συνοδοιπόροι του Johnnie Walker και της ίδιας αντίληψης και πολλοί διεθνείς πρωταγωνιστές, του σινεμά, του αθλητισμού, της μουσικής, οι οποίοι με τη στάση ζωής τους δίνουν το παράδειγμα. Και δηλώνουν ξεκάθαρα ότι χρωστούν την επιτυχία τους στη χαρά. 

Ο τρόπος σκέψης που αλλάζει τη ζωή

 

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula One και οδηγός της McLaren Honda, Jenson Button, ο προτεινόμενος για Oscar ηθοποιός, Jude Law, και η Κινέζα ηθοποιός, Zhao Wei, είναι μεταξύ αυτών που υποστηρίζουν έναν διαφορετικό - από τα συνηθισμένα -τρόπο σκέψης. Κανείς τους δεν περίμενε να φτάσει πρώτα στην κορυφή για να αρχίσει να χαίρεται τη ζωή του. Και όλοι τους συμμετέχουν στη νέα διεθνή καμπάνια του Johnnie Walker με τίτλο "Joy will Take you Further".

Η αξία της θετικής σκέψης Facebook Twitter

«Καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, χρωστάω την επιτυχία μου στη χαρά», δήλωσε ο Jenson Button. «Αγαπώ τόσο πολύ αυτό το σπορ που ενώ είναι φυσικό να απολαμβάνω τις όμορφες στιγμές, όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως θα ήθελα, πάντα βρίσκω ένα τρόπο να ξεφεύγω από τις δύσκολες καταστάσεις, να είμαι πιο θετικός και να βοηθώ την ομάδα μου να επιτύχει».

Η αξία της θετικής σκέψης Facebook Twitter

Παρόμοια στάση ζωής και από τον ηθοποιό Jude Law: «Το να παραμένω θετικός και να ψάχνω τη χαρά κάθε μέρα στη δουλειά μου αποτελεί σημαντικό στοιχείο της φιλοσοφίας μου και πιστεύω ότι πρόκειται για ένα από τα βασικότερα πράγματα που με βοήθησαν να επιτύχω στην καριέρα μου».

Η δύναμη της χαράς

 

Ανάμεσα σε όλους όσοι υποστηρίζουν αυτή την αντιμετώπιση της ζωής και δίνουν το προσωπικό τους στίγμα στη νέα καμπάνια του Johnnie Walker είναι και το alt-rock συγκρότημα από τις Η.Π.Α. OK GO, αλλά και το supermodel από το Μεξικό, Montserrat Oliver. Η αντίληψή τους για την επιτυχία και τη πρόοδο συνάδει με τα στοιχεία της επιστημονικής έρευνας σε σχέση με τη δύναμη της χαράς.

Η αξία της θετικής σκέψης Facebook Twitter

Ο Αμερικανός ψυχολόγος και επιστήμονας που μελετά την ανθρώπινη χαρά, Dr Matt Killingsworth, και συμμετείχε στην καμπάνια ως σύμβουλος, δήλωσε: «Ο άνθρωπος συχνά θεωρεί τη χαρά ως ένα μακρινό έπαθλο που μπορεί να κερδηθεί μόνο με πολλά χρόνια σκληρής δουλειάς ή με σημαντικά επιτεύγματα επιτυχίας, όπως ένα υψηλότερο εισόδημα ή ένα μεγαλύτερο σπίτι. Ωστόσο, έρχονται στην επιφάνεια όλο και περισσότερα στοιχεία που υποστηρίζουν πως, απολαμβάνοντας τη χαρά καθημερινά, αυξάνεται το ποσοστό της επιτυχίας».

Η αξία της θετικής σκέψης Facebook Twitter

Ανθρώπινα παραδείγματα

 

Εκτός από τους διάσημους ανθρώπους, αυτούς που λίγο πολύ γνωρίζουμε όλοι, δεκάδες ακόμη επιτυχημένοι στο χώρο τους δηλώνουν ότι η χαρά τους έχει βοηθήσει να πάνε μπροστά.

Η Eva Håkansson -η ταχύτερη γυναίκα σε τρεις ρόδες, κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ, χρησιμοποιώντας τη δική της ηλεκτρική μοτοσικλέτα- είπε: «Για να επιτύχεις θα πρέπει να απολαμβάνεις πραγματικά αυτό που κάνεις. Πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι το ταξίδι αποτελεί την περιπέτεια και όχι ο στόχος σου».

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Romi Garduce, ορειβάτης και περιβαλλοντολόγος από τις Φιλιππίνες που έχει κατακτήσει τις 7 υψηλότερες κορυφές σε όλες τις ηπείρους: «Η ορειβασία είναι κατά 80% ψυχολογία. Δεν πρέπει να υπάρχουν αμφιβολίες - είναι το ένστικτο πως μπορώ να τα καταφέρω, είναι η θετική σκέψη. Τις περισσότερες φορές, η ορειβασία είναι απαιτητική, όμως, μόλις ολοκληρώσεις μία ανάβαση υπάρχει αυτό που λέμε, απροσδιόριστη εκπλήρωση, μία ανάμνηση που θα σου μείνει για πάντα».

Αν μπορούν εκείνοι, μπορούμε όλοι μας. Και πρέπει να μην αφήνουμε μέρα να πάει χαμένη. Για περισσότερη έμπνευση και σκέψη, δείτε το παρακάτω link όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε το νέο σποτ της καμπάνιας "Joy Will Take You Further" από το Johnnie Walker

Οι λεκτικές ενδείξεις JOHNIE WALKER, BLACK LABEL, JOY WILL TAKE YOU FURTHER, KEEP WALKING καθώς και οποιεσδήποτε άλλες σχετικές λεκτικές ενδείξεις και λογότυπα είναι σήματα © John Walker and Sons 2015

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Morning Wood: Η Αθήνα ξυπνάει καυλωμένη. Ανάγνωση με το ποτήρι γάλα σου…

Living / Morning Wood: Η Αθήνα ξυπνάει ερεθισμένη. Ανάγνωση με το ποτήρι γάλα σου…

Το πρωί τούς ξυπνά με φιλιά. Τους χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά. Και μετά; Σεξ. Μετά αυνανισμός. Μετά παρτούζα. Τουρίστες, φίλοι ή και εντελώς άγνωστα σ’ εμάς πρόσωπα φωτογραφίζονται και μιλούν, δίχως ντροπές.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΕΛΗΝΗ ΒΑΡΔΑ
Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια / Περιμένοντας το τέλος του κόσμου σε καταφύγια που μοιάζουν με σουίτες

Living / Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια

Η ζήτηση για υπερπολυτελή πυρηνικά καταφύγια έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Αν και εξακολουθούν να απευθύνονται σε λίγους, τα σύγχρονα κρησφύγετα, θυμίζουν περισσότερο δωμάτια πεντάστερων ξενοδοχείων παρά ζοφερά bunkers κι εκτός από ασφάλεια παρέχουν άνεση υψηλής ποιότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Living / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Καταθέτοντας στη δίκη της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά των μονοπωλιακών πρακτικών της εταιρείας του, ο ιδιοκτήτης της Meta παραδέχτηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελάχιστη σχέση έχουν πια με τη διαπροσωπική επικοινωνία.
THE LIFO TEAM
Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ